Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22-02-2014, 18:29   #1
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 78 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
Lightbulb [Autorski] Witness

Ilośc graczy: 4-6
Czas odpisu: 2 w tygodniu.
Długośc odpisu: około trzech, sześciu zdań.
Długość rekrutacji: 30 dni od powstania rekrutacji.
Długość sesji: Przy sprzyjających wiatrach półtora do dwóch miesięcy, zależne od graczy.
Wzór: Sonda ([Autorski] Witness)
Charakterystyka gry: Gra pozorów bez postaci NPC. Postaci dzielą się na Swoich i Obcych; Swoi starają się przeżyć i aktywować cztery Kamienie Milowe wyznaczone w grze, podczas gdy Obcy starają się je sabotować, i eliminować innych. Każdy z graczy posiada 2 postaci, może się przydażyć że obie są z tej samej bądź odrębnych grup. Obcych będzie mniej niż Swoich, natomiast obie drużyny będą na wzajem wymieniać się w byciu grupie Jawnej bądź Skrytej. Postaci z grupy Jawnej, piszą na forum, natomiast postaci z grupy Skrytej piszą na google docu, gdzie mogą również posiadać swoje własne przygody typu 1 Gracz i 1 MG. Zmiany Grup następują gdy grupa Jawna pokona Kamień Milowy, jeśli w grupie Skrytej dojdzie do zabójstwa Obcego bądź jego ujawnienia i ucieczki, bądź jeśli w obojętnie której grupie zostanie odnalezione ciało.


Przedmowa:

"WITNESS"

Jak powiedział Paul, jeden z bohaterów filmu 'Zniknięcia na siódmej ulicy', na jednej z koloni Roanoke, ponad sto kolonistów zniknęło jednej nocy, dosłownie wyparowując w nicość i pozostawiając za sobą jedynie ubrania na ziemi, tajemnicę i jedno słowo wyryte w korze drzewa 'CROATOAN'. Było to nawiązanie które mogło lecz nie koniecznie musiało odpowiadać na pytanie dotyczące złowrogich szeptów i cieni porywających ludzi, i pozostawiających w wielkim mieście jedynie z pięciu ludzi pośród mroku. To słowo mogło tłumaczyć zaistniałą sytuację, jakby wszechświat dawała wiadomość o błędzie jako ostrzeżenie przed resetem. Jak plamka na taśmie ostrzegające operatora przed zmianą rolki. Kto nie chciałby dowiedzieć się znaczenia tego słowa w podobnej sytuacji co Paul? Kto nie chciałby być świadkiem, zdolnym pojąć tajemnicę zaistnienia sytuacji ekstremalnych. Co jeśli to właśnie wam dane będzie dowiedzieć się prawdy? Czy zawalczycie z losem i zagracie do końca by wygrać niewiadomą?

Pomysł na sesje:


[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=tB459qrQ-O4[/MEDIA][media]http://s10.postimg.org/5fazerl8p/poster4c.jpg[/media]
[media]http://s12.postimg.org/s8dh89cnh/Dead_Space_3_Concept_Art_Jason_Felix_09a.jpg[/media][MEDIA]http://s30.postimg.org/97y45y4n5/lostplanet3_poster_jim_taking_a_break.jpg[/MEDIA]

Wyobraźcie sobie że ludzkość stoi w obliczu ogromnej ekspansji technologicznej i naukowej, podbijamy kosmos, kolonizujemy planety, poziom edukacji sięga absurdalnego wymiaru. Poznajemy nowe światy, nowe formy życia. Rozrywka nabiera nowego wydźwięku, powstają specjalne stacje, parki rozrywkowo wypoczynkowe, a jednocześnie arki dla potencjalnych kolonistów nowych światów. Bycie pierwszym na nowej zdatnej do zamieszkania planecie staje się tak luksusem jak i rozrywką dla wybrańców. Co jeśli i wy postawiliście stopę na jednym z nich? Oczywiście na takiej arce nie ma miejsca dla darmozjadów. Każdy ma wytyczoną powinność którą zajmuje się, podczas gdy stacja mknie przez kosmos w zawrotnym tempie, jednak nadal zbyt wolnym by za wyjrzeniem przez okno można było dostrzec śmigające gwiazdy. Siedzący w temacie maszynowni pewnie rozpoznają terminy naruszania prędkości kinetycznej masy sugestywnej, jednak większość z pasażerów określić może status prędkości jako wystarczającej na podawanie drinków bez wylewania. Na arce jest czas na wypoczynek i pracę, ilość miejsc jest wystarczająca na dwukrotne zwiększenie ilości mieszkańców, a ciąg zmian wacht w grafiku jest wyznaczony na tyle zręcznie by każdy z mieszkańców mógł widzieć się z sobą przynajmniej kilkanaście razy w ciągu sześciu lat. Od wyruszenia minęły już trzy pełne obrony zmianowe, a końca podróży jeszcze nie widać. Nikogo by to nie obchodziło, gdyby coś nie naruszyło rutyny owej nirwany.

