Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14-10-2010, 21:29   #11
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Tak samo jak czołgi by nie miały szans gdyby były same;]
Ale w gruncie rzeczy zgadzam się z zaznaczeniem, że jako wparcie wcale nie byłyby złe
 
Arvelus jest offline  
Stary 15-10-2010, 21:42   #12
-2-
 
-2-'s Avatar
 
Reputacja: 1 -2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie
Ależ czołgi jako wsparcie piechoty były koncepcją z pierwszej wojny światowej. Później wprowadzono Blitzkrieg i rzucano je właśnie masą w szybkich natarciach - jak Wanzery.

Ale jako siła przebijająca. Nigdy same. Zmotoryzowani byli konieczni.

Zwłaszcza, że choćby w terenie miejskim maszyna nie ma szans z piechotą. Ale! Doskonale isę sprawdza jako centrum ogniowe, wyspa do której zbiec się może wycofująca piechota, osłania natarcia, odwroty, w większych zgrupowaniach przewodzi szturmom, jest jednostką szybkiego reagowania w uzupełnieniach gdy coś się zaczyna sypać.

Gdyby wprowadzić takie wanzery, byłbym bardzo, ale to bardzo na tak. To nie jest ingerencja w Twój pomysł - ani trochę. Ale jego lekka modyfikacja. Z resztą pewnie połowa graczy mogłąby podpowiadać co jaki ma sens - bo patrole i tak pewnie są zadaniem regularnej piechoty, taniej, łatwiej, równie pewnie nawet jeżeli mają mniejsze szanse na przeżycie ewentualnego atkau z zaskoczenia. :P

Nawet bez tego pisałbym się jako żołnierz piechoty. Nie wiem, czy granatnik by wystarczył (chociaż granaty przeciwpancerne czy burzące to rzeczywiście siła), ale chciałem właśnie żołnierza wsparcia - snajpera w taktycznym kamuflażu (you can't kill what you can't see), który wspierał by oddział niewidoczny z dystansu spoza ryzyka ewentualnych przypadkowych trafień (...raczej) z bronią snajperską, która współcześnie, podkreślam współcześnie służy do strzałów powyżej 2 km i służy do zwalczania śmigłowców i lekkich pojazdów. Uznałem, że taki żołnierz mógłby doskonale uzupełniać grupę tego typu mechów mogąc zarówno przygwoździć groźną piechotę wroga, z mniejszego (1 km? 1,5 km?) zniszczyć fragment wrogiego wanzera (chyba że w jakimś modelu pilota dzieli odświata cieńszy kokpit, oj wtedy by się działo) i po prostu potem wycofywać się, na tej samej zasadzie być osłanianym przez oddział. Można zrobić by nawet dwóch takich, chętny na pewno będzie na zasadzie klasycznej pary snajperskiej - snajper i dowódca, który go chroni. Jako uzupełnienie dla trójki wanzerów, przykładowo.

Jeszcze większą ingerencją w Twój plan byłoby, gdyby w sesji była grupa bojowa 1, może 2 wanzery i reszta jako normalny, acz elitanry oddział osłaniający najważniejsze tutaj wanzery, klasycznie, medyk, pewnie jakiś mechanik/saper, rkm, snajper - bądź jakiś podobny skład. Oczywiście wanzer to albo doskonały specjalista albo dowódca - albo oba w jednym. Mogę z resztą sobie wyobrazić iście hollywoodzkie sceny, gdy po utrzymaniu jakiejś trudnej pozycji albo wyjątkowo niebezpiecznej akcji wanzer grający zazwyczaj pierwsze skrzypce (aż do natrafienia na broń pepanc ) leży nieruchomy i pilot odegrawszy swoją rolę ma stres, zaś reszta oddziału w odpowiedniej koordynacji wyciąga go z uszkodzonego pojazdu w środku walki i zabiera stamtąd. I z resztą z bronią w ręku też wszystko wraca. Wszystko po prostu bardziej w klimatach wojny przyszłości, gdzie wanzer (albo para) grają pierwsze skrzypce w oddziale jako grupa bojowa, reszta ze względów taktycznych ich osłania (bo taki wanzer i kosztuje, i umie więcej niż jakikolwiek czołg a życie pilota doświadczonego - bezcenne) w wojnie przyszłości, gdzie wanzery po prostu zmieniły jej oblicze i są powszechnie stosowane.

