Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23-07-2007, 02:41   #1
 
Ra6nar's Avatar
 
Reputacja: 88 Ra6nar wkrótce będzie znanyRa6nar wkrótce będzie znanyRa6nar wkrótce będzie znanyRa6nar wkrótce będzie znanyRa6nar wkrótce będzie znanyRa6nar wkrótce będzie znanyRa6nar wkrótce będzie znanyRa6nar wkrótce będzie znanyRa6nar wkrótce będzie znanyRa6nar wkrótce będzie znanyRa6nar wkrótce będzie znany
[Autorski] Wiara i Honor

- Kiedy dopłyniemy stawicie się u Thorfina, to on zorganizował cały ten cyrk... - warknął czarnowłosy mężczyzna koło pięćdziesiątki ze szpetną blizną wzdłuż prawego policzka, ciągnącą się od brwi aż po górną wargę. Statek kołysał się na bezkresym morzu już dwa tygodnie. Większość z rycerzy miała już serdecznie dość całej tej podróży. Ale trzeba znosić trudy, gdyż najważniejszy jest cel wyprawy. A wszystko zaczęło się tak zwyczajnie: Niejaki Thorfin, pan ziem położonych na wyspie, zwanej Szmaragdową Wyspą rozesłał pisma do władców wszystkich kontynentów: Nordmaru, Wendrii, Youdrii i Sclavii pisma o następującej treści: '' Jako wyłączny władca ziem Szmaragdowej Wyspy organizuję wyprawę ku niezbadanemu...Zbieram kwiat Lantańskiego rycerstwa by ruszyć na misję. Niechaj każdy z królów wyśle do mnie najwierniejszego rycerza. Potrzeba młodej krwi, młodych mężnych i gotowych stawić czoła każdemu wyzwaniu wojowników. Każdy król zbierze słodkie owoce pracy swego wasala. Wielke bogactwa są niczym w porównaniu do tego co osiągnąć może człowiek w tej wyprawie ''. Mężczyzna z blizną wstał i stanął przy dziobie statku:
- Cholerny ląd, nareszcie !
.

Witam, zapraszam do zgłaszania się do gry Wiara i Honor

Świat

Światem gry jest Lantan, składa się on z czterech kontynentów i licznych wysp. Każdy kontynent ma jedego króla, który skupia wokół siebie liczne rycerstwo. Każdy kontynent skupia rycerzy wokół innych zakonów. Nordmar - Zakon Kruka. Jest to zakon, w którym główny nacisk kładzie się na męstwo rycerzy i zapał w walce. Rycerze Zakonu Kruka uchodzą za najlepszych wojowników spośród całego rycerstwa Lantanu. W skład ich szkolenia wchodzi między innymi walka na arenie na śmierć i życie z kontrkandydatem na rycerza Zakonu Kruka. Poziomy rycerzy Zakonu Kruka:
* pasowany
* strażnik
* negocjator
pasowany - ten stopień otrzymuje się zaraz po przejściu testu ostatecznego na członka rycerstwa Zakonu Kruka. Cechy pasowanego:
siła - dobry
zręczność - dobry
charyzma - przeciętny
odwaga - wyśmienity
intelekt - przeciętny
wytrzymałość - bardzo dobry
strażnik - ten stopień otrzymuje się automatycznie po odbyciu 5 lat posługi jako pasowany. Cechy strażnika:
siła - bardzo dobry
zręczność - bardzo dobry
charyzma - dobry
odwaga - wyśmienity
intelekt - dobry
wytrzymałość - nadludzki
negocjator - nazwa ma znaczenie nieco przewrotne. W istocie nie oznacza rycerza negocjującego słowem i dyplomatycznie, ale negocjującego prawem miecza, który wyrąbie sobie nim każdy ''kompromis''. Negocjatorem zostają tylko najlepsi strażnicy. Cechy negocjatora:
siła - nadludzki
zręczność - bardzo dobry
charyzma - dobry
odwaga - wyśmienity
intelekt - dobry
wytrzymałość - nadludzki
Generalnie rycerze tego zakonu szukają tylko okazji do organizowania wypraw ku ''nawracaniu'' pozostałych. Ich specjalnością są pojedynki
Bogiem zakonu Kruka jest KRUK