[media]http://s3.postimg.org/5mo58p1tv/event_horizon_image_s9zx9.jpg[/media]

Przychodzi czas na twoją wachtę odważny bohaterze, nie budzisz się sam, wraz z tobą są i inni. "Hej Richard, Hej Marta, jak się spało stare zwisy" prychasz śmiechem po dobrym śnie, ale sam przyznasz że plecy bolą jak diabli, mimo soku i bioskóry zapobiegającej odleżynom. Wszyscy zachowują się przeciętnie, wszystko odbywa się naturalnie. "Pierd** się" odpowiada rozbawiony mechanik. Dobrze wiesz że kto jak kto, ale on rozumiał twój prostacki humor. Grupa zaczyna się ożywiać, Jednak zauważasz że poprzednia grupa dała dupy. Ktoś nie odłożył kluczy w odpowiednie miejsce, kto inny zauważa brak kilku narzędzi, na zewnątrz jest koszmarnie cicho, czyżby problem z generatorem wschodniego skrzydła? Przy okazji czemu poprzednia warta nie wybudziła was z hibernacji? Komory kriogeniczne wskazują odpowiednią datę, ktoś powinien się po was zjawić. Czyżby zapomnieli? W pustych holach nie ma śladu kroków, a z wentylacji dobiega chłód. Grupa nie wydaje się specjalnie zaniepokojona póki nie natrafia na syczący radioodbiornik zwisający na kablu. W eterze nadajnika słychać powtarzającą się nagraną wiadomość. Ktokolwiek ją nadał znajdował się w ładowni, bo w tle jego skonsternowanych wrzasków i pojękiwań słychać echo symulacji komputerowej wzywającej do izolacji skażonego ładunku, oraz zbliżającej się zguby. Log pokładowy wskazuje utknięcie w miejscu z dotychczasowym grafikiem. Jakieś pół roku temu, sprawy nagle ucichły, jakby ktoś wyłączył prąd. Nowy głos w słuchawce wskazuje na inną zmianę, nawołującą do odezwania się, "halo, czy ktoś mnie słyszy? halo, halo! ...chyba nie działa. Halo!" ręka aż korci po sięgnięcie do stacji i odzew. Prócz was, w zasięgu wzroku nie znajduje się nikt inny, coś jest nie tak.

[MEDIA]http://s4.postimg.org/a3r8w1zrh/env_ds3_spaceship_cockpit.jpg[/MEDIA][MEDIA]http://s30.postimg.org/nve6rf9q9/visceral_games_05.jpg[/MEDIA][MEDIA]http://s29.postimg.org/8pv3x72lz/torpedo_room2.jpg[/MEDIA]

Co dziwne w powietrzu czuć dziwny zapach, czyżby nastąpił wyciek chemikaliów? Czemu podłoga wydaje się kleić do stóp, a w świadomości ciągle wije się wizja rozkładu. Może coś stało się również z komorami w których grupa spędziła poprzednie cztery lata. Już nie jednemu zdarzyło się wrzasnąć na widok czegoś co po chwili ponownie stało się zwykłą ścianą, czy ekranem monitora, w żaden sposób nie wyróżniającej się podłogi, lub kompletnie przeciętnej szmatki. Czyżby to rodząca się panika, szok, strach? Nie bez powodu zmianowi byli wybierani tak by wymieniać się z ludźmi których bardzo dobrze znali, kimś bliskim z kim spędzali, za każdym razem, jeszcze jedną trzecią służby. Były to osoby dla nich szczególne; brat, siostra, ukochany, ukochana, przyjaciele bądź przyjaciółki z dzieciństwa. Ciekawe czy z nimi wszystko w porządku?

Karty postaci:
Cytat:
Postać 1.