Ale to marzenie. Choć uważam, że to forum dojrzałych graczy, gdybyś się podjął, nie bał pytania o kilka informacji w zakresie wojskowości, nakreślił scenariusz, dął dobrą akcję to pewnie wyszłaby jedna z najlepszych sesji tutaj...
Tak, to skryta prośba. :P
 
-2- jest offline  
Stary 15-10-2010, 21:51   #13
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Ja też bym sugerował znaczne zmniejszenie ich rozmiarów
Dałoby to nowe możliwości. Przy 30m wanzery mogą conajwyżej się naparzać na zewnątrz. Przy 6 doszłyby centra handlowe. Przy 3 mogłyby niemal wszędzie, choć wtedy to już nie byłyby wanzery a pancerze wspomagane
 
Arvelus jest offline  
Stary 15-10-2010, 22:14   #14
-2-
 
-2-'s Avatar
 
Reputacja: 1 -2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie
30 metró to machiny apokalipsy. Wanzery kojarzą mi isę przede wszystkim z Mechwarriorem, a w starych dobrych cześciach 1-4 one nie osiągały ponad 10 m. W nowym trailerze do remake'u były kolosalne rzeczywiście, ale to sprawi, że zabawa będzie kiepska. Zmniejszenie rozmiarów jak i zapewnienie wsparcia piechoty sprawi, że będzie to mega. Nie obawiałbym się wanzerów z przedziału 4-6, bo nawet nie jest to pancerz wspomagany, tylko dużo mobilniejsza od czołgu platforma ogniowa z pancerzem praktycznie niewrażliwym na broń ręczną (poza wielkokalibrowymi karabinami snajperskimi/granatnikami przeciwpancernymi nowych generacji) i z jakimś pewnie jetpackiem. Tutaj doskonałą inspiracją byłby właśnie Mechwarrior ALBO choćby Starship Troopers ale z książki Heinleina, a nie oldschoolowego, ale badziewnego filmu. :P

Sesja by zyskała na realizmie, MG miałby więcej opcji, gracze by się cieszyli, wprowadzono by różnorodność...

Proooosimy... :P
 
-2- jest offline  
Stary 16-10-2010, 09:41   #15
 
louis's Avatar
 
Reputacja: 1 louis nie jest za bardzo znanylouis nie jest za bardzo znany
Zmniejszenie rozmiaru wanzerów..zmienienie ich roli do wsparcia (ciężkiego) piechoty..oj, nie przeszkadza mi to zbytnio Może tak być. Rzeczywiście, coś takiego urealniło by sesję i może ją "uciekawiło", o ile znajdą się gracze.
No to tak. Odpowiada Wam zmiana rozmiarów na 5-6 metrów (mniej więcej wysokość piętrowego bloku) i zmienienie ich roli na bardziej..elitarną? (Nawet tak jest, zgodnie z piątą częścią tej serii, w którą się teraz zagrywam.)
 
louis jest offline  
Stary 16-10-2010, 12:45   #16
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Mi bardzo odpowiada
Mam skrzywienie na punkcie realizmu a taka opcja mnie zadowala
 
Arvelus jest offline  
Stary 16-10-2010, 22:36   #17
-2-
 
-2-'s Avatar
 
Reputacja: 1 -2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie
Tak jak Arvelus mam takie skrzywienie.

Masz mój karabin. Albo wanzera, jeżeli nie będzie chętnych na pilota, wtedy chętnie zgarnę miejsce. Byleby było choćby trzech graczy.
 
-2- jest offline  
Stary 17-10-2010, 12:32   #18
 
louis's Avatar
 
Reputacja: 1 louis nie jest za bardzo znanylouis nie jest za bardzo znany
Ze zdobyciem trzech graczy to jest właśnie problem..i nie wiem, czy jest sens dalej ciągnąć tą rekrutkę. Chociaż, mnie w zasadzie nie przeszkadzałoby prowadzenie sesji dla mniejszej ilości graczy.
 
louis jest offline  
Stary 17-10-2010, 15:05   #19
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
W zasadzie można by i tak
Pilot wanzera + jego partner snajper.
Albo jako para najemników. Da się grać we dwójkę
 
Arvelus jest offline  
Stary 18-10-2010, 17:05   #20
-2-
 
-2-'s Avatar
 
Reputacja: 1 -2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie
Recce ze snajperką .50 pełniący równocześnie rolę spottera i wanzer, w różnych zadaniach różnie wypada, kto kogo ochrania. Force może i mały, ale bardzo dobrze zoorganizowany. :P

W takiej sytuacji napisalibyśmy zapewne karty postaci od pewnego momentu razem, wszak tandemy w wojsku częstokroć szkolą się wspólnie a do wystawienia w... ciekawszych sytuacjach musieliby już być doświadczeni we współpracy.
 
-2- jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:39.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172