Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Horror i Świat Mroku > Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13-07-2008, 13:44   #41
 
Irrlicht's Avatar
 
Reputacja: 1 Irrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znany
Mówisz, masz.
 
Irrlicht jest offline  
Stary 18-07-2008, 13:01   #42
 
Irrlicht's Avatar
 
Reputacja: 1 Irrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znany
Kolejna sprawa.
Powiem tylko, że zagadki umieszczone w grze często mogą pomóc postaciom... Bardzo. Chodzi mi o te wizje z psychopatycznym szamanem, napisami na murach, a niedługo także i zdjęcia. Tak tylko mówię, uwaga na marginesie.
Miałem co prawda dać Hellian sneak-peek, ale i tak by się rozniosło, zresztą i tak się pojawi na sesji, więc tam możecie sobie spojrzeć. Jakby kto pytał, to sam zrobiłem, żadne stealware.

[MEDIA]http://lmetacube.googlepages.com/CHAMBER.JPG[/MEDIA]
 

Ostatnio edytowane przez Irrlicht : 18-07-2008 o 13:08.
Irrlicht jest offline  
Stary 20-07-2008, 00:42   #43
 
wojto16's Avatar
 
Reputacja: 1 wojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumny
A śródtytuł jest bardzo szczególny? Wiem, że z podwójnym "mene" jest to tytuł utworu Tadeusza Micińskiego z 1931 r. i pochodzi on z cyklu Lucyfer. Tytuł pojawia się kilkakrotnie na tej kartce. Jest tak zaciemniona, że trudno cokolwiek z niej odczytać. Jednak spróbowałem i oto moje obserwacje.
Pierwsza linijka jest strasznie ciemna, ale zgaduję, że pisze tam The Dead Awaits. Tłumacząc z angielskiego oznacza to mniej więcej "śmierć czeka".
Druga linijka to tytuł.
W trzeciej jest you made me dad (zrobiłeś mnie tato).
Czwarta linijka to litery S(?)RT(tu bazgroł)AD is is dead. Po przestawieniu pierwszych liter otrzymujemy słowo "stard" brzmiące niczym "start". Start is is dead. Słowo start oznacza rozpocząć więc można to po polsku zrozumieć jako "początkiem jest śmierć". Jeśli zamiast S jest D, a T jest E to wyjdzie dread is is dead.
Ponownie The death awaits.
Ponownie tytuł.
Ponownie you made me dad (tyle, że tutaj D wygląda nieco jak B, a więc w takim razie byłoby you made me bad (zrobiłeś mnie złym)).
Widzę w tle litery "awa is" i jest jeszcze coś wcześniej, ale nie mogę tego odczytać.
Dalsze linijki to już wcześniejsze zdania zmieszane z tytułem.
Dalsze interpretacje jutro (zwróćcie uwagę na to kiedy piszę tego posta jednocześnie rozmyślając nad zagadką).
 

Ostatnio edytowane przez wojto16 : 20-07-2008 o 11:19.
wojto16 jest offline  
Stary 20-07-2008, 11:52   #44
 
Irrlicht's Avatar
 
Reputacja: 1 Irrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znany
Acham, polecam oglądanie tych zdjęć na programie GIMP. Taki fri adwajs ode mnie.
 
Irrlicht jest offline  
Stary 22-07-2008, 09:52   #45
 
Irrlicht's Avatar
 
Reputacja: 1 Irrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znany
Słowo o podróży.
Zmieniłem i tak naprawdę wyjechały 2 jeepy(bo jedzie trzynastu ludzi).
Jeep pierwszy: Syfek, Maria, Saint, partyzanci(3).
Jeep drugi: Stieffenhauerowie(2), gracze(4), Schlaufen.

