|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
17-08-2008, 10:13 | #41 |
Reputacja: 1 | No, mojego Furgrima niektórzy znają nawet dłużej. Co o moim krasnoludzie...a więc... Jak wszyscy wiedzą urodził się w Calimshanie, gdzie przez spora część życia (z tego co niektórzy wiedzą to aż 40 lat!) był niewolnikiem w kopalni. Nie za bardzo jednak wiecie jak to się stało, że się z niej wydostał. Czy został uwolniony czy uciekł...W każdym razie to tam nabrał takiej krzepy. O Ognistym Śladzie wiecie tez tyle, że brał udział w wojnie z goblinami w Cormyrze, gdzie nauczył się prawie wszystkiego co umie. Krasnolud jest strasznie wytrzymały i okropnie silny. Myślę, że wygląda jak krasnoludzki Pudzian Ile mam PW tego nie wiem, bo Qumi miał chyba losować a nie przesłał mi wyników ale jakby policzyć srednie Pw + mod z budowy i przy założeniu, że pierwszy poziom to maksymalne Pw to mam...101! Czyli jak na maga...ogromnie dużo Z tym, że Furgrim zachowuje się często jak wojownik. Uwielbia machać swym toporem a jeszcze bardziej lubi bić się na pięści w karczmach. Mimo, iż uważany za szaleńca, jest tak naprawdę inteligentny i jeśli trzeba to potrafi się wykazać. Co do "wywierania wrażenie, że jest większy i groźniejszy, niż był w rzeczywistości sięgający Wakashowi zaledwie do piersi czarodziej."...Furgrim naprawdę potrafi sprawiać takie wrażenie...jego wartość Zastraszania to aż +21 więc on naprawdę robi wrażenie strasznego i groźnego. Trzeba przy tym pamiętac, że nie jest to tylko wrażenie, gdyż jego magia jest naprawdę potężna...a i walka idzie mu naprawdę nieźle. Co do ognia...to cała drużyna była świadkiem jak Furgrim zabawia się z ogniem...nie warto np. zostawiać go na warcie w nocy, gdyż ten nie dosyć, ze bedzie się wpatrywał w ognisko jak urzeczony, to do tego może stwierdzić, iż ten ogień bedzie ładnieszjy jeśli przeniesie się na pobliskie drzewa itd... Co do magii, to używa on głównie zaklęć typu kula ognista, stożek zi...stożek ognia, ognista strzała, burza gradowa, ognista strzała melfa itd..czyli jak widać same ofensywne zaklęcia i to często ogniste Czasem rzuca przemianę Tensera No to mniej więcej tyle. A i jeszcze trzeba pamiętac, że Furgrim ma bardzo cięty język i raczej dość specyficzny humor.
__________________ "Stajesz się odpowiedzialny za to co oswoiłeś" xD "Boleść jest kamieniem szlifierskim dla silnego ducha." Ostatnio edytowane przez Thanthien Deadwhite : 18-08-2008 o 18:48. |
17-08-2008, 17:20 | #42 |
Reputacja: 1 | Już jestem w polsce, zmęczony i śpiący ale jestem |
18-08-2008, 18:40 | #43 |
Reputacja: 1 | maciek.bz nie gra z powodu braku czasu.. napisał mi to na gg na którym nie byłem od 10 dni, bo byłem we Francji... no cóż usunie się go, a jego postać zastąpi może inna... albo ktoś przejmie jego postać nieco ją modyfikując... zobaczy się Jutro postaram się coś napisać, dzisiaj już niektórym wysłałem pw i do ciemności napisałem, ale sporo tych postów było więc muszę je jeszcze raz przejrzeć |
19-08-2008, 19:33 | #44 |
Reputacja: 1 | Jutro dam niestety posta, bo uczyłem się robić mapę w jednym takim programiku i oto i tego efekt :P Biały z 1 - wróg którego zaraz spotkacie Czerwony - Furgrim Czarny - Natali Pomarańczowy - Lave Żółty - Alhalla Niebieski - Ikeda Zielony - Naoki Fioletowy - Raetar Brązowy - Wakasha Szary - Linvael Zapoznajcie się z mapą i coś pokombinujcie, a ja się zabiorę za posta i jutro napiszę, obmyślcie plan, ale pamiętajcie dopóki posta nie dam nie wiecie z kim walczycie Będę się starał do niektórych sytuacji, jak walka, robić takie mapy. Aha jeden hex, czyli sześciokąt to 3 m na 3 m. |
19-08-2008, 20:09 | #45 |
Reputacja: 1 | Qumi ja się średnio po tych hexach orientuję ile mogę się poruszyć i jaki mam zasięg, itd... nie dałoby rady zwykłych sześcianów? Zerknij do mojej sesji jak to rozwiązałem - zwykły PhotoShop, w którym możesz sobie ustawić roboczo kratkownicę o zadanym rozkładzie kratek i na tym rysować, a później wrzucić do działu z sesją jako mapę (w końcu jest taka możliwość na forum i jest całkiem fajna więc czemu by nie skorzystać). Te hexy tutaj są kiepskim pomysłem chyba. Nie ma ani żadnej numeracji hexów ani nic... jak ja mam określić gdzie się poruszam i gdzie się znajduję pod koniec ruchu? A na mapach forumowych mamy ładnie oznaczone wszystko jak w 'statkach': a1, b6, g2, itd... Polecam. EDIT: A już działamy jakoś zgodnie z mechaniką (ilość akcji) i inicjatywą czy póki co nadal storytelling, dopóki nie dasz posta?
__________________ Wisdom of all measure is the men's greatest treasure. |
19-08-2008, 20:32 | #46 |
Reputacja: 1 | Fakt lepsze będą kratki i miałem taką możliwość, co do forumowych map to nie jestem pewien jak to działa, będę musiał jeszcze zbadać, nie mam też photoshopa :/ |
19-08-2008, 22:01 | #47 |
Reputacja: 1 | Qumi w razie co służę pomocą co do mapek forumowych, więc jeśli jesteś zainteresowany to pytaj na pw.
__________________ Wisdom of all measure is the men's greatest treasure. |
20-08-2008, 12:25 | #48 |
Reputacja: 1 | Chętnie bym się dowiedział, napisz mi co i jak z tymi mapami na forum... a tymczasem wersja z kratkami, tak w ogóle to ja mam twoją kartę Cosm0? Ostatnio edytowane przez Qumi : 20-08-2008 o 13:49. |
20-08-2008, 14:53 | #49 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. | |
20-08-2008, 15:02 | #50 |
Reputacja: 1 | Najlepiej by było, ewentualnie można się dogadać z kimś, ale gdyby nie takie odpisywanie to branie Poprawionej inicjatywy byłoby bez sensu nieco, jeśli mimo, że wcześniej zaczynamy musimy się podporządkować komuś. Jeszcze zobaczymy jak to się sprawdzi, jeśli będziecie chcieli, po próbie, innego sposoby to chętnie posłuchać propozycji ps. możecie mi przysłać ile wam pw rozlosowałem, bo zgubiłem tę kartkę gdzieś... Ostatnio edytowane przez Qumi : 20-08-2008 o 15:18. |