Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Postapokalipsa > Archiwum sesji z działu Postapokalipsa
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Postapokalipsa Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Postapo (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18-03-2013, 22:46   #41
 
Avarall's Avatar
 
Reputacja: 1 Avarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodze
Koniec żartów, czas w końcu coś upolować! Chudy tym razem przymierzył dobrze w zombiaka, który przed chwilą go próbował zaatakować i zamierzał mu się odpłacić serią trójpociskową. Strzał okazał się celny i poturbował dosyć zombiaka, aczkolwiek ten jeszcze trzymał się na nogach.



------
Seria 3 pociskowa z light machine gun
kość k8+2 = 7
kość figury k6+2 = 8 - AS
dodatkowy rzut k6 = 6 - AS!
dodatkowy rzut k6 = 5
wynik rzutu na trafienie: 6+6+5+2=19 (przebicie)
obrażenia: 2k8+1k6+2=7 - szok

ruch 8 pól w dół
 
Avarall jest offline  
Stary 18-03-2013, 23:27   #42
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Zombie krok za krokiem są coraz bliżej, a na placu robi się już naprawdę ciasno. Apteczki się kończą, a wy macie coraz mniej dróg ucieczki. Czas mija tyk, tyk...



Truposze dopadły Nasty gdy próbowała przedrzeć się przez teren wyżłobiony przez stary wybuch. Szarpała, kopała, uderzała i miotała się jak mogła, by jak najlepiej ochronić się przed zalewającymi ją ciosami. Trening Marine nie poszedł dla marne, jednak nawet najlepsi nie mogli wyjść z czegoś takiego bez szwanku. Liczne uderzenia, jak i nagłe, głębokie ugryzienie w ramie, sparaliżowało bólem jej ciało.

Scarheada też zaczęły atakować truposze z łatwością wdzierając się do namiotu ze sprzętem. Jak