Wyposażenie jeepów:
W jeepach są 4 dodatkowe karabiny H&K(typ submachine gun - po 2 na jeden. Duży rozrzut, duża szybkostrzelność, raczej mała precyzja strzału). W jeepie z graczami są kombinezony OHU(3) i regeneratory do nich(też 3).
Poza tym jest dostęp do dziesięciu flar(światło czerwone), 2 reflektory(większe latarki, zasięg słupa światła nawet do 50 metrów), dziesięć latarek(zasięg: 10 metrów), 1 noktowizor, 1 pluszowy hipopotam.
Poza tym są jeszcze 2 kamizelki kuloodporne.
Partyzanci są wyposażeni w H&K wzbogacane pulsowo(broń półenergetyczna, większa siła ognia), wszyscy posiadają kevlarowe kamizelki.
Syfek posiada fałszywe dokumenty, które wyda przed wjazdem do Frankfurta.
Et prowiant, oczywiście. Głównie to suszone mięso, woda i chleb nienajlepszej jakości.
 
Irrlicht jest offline  
Stary 24-07-2008, 10:17   #46
 
Irrlicht's Avatar
 
Reputacja: 1 Irrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znany
Parę rzeczy dotyczących mechaniki i sesji.

Po pierwsze, zostały wprowadzone Punkty Obłędu. Wzorowałem się głównie na warmłocie, jednak dawałem znaki wcześniej, że coś takiego będzie. Poczytalność postaci musi zostać jakoś odwzorowana, jako że może być tak(a nawet często), że znajdą się w środku wydarzeń, które sprawią, że ich psychika może zwyczajnie nie dać rady.
Tak więc rzuty na obłęd będą się opierać o wartość Ducha postaci. Każdy niezdany test w sytuacji strachu czy też szaleństwa będzie skutkować od jednego do maksymalnie trzech punktów obłędu. Dodam tu także, że niezdany test powoduje panikę, przerażenie i ogólne tracenie głowy.
Generalnie można mieć do dwudziestu punktów obłędu. Postać jest zdrowa, dopóki ma do czterech punktów obłędu na koncie(jeżeli istnieją jakiekolwiek psychiczne choroby, to nie objawiają się i na tym poziomie mogą przyjąć najwyżej postać koszmarów sennych czy nic nie znaczących przeczuć). Od pięciu do dziesięciu posiada się mniejsze choroby psychiczne(lekka paranoja, lekkie manie, depresje, etc). Od jedenastu losuje się jedną chorobę jedną chorobę co trzy punkty(są to większe choroby: ciężka depresja; ciężkie paranoje; etc.) Osoba, która posiada 21+ punktów obłędu, jest wyłączona z gry.
Reasumując:

0-4 – relatywnie normalna
5-10 – przy 5 i 8 losuje się mniejsze choroby.
11-20 – przy 11, 14, 17 i 20 losuje się większe choroby.
21+ - zapaść.

Nota: Co 5 PO postać zyskuje jedną dodatkową kość, jeśli chodzi o obronę przed testami obłędu. Wariatom trudno jeszcze bardziej oszaleć.

Nota: Duch to także charyzma. Postacie z większym duchem(Yseult, Tanja) posiadają większą możliwość wpływania na npc.

* * *

Odwzorowanie atrybutów na sesji
Co do atrybutu ciała, chyba nie muszę się nad nim rozwodzić. Pokrywa on zręczność, siłę i wytrzymałość postaci. Ludzie z wysoką wytrzymałością trudniej schodzą.

Umysł zostaje niniejszym odwzorowany poprzez takie zabiegi w sesji jak:
Postacie z większym umysłem widzą więcej możliwości i kojarzą więcej faktów. W opisie sytuacji dla tych postaci jest zamieszczone więcej wskazówek co do logicznego rozwiązania sytuacji(podczas gdy reszta nie widzi tego – wprowadzono ukrywanie pewnych wątków, tj niektórzy gracze widzą dany fragment tekstu, a niektórzy nie), zamieszczone jest więcej wspomnień dotyczących danej sytuacji, etc.
Duch zostaje odwzorowany w sesji jak następuje:
Postacie z dużym duchem potrafią wpływać bardziej na ludzi(charyzma). Nie wymaga to komentarza, jednak jest związana z charyzmą także druga sprawa: Postać widzi dokładniej emocje npc i motywy psychiczne, z których przemawia(żądza, chciwość, etc – wysoki duch to znajomość duszy ludzkiej). Poza tym, duch odpowiada za testy przeciwko strachowi i obłędowi, co zostało szczegółowo przedstawione wcześniej. Rzecz kolejna: Postacie o wysokim duchu posiadają intuicję, tj mogą przeczuwać zagrożenie, mogą wskazać, dokąd pójść, etc – jakkolwiek jest to bardzo irracjonalne i postać nie ma zazwyczaj dowodów, że tak jest rzeczywiście.

