Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Postapokalipsa > Archiwum sesji z działu Postapokalipsa
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Postapokalipsa Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Postapo (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12-04-2013, 18:58   #101
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
- Cholerne zombie... - zaklął Coburn, widząc jak Chudy znika pod stosem rzucających się na niego zombie. - Cholera by cię wzięła - rzucił pod adresem szefa, który zaszył się gdzieś i, bezpieczny, rzucał głupie uwagi, podczas gdy oni musieli walczyć.

Dobrze, że chociaż Skarowi udało się wyrwać. I że Katrin choć w pewnym stopniu pomściła śmierć Chudego. Oby tak dalej.

Na razie jednak musiał się zatroszczyć o siebie. A dokładniej - spróbować wykończyć kolejnego zombiaka, zanim całe ich stado podeszło bliżej.

Przesunął się, by czerwony samochód nie przesłaniał celu.
Strzał.
Pierwszy z dwóch stojących obok samochodu zombiaków padł na ziemię.

_______________________________________
Przejście 5 w prawo, 1 w prawo dół. Strzał.
k8 = 2 (pudło)
Kość Figury
k6 = 4 (trafiony)
Obrażenia
2k8 = 5 + 7 = 12 (trup)
 
Kerm jest offline  
Stary 12-04-2013, 21:29   #102
 
Nasty's Avatar
 
Reputacja: 1 Nasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnie
Katrin załadowała wyrzutnie. Ładnie oparła się na jednym kolanie zarzuciła wyrzutnie na ramię. Wycelowała i odpaliła mówiąc - żryjcie suchary -. Znów pocisk opuścił wyrzutnię z cudnym dźwiękiem.

Po oddaniu strzału odwróciła się zmieniła broń i strzeliła do dwóch zombie. Używając pojedynczego strzału.


--------------------------------------------------


Duch = 4

Strzał = 1 +2 =3 po linij czerwonej z komentarzy.

K Figura = 7 +2 = 9

obrażenia = 11 ([3,�-1,�-2,�-5)
Wyniki obrażeń:
Kostnica

Czyli wraz z poprzednim rzutem w sumie znów 5 killi i jeden szok
 

Ostatnio edytowane przez Nasty : 13-04-2013 o 22:06.
Nasty jest offline  
Stary 13-04-2013, 08:28   #103
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Atmosfera trochę się rozluźniła, gdy z Chudego został...chudy szkielet. Jednak zombie są wiecznie nie najedzone i Scarhead jest już tuż tuż. Reszta była w wyraźnie lepszej sytuacji, chociaż doświadczenie pokazywało, że nawet jeden trup był w stanie narobić wiele szkody.



Kolejność w turze:
1.Zombie
Truposze parły dalej do przodu, chwytając kolejne ofiary. Nikomu nie odpuszczają


2.Kerm
3.AJT
4.Nasty
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"

Ostatnio edytowane przez JPCannon : 13-04-2013 o 09:05.
JPCannon jest offline  
Stary 13-04-2013, 14:43   #104
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Nie było źle. Wcale nie było źle. Przynajmniej jeśli chodziło o niego, o Garetha. Bo inni, jeśli dobrze widział, mieli pewne kłopoty. Ale tak to już jest - najpierw musisz zadbać o siebie, a dopiero potem - o innych.

Gareth odsunął się od natrętnego zombie, a potem posłał w jego stronę krótką serię. Wszystkie pociski dotarły do celu, zamieniając ożywionego truposza w nieruchomego truposza.
Można było obetrzeć pot z czoła.
_________________________________
Ruch 6 pól w dół.
Celowanie.
k8 + 2 = 4 + 2 = 6 (trafiony)
Kość Figury
k6 + 2= 6 + 1 + 2 = 9 (przebicie)

Obrażenia:
k8 + k8 + k6 +2 = 3 + 5 + 5 +2 = 15 (trup)
 

Ostatnio edytowane przez Kerm : 13-04-2013 o 17:31.
Kerm jest offline  
Stary 13-04-2013, 14:54   #105
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
Scarhead kontynuował wycofywanie się, przy okazji wciąż trzymając spust. Ta taktyka pozwalała mu przeżyć. Przy okazji kolejne dwa truposze padły. W końcu trafienie w taką zgraję, nie powinno stanowić problemu.

