Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23-09-2014, 18:51   #21
 
Caleb's Avatar
 
Reputacja: 1 Caleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputację
Masz. Przy czym one nie są w Twoim podręcznym ekwipunku, ale przeznaczone dla całej grupy korsarzy. Chyba że sobie jawnie przywłaszczysz.
 
Caleb jest offline  
Stary 29-09-2014, 21:51   #22
 
Volkodav's Avatar
 
Reputacja: 1 Volkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwu
Spoko są dla wszystkich do podziału (tzn. dla korsarzy)
 
__________________
Regulamin jest do bani.
Volkodav jest offline  
Stary 30-09-2014, 17:53   #23
 
Mi Raaz's Avatar
 
Reputacja: 1 Mi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputację
Hej. Nie wiem kiedy wyrobię się z postem, bo dopinam w pracy ostatnie sprawy przed urlopem i czasu jak na lekarstwo. Do tego prywatnie jestem mocno zabiegany, dlatego możliwe, że mój post pojawi się w bardzo krótkiej postaci... Ale nie wiem kiedy.
 
Mi Raaz jest offline  
Stary 02-10-2014, 11:43   #24
 
Caleb's Avatar
 
Reputacja: 1 Caleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputację
Spoko. Ważne żeby za wczasu pisać. Ja odpiszę jutro, a jak nie zdążysz to polecimy według tego co pisał Volkodav.
 
Caleb jest offline  
Stary 02-10-2014, 13:16   #25
 
Mi Raaz's Avatar
 
Reputacja: 1 Mi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputację
Dałem radę coś skrobnąć przed urlopem. Do 21 października będę na urlopie więc może się okazać, że na forum zajrzę raz w tygodniu. Wtedy jeśli nie będę miał czasu napisać posta to skrobnę krótką notkę w komentarzach.

Co do postanowień mojej postaci, to przede wszystkim chce złapać zabójczynię żywcem i będzie w zaparte namawiał na jej przesłuchanie z torturami. Gdyby doszło do konfrontacji z zabójczynią to w walce Richard chciałby ją przede wszystkim unieruchomić, czyli będzie blokował, unikał i wyprowadzał kontry po nogach, rękach i różnych ścięgnach. W przypadku zagrożenia życia kogoś ze swojej załogi postawi życie swoich ludzi ponad hanzytkę i ją zabije (jeśli będzie miał okazję). W przypadku zagrożenia życia kapitana korsarzy również zabiję hanzytkę. Jeśli będzie chodziło o kogoś z korsarzy, cóż chciałbym przesłuchać hanzytkę.

Po tych deklaracjach to nawet można moją postać znpcować na najbliższy tydzień:P


Edit: Czy mogę przyjąć, że wciągneliśmy tę kobietę bez oporów na pokład sterowca?
 

Ostatnio edytowane przez Mi Raaz : 09-10-2014 o 21:29. Powód: Nie chcę wrzucać nowego posta pod postem
Mi Raaz jest offline  
Stary 10-10-2014, 09:36   #26
 
Volkodav's Avatar
 
Reputacja: 1 Volkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwu
Lecimy?
 
__________________
Regulamin jest do bani.
Volkodav jest offline  
Stary 10-10-2014, 13:33   #27
 
Caleb's Avatar
 
Reputacja: 1 Caleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputację
W ostatnim poście pojawia się wątek pojedynku. Teraz wytłumaczę jak widzę walkę w systemie BS. Pierwszy opis w pełni wystarczy, aby zrozumieć mechanikę. Jeśli jednak ktoś jest wnikliwy, przedstawiam również bardziej kompleksowe tłumaczenie.


Wersja prosta, czyli "do rzeczy"
Interesują Was następujące współczynniki: Siła, Zręczność oraz Zdrowie (7 punktów). Pierwszy jest właściwy w pojedynkach kontaktowych, drugi dystansowych. Niemniej, jeśli gracz jasno deklaruje, że próbuje jedynie unikać ciosów, wtedy testowana będzie tylko jego Zręczność. Rezultat działań zależy od przeciwstawnego testu - współczynnik gracza kontra współczynnik oponenta. W zależności od tego, jak duża była różnica, zwycięzca zadaje stosowne obrażenia. Statystyki broni to dodatkowe punkty obrażeń nakładające się na tę liczbę. Pancerz może niwelować siłę ciosów, choć nie zawsze jego ochrona poskutkuje.