Nota: Wspomniałem, że nie wszyscy będą widzieć, co postać widzi. Jest to prawda, a nazywa się to zagnieżdżaniem wątków indywidualnych.
Vide: http://lastinn.info/o-forum/5352-zag...h-w-sesji.html

Mam nadzieję, że jestem tu kompatybilny.
 
Irrlicht jest offline  
Stary 24-07-2008, 10:27   #47
 
Sekal's Avatar
 
Reputacja: 1 Sekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputację
Osobiście uważam, że punkty obłędu i związane z tym zachowanie postaci to wpieprzanie się za przeproszeniem z buciorami w odgrywanie i sam charakter postaci i jestem absolutnie na nie. Nie podoba mi się kompletnie ten pomysł.
 
__________________
If I can't be my own
I'd feel better dead
Sekal jest offline  
Stary 24-07-2008, 10:42   #48
 
Hellian's Avatar
 
Reputacja: 1 Hellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwu
Nie bronię swojej postaci przed szaleństwem i jeśli wyda mi się to konieczne Tanja zwariuje, ale to powinna być moja decyzja.
Zresztą rozmawialiśmy między innymi o tym, że moim zdaniem nie dajesz nam wystarczającego wpływu na rozgrywkę. A teraz jeszcze dodatkowo chcesz wpływać na nasze odgrywanie postaci.
Zły pomysł.
 
Hellian jest offline  
Stary 24-07-2008, 11:07   #49
 
wojto16's Avatar
 
Reputacja: 1 wojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumny
Pomysł z obłędem mi również wydaje się chybiony. Gdyby to był horror w rodzaju Zew Cthulhu to miałoby jakiś sens. Zgodzę się z przedmówcami, że to po prostu ogranicza odgrywanie postaci. Najlepiej byłoby zostawić tak jak jest. Miałbym taką małą prośbę o nieco krótsze posty. Po prostu te kobyły moim zdaniem ograniczają swobodę ruchową graczy. Przez nie też wszystko dzieje się stanowczo za szybko. Można powiedzieć, że nim się obejrzałem Frank dotarł do laboratoriów Mauer i nim obejrzałem się po raz drugi był u partyzantów z niewiadomych przyczyn. Potem z niewiadomych przyczyn jedzie do Świebodzina. Dziwne li to. Sesja rpg pownna być wolniejsza i bardziej dystyngowana. Ta sesja teraz przypomina Dragon's Lair (kto pamięta tę stareńką grę wie o czym mówię).

To trochę krytyki, bo krytyka nie pochwały zrobią z ciebie MGamera (czy jakoś tak). Sesja mi się podoba, ale prosiłbym o większy umiar ze strony MG żeby to bardziej przypominało sesję, a nie interaktywne opowiadanie.
 
wojto16 jest offline  
Stary 24-07-2008, 11:13   #50
 
Irrlicht's Avatar
 
Reputacja: 1 Irrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znany
No dobra. Gracze chcą, MG robi.
Skoro nie chcecie tych PO, to nie będzie
Postaram się również zastosować do Waszych życzeń co do samej rozgrywki.
Rzecz druga, zamierzeniem było, żeby do tej pory toczyło się wszystko szybko i z niewiadomych powodów. Rozwinięcie tych wątków będzie przedmiotem dalszych przygód postaci.
 

Ostatnio edytowane przez Irrlicht : 24-07-2008 o 21:03.
Irrlicht jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:25.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172