|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
15-02-2007, 15:11 | #1 |
Banned Reputacja: 1 | Warhammer Mafia Witam! Chciałabym zaprosić wszystkich do gry w Warhammer Mafia. Gra i zabawa jest przednia! Wszyscy zapewne pamiętacie taką grę towarzyską powszechnie znaną jako Mafię. Ludzie siedzieli w kółku, był jeden narrator; wszyscy zamykali oczy a narrator wybierał Mafię, Policjanta, Sędziego i tym podobne postacie. Reszta niewybranych osób stanowiła prawe społeczeństwo miasta. W nocy Mafia zabijała ludzi a w dzień wszyscy starali się wykryć mafię rzucając w siebie podejrzeniami (...) Zagramy sobie w coś podobnego, przerobionego odpowiednio na Warhammera Potrzebuje 10 graczy z tym, że zastrzegam sobie prawo do selekcji postaci, dlatego proponuje przyłożyć się nieco bardziej do opisów. Nie ukrywam, że pożądane są osoby z doświadczeniem w PBF lub przynajmniej dużym zapałem i pomysłem. Dobrze było by także aby gracze przebywali dosyć często na necie, bowiem jeden dzień w rzeczywistości, będzie jednym dniem w grze. Postacie z innego niż Młotek systemu będą dyskwalifikowane na wstępie, więc postarajcie się nie mylić ani Ras ani Profesji. Gdy skończy się rekrutacja, wylosuje postacie specjalne tj. 2-3 Sług Chaosu, Łowcę i Kapłana Sigmara. Słudzy Chaosu - będą to max 3 postacie, które poznają się po pierwszym Dniu. Będzie to Kapłan i dwóch Akolitów. Budzą się w Nocy i wyznaczają ofiarę (do mnie na PW), którą chcą zabić spośród wszystkich obywateli miasta. W razie niezgodności głosów głos Kapłana Chaosu jest wiążący. W dzień muszą ukrywać się pod maską prawego obywatela aby przeżyć. Łowca Czarownic - nie wie, kto jest Sługami Chaosu i nie wie o Kapłanie Sigmara. Budzi się zaraz po Chaosie i ma prawo sprawdzić jedną wybraną osobę. Gdy okazuje się ona Mutantem Chosu, Łowca zabija ją. Kapłan Sigmara - Wie kim są Słudzy Chaosu, jest w miasteczku aby stać na straży niewinnych, jednak musi zachować niesamowitą ostrożność, bo gdy tylko Chaos pozna, która osoba jest Kapłanem Sigmara z pewnością zabije ją najbliższej nocy. Kapłan ten ma za zadanie tak manipulować Naradą Obywateli aby odsuwać wszelkie podejrzenia od niewinnych i kierować je w stronę Chaosytów. Narada Obywateli - Na naradzie, obywatele miasta prowadzą dysputy i głosowania na temat tego kto jest Chaosytą. Każdy podejrzany obywatel ma prawo do mowy obronnej. Do uniewinnienia potrzebny jest zawsze o jeden/dwa głosy mniej niż do skazania. Narada ma na celu zdemaskowanie Chaosytów i oczyszczenie miasta z plugastwa. Kończy się albo skazaniem podejrzanego o dowolnej porze Dnia, albo bez skazania do godziny 23:00. Potem następuje Noc i budzi się Chaos. Prowadzący - Każdego dnia do godz. 9:00 MG opisuje co się wydarzyło nocą, kto zginą i w jakich okolicznościach, wyznacza też kto będzie Prowadzącym. Prowadzący rozpoczyna Naradę obywateli, wyznacza podejrzanych, decyduje o momencie ich obronnej mowy i czuwa nad prawidłowością głosowania. Podsumowuje wyniki i je ogłasza w razie potrzeby wykonuje wyrok (w dowolny liryczny sposób). Gra kończy się wykryciem wszystkich Chaosytów albo wybiciem wszystkich prawych obywateli miasta. Na początek zamieszczacie schematyczne postacie wg wzoru: Kod: Imię: Rasa: Płeć: Zawód: O postaci:min 4 linijki Gdyby były jakieś wątpliwości co do zasad Gry w Warhammerową Mafię proszę pytać. |