Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07-08-2007, 17:56   #1
 
Reputacja: 1 Grom wkrótce będzie znanyGrom wkrótce będzie znanyGrom wkrótce będzie znanyGrom wkrótce będzie znanyGrom wkrótce będzie znanyGrom wkrótce będzie znanyGrom wkrótce będzie znanyGrom wkrótce będzie znanyGrom wkrótce będzie znanyGrom wkrótce będzie znanyGrom wkrótce będzie znany
[Autorski] Zew Nocy

Królestwo Rothan. Zima. Miasto Erondal. Miasto nie jest duże, otaczają je małe mury, pilnują go strażnicy. Jednak w nocy, nikt nie ośmiela się wyjść na ulicę. Dochodzi tam do starć między dwoma Rodami, wilkołakami i wampirami. Ludzie nie są już bezpieczni. Z całego królestwa Rothan napływają wieści o pladze umarłych wstających z grobów i wielkich wilkach, które z nimi walczą. Tymczasem w małej mieścinie kilkoro strażników się buntuje. Postanawiają na własną rękę zająć się problemem walczących klanów.

Trochę o Rodach.
Ród wilkołaków składa się z czterech klanów:
Klanu Mroku (wojownicy) - 4 miniatura
Klanu Śmierci (magowie) - 2 miniatura
Klanu Ezbathiela (berserkerzy) - 1 i 3 miniatura
Klanu Księżyca (wojowniko-magowie) - 5 miniatura.
Gracze decydują do jakiego klanu chcą dołączyć w KP.

Umiejętności:
Umiejętności są zależne od rodzaju klanu. Każdy klan ma dwa drzewka umiejętności -
Klan Mroku - Zniszczenie, Dominacja;
Klan Śmierci - Magia Krwi, Załamanie Rzeczywistości;
Klan Ezbathiela - Zniszczenie , Element Ezbathiela;
Klan Księżyca - Dominacja, Magia Krwi.

Zniszczenie - umiejętności opierające się na sile fizycznej, składają się na nie różne ciosy i ataki nogami i rękoma.
Dominacja - umiejętności opierające się na sile umysłu i sile fizycznej, składają się na nie rozkazy wrogom i sojusznikom oraz podświadome działanie na rozmówcę.
Magia Krwi - umiejętności opierające się na sile umysłu, składają się na nie zaklęcia ofensywne i defensywne.
Załamanie Rzeczywistości - umiejętności opierające się na sile umysłu, składają się na nie zaklęcia teleportacji, leczenia i pułapek oraz iluminacji.
Element Ezbathiela - umiejętności opierające się na sile umysłu i sile fizycznej, składają się na nie furie i zmiany kształtu.

Profesje:
Profesja naszych ludzi (w dzień nie jesteśmy wilkołakami). Są to wojownik i łowca (magowie odpadają, z powodu siły ich umysłu).

Poszukuję od 4 do 6 graczy. Kartę Postaci składamy na PW.
-imię:
-wiek:
-prfesja:
-klan:
-historia (powinno zawierać powód waszego zbutnowania i jak nauczyliście się walczyć):
-wygląd zewnętrzny:
-ekwipunek: wybieracie spośród: Broń - miecz jedno- dwu- lub półtoraręczny albo Topór jedno- lub dwuręczny, Łuk lub Kusza. Do tego macie łańcuchy i kołki na wampiry. Zbroje: Skórzane lub kolcze. Różnica jest taka, że kolcza zbroja blokuje nieco ruchy i przez to jest mniej poręczna. Dla łowcy proponowałbym więc skórzaną zbroję, a dla wojownika kolczugę. Jednak to wasz wybór.

Sesja to Storytelling.
 

Ostatnio edytowane przez Grom : 12-08-2007 o 17:23.
Grom jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:40.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172