|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
28-04-2018, 22:33 | #81 |
Reputacja: 1 | Tak jest, moi mili. On źle poradził, on grad sprowadził, on czas oziębił, on zasiew zgnębił... |
28-04-2018, 22:39 | #82 |
Reputacja: 1 |
|
29-04-2018, 18:44 | #83 |
Reputacja: 1 | - PRRRR?! Prrr? Prr prrrr. - "Na jakiej podstawie Ty nędzna, podrzędna kreaturo, oskarżasz mnie o bycie złym?! Tej nocy kryłem Ci dupę, a ty tak mi się odwdzięczasz? Nie nie jestem zły. Jako wyższa istota czuwam nad wami i nie pozwalam, by coś złego się wam w nocy stało. Został jeszcze jeden zły, tak więc nie muszę już tego kryć." |
29-04-2018, 19:01 | #84 |
Reputacja: 1 |
|
29-04-2018, 19:20 | #85 |
Reputacja: 1 | Podsumowanie: Oko Illuminati (5 głosów - wystarczające do linczu) - Duch. Hrabia Olaf, Pająk, Strażnik krypty, Gołąb Zostało niewiele do końca fazy dnia.
__________________ |
29-04-2018, 21:47 | #86 |
Reputacja: 1 | Przyjęte jest, że posta pożegnalnego pisze się po śmierci. Pozwólcie mi jednak przełamać tę tradycję. Dziękuję za grę i powodzenia.
|
30-04-2018, 10:02 | #87 |
Reputacja: 1 | Role: Strażnik Krypty, Ril - Waruna: Raz w ciągu gry możesz w nocy sprawdzić przynależność gracz i dowiedzieć się, do jakiej frakcji należy (zdolność jest zawsze bezpomyłkowa). W nocy możesz także zadać dwa pytania wybranej postaci (tamta postać nie traci akcji, nie zamykasz jej w więzieniu). Na koniec nocy możesz zdecydować, czy ją zabić, czy nie. Jeżeli zabijesz miastowego, tracisz moce i wszyscy gracze poznają twoją rolę. Gołąb, Hazard - Mitra: W nocy wybierasz postać, którą chcesz ochraniać - nie działają na nią żadne (pozytywne ani negatywne) akcje innych graczy. Ruda, Wisienki - Soma: Każdej nocy możesz napoić swoim sokiem wybranego gracza. Wygrywasz, jeżeli w ciągu gry napoisz przynajmniej 4 graczy. Oko Illuminati, Snigonas - Indra: Raz w ciągu gry możesz wykorzystać dodatkowy głos w trakcie głosowania. Dajesz mi znać o tym na pw. Faza dnia skończy się wtedy od razu, jeżeli osiągnięte zostanie odpowiednia liczba głosów do linczu, na który wykorzystany będzie dodatkowy głos. Od początku gry wiesz, który gracz to Soma. Role sprawdzające (z małym wyjątkiem) widzą twoją postać jako miastową. Jeżeli w trakcie gry zginie Soma, musisz zabić Wyrtrę w fazie nocy, inaczej przegrasz. Pająk, Rozyczka - Suria: Możesz w nocy obserwować danego gracza - dowiesz się, kto go w tej nocy odwiedzał (ale nie to, kogo wybrany gracz odwiedzał). Jeżeli będziesz obserwować Uszas, dowiesz się, że to właśnie ona i stracisz swoją moc na kolejną noc. Duch Emmericha, hen_cerbin - Sawitar: Jeżeli zostaniesz zabity w nocy, dowiadujesz się o tym na początku dnia i możesz jeszcze w ciągu tego dnia głosować i dyskutować. Umierasz pod koniec tego dnia. Hrabia Olaf, Lord Melkor - Uszas Możesz w nocy zablokować akcje wybranemu graczowi. Akcje graczy Linki: https://docs.google.com/document/d/1...RO41GeVSg/edit https://docs.google.com/document/d/1...bHCuiFm-Q/edit
__________________ |
30-04-2018, 10:35 | #88 |
Reputacja: 1 | Dzięki za grę. Przyjemna, choć spokojna Mafia. |
30-04-2018, 10:45 | #89 |
Reputacja: 1 | Dobro zatryumfowało. Mafia została skazana na śmierć, Wytra również. A pozostali przy życiu bogowie mogli już żyć w spokoju. Pajęcak uśmiechnął się na ten widok i odezwał się: |
30-04-2018, 11:02 | #90 |
Reputacja: 1 | Strasznie łatwo poszło miastu. A tak poza tym to tak coś czułem, że Ril jest Waruną. Od momentu, gdy rzucił na mnie podejrzenia przed końcem dnia. I potem zadał pytanie: "Jeśli nie jesteś z mafii, to dlaczego strażnik cię podejrzewa?". Ładne. Ale skoro wiedział, że jestem z mafii, to pytatania i tak nie miały zbyt dużego znaczenia. Zastanawiałem się czy nie zabić Rila podczas pierwszej nocy, ale uznałem, że kiedyś nam się dobrze grało, więc pogramy sobie trochę dłużej. I teraz mam tego wynik |