Gracz zamieszcza fotografie postaci (tylko fotografie)
Godność: imię "nazwa używana w grupie" nazwisko
Umiejętności: każda z postaci wypisuje 3* umiejętności aktywne i 1 pasywną. Po czym podpisujesz je pod wybrane numery od 1 do 10, którymi będziesz oznaczać użycie ich w sesji.
Lista umiejętności.
Klasa postaci: Wybrana klasa postaci będzie posiadać wiadomości o danym rejonie, bez konsultacji z nią, buszowanie po danym rejonie będzie dawać różne rezultaty; Mechanik A (maszyneria), Mechanik B (energia), Operator A (stabilność), Operator B (łączność), Technik (dostęp), Technik B (ochrona), Obsługa A (zapasy), Obsługa B (rozrywka).
Status relacji: z drugą postacią; ojciec, matka, brat, siostra, kochanek, kochanka, przyjaciel, przyjaciółka, małżonek, małżonka.

* Ilość graczy decyduje ile umiejętności postać posiada.
Od 4-5 = 3 aktywne i 1 pasywna
Do 6 = 4 aktywne i 2 pasywne

Postać 2.

Fotka
Godność:
Umiejętności:
Klasa postaci:
Status relacji:
Domyślnie postaci startują jako Swoi, spośród grupy czterech osób, dwie otrzymają po jednej postaci jako Obcy, bądź jeden gracz otrzyma aż dwie postaci obce.

Przykład postaci:

Cytat:
Fotka
Godność: Marta "Mara" Markis
Umiejętności:
2. Szum
5. Change log
7. Urwany krzyk.
9. Trudny cel
Klasa postaci: Technik B
Status relacji: Matka Fiony

Fotka
Godność: Fiona "Mała" Markis
Umiejętności:
1. Nos detektywa
3. Lepkie ręce
5. Azyl
8. Hiena cmentarna
Klasa postaci: Obsługa A
Status relacji: Córka Marty
Dowiadujemy się z tych umiejętności i klasy postaci że przykładowo Fiona, będzie osobą którą warto wypytać o sprawy zapasów, czyli wie co jest na stanie magazynów. Również potrafi badać ciała, dowiadywać się kto jest odpowiedzialny za mord, a także dowiadywać się jakie zdolności posiadał denat, potrafi również zabarykadować się w pomieszczeniu w miarę potrzeb bądź zabarykadować kogoś innego, jak i nie łatwo jest jej odebrać rzeczy które pragnie pozostawić przy sobie.


MECHANIKA

Gracze odpisują tak na forum jak i na google doc, dzieląc się tym na Grupy Jawne oraz Skryte. W grupie Skrytej natomiast, czyli na google doc, postaci które odejdą od innych przeżywają własną przygodę. Ich przygoda będzie opublikowana na forum gdy tylko grupy jawne oraz skryte dokonają zamiany. Natomiast jeśli postać jest sama w grupie skrytej, jej przygoda nie zostaje opublikowana.
Gracze odpisują kiedy tylko chcą, póki wyrabiają się przed okresem poniedziału i czwartku w których będę podsumowywać tury. Jeśli gracz napisze swój post, kolejny gracz ma prawo podsumować swoim postem, poprzednią turę oraz wyczyny innych graczy mające miejsce przed jego odpisem.
 
__________________
Kawairashii jest offline  
Stary 23-02-2014, 17:33   #2
VIX
 
VIX's Avatar
 
Reputacja: 200 VIX ma w sobie cośVIX ma w sobie cośVIX ma w sobie cośVIX ma w sobie cośVIX ma w sobie cośVIX ma w sobie cośVIX ma w sobie cośVIX ma w sobie cośVIX ma w sobie cośVIX ma w sobie cośVIX ma w sobie coś
Bardzo nie lubię jak ktoś tak pisze jak mam to zamiar napisać teraz ja. To takie pisanie o niczym, ale co tam... raz to nawet księdzu ponoć wolno

Grałbym. Poziom komplikacji, zagadkowość i bardzo przyjemne mechanizmy jakie dostrzegam w fabule ciągną mnie w stronę tej sesji. Wszystko pięknie ale nie mam czasu, na moje trzy sloty sesyjne już mam trzy pełne. Chcę jednak powiedzieć byście zgłaszali się do tej sesji. Jeśli Kawai podoła, a wierzę że tak będzie, to zanosi się na nielichą wyprawę w nieznane, na doskonałym poziomie.
 