Wendria - Zakon Światła. Zakon Światła współtworzą szlachetni rycerze w całości oddający się wierze. Nie szukają oni walki, wtedy gdy jej nie potrzeba. Walczą jedynie w obronie, a swą siłę upatrują w pomocy słabszym i niezrównanej mądrości. Ostatecznym testem na rycerza Zakonu Światła jest tzw. Próba Światła. Poziomy rycerzy Zakonu Światła:
*kleryk
*templariusz
*najwyższy templariusz
kleryk - każdy kto przechodzi Próbę Światła zostaje klerykiem. Cechy kleryka
siła - przeciętny
zręczność - dobry
charyzma - dobry
odwaga - bardzo dobry
intelekt - dobry
wytrzymałość - przeciętny
templariusz - strażnik pilnujący Świętej Świątyni Światła. Nocą i dniem czuwa w murach świątyni by nikt niepowołany nie zakłucał spokoju ich boga. Cechy templariusza:
siła - dobry
zręczność - bardzo dobry
charyzma - wyśmienity
odwaga - bardzo dobry
intelekt - bardzo dobry
wytrzymałość - przeciętny
najwyższy templariusz - można nim zostać w przypadku oddania specjalnych zasług dla zakonu. Cechy najwyższego templariusza:
siła - dobry
zręczność - wyśmienity
charyzma - wyśmienity
odwaga - bardzo dobry
intelekt - nadludzki
wytrzymałość - dobry
Rycerze Zakonu Światła pomagają w cierpieniu innym i sprawują pieczę nad świątynią ich boga zwanego OŚWIECONYM. Specjalnością rycerzy Zakonu Światła jest leczenie

Youndria - Zakon Lasu. W tym zakonie rycerzami mogą zostać tylko najzręczniejsci i potrafiący sobie radzić w najtrudniejszych warunkach ludzie, dla których przetrwanie w dziczy nie stanowi problemu. Ostatecznym testem na rycerza Zakonu Lasu jest przetrwanie w dziczy przez rok jako samotnik. Ten Zakon jako jedyny ma władzę nad królem państwa a nie odwrotnie. Poziomy rycerzy Zakonu Lasu:
*nowicjusz
*sługa natury
*elementalista
nowicjusz - pierwszy stopień Zakonu Lasu. Trudni się głównie polowaniami w lesie, by wyżywić resztę członków Zakonu. Cechy nowicjusza:
siła -dobry
zręczność - bardzo dobry
charyzma - przeciętny
odwaga - przeciętny
intelekt - dobry
wytrzymałość - dobry
sługa natury - ta nazwa oznacza rycerza, któryjako nowicjusz dowiódł, że potrafi żyć we wspaniałej harmonii z naturą. Cechy sługi natury:
siła - dobry
zręczność - nadludzki
charyzma - przeciętny
odwaga - dobry
intelekt - dobry
wytrzymałość - bardzo dobry
elementalista - jedyny stopień zakonny w całym Lantanie, do którego przynależność daje możliwość posiadania władzy nad żywiołami (umiejętności magiczne). Cechy elementalisty:
siła - dobry
zręczność - nadludzki
charyzma - przeciętny
odwaga - dobry
intelekt - bardzo dobry
wytrzymałość - nadludzki
Zakon Lasu zajmuje się balansowaniem sił natury. Król Youndrii żyje z nimi w zgodzie i oficjalnie pozostaje ich seniorem, jednak boi się ich magicznych zdolności, toteż Zakonnicy Lasu otrzymują od niego czego tylko zapragną. Specjalnością Zakonników Lasu jest łucznictwo. Bogiem, którego wyznają jest STARY BÓR

