|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
05-08-2017, 11:11 | #6301 |
Reputacja: 1 | Co nam w tej sytuacji daje daylight, ma oślepić koboldy? Widzę że mój głos rozsądku został zignorowany, będzie numer jak się okaże że ta wyprawa koboldów jest przeciwko ghulom. |
05-08-2017, 11:19 | #6302 |
Reputacja: 1 | Daylight nie tworzy światła słonecznego.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman |
05-08-2017, 13:43 | #6303 |
Reputacja: 1 | Chodzi o czułość koboldow na światło dnia. Zadziała? Bo jak nie to trzeba rzucić co innego. |
05-08-2017, 14:50 | #6304 |
Reputacja: 1 | Nie zadziała.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman |
05-08-2017, 16:18 | #6305 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Mavis - jeśli to ma sens, to Cunnig Action (Hide), a poza tym atak (Patient Shot) na cokolwiek, co wydaje jej się największym zagrożeniem (typu czaromiot, kapłan, dowódca lub kobold atakujący Katona). Aha. Przy Patient Shot chyba od razu ma zastosowanie Sneak Attack ("if you have advantage on the Attack roll"). EDT: Światło i tak trzeba rzucić, bo inaczej mamy zawadę do ataków!
__________________ "Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014 Nieobecna 28.04 - 01.05! Ostatnio edytowane przez Autumm : 05-08-2017 o 16:20. | ||
05-08-2017, 17:30 | #6306 |
Reputacja: 1 | Znalezione po czasie, ale powinniście to zobaczyć - Grzybowa Nekropolia tak jak sobie ją wyobrażałem. Jeszcze zdążyłem podmienić obrazek w sesji.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 05-08-2017 o 17:33. |
05-08-2017, 18:43 | #6307 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Zrozumiałem, że mamy te źródła świata które mieliśmy podczas podróży, zresztą kula ognia też rozświetli. | |
05-08-2017, 21:56 | #6308 |
Reputacja: 1 | Melkor, dialog nic nie dawał drużynie poza zobowiązaniem osłabiającym więź z gnomam(a więc pośrednio drużynę). Nie dawał również wyraźnej gwarancji, że koboldy jakikolwiek układ uszanuja.Tu nie chodzi o parcie na walkę czy nie słuchaniu argumentów, tylko o opcje otwierane przez dialog. A ten zmierzal w stronę kolejnego haraczu dla BNów. Albo hipotetycznej zasadzki. Stąd decyzje graczy i tak to widzę a nie jako złe, dobre, lepsze, czy gorsze. |
05-08-2017, 22:54 | #6309 |
Hungmung Reputacja: 1 | W sumie to też myślałem, że to jednak światło dzienne. Z drugiej strony i tak przydałoby się pewnie z uwagi na zawady do ataków. Pomyślę jeszcze nad tym, chyba, że ktoś ma jakieś sugestie W kwestii negocjacji zgadzam się z Asmo. Moim zdaniem taki "sojusz" przyniósłby nam więcej szkody niż pożytku. Począwszy od straty gnomów, a skończywszy na zdradzie albo ze strony koboldów, albo samego smoka, któremu jak twierdzą służą. Poza tym... kto to słyszał, żeby 7 levelowa drużyna z solidnym oddziałem gnomich kuszników płaszczyła się przed koboldami? |
05-08-2017, 23:01 | #6310 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Ale no cóż, najwyraźniej prości piraci nie rozumieją subtelności dyplomacji i polityki. E- jeżeli chodzi o walkę to bym na miejscu Anlafa rzucił tidal wave albo przywołał coś. Ostatnio edytowane przez Lord Melkor : 05-08-2017 o 23:06. | |
| |