VIX jest offline  
Stary 24-02-2014, 19:16   #3
Banned
 
Reputacja: 0 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Spróbuję coś skreślić, jednak prawdę powiedziawszy widzę dwa problemy:

1. Ilość umiejętnośći, która zależy od ilośći graczy ma sesns i nie ma sesnsu jednocześnie. Ma sesns, bo więcej graczy to więcej możliwości i to jest OK skoro to w zasadzie PvP. Nie ma sensu - ponieważ teraz nie wiem iloma umiejkami będę dysponował, a więć ciężko jest zrobić postać, bo każda umiejka jest na wagę złota.
2. Przyznaję, że nie wszystko w opisie umiejek rozumiem. Część z nich działa tylko w jakichś warunkach, które są na dobrą sprawę zależne od współgraczy (mogę więc nie mieć możliwosci użycia), cześć jest tak napisana, ze jeszcze nie doszedłem o co tak naprawdę chodzi...
 
Aschaar jest offline  
Stary 25-02-2014, 10:28   #4
MTM
Komendant Pazur
 
MTM's Avatar
 
Reputacja: 21030 MTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputację
Brzmi interesująco. Taka miła implementacja czegoś w rodzaju gier towarzyskich, czy cuś Pomysł bardzo mi się spodobał.
Pomyślę o tym jeszcze, jak tylko nadgonię moje zaległości.

I także gorąco zachęcam do brania udziału w tej zabawie
 
__________________
"Pulvis et umbra sumus"
MTM jest offline  
Stary 25-02-2014, 18:42   #5
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 78 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
@Aschaar - Rzecz którą naprawdę kocham w jakichkolwiek grach grupowych to możliwość kreatywnej interakcji z innymi graczami w celu nagięcia zasad i szukania kruczków prawnych w podanych zasadach, na swój własny przepis wygrania rozgrywki. Stąd naprawdę ciężko jest za razem wprowadzić zasady które ograniczają, jak i nadają kierunek wszelkim próbą oszukania losu przez graczy, zwłaszcza gdy rozrywką ma być samo oszustwo (^__^). Proszę tworzyć postaci z 3 umiejętnościami aktywnymi i 1 pasywną, jeśli sytuacja się zmieni i chętnych będzie więcej (w co wątpię), natychmiast wszystkich powiadomię. Jednak już teraz informuje że sesja ruszy gdy tylko 5 graczy wyśle mi swoje karty. Co do kwestii umiejętności, postaram się je wszystkie poprawić w razie potrzeb, poniżej zamieszczam prostszą analizę kilku elementów.

-----------------------------------------------------------------

Klasa postaci:
Mechanik A (maszyneria: maszyny, urządzenia, pojazdy)
Mechanik B (energia: zasilanie, turbiny, rdzenie, siłownie)
Operator A (stabilność: wypełnianie braków, zarządzanie ludźmi, zarządzanie bilansem)
Operator B (łączność: zarządzanie pokładami, mostek, komunikacja, nadajniki)
Technik A (dostęp: włazy, barykady, kwarantanny, izolatki, cele)
Technik B (ochrona: rejestry, bezpieczeństwo, obserwacja)
Obsługa A (zapasy: magazyny, spiżarnie, agrokultura)
Obsługa B (rozrywka: rejon publicznego dostępu, restauracje, sklepy, produkcja czasu)

Umiejętności:
(Swoi: Aktywne)
  1. Oczy Kreta (Dostrzeganie więcej)
  2. Prorok (Czytanie zdolności innych)
  3. Szum (Tracenie ogona)
  4. Nos Detektywa (Analiza sprawcy mordu i sabotażu)
  5. Change Log (Sprawdzanie grupy skrytej)
  6. Szczęściarz (Samowystarczalność)
  7. Siła sprawcza (Obezwładnianie innych)
  8. Lepkie ręce (Odbieranie i przetrzymywanie przedmiotów)
  9. Klucz (Wymuszanie znalezisk)
  10. Strzelec Wyborowy (Talent do broni dystansowej)
  11. Urwany krzyk (Wewnętrzny alarm)
  12. Azyl (Tarcza w razie paniki)
(Swoi: Pasywne)
  1. Trudny cel (Kolejna szansa na życie)
  2. Panikarz (Nie do zneutralizowania)
  3. Bystrzak (Medyk polowy)
  4. Zaginiony w Akcji (Udawanie trupa)
  5. Mój wróg (Trzymaniu kogoś na celowniku)
  6. Hiena cmentarna (Okradanie zwłok)
(Obcy: Aktywne)
  1. Toksyczna Maź (Atak dystansowy)
  2. Pasożyt (Tropienie innych zabójców i przeładowanie umiejętności)
  3. Dotyk Śmierci (Wolne mordowanie celu)
  4. Duplikat (Zyskiwanie partnera w zbrodni)
  5. Brzuchomówca (Zmyłka w eterze)
  6. Plan awaryjny (Bomba dymna)
  7. Radioaktywność (Pasywny mordowanie)
  8. Kieł (Natychmiastowy mord)
(Obcy: Pasywne)
  1. Jad Werbalny (Sabotowanie change loga)
  2. Gruba Skóra (Zastrzyk adrenaliny przy poważnym zranieniu)
  3. Przeczucie (Nie do zaskoczenia)
  4. Opętanie (Szansa na ponowne nękanie)