Sclavia - Zakon Miecza. Zakon Miecza współtworzą rycerze niezwykle zorganizowani, szkoleni do walki w formacjach wojskowcyh. W walce jeden na jeden radzą sobie bardzo dobrze, jednak ich żywiołem jest walka w zwartej grupie na polu bitwy. Testem ostatecznym na przystąpienie do zakonu jest wykazanie się w walce bez oręża przeciwko trzem uzbrojonym rycerzom. Stopnie rycerzy Zakony Miecza:
*adept
*miecznik
*mistrz
adept - zostaje nim ten, który przejdzie test ostateczny. zajmuje się treningami współpracy jako jeden oddział z pozostałymi adeptami. Cechy adepta:
siła - dobry
zręczność - dobry
charyzma - dobry
odwaga - dobry
intelekt - przeciętny
wytrzymałość - dobra
miecznik - miecznicy zajmują się nauczaniem adeptów, a posiadłszy już podstawy walki jako oddział zajmują się głównie szkoleniem walki główną bronią rycerza, czyli mieczem. Walczą zazwyczaj mieczami dwuręcznymi. Cechy miecznika:
siła - bardzo dobry
zręczność - bardzo dobry
charyzma - dobry
odwaga - dobry
intelekt - przeciętny
wytrzymałość - wyśmienity
mistrz - zostanie mistrzem wiąże się z przejściem wielu dodatkowych testów, sprawdzających między innymi siłę fizyczną, zręczność, mądrość, odwagę oraz wytrzymałość bohatera, wyciskając z niego 100% możliwości. Stać się mistrzem jest więc trudno ale konsekwencją tego jest stanie się najpotężniejszym rycerzem w całym Lantanie, a przynajmniej jednym z takich ludzi. Cechy mistrza:
siła - nadludzki
zręczność - nadludzki
charyzma - bardzo dobry
odwaga - nadludzki
intelekt - wyśmienity
wytrzymałość - wyśmienity
Ogółem Zakon Miecza ma za zadanie przygotowywać się stale do czasów wojny, która wisi na włosku ''dzięki'' Zakonowi Kruka. Dlategoteż Zakon Miecza szkoli się w walce jako zwarta armia. Czczą boga zwanego NADZORCĄ. Ich specjalnością jest dowodzenie

Umiejętności

kowalstwo
zielarstwo
alchemia
dowodzenie
łucznictwo
leczenie
pojedynki
dyplomacja
czarowanie
walka mieczem
walka bronią zaczepną
walka bronią drzewcową

UWAGA ! Wybierając umiejętności startowe, bohater otrzymuje w nich stopień dobry. Może potem awansować w swoich umiejętnościach na wyższe stopnie, by zyskiwać lepsze efekty ich stosowania.

Wyposażenie

W skład wyposażenia każdego rycerza niezależnie od zakonu wchodzą: broń główna (zawsze miecz /jednoręczny/półtoraręczny/dwuręczny/), broń zaczepna (topór, korbacz, obuch), broń drzewcowa do walki konno (kopia, lanca). Rycerz posiada również zbroję dzięki której zyskuje częściową odporność na ciosy. Zazwyczaj jest to jeden z poniższych typów pancerzy:
Zbroja Kolcza - w częściach, jest lekka, nie ujmuje zręczności rycerzowi, nie obciąża też go zbytnio, składa się z kolczych nogawic, podszywanych skórą, kolczugi zakładanej na przeszywaną skórę, oraz kolczego kaptura podszywanego skórą, który często zakłada się pod szyszak, zbroja ta daje zwyczajną obronę
Lekka Zbroja Płytowa - w częściach ze stali, cięższa od kolczej zbroi, redukuje zręczność wojownika o 1 stopień jednak daje dobrą ochronę przed ciosami. Na tą zbroję składa się: Płytowy napierśnik wraz z ochroną ud, płytowe nagolenniki na paski skórzane, płytowa ochrona na ramiona na skórzane paski, barbuta (typ hełmu, który w/g mnie kozacko wygląda )
Pełna Zbroja Płytowa - Cały rycerz jest ''zakuty'' w ten wspaniały pancerz, hełm posiada przyłbicę. Pełna ochrona płytowa zapewnia osłonę całego ciała, daje więc wyśmienitą ochronę przed ciosami, jednak redukuje zręczność wojownika o dwa stopnie.
Zbroja każdego rycerza różni się mniej lub bardziej nawet od innej zbroi tego samego typu, jedne są bogato zdobione, inne posiadają ornamenty i zdobienia świadczące o przynależności do zakonu, itd.
Kolejnym elementem wyposażenia rycerza jest tarcza, tarcze mają różny kształt i wykonane są z różnego rodzaju materiałów. Rycerze żadnego z zakonów nie używają zbyt często tarcz, ale można je spotkać. Tarcza zapewnia ochronę przed ciosem ściągając na siebie jego siłę. Należy jednak pamiętać, iż analogicznie do zasady ''każdy miecz kiedyś pęknie'' - każda tarcza kiedyś pójdzie w drzazgi. Na tarczy często widnieje herb zakonu, do którego należy jej właściciel. Podobnie robi się z napierśnikami Pancerzy płytowych, choć to nie zawsze. Rycerz nosi ze sobą glejt swego zakonu wtedy gdy podejmuje misję, aby być wiarygodnym i szanowanym, dzięki glejtowi zakonu ma również wstęp do wszystkich ważniejszych miejsc w okolicy, do której przybywa. Rycerzy spotkać można również z księgami wiedzy zakonu, w których to księgach są spisane wszelkie mądrości zakonu, które pomagają im w podróżach i ciężkich misjach.

