|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
31-05-2014, 10:45 | #31 |
Reputacja: 1 | O ile pamiętam zasady tworzenia magicznych przedmiotów to Boots of Intelligence i tak są niemożliwe do stworzenia. Każdy efekt ma określone przedmioty do których może być dodany np: Siłę można dodać do pasów i rękawic/bransolet/karwaszy (i chyba do pierścienie ale głowy za to nie dam) nie można zaś stworzyć diademu siły czy maski siły. Dobra kończę się wymądrzać bo to w sumie nikomu na zdrowie nie wyjdzie EDIT: Jak rozumiem za dodatkowe czary wizka (poza tymi które dostaje się za awans) trzeba ponieść normalny koszt w złocie(cena zwoju + koszt przepisania do księgi) ? Ostatnio edytowane przez Googolplex : 31-05-2014 o 11:22. |
31-05-2014, 11:27 | #32 | ||
Reputacja: 1 | Dyarat mówi o zasadach z Przewodnika Mistrza Podziemi (str 285, w angielskiej wersji). Rzecz w tym, że gdzieś tam nawet jest napisane, że to nie są oficjalne zasady tworzenia przedmiotów, ale baza od której MG/gracz powinien wychodzić, biorąc całość na zdrowy rozsądek. Dowód, że nie można tego traktować jako stałej zasady: Przedmiot dający +75 do jakiejś umiejętności kosztuje 562,5k. Dużo. I niby nie daje nic wielkiego. Ot zdajesz test danej umiejętności zawsze poza jedynką. Błąd. Tome of Battle Dyscyplina - Diamond Sould. Typowe dla niej manewry: Cytat:
Dla przypomnienia. Manewry regenerują się co walkę. Ale najlepsze przed nami: Cytat:
Na 20 poziomie spokojnie wyrobimy modyfikator koncentracji rzędu +30, może +40. Plus przedmiot +75 i nagle, jednym uderzeniem (akcja standardowa) lejemy 200+ obrażeń. No tak, ale ktoś powie, że trzeba trafić, że jeden raz na walkę. Błąd. Przedmiot dający, na życzenie, w akcji darmowej, Prawdziwe uderzenie będzie kosztował 90 000 (5[poz zaklęcia + przyspieszenie]x9[poz czarującego]x2000) sztuk złota. Oczywiście połowę jeśli sami sobie stworzymy. A manwerów da się używać więcej razy niż raz na walkę. Przykłady: [Atut] PSYCHIC RENEWAL [PSIONIC] Your mental strength and psionic abilities allow you to focus your mind on combat and use your most devastating maneuvers more frequently. Benefi t: As a swift action, you can recover any expended maneuver by expending your psionic focus and spending power points equal to the maneuver’s level. [Atut] RECOVERY You can instantly recover your focus, balance, and personal energy after using a martial maneuver. Prerequisite: One martial maneuver. Benefit: Once per day as a swift action, you can instantly recover an expended maneuver. It is now ready again. If you are a crusader, the maneuver is also granted immediately. [Zdolność Klasowa Ruby knight Vindicatora] Divine Recovery (Su): Beginning at 2nd level, you can channel divine power to recharge your martial maneuvers. You can expend a turn or rebuke undead attempt as a swift action to recover one expended maneuver. If you are a crusader, the maneuver you recover is immediately available to you as a granted maneuver. Możliwe, że przesadzam... w sumie z magiem postać i tak przegra... choć z drugiej strony... przedmiot dający wysokopoziomowe rozproszenie i przyspieszoną teleportację.. Z drugiej strony jeśli założymy, że te zasady tyczą się tylko osobistego tworzenia przedmiotów to nie będzie już tak łatwo tego wykorzystać. Będzie trzeba posiedzieć kilkanaście minut aby zaprojektować odpowiedni build (dualPRC chętnie pomogą). Łoł. Ale żem się rozpisał : P Generalnie nie bierzcie tego jako jakieś wyrzuty, czy coś negatywnego, ale jedynie ciche zrzędzenie pod nosem i chęć upewniania się, że MG wie na co się ewentualnie zgadza =3 Ostatnio edytowane przez Arvelus : 31-05-2014 o 11:31. | ||
31-05-2014, 11:40 | #33 |
Reputacja: 1 | Hmm rozpisałeś się i dobrze. Nie wiedziałem wcześniej o tych fajnych plusikach do RO w ToB. Jak się tak zastanowić to magowie nie mają już łatwo z pokonaniem wojaka. Trudno jest przebić czarem RO rzędu +70, do tego niewielu magów przeżyje atak zadający 200+ obrażeń. I nagle cała walka sprowadzi się do tego kto ma więcej szczęścia, lub kto lepiej zaplanował postać. ^^ |
31-05-2014, 12:13 | #34 |