Jeśli któreś ze zdolności wydadzą się wam nie na miejscu, proszę śmiało mówić
Oraz kolejne sprostowanie, jako iż nie wspomniałam w jakich sytuacjach grupy wygrywają.

Wygrywają obcy:
*Gdy wszyscy swoi są zabici.
Wygrywają Swoi:
*Gdy 3 kamienie milowe zostaną pokonane (kamienie milowe wyznaczają postaci z grupy skrytej)
*Gdy żadna z postaci nie zginie w trakcie 4 odpisów.
*Gdy wszyscy obcy umrą.
 
__________________

Ostatnio edytowane przez Kawairashii : 25-02-2014 o 22:16.
Kawairashii jest offline  
Stary 27-02-2014, 18:13   #6
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 78 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
Ci którzy zadeklarowali się na PM ze złożeniem karty ponaglam.
Sesja jest prosta i nie wymaga wiele czasu do poświęcenia, a zabawy jest sporo.
Naprawdę nie ma się czego obawiać, ja nie gryze.

EDIT:

Oto kilka dodatkowych informacji i pierwsza próba wdrożenia w zasady, jak i zmiany poprzednio obranych decyzji:

Grupa Jawna.
  • Prywatność: Grupa jawna będzie pisać na forum. Niezależnie czy postać jest sama w pokoju, czy w grupie.
  • Publikacja: Odpisy zamieszczane na forum w postaci poczynań postaci z grupy jawnej są pewnego rodzaju change logiem w który mają wzgląd postaci z grupy skrytej. Poczynań grupy jawnej jest świadoma grupa skryta.
  • Umiejętność: Jeśli postać zdecyduje się na użycie umiejętności, umiejętność ta będzie zamieszczona w sesji przez gracza wyróżniającym się kolorowym numerem odpowiednim do umieszczenia tej umiejętności w karcie postaci. Innymi słowy jedynie użycie umiejętności będzie ujawnione innym postaciom, jednak jaka jest to konkretnie zdolność, nie.
  • Spotkanie: W przypadku spotkania się z postacią z grupy skrytej, publikowane są jedynie odpisy grupy jawnej, natomiast odpisy publikowane na google docu przez gracza obsługującego postać z grupy skrytej, będą przechodzić przez MG i przesyłane w formie PM do graczy posługującymi się postaciami z grupy jawnej, którzy z nim wchodzą w interakcje.
  • Kamień Milowy: Po zaistnieniu kamienia milowego, gracze z grupy jawnej otrzymują stworzone przez MG linki do docomentów google, gdzie w zależności czy ich postaci z grupy jawnej były same, czy w grupie będą kontynuować swoją przygodę.

Grupa Skryta.
  • Prywatność: Grupa skryta będzie pisać swe posty na google docu, a inni gracze będą mieli w nie wgląd jedynie jeśli znajdują się z danymi osobami osobami razem. To znaczy że jeśli ktoś odejdzie od innych postaci w grupie skrytej, zaczyna osobną przygodę, póki nie przyłączy się znowu do grupy.
  • Publikacja: Przeżyta przygoda nie będzie opublikowana w żadnym stopniu, jeśli postać podczas tury w grupie skrytej nie utrzymywała kontaktu z nikim w grupie. Co oznacza że może sprawdzić rzeczy których nie mogła gdy była obserwowana, gdyż mogłyby wydać się podejrzane. Bądź być podejrzana jeśli w tym samym czasie ktoś inny zniknął, przykładowo kończąc przygodę z inną postacią na zabiciu jej. Bądź również sprawdzić rzeczy których nie mogła gdy była obserwowana, gdyż mógłby wydać się podejrzane.
  • Umiejętność: Umiejętności które mają miejsce w grupie skrytej nie będą publikowane na google docu nawet jeśli postać ta znajduje się wśród innych osób. Jeśli Obcy chce zabić Swojego, bądź jeśli Swoj chce sprawdzić innego Swojego czy nie jest Obcym, bycie w grupie skrytej to najlepszy moment na zrobienie tego, nie będąc zauważonym. Użycie umiejętności w grupie skrytej odbywa się poprzez PM na forum.
  • Spotkanie: W przypadku spotkania innej osoby z grupy jawnej, odpisy nadal będą zamieszczane na google docu, jednak od czasu spotkania i utrzymywaniu stosunków/interakcji z osoba z grupy jawnej, MG będzie zamieszczać odpisy postaci z grupy skrytej na forum. Podczas gdy osoby z grupy jawnej będą publikować swój odzew normalnie.
  • Kamień Milowy: Podczas zmiany, grupy jawnej na skrytą i odwrotnie, przygoda postaci z grupy jawnej odbywająca się na google doc zostaje opublikowana na forum przez MG o ile znajdowali się w grupach. Postaci bez przygód zaczynają z drobnym opisem swojego początku, takim jak lokacja i status zdrowotny o ile postać przeżyła atak.

