06-02-2009, 20:48 | #81 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Wybacz, ale żem się uśmiał jak nigdy dotąd | |
07-02-2009, 12:22 | #82 |
Reputacja: 1 | o lol! mała literówka, już poprawiam
__________________ See You Space Cowboy... |
08-02-2009, 01:15 | #83 |
Reputacja: 1 | No dobrze, post jest więc trzeba kilka słów tutaj napisać 1. Czas na następny post macie także do sobotniej godziny 20.00; 2. Kirosana jest jedynym, który opuścił tą kolejkę. Jednak jest usprawiedliwiony; 3. Kości internetowe nie lubią Laviny i Bebopa. Macie z nimi jakieś zatargi? 4. Nie zabijajcie (od razu) dziewczynki To tyle ode mnie. |
08-02-2009, 11:19 | #84 |
Reputacja: 1 | Odpisałem, teraz już raczej będę punktualny
__________________ き ろ さ な |
08-02-2009, 13:01 | #85 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
A co do dziewczynki to "(od razu)" ma znaczyć, że chyba będziemy musieli zabić ją później ? XD [retoryczne pyt.] | |
08-02-2009, 20:50 | #86 |
Reputacja: 1 | Buhaha!!! Spuścić Feliksa z oczu a ten co wyprawia :P Już dzieciaka upił Zabierzcie mu ją!!!
__________________ き ろ さ な |
08-02-2009, 23:24 | #87 |
Reputacja: 1 | Bardzo dobrze, niech upija Dziewczynka po czymś takim będzie ćwierkać jak ptaszek na każde zadane pytanie
__________________ Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje. Nie jestem moją postacią i vice versa. |
08-02-2009, 23:39 | #88 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
I jeśli cokolwiek będzie wiedziała | |
08-02-2009, 23:52 | #89 |
Reputacja: 1 | Od małych ilości najpierw zaszumi, potem zakręci się, wchodząc w etap bardzo dużej rozmowności i tam trzeba zastopować Zawsze cośtam będzie wiedziała Co? To się okaże
__________________ Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje. Nie jestem moją postacią i vice versa. |
09-02-2009, 15:11 | #90 |
Reputacja: 1 | Wybaczcie, ale jeżeli chcecie iść prosto do Wieży, to jest to najgłupszy pomysł, jaki słyszałem od dawna. Przedstawię wam mój tok myślenia na podstawie obrazów. Pomysł 0 (przepadł): planmiastkako3.1.JPG | roper | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl Legenda: niebieskie kropki-stworki zielone kropki-my czerwona strzałka-Tura I (wędrówka do oddalonego miejsca, a przy okazji zaglądanie do każdego domu i oglądanie go z grubsza) pomarańczowe koło z zielonym czymś-zaklęcie niebieska strzałka-Tura I, stworki gnają do miejsca, gdzie padło zaklęcie fioletowa strzałka-Tura II, ominięcie domów i szybka ewakuacja do Wieży, gdzie stworków już nie ma To padło, bo straciliśmy od cholery i ciut ciut czasu, a było logicznym wyjściem z problemu i gotowym rozwiązaniem, wypartym przez proste pójście w stronę Wieży. Dlatego zaprezentuję prawdopodobny ruch potworów. Ruch 1: planmiastkako3.2.JPG | roper | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl Legenda: czarne kreski-ruch potworków do Wieży różowa strzałka-ruch potworków o prawie 100% prawdopodobieństwie fioletowe strzałki-wędrówka potworów, której prawdopodobieństwo jest znikome (bliskie 0%) A teraz pokażę, co stanie się, jeżeli pójdziemy prosto do Wieży. To samo stałoby się, gdybyśmy poprostu wyruszyli do Wieży, tak jak to wy proponujecie i upieracie się potwornie. Swoją drogą jak Rosjanie na wojnie, tylko oni mięli prawie zawsze przewagę liczebną. Proste "hurraaa!!!" i do przodu na nich. Ruch 2: planmiastkako3.3.JPG | roper | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl Legenda: zielone kropki-my niebieskie kropki-potworki turkusowa strzałka-nasz ruch fioletowa strzałka-ruch stworków czerwona kropka-walka i prawdopodobnie śmierć No i teraz mamy problem, bo przewaga czasu została pogruchotana jak człowiek przejechany przez walec drogowy.
__________________ Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje. Nie jestem moją postacią i vice versa. |