Reputacja: 1 | Hej, ja sobie postawiłem za ambicję stworzyć postać, które nie przegra z magiem, chociaż z magii nie korzysta ale tak, Diamond Mind to miszczostwo świata jeśli chodzi o walkę z magami. Dlatego lubię ToB, wyrównuje szanse po prostu chociaż nadal postaci z ToB przegrywają jeśli chodzi o przydatność w przygodach, poza walką niczym specjalnym się nie wyróżniają, dlatego nadal to nie jest Tier 1. Dlatego nadal opłaca się bardziej grać czarodziejem Zresztą Googol, umówmy się, każdy kto ma nieco większe doświadczenie w D&D 3.5 (na tyle, by powiedzmy robić porządne, zoptymalizowane buildy na 20 poziom) wie, że na tym poziomie walki 1v1 sprowadzają się do pojedynku rewolwerowców i najlepszym atutem nadal jest Improved Initiative kiedyś nauczyłem się tego hard way, jak mój kumpel założył się ze mną, że zrobi postać core-only na 20 poziomie, a ja mogę zrobić postać też na 20, ale ze wszystkimi bajerami i mniej oficjalnymi wyjściami, ale nadal mnie pokona. Pokonał, bo rzucił więcej na inicjatywę Ale żeby nie było offtopu - jeśli gracze mogą sobie robić własne przedmioty, to ja mam pytanko - czy moglibyśmy zrobić customową WoL? Bo nie ukrywam (jak już pisałem) że mi praktycznie każdy z tych przedmiotów psuje szyki, innym może nie psuć, a to będzie zaburzenie równowagi, które może naprawdę przeważyć szalę i to dość niesprawiedliwie. Dlatego może po prostu dałbyś opcję zrobienia sobie własnych, według zasad w podręczniku, i byś potem mówił czy broń/przedmiot Ci się podoba czy nie, co? Nie, żebym jakoś strasznie na to naciskał, moja postać jest kompletna bez tego przedmiotu, ale skoro inni mogą mieć przewagę, to fajnie by było, żebym i ja ją miał |
31-05-2014, 14:58 | #35 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Yondalla Sense Generalnie dodajesz swój modyfikator Rzt do inicjatywy. Jeśli grasz magopodobnym czymś na Rzt to spokojnie wyrobisz +8 inicjatywa z tego : P | |
31-05-2014, 15:28 | #36 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
31-05-2014, 16:48 | #37 |
Reputacja: 1 | Rozumiem że to twoja zasada domowa? |
01-06-2014, 08:51 | #38 |
Reputacja: 1 | Aye, good sir. Poza tym pamiętajcie, że ja też w D&D trochę czasu gram i jak zobaczę totalnego brokena, to go zwyczajnie nie wpuszczę . No i wysłałby kto już kartę ;d Co do czarów też tak, za wszystkie dodatkowe płacisz.
__________________ - Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD. - Oh... Sorry about that... - I killed HIM :3! |
01-06-2014, 11:46 | #39 |
Reputacja: 1 | Panowie. Nie jest do końca tak źle jak pisze Arvelus Diamond Nightmare Blade, zgodnie z przytoczona definicją, pozwala jednym atakiem zadać czterokrotność normalnych obrażeń, nie czterokrotność testu koncentracji. De facto na tym poziomie postać będzie dysponowała co najmniej czterema atakami (nie licząc ew. walki dwiema broniami, przyśpieszenia, atutów itp), więc w zasadzie w czym jest problem? To dobry manewr, ale nie przesadzajmy. Po drugie, przedmiot dający +75 do jednego skilla kosztuje więcej niż połowa kasy jaką postać dostanie na 20 poziomie, co powoduje, że takiego przedmiotu nie można kupić (można kupić przedmiot kosztujący nie więcej niż połowę pieniędzy na poziomie). Pomijając oczywisty aspekt mniejszej kasy na inne przedmioty, takie jak np. dające premie do cech, AC, trafienia itp. Także cały wywód jest z grubsza nietrafiony. Sierak -> chodzi o właśnie te zasady. Teoretycznie nie ma przedmiotu dającego premię insight do AC i taki przedmiot można by stworzyć korzystając z takich zasad. Wykładnia oficjalna jest taka, że możesz tworzyć buty inteligencji, nie ma z tym problemu, podobnie jak możesz tworzyć przedmioty korzystając z tych zasad, ale MG powinien je zatwierdzić. Oficjalnie, jeśli znajdę maga i zapłacę mu kasę za przedmiot, stworzy mi taki, jaki będę chciał (korzystając z tych zasad customowych), więc nie trzeba mieć samemu atutu. Atut jedyne co robi, to zmniejsza koszt. Postać (niekompletną) wysłałem na pw. |
01-06-2014, 12:24 | #40 |
Reputacja: 1 | Sierak, ale co rozumiesz jako brokena? Bo jeśli masz zamiar odrzucać każdą zoptymalizowaną pod poziom i potencjalne zagrożenia postać, to chyba jedynymi opcjami jakie będziesz mógł dopuścić będą wojownicy, łowcy, paladyni i mnichowie |