Dodatkowe info co do grup.
  • Wymiana postaci: Postać może zmienić grupę tylko jeśli znajduje się w zasięgu innej kontrolowanej przez siebie postaci. Odbywa się to w systemie zamiany identyfikatorów bez których ani rusz po arce, działających bądź nie.
  • Fabularny powód: W imię oszczędzania energii, generatory zapewniają zasilanie i dostęp do sieci wszystkim kolonistom. Jednak poprzez naruszenie funkcjonalności arki, system ten szwankuje. Stąd zasilanie i podłączenie do sieci, a także lokalizowanie członków jednej z grup jest równoznaczne z poświęceniem drugiej grupy, do czasu naprawienia systemu i jednocześnie utracenia połączenia z poprzednią grupą, usterka tego typu będzie się powtarzać. Będzie to taka nasza kamera która prowadzi widzów poprzez zdarzenia. Przymus rejestracji zdarzeń ogranicza się jedynie do grup, a nie jednostek, przy uszkodzonej korze pamięci sprawującej władzę nad daną grupą.
  • Obcy: Po otrzymaniu kart postaci ze zdolnościami dla Swoich, 1 na 5 graczy zostaje wyznaczony, by oboje z jego postaci mogły zamienić swoje zdolności na zdolności Obcych. Bądź 2 na 5 graczy, by jedna z postaci gracza została zamieniona.
    ((W zależności od upodobania, mogę wybrać którekolwiek z rozwiązań, zatem, zatem jeśli gracz A posiadający postać Obcego, inną postacią spotka się z postacią Swojego, którego właściwiej, w tej mierze gracz B stracił inna postać zamordowaną przez obcego we władaniu gracza A. Nie oznacza to natychmiast że druga jego postać jest również przemieniona.))
  • Kara za Ghosting: Postać Swoja należąca do gracza we władaniu Obcego, może pomóc Obcej. Jeśli jednak będzie świadkiem morderstwa dokonanego przez obcego, zostaje automatycznie zabita.
    ((Również jeśli w sytuacji Obcego we władaniu gracza A, który atakuje naszą postać w pomieszczeniu ze Swoim we władaniu gracza A, ucieczka swojego, może nastąpić jedynie przed atakiem Obecgo, nie po. W przeciwnym wypadku, następuje automatyczna śmierć.))
  • Kolizja: W przypadku gdy oboje postaci Obcych spotykają się na osobności. W zależności który z nich zaatakuje drugiego, pierwszy, atakujący traci postać Swojego w ciągu trzech najbliższych postów po czym zyskuje określoną ilość dodatkowych zdolności. Natomiast ofiara traci umiejętność chowania się pośród Swoich, a oboje jego postaci przemienia się w Obcych.
  • Ocalały: Jeśli Swój zabije Obcego, dostaje do pojedynczego użyciu dwóch umiejętności w jednym odpisie, za każdym razem gdy zabije obcego. Prawdopodobnie do 3 umiejętności maksymalnie.

