|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
13-11-2010, 20:24 | #31 |
Reputacja: 1 | Tą walkę rozgrywamy bez mechaniki. |
16-11-2010, 12:10 | #32 |
Reputacja: 1 | Znów Draugdin mamy czekać tydzień na Ciebie? Wstawiam rekrutke dodatkową.
__________________ moja pierwsza sesja na forum (z przed czterech lat): http://lastinn.info/archiwum-sesji-i...pod-rynne.html sesja obecna: http://lastinn.info/sesje-rpg-dnd/92...linga-snu.html |
16-11-2010, 18:40 | #33 |
Wiedźmin Właściwy Reputacja: 1 | Przepraszam i obiecuję poprawę . Będę odpisywał znacznie szybciej.
__________________ There can be only One Draugdin! We're fools to make war on our brothers in arms. |
23-11-2010, 11:20 | #34 |
Reputacja: 1 | Draugdin zapraszam na doc'a obgadamy następne posunięcia. |
23-11-2010, 19:19 | #35 |
Reputacja: 1 | Przykro mi, ale jestem zmuszony zrezygnować z tej sesji, jak z całego lastinn (przynajmniej na razie). Przerosła mnie pewna sprawa i mam zbyt mało czasu. Przepraszam, że tak nagle no ale nie z mojej przyczyny. Dzięki za dotychczasową grę, która zapowiada się fajnie no ale mówi się trudno... Kiedyś jeszcze wrócę, jak się wszystko wyjaśni. Jeszcze raz sorry i dzięki. Życzę kolejnych pokładów weny twórczej |
24-11-2010, 17:06 | #36 |
Wiedźmin Właściwy Reputacja: 1 | Słuchajcie moi drodzy pytanie CO ROBIMY DALEJ? Czarodziej i wojownik ranni. Bard rozszarpany przez wilki - śmierć postaci spowodowana nieobecnością gracza. Pavos jak się okazuje za chwile wyzionie ostatniego ducha. Zostaje nas dwóch do grania nasze postacie są ranne. Może użyć eliksirów uleczających tylko co dalej. I tak będziemy osłabieni i zmęczeni. Czekamy na dodatkową rekrutacje czy co robimy. Sesja zapowiada się naprawdę interesująco i nie chciałbym jej stracić albo żeby została porzucona. Czekam na wasze propozycje.
__________________ There can be only One Draugdin! We're fools to make war on our brothers in arms. |
24-11-2010, 18:36 | #37 |
Reputacja: 1 | Jestem za kontynuowaniem rozgrywki, a co do kolejnego posunięcia to obgadamy go na doc'u. |
24-11-2010, 20:59 | #38 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Tymczasem kontaktujcie się tak jak pisze Slywalk.
__________________ moja pierwsza sesja na forum (z przed czterech lat): http://lastinn.info/archiwum-sesji-i...pod-rynne.html sesja obecna: http://lastinn.info/sesje-rpg-dnd/92...linga-snu.html | ||
25-11-2010, 21:56 | #39 |
Wiedźmin Właściwy Reputacja: 1 | Cieszę się że gramy dalej bo sesja mi się podoba i zapowiada się naprawdę interesująco. Nie wątpię że bardzo płynnie wprowadzone zostaną nowe postacie. Mam jednak kilka pytań. Ten dokument w google doc on tam się aktualizuje - pytanie moje jest czy my tam mamy pisać jak dotychczas scenkę co w zaistniałej sytuacji robimy dalej czy jak? Bo jeżeli tak to kiedy i w jakiej formie wpisać to do właściwej sesji. I czy tam mamy tak dalej pisać jak teraz czy też mamy się tam naradzać na zasadzie propozycji co robimy i wtedy wpisywać posty do sesji żeby się to jakoś zgadzało. Druga sprawa ode mnie. Wiem że Mistrz Gry przewiduję rozwój naszych postaci w miarę rozwoju sesji i takie tam. Czy będziemy mięli również dane jakieś możliwości uzupełniania ekwipunku, dokupowania lub też pozyskiwania nowych przedmiotów?
__________________ There can be only One Draugdin! We're fools to make war on our brothers in arms. |
25-11-2010, 22:23 | #40 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Chociaż równie dobrze możecie pisać krótkie posty dialogowo-poczynaniowe bezpośrednio na forum. Jak wam wygodniej. Oczywiście, będziecie normalnie zdobywać ekwipunek jak w realnym życiu; jesteś w mieście, idziesz do sklepu/na targ. Możesz kraść/przeszukiwać ciała pokonanych wrogów itp itd. Zdobyć przedmioty można również "w nagrodę" od BN-ów za wykonane misje bądź cokolwiek innego. Ten świat żyje i Wy jesteście jego częścią, nie zapomnijcie o tym.
__________________ moja pierwsza sesja na forum (z przed czterech lat): http://lastinn.info/archiwum-sesji-i...pod-rynne.html sesja obecna: http://lastinn.info/sesje-rpg-dnd/92...linga-snu.html | |
| |