===

Fuks na wyjście z szoku (duch nie zdany).
Bieg = 3 (ruch 8) -> 2 prawo+góra -> 6 prawo.
ST=7 -> 3 trafione!
Obrażenia = 12 (trup); 8+4(trup) -> 2 trupy (jakieś najbliższe).
 
AJT jest offline  
Stary 13-04-2013, 22:36   #106
 
Nasty's Avatar
 
Reputacja: 1 Nasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnie
Katrin odwróciła się i zaczęła trzaskać w zombie tym co trzymała czyli po prostu wyrzutnią Dwóch zombie.
----------------------
Potem w dół po skosie w prawo raz w prawo i po sosie po amunicję. Potem po autach w prawo po skosie. Zmienia broń.
-------------------------
Duch = 6 + 5--- poprawiony rzut kością


atak = 7 / atak = 4 (brakujący opcjonalnie =7 )
 

Ostatnio edytowane przez Nasty : 14-04-2013 o 18:44.
Nasty jest offline  
Stary 14-04-2013, 17:00   #107
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Scarhead i Oczko bardzo chcieli szybko reagować. Ich ruchy były niemalże błyskawiczne, ale żaden żywy trup, nie pozwoli uciec swojej zdobyczy tak łatwo. O ile Coburn dał radę zwiać jednemu zombiakowi i chwilę potem go ubić, o tyle reszta była w dużo gorszej sytuacji.

Plan obojga był niezły, pokrzyżowały go jednak silne ciosy truposzy. Scarhead, został tylko lekko otumaniony bólem powodowanym przez chmarę ciosów. Oczko jednak dostała raz a "dobrze". Gdy chciała odbiec, truposz uderzył ją z całej siły w plecy, łamiąc przy tym kilka jej żeber u podstawy. Ból był nie do opisania. O tyle o ile adrenalina mogła go załagodzić, o tyle połamanych kości, przebijających płuco już nie. Oczko padła na ziemie, modląc się o złapanie kolejnego oddechu.



Kolejność w następnej turze:
1.Nasty
2.Kerm
3.Zombie
4.AJT
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline  
Stary 15-04-2013, 00:12   #108
 
Nasty's Avatar
 
Reputacja: 1 Nasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnie
Katrin próbuje dostać się na pakę auta.

----------------------------

Wyparowanie = 7
 
Nasty jest offline  
Stary 15-04-2013, 00:21   #109
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Luz, swoboda... Żadnego zombie w okolicy. Tylko położyć się i opalać...

Gareth, miast jednak zwalić na innych uganianie się za zombiakami, nie spoczął na laurach. Warto było podnieść rachunek zysków o kolejnego zombiaczka. A że przy okazji można było komuś ocalić życie? Poza tym nie tak znowu daleko leżała skrzynka z amunicją, to może nie trzeba było aż tak oszczędzać nabojów?

Marine przesunął się nieco, by samochód nie znajdował się na linii strzału, i wysłał parę pocisków w stronę zombiaczka, molestującego Katrin, powalając na ziemię truposza, a potem obrócił się szybko, by posłać kilka garść kul w stronę zombie otaczających Skara.

_________________________
Ogień automatyczny = -2
Ruch: 1 w lewo, 5 w lewo-góra, strzały
Celowanie:
k8 - 2 = 6 - 2 = 4 (trafiony)
k8 - 2 = 6 - 2 = 4 (trafiony)
k8 - 2 = 3 - 2 = 1 (pudło)
Kość Figury
k6 - 2 = 1 - 2 = -1 (pudło)

Obrażenia:
2k8 = 6 + 5 = 11 (trup)
2k8 = 6 + 7 = 13 (trup)

Jeden trup - zombie obok Katrin.
Drugi trup - zombie 1 lewo-góra od Skara
 

Ostatnio edytowane przez Kerm : 15-04-2013 o 15:17.
Kerm jest offline  
Stary 15-04-2013, 17:43   #110
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
Scarhead biegł ile miał sił w nogach. Przy okazji jego palec wciąż był na spuście, a amunicja znikała w bardzo szybkim tempie. Co z tego, jak pociski leciały jedynie w powietrze.

===
Ruch -> 5 + bieg 1 = 6 -> 2góra+prawo -> 4 prawo; proszę też pamiętać o ruchu z zeszłej tury
Strzały w kosmos.
 
AJT jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:00.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172