|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
07-08-2007, 17:56 | #1 |
Reputacja: 1 | [Autorski] Zew Nocy Królestwo Rothan. Zima. Miasto Erondal. Miasto nie jest duże, otaczają je małe mury, pilnują go strażnicy. Jednak w nocy, nikt nie ośmiela się wyjść na ulicę. Dochodzi tam do starć między dwoma Rodami, wilkołakami i wampirami. Ludzie nie są już bezpieczni. Z całego królestwa Rothan napływają wieści o pladze umarłych wstających z grobów i wielkich wilkach, które z nimi walczą. Tymczasem w małej mieścinie kilkoro strażników się buntuje. Postanawiają na własną rękę zająć się problemem walczących klanów. Trochę o Rodach. Ród wilkołaków składa się z czterech klanów: Klanu Mroku (wojownicy) - 4 miniatura Klanu Śmierci (magowie) - 2 miniatura Klanu Ezbathiela (berserkerzy) - 1 i 3 miniatura Klanu Księżyca (wojowniko-magowie) - 5 miniatura. Gracze decydują do jakiego klanu chcą dołączyć w KP. Umiejętności: Umiejętności są zależne od rodzaju klanu. Każdy klan ma dwa drzewka umiejętności - Klan Mroku - Zniszczenie, Dominacja; Klan Śmierci - Magia Krwi, Załamanie Rzeczywistości; Klan Ezbathiela - Zniszczenie , Element Ezbathiela; Klan Księżyca - Dominacja, Magia Krwi. Zniszczenie - umiejętności opierające się na sile fizycznej, składają się na nie różne ciosy i ataki nogami i rękoma. Dominacja - umiejętności opierające się na sile umysłu i sile fizycznej, składają się na nie rozkazy wrogom i sojusznikom oraz podświadome działanie na rozmówcę. Magia Krwi - umiejętności opierające się na sile umysłu, składają się na nie zaklęcia ofensywne i defensywne. Załamanie Rzeczywistości - umiejętności opierające się na sile umysłu, składają się na nie zaklęcia teleportacji, leczenia i pułapek oraz iluminacji. Element Ezbathiela - umiejętności opierające się na sile umysłu i sile fizycznej, składają się na nie furie i zmiany kształtu. Profesje: Profesja naszych ludzi (w dzień nie jesteśmy wilkołakami). Są to wojownik i łowca (magowie odpadają, z powodu siły ich umysłu). Poszukuję od 4 do 6 graczy. Kartę Postaci składamy na PW. -imię: -wiek: -prfesja: -klan: -historia (powinno zawierać powód waszego zbutnowania i jak nauczyliście się walczyć): -wygląd zewnętrzny: -ekwipunek: wybieracie spośród: Broń - miecz jedno- dwu- lub półtoraręczny albo Topór jedno- lub dwuręczny, Łuk lub Kusza. Do tego macie łańcuchy i kołki na wampiry. Zbroje: Skórzane lub kolcze. Różnica jest taka, że kolcza zbroja blokuje nieco ruchy i przez to jest mniej poręczna. Dla łowcy proponowałbym więc skórzaną zbroję, a dla wojownika kolczugę. Jednak to wasz wybór. Sesja to Storytelling. Ostatnio edytowane przez Grom : 12-08-2007 o 17:23. |