Więc tak:

1. Potrzebuję od 4 do 6 graczy
2. Co do ras, traktujemy je w przypadku tej gry jako przynależność, do któregoś z kontynentów, profesją jest przynależność do któregoś z zakonów, jak zauważyliście każda profesja ma trzy poziomy, każdy gracz zaczyna od pierwszego, czyli np. wybierając Zakon Lasu zaczyna jako nowicjusz. Jeśli idzie zaś o ekwipunek to każdy (korzystając z działu wyposażenie) musi wybrać rodzaj broni do każdej z trzech klas (broń główna, broń zaczepna, broń drzewcowa). Każdy rycerz ''tacha'' ze sobą wszystkie trzy rodzaje broni (z pomocą giermka) i musi ustalić czy np. jako broń główną będzie używał miecza półtoraręcznego czy też może jednoręcznego (zawsze musi to być miecz), dalej musi ustalić z jakiej broni będzie korzystał do walki zaczepnej i tak samo z walką konną. Jeśli chodzi o pozostałe wyposażenie to każdy rycerz otrzymuje glejt. Reszta wyposażenia do wyboru i można się też ponieść własnej wyobraźni, zarówno w tworzeniu dodatkowego wyposażenia (max. 4 dodatkowe rzeczy) jak i opisach broni. Trzeba też wybrać jeden z trzech rodzajów pancerza.
3. System to może dużo powiedziane, po prostu jest to stworzony przeze mnie światek na potrzeby kilku gier, taki typowo rycerski fantasy. Przyrównać można oczywiście do średniowiecza, ok. XIV w.
4. Aby poztywynie przejść rekrutację należy wysłać mi KP zawierającą:
- imię postaci
- zakon, do którego należy
- ekwipunek
- opis zawierający:
a) wygląd zewnętrzny rycerza wraz z opisem miecza i pancerza
b) historię rycerza
- wiek postaci
- imię giermka
- wybieramy dwie umiejętności z listy (+ta, którą mamy za zakon)
5. Sposób prowadzenia sesji do storytelling z elementami tzw. ''mechaniki przymiotnikowej'' (bo inaczej po co bym pisał te wszystkie wartości przymiotnikowe cech)

Liczę na ciekawe pomysły i zapraszam.

Mężczyzna z blizną odwrócił się z powrotem do mężnych rycerzy, w chwili gdy statek dobijał do brzegu wyspy:
- Nie pytajcie mnie jak odnaleźć tego Thorfina. Powiedział, że jeśli nie będziecie potrafili go odnaleźć, oznaczać to będzie, że nie jesteście godni.
To powiedziawszy wskazał mężom niecierpliwie by zeszli z pokładu
 

Ostatnio edytowane przez Ra6nar : 24-07-2007 o 01:02. Powód: pomyłka
Ra6nar jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:59.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166