Wersja złożona, czyli "mam pytanie"
Jak dokładnie działa umiejętność? Wyobraźmy sobie, że liczba oznaczająca statystykę to suma ,,monet”. Mamy 50% szans, że pojedyńcza moneta spadnie na właściwą stronę. Jeśli wartość umiejętności wynosi 6, posiadamy sześć takich monet. Oczywiście złotówkami nie rzucam, a kośćmi (dziesięciościennymi). Aby więc zachować proporcje “fifty-fifty” wynik na pojedyńczej kości od 1 do 5 = porażka, a od 6 do 0 = sukces. I tak rzut dający wynik 4, 7, 0, 4, 8, 1 da trzy sukcesy. Dodatkowo 0 oznacza zarówno sukces jak i dodatkowy przerzut. Trzy zera w jednym rzucie są odpowiednikiem krytycznego obrażenia. Wróćmy do przeciwstanego testu. Załóżmy, że gracz zebrał trzy sukcesy, a przeciwnik jeden; gracz zadaje dwa obrażenia.
Jeśli broń ma np. statystykę 2, wtedy przy udanym teście zawsze dodawane są te dwa punkty. Trochę inaczej jest z pancerzem. Po pierwsze jest wyrażany w ułamkach. Zbroja ze wszystkich partii ciała sumuje się, ale interesuje nas tylko liczba pełna. Także wartość pancerza [3,4] to de facto 3. Ta trójka jest umiejętnością, którą testuje się tako samo jak wspomniane na początku statystyki. Każdy sukces niweluje jeden punkt straty Zdrowia.
Oczywiście, można celować w konkretną część ciała i wtedy bierzemy pod uwagę tylko tę część pancerza, która ją osłania. Wtedy jednakże atak będzie trudniejszy.

Tych mechanizmów nie musicie nawet znać. Wszystkie rzuty wykonuję ja. Gdyby jednak ktoś miał potrzebę, abym rozpisał mu test i jakie czynniki wziąłem pod uwagę, nie będzie z tym problemu.


Jak się to ma do story-tellingu?
Otóż całkiem sporo. W mojej sesji mechanika jest na drugim miejscu. Wyniki testów to raczej podpowiedzi co do tego, jak poprowadzić akcję. Nie są zatem suchymi rezultatami Waszych poczynań. Inaczej potraktuję akcję gracza, który planuje atak, używa ciekawych opisów, a odmiennie lakonicznie opisaną szarżę. Czasem może jednak zadecydować ślepy traf, w końcu chodzi także o poczucie ryzyka.
Różne, spontaniczne czynniki mogą wpływać na mechanikę. Dla przykładu zaskoczony wróg już na starcie dostanie do rzutu ujemne wartości. Tudzież będzie dla niego problemem, gdy zmusi się go do ciągłego przerzucania uwagi. Wreszcie sam gracz może wyjść z pomysłem i dla przykładu stwierdzić, że ustawia się do przeciwnika pod słońce. Istnieje możliwość dopowiadania elementów terenu jak skała, skrzynia etc. Jeśli zostanie ów zabieg racjonalnie opisany, wezmę go pod uwagę.
 

Ostatnio edytowane przez Caleb : 10-10-2014 o 20:08.
Caleb jest offline  
Stary 10-10-2014, 18:35   #28
 
Volkodav's Avatar
 
Reputacja: 1 Volkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwu
Możemy sobie przyjąć, że gdzieś tam na statku jest jakiś korsarz, który zna się na leczeniu i który mógłby mi postać poskładać do kupy? Jeśli tak to sobie jeszcze zedytuje post...
 
__________________
Regulamin jest do bani.
Volkodav jest offline  
Stary 10-10-2014, 18:48   #29
 
Caleb's Avatar
 
Reputacja: 1 Caleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputację
Ta hanzytka wam nie uciekła, walka trwa.

Co do Twojego pytania. Nie masz takiego człowieka. W grę wchodzi tylko odpowiednik pierwszej pomocy. O wykwalifikowanym felczerze możesz zapomnieć.
 

Ostatnio edytowane przez Caleb : 10-10-2014 o 19:44.
Caleb jest offline  
Stary 10-10-2014, 19:02   #30
 
Volkodav's Avatar
 
Reputacja: 1 Volkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwu
To wyedytuje post.

A na tym latającym cygarze?
 
__________________
Regulamin jest do bani.
Volkodav jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:22.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172