Przykładowa rozgrywka na Forum:


Cytat:
Info:
Grupa Jawna: Brian, Adam, Marta
Grupa Skryta: Rebeca, Hitklif, Mort

Swoi: Gracz A (Brian, Rebeca), Gracz C (Marta, Mort)
Obcy: Gracz B (Adam, Hitklif)

Zdolność w kartach dla MG:
Brian - (4) (Widzi w ciemnościach [Wada: oślepia go pierwsze wejście w światło, paraliż na 2 odpis])
Adam - (2) (Wyczytanie jednej zdolności innych [Umożliwia tylko zidentyfikowanie zdolności użytej przez poprzedniego gracza, w tym samym pokoju, post po użyciu, a także blokada na 3 odpisy bez używania umiejętności)
Rebeca - (2) (Zagłuszenie własnego lokalizatora [Jeśli użyta w grupie Jawnej, natychmiast wymusza 3 tury przebywania w grupie skrytej, jednak można jej użyć tylko raz na turę jawną, jeśli użyta w skrytej, natychmiast gubi pościg])
Hitklif - (7) (Klej w ślinie [umożliwia zatykanie wentylacji, rur i niszczenie urządzeń w celu sabotażu, jak i urządzaniu pułapek. Uwaga, ciecz łatwopalna! po użyciu dwie rundy po dołączeniu do grupy nie można się odzywać.] )
Mort - (2) (Badanie zwłok [Wada: może wyglądać jak kanibalizm, gdyż oglądanie ciała jest bardzo szczegółowe])
MG
Cytat:
Adam i Brian docierają do siłowni, wewnątrz jest zbyt ciemno by biec na oślep. Oboje muszą zwolnić i przystosować oczy do ciemności. Z pewnością gdyby utrzymali poprzednie tempo, padli by twarzą na ziemię. Także wewnątrz jest spory bałagan, można uderzyć się w głowę. Wspomniany wyciek powinien znajdować się na samym końcu siłowni, tuż przy mostku. Podczas gdy Marta wyczekuje w centrali na zdalne otworzenie mostka, w miedzy czasie zauważa poruszenie w korze pamięci magazynu 6. Ktoś wprawił w ruch sztuczną inteligencje holograficznych mew w przy doku, zaraz przy plaży.
Gracz A
Cytat:
Brian
Brian wchodzi do siłowni, pierwsze czego szuka to uszkodzeń które miałyby świadczyć o wycieku o który wspominał Hitklif. Ciągle trzymając Adama w zasięgu wzroku. W pomieszczeniu jest ciemno, używa zatem (4) po czym zmierza w głąb wzdłuż ścian siłowni, plecami do ściany, nie zmniejszając tempa.

Rebeca
~Google doc~
Gracz B
Cytat:
Adam
Podąża za Brianem, trzymając w dłoniach metalowy pręt. Stąpa ostrożnie, wsłuchując się w ciemność, starając się zawsze mieć świadomość o pozycji Briana. Używa (2) "Brian, nie sądzę by ktoś był w siłowni. Możesz wyluzować?" Brian zachowywał się dziwnie, pędząc na złamanie karku bez powodu. Ostatecznie postanawia się wycofać, uznając wchodzenie w ciemność za podejrzanym Brianem za zbyt ryzykowne. Kieruje swe kroki ku wyjściu, pozostawiając za sobą otwarte drzwi. "Wybieram się na zewnątrz, nie lubię ciemności".

Hitklif
~Google doc~
Gracz C
Cytat:
Marta
"Czy ktoś z was znajduje się przy plaży?" Marta czyta voice log, oczekując odzewu, może jest to ktoś z drugiej grupy? W tym czasie stara się uruchomić dane monitoringu z magazynu 6.

Mort
~Google doc~
MG
Cytat:
Brian dochodzi do końca magazynu, w zasięgu wzroku ani śladu po wycieku. W powietrzu nie ma żadnego zapachu chemii, prócz normalnego smrodu siłowni. Na dole widać drzwi, a za nimi ktoś przesuwa jakieś meble. Słychać skrzypienie metalu, z pewnością nie jest to maszyna. Drzwi wydają się zamknięte od wewnątrz, ale porządny kopniak z pewnością je otworzy.
Adam trzymając się holu łączącego jadalnie, siłownie i kilka prycz robotników. Wszędzie cicho, jak się okazuje, schody na powierzchnie zostały odblokowane tak jak prosili drugą ekipę. Powinni być już w drodze do wierzy z nadajnikami, po jej odłączeniu wystarczy tylko obejść zamek na poziomie czwartym do komputera centralnego i wprowadzić uzyskane kody z pryczy kapitańskiej, a problemy z komunikacją znikną. Na zewnątrz było zimno, temperatura spadłą w dół, na klamce czuć było tworzące się sople. Adam doszedł na zaplecze jednej z restauracji w rejonie użytku publicznego. Kuchnia wygląda na czystą, ale chłód jest okropny, ciekawe jak jest na zewnątrz.
Marta odczytuje zapis z monitoringu. W siłowni panuje ciemność, jednak ktoś porusza się pomiędzy cieniami. Natomiast w magazynie 6 widać tylko smugi krwi na ścianach. Czy nic się nie stało w drugiej grupie? Kilka kajut w których dotychczas przebywali jest pustych, a w jednej przebywa zraniony Jack, póki nie otrzęsie się z tego porażenia, był nie zdatny do pomocy. Ale co stało się z osobą która miała się nim opiekować? Marta przelatuje po kamerach, w restauracji w rejonie użytku publicznego nastąpiło poruszenie, ktoś znajduje się wewnątrz. Nazwa restauracji "Copole" serwują wyśmienite krewetki w sosie czosnkowym. Na plaży żadnego poruszenia, ale przynajmniej znalazł się Mort, jest przy plaży zmywa krew z koszuli, i chyba szlocha.
(W tej samej chwili, każdy z postaci w osobnej przygodzie)
Przykładowa rozgrywka na Google Doc:


