Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13-04-2018, 22:55   #1
 
RapMif's Avatar
 
Reputacja: 1 RapMif jest godny podziwuRapMif jest godny podziwuRapMif jest godny podziwuRapMif jest godny podziwuRapMif jest godny podziwuRapMif jest godny podziwuRapMif jest godny podziwuRapMif jest godny podziwuRapMif jest godny podziwuRapMif jest godny podziwuRapMif jest godny podziwu
[Zew Cthulhu 6 Edycja] Jezioro Lyck



Mamy rok 1925, to prowincja Wschodnich Prus, granicząca od wschodu z Litwą, a na zachód i południe z sezonowym państwem Polaków. Głębiej w niej leży lesista kraina o tysiącu jezior - Masuren. Przy jednej z tafli istnieje urokliwa miejscowość - Lyck. Prusy odłączone razem z miastem od reszty schorowanej republiki weimarskiej, wydają się ledwo uczestniczyć w codziennej rzeczywistości, w wyjątkowo senny sposób... W pewnej chwili jednak okolice przeszywa wieść o nagłej i niewyjaśnionej śmierci pewnej, dostojnej kobiety, żony bawarskiego grafa, zaś ona pochodząc z tych stron, zostanie pochowana w Lycku. Wedle jej testamentu, cała wielopokoleniowa, wywodząca się z dawnej szlachty rodzina, ma przyjechać aż tutaj, by dopełnić jej woli. Toż to wydarzenie do zapamiętania na całą dekadę...



Liczba osób: Zdecydowanie trójka graczy + ja wystarczy mi do rozegrania fabuły.

Preferencje: Akcja gry dzieje się na Mazurach w latach 20, XX wieku. Z tego powodu bohaterowie powinni być Niemcami, Polakami (choć ci nie byli zbyt lubiani w tych stronach) lub innymi narodowościami, pasującymi pod czas i miejsce.
Jeden z bohaterów zostanie synem zmarłej kobiety. Aby nim zostać wystarczy wyrazić chęć i kto pierwszy ten lepszy. Taki BG dostaje nazwisko Lindmann, a także narzucone już tło historyczne.
Nie widzę żadnych zastrzeżeń co do profesji i umiejętności BG.



System: Zew Cthulhu 6 Edycja, lata 20, XX wieku, Prusy Wschodnie, Mazury, Ełk, wczesna wiosna.

Warunki przyjęcia: Nie ma jakiś wyjątkowych, wybiorę te koncepcje postaci, które wydadzą mi się najciekawsze.

Mechanika: Prosiłbym, by postacie zostały stworzone w pełni mechaniczne, zgodnie z podręcznikiem. Moim zdaniem to jest jednak gra i jakiś element mechaniki, tudzież losowy powinien się pojawić. Oczywiście to jak barwny i przemyślany będzie opis również ma ogromne znaczenie.

Garść uwag: Generalnie mówiąc, chciałem stworzyć grę na temat miejsca z którego pochodzę - Mazur. Jestem zdania, że to bardzo ciekawe miejsce do poprowadzenia przygody, szczególnie w tamtym okresie i w tym systemie. Obecnie czytam nieco o tym regionie, jak wyglądał przed laty i trzeba zdecydowanie przyznać, że opowiedzieć o nim można niejedną, tajemniczą historię.
Jeżeli w którymś punkcie nie wyraziłem się dość jasno, proszę o tym napisać, dam tyle wskazówek i informacji, ile potrafię.
Pragnę zaznaczyć, że to moja pierwsza próba poprowadzenia gry by forum. Zapewne popełnię wiele błędów w trakcie przebywania tutaj (być może już jakieś popełniłem), dlatego liczę na dużą wyrozumiałość ze strony społeczności
 

Ostatnio edytowane przez RapMif : 24-04-2018 o 11:21.
RapMif jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:39.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172