Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21-06-2008, 22:12   #1
 
sante's Avatar
 
Reputacja: 1 sante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodze
[Autorska rpg/strategia] Złote miasto

[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=BWAhVbayGv4[/MEDIA]

Dziecko ubrane w szaty dziergane złotą nicią, podbiegło do starca, siedzącego przy fontannie tryskającej piękną, błękitną wodą. Chłopiec lat dwunastu, o czystych, zadbanych włosach, pachnących kwiatem lotosu, usiadł koło nie gorzej wyglądającego staruszka.
- Dzień dobry mój drogi – przywitał wiekowy człowiek, młodego gościa
- Opowiedz mi coś – uśmiechnął się słodko pulchniutki chłopak
- Hmm – zamyślił się na moment posiwiały gawędziarz – myślę, że jesteś już na tyle duży bym ci mógł opowiedzieć dzieje tego kraju. Największego, najliczniejszego i najbogatszego państwa na tej błogosławionej ziemi.
- Będzie to historia naszego kraju? – pytaniu towarzyszył grymas niezadowolenia. Wszak brzmiało to dość nudno.
- Nie krzyw się tak. Zapewne nie wiesz, że jest to długa opowieść o bohaterach walczących z barbarzyńcami liczonymi w tysiącach, opowieść o świecie gdzie jedynym marzeniem człowieka było dożycie dnia kolejnego, opowieść o walce, honorze, mądrości, szacunku, podstępie. Historia człowieka, który stworzył ten kraj z niczego. Człowiek ten osiągnął status bliski boskiemu.
- Jak się on zwał? – zapytał zaintrygowany chłopak
- Powoli, najpierw zacznijmy od początku. – stary gawędziarz wiedział jak podtrzymać napięcie u chłopaka – Zaczęło się od tego, że na naszej ziemi było pięć wielkich plemion i każde z nich było dowodzone przez wielkiego wodza…

Witam!
Sesja ta jest takim rpg/strategią. Wy jako przywódcy plemion, a zapewne po krótki czasie, potężnych imperiów, będziecie zarządzać, dowodzić i knuć. Dodatkowo, wy jako postacie, będziecie uczestniczyć w przygodach, które będą miały mniejszy, bądź większy wpływ na los waszych krajów. Ja jako MG będę tworzył sytuacje, a wy będziecie decydować, co czynić. Nie podam dokładnych zasad, na jakich będzie odbywać się rozwój waszego kraju, tylko to, co jest niezbędne.

1. Wygrywa ten, kto podbije świat lub zdobędzie 3000 pkt zwycięstwa.
2. Ziemia daje profity, także warto podbijać. Z każdej prowincji można max. wystawić 1 jednostkę na turę, chyba, że będzie jakiś inny czynnik, który to zmieni.
3. Można inwestować w technologię wojskową, taktykę lądową, taktykę morską, religię, handel oraz infrastrukturę. Infrastruktura - można na nią przeznaczać dowolne kwoty od 0,10$ po nieskończoność, daje ona pkt zwycięstwa w skali 2pkt/1$. Co jakiś czas da zdarzenie losowe.
4. Występuje parę rodzajów terenów: rzeka, las, góry, wąwozy, niziny, pustynia. Każda z nich daje jakiś +, część z nich -. Sami zdecydujcie jak wygląda wasza rodzinna kraina.
5. Na początku jako plemię jesteście zacofani w każdej dziedzinie. Jedyna jednostka możliwa do rekrutacji to „Pospólstwo”.
6. Wiadomości dyplomatyczne najlepiej wysyłać przez pw, do mnie i do odbiorcy. To samo tyczy się zarządzeń na turę. Wiem z doświadczenia, że gracze nie potrafią udać, że nie widzieli informacji, zawsze napiszą, że przechwycili wiadomość, raport czy cokolwiek innego
7. Post przynajmniej 1 na tydzień. Tura będzie, co trzy dni. Jeśli kogoś nie będzie przez dłuższy czas, może przekazać zarządzanie drugiej osobie, bądź wydać polecenia na przyszłość. Reakcję na zdarzenia losowe pozostawi się kościom.
8. Pkt zwycięstwa poza inwestycjami w infrastrukturę, można uzyskać podczas zdarzeń losowych, uzyskania pewnego poziomu rozwoju jednej z dziedzin(pozostanie tajemnicą której), oraz stoczenie i zwyciężenie największej bitwy w ostatnich 5 turach.
9. Tworzycie plemię, które może wyglądać jak Egipcjanie, Persowie, Rzymianie, Galowie, plemię z Kongo czy cokolwiek innego. W każdym razie są to ludzie. Jak ktoś zechce, to może nawet zagrać Amazonkami. Jedynie na plemię Piotrusia Pana nie zezwolę
10. Technologia to coś na styl starożytności/średniowiecza.
11. Reszta niezbędnych informacji po starcie gry.


Potrzeba 5 graczy.

KP (im obszerniejsze tym lepiej)

Główna postać: (imię, nazwisko)
Specjalna zdolność: (do wyboru jedna z: technologia wojskowa, infrastruktura, taktyka lądowa, taktyka morska, handel, religia)
Opis postaci: (czy ma dzieci, czy ma żonę, jest płodny, czy jest sadystyczny, a może lubi pić itp.)
Nazwa plemienia:
Ustrój w plemieniu:
Panująca religia:
Kultura: (może być tworzona na wzór rzymski, egipski itp. Oczywiście jest możliwość wymyślenia kompletnie własnej.)
Opis krainy: (jaki teren na niej dominuje, czy coś się zmienia w głąb kontynentu itp)


Walczcie w imię wiary, sławy i bogactw! (niekoniecznie w takiej kolejności)
 
__________________
"War. War never changes" by Ron Perlman "Fallout"

Ostatnio edytowane przez sante : 22-06-2008 o 09:00.
sante jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:52.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172