Gracz A
Cytat:
Brian
~Forum~

Rebeca
Rebeca ucieka przed Mortem, z pewnością nie poradzi sobie z nim, a krew na jego koszuli nie wróży nic dobrego. Lepiej niech trzyma się z dala od niej nim nie znajdą się w grupie. Kto wie co może jej zrobić. Wie że Brian znajduje się w siłowni. Po oczyszczeniu schodów mają wreszcie szansę dojść do wierzy z nadajnikami. Postara się unikać kamer, w końcu Marta zna się na rzeczy, może uda jej się uruchomić zapisy z kamer, co jeśli poinformuje swojego męża, co jeśli są razem? Nie może liczyć na Jacka, nie jest w stanie jej pomóc. Używa (2) gdy tylko zyskuje kilka zakrętów wyprzedzenia nad Mortem.
Gracz B
Cytat:
Adam
~Forum~

Hitklif
Hitklif dociera do szatni, tylne drzwi prowadzą do siłowni. Log pokładowy wskazuje na to że Brian powinien dotrzeć do nich z drugiej strony. Szybko wyszukuje race i ustawia się na przeciw nich. Gdy tylko Brian przedostanie się na drugą stronę Hitklif użyje (7) wprost na niego. Po czym szybko skieruje się do Jacka, nawet jeśli Brian przeżyje, Hitklifa już dawno nie będzie w pomieszczeniu.
Gracz C
Cytat:
Marta
~Forum~

Mort
Ciało które niedawno znalazł było zmasakrowane, z kimkolwiek była Olivia teraz już go tu nie było. Po użyciu (2), był pewien że napastnik czegoś w rodzaju kleju. Był pewien że nie będzie chciał się odzywać, zatem pierwszą osobę którą spotka musi wypytać o rzeczy. Ten drań użył jakiej klejącej substancji by zakleić usta ofierze. Zaschnięte ślady ust na policzkach i nosie Olivi świadczyły na użycie śliny, tak, to musiała być ślina. Jak mógł inaczej wytłumaczyć to Rebece? Ważne że ta potrafiła krzyczeć, to dobrze, choć pewnie nieźle ją nastraszył okrwawioną koszulką. Mort musiał odreagować, tę bieganinę po plaży, Rebeca ni jak nie chciała go słuchać.
Dobrze, w tej przykładowej wymianie postów na forum i google docu, dowiadujemy się że Brian brnie ku swej zgubie, nie ufając Adamowi i włączając widzenie w ciemnościach, podczas gdy Hitklif planuje kolejne zabójstwo po zabiciu Olivi, tym razem będąc pewien że ujdzie mu to na sucho po tym jak dowiedział od Adama że Hitklif użył zdolności której efekt uboczny może być oślepienie przez flare. Mort zostaje uznany za winnego, przez Rebeke, która ukrywa się przed nim, natomiast Marta jest świadkiem dziwnych śladów poruszenia w siłowni, restauracjach i na plaży, wyczekując na zdalne uruchomienie poszczególnych urządzeń dla ekipy. Adam opuszcza Briana po odkryciu jego zdolności, a Mort odnajduje dowody na to że zabójca posługuje się śliną.
 
__________________

Ostatnio edytowane przez Kawairashii : 28-02-2014 o 21:01.
Kawairashii jest offline  
Stary 28-02-2014, 10:36   #7
Banned
 
Reputacja: 0 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Coś usiłuję napisać...
Naprawdę.
 
Aschaar jest offline  
Stary 12-03-2014, 16:14   #8
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 78 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
Proszę moderatorów o skasowane tematu.

Dziękuje.
 
__________________
Kawairashii jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:52.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166