|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
Zobacz wyniki ankiety: Jak chcecie grać? | |||
W jednej "wzmocnionej" drużynie (14 osób) | 4 | 26.67% | |
W dwóch współpracujących drużynach (6-7 osobowych) | 7 | 46.67% | |
W jednej "małej" drużynie (8-9 osób) | 6 | 40.00% | |
Sonda z Wielokrotnym Wyborem Głosujących: 15. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
21-02-2017, 20:31 | #111 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Ostatnio edytowane przez hen_cerbin : 21-02-2017 o 20:35. | |
21-02-2017, 20:45 | #112 |
Reputacja: 1 | Wolę zwiększoną drużynę, dl Mg odpadnie problem prowadzenia dodatkowych NPC brakujących do składu.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 |
21-02-2017, 20:46 | #113 |
Reputacja: 1 | hen_cerbin jakie minusy ma moja postać do przekonywania sigmarytki, że sam pan tego by chciał? Bo rodzić mu wojowników w wierze i sile? Co do sondy to ciekawie by wyglądała rywalizacja dwóch ekip Ciekawie też brzmi wieka grupa, ale na 100% będą problemy z frekwencją w odpisach. Ostatnio edytowane przez Hakon : 21-02-2017 o 20:49. |
21-02-2017, 20:51 | #114 |
Reputacja: 1 | Problem graczy nie MG Mg może przejąć na auto postać na turę czy dwie.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 |
21-02-2017, 21:05 | #115 |
Reputacja: 1 | Dwie współpracujące drużyny brzmią super - trochę jak rywalizujące ze sobą plutony na przeszkoleniu Wielka sesja to długość odpisów (a przejmowanie graczy przez MG, z moich skromnych doświadczeń, kończy się często rezygnacją gracza), zaś 8-9 osób to nadal za dużo wg mnie. Rzekłem. |
21-02-2017, 21:10 | #116 |
Reputacja: 1 | Jedyna sensowna opcja, to ta trzecia - z "małą" drużyną. Jako MG nie będziesz w stanie opanować 14 graczy. Wiem z własnego doświadczenia, gdy Popioły Middenheim zaczynałem z bodajże 12 graczami (a kampanię ukończyło 3 ) i nie szło tego w jakiś sensowny sposób rozpisać, gdy każdy robił co innego. No, chyba że masz 24 godziny wolnego czasu na odpisy, to próbuj. Opcja z dwoma drużynami też nie za bardzo, bo jak to widzisz? Dwie drużyny, których losy się przeplatają, więc jak ma wyglądać interakcja między nimi. To zmuszałoby do czytania dwóch sesji na raz w jakiś tam momentach. No chyba, że poprowadzisz podwójną sesję, jakby w równoległych rzeczywistościach. No to wtedy jest to równoznaczne z trzecią opcją, bo to Ty masz dwie niezależne sesje na głowie A jak dla mnie - jakość a nie ilość! |
21-02-2017, 21:28 | #117 |
Reputacja: 1 | " W jednej "małej" drużynie (8-9 osób) " Ja wiem, że się chce i są chętni, ale to strzał w stopę prowadzić na dwa fronty lub kilkunastu osobom. Ja tam jest zwolenniczką 4-5 graczy, ale to się pewnie unormuje, ktoś odejdzie, zginie. Początki zawsze są szybsze i bardziej aktywne, to miejmy nadzieję, że już na tym etapie będzie widać, kto naprawdę gra, a kto nie. |
21-02-2017, 22:15 | #118 |
Reputacja: 1 | Zagłosowałem na dużą drużynę i niech trup się ściele gęsto. Można zignorować zasadę punktów przeznaczenia.
__________________ "Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead." Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017. |
21-02-2017, 22:45 | #119 |
Reputacja: 1 | O rety, 14 osób! Czy panel sesji nie ma przypadkiem limitu 12 osób? |
21-02-2017, 22:54 | #120 |
Reputacja: 1 | Oddałem jednak głos na małą grupę. W sumie to zachetasz się z tyloma graczami i/lub jakoś sesji spadnie jak myślę. |