|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
10-01-2016, 04:52 | #21 |
Reputacja: 1 | Da się odgrzebać gdzieś mojego maga? Miał tak fajnie wyczesany magiczny pocisk. Jak nie, to się mówi trudno, ale się zgłoszę, na dniach będzie koncept. Niby nie mam czasu na nowe sesje, ale jednolinijkówkę chyba udźwignę, chociaż na przełomie stycznia / lutego mogę być różnie.
__________________ Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości... |
10-01-2016, 08:56 | #22 |
Reputacja: 1 | Prosiłbym o mechaniczne wygenerowanie postaci kupca, do cyferek dopiszę historię. Rozumiem, że sieć kontaktów mogę wymyślić? (oczywiście bez przepaków). |
10-01-2016, 09:27 | #23 |
Reputacja: 1 | Update w dokumencie, króciutko bo i wiele nie trzeba. Tak jak poprzednio, tak i tym razem uważam, że fajnie by było zacząć od razu pod wejściem do lochu, a nie gdzieś w karczmie i spędzić dwa tygodnie irl na badaniu pobliskiej wioski i lasu, oraz rozmowy o niczym.
__________________ Cogito ergo argh...! |
10-01-2016, 10:15 | #24 |
Reputacja: 1 | Czym wyróżnia się thrass gladiator? |
10-01-2016, 10:40 | #25 | |
Reputacja: 1 | The Gaming Den :: View topic - OSSR: ACKS Player's Companion Cytując ten temat znaleziony w internetach: Cytat:
__________________ Cogito ergo argh...! Ostatnio edytowane przez Someirhle : 10-01-2016 o 10:45. | |
10-01-2016, 10:59 | #26 | |
Reputacja: 1 | Rekrutacja do gry z krótkimi wypowiedziami? Tyle mi wystarczy, żeby się zgłosić. Spojrzałem też na listę dostępnych profesji i oczywiście wybiorę Wojownika. Nie wiem czy więcej potrzeba do zgłoszenia, ale potem przeczytam calą rekrutację i najwyżej uzupełnię kartę. Chyba ponownie będę grał Wojownikiem, którym grałem w tej grze. (Dark Fantasy - Konwój Klingenborga) Cytat:
| |
10-01-2016, 11:01 | #27 | ||||||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Avatar na pewno mało w klimacie - wolałbym coś takiego. Cytat:
- zęby i pazury - łuski - doskonały pływak - infrawizja - -2 do reakcji BN (+2 przy lizardmenach) Cytat:
Ale znajomości, wątki poboczne, itd. mogą bardzo uatrakcyjnić grę. Cytat:
Mogę jednak zrobić postać w stylu maga bitewnego. Cytat:
Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 10-01-2016 o 11:41. | ||||||
10-01-2016, 11:10 | #28 | ||
Reputacja: 1 | @Clutterbane, nie oceniam systemu, tylko wyciągam użyteczne info z tekstu. Zauważ, że gnom ma następujący opis: Cytat:
Cytat:
__________________ Cogito ergo argh...! Ostatnio edytowane przez Someirhle : 10-01-2016 o 11:12. | ||
10-01-2016, 11:24 | #29 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
W ACKS "balans" jest osiągany głównie przez wysoką śmiertelność, konieczność powrotu z przygody do miasta celem zebrania EXP z łupu, dużą ilością różnorodnych aktywności (j.w. - klasa nadająca się do lochotłuka słabo odnajdzie się w handlowaniu dobrami) no i zróżnicowaną ilością EXP potrzebną do awansu. e. Na przykład genialny damage dealer jakim jest zabójca jest zbalansowany w ten sposób, że 1) ma mało HP, 2) słaby pancerz, 3) na wyższych poziomach gry nie tworzy twierdzy, tylko kryjówkę (hideout). Thrass mnie przeraża ugryzieniem za 1k8 obrażeń - tej kości używa się zwykle do broni dwuręcznych. Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 10-01-2016 o 11:26. | |
10-01-2016, 11:48 | #30 |
Reputacja: 1 | Daj już spokój obronie mecha którego nikt tutaj jeszcze nie zaatakował i dawaj moją mechanikę od gnoma :P W sumie jak można zatrudnić zwierzę jako henchmena? Bo płacić to mu raczej nie musisz i ogólnie jak się przyjrzeć bliżej, to wychodzi trochę bez sensu...
__________________ Cogito ergo argh...! Ostatnio edytowane przez Someirhle : 10-01-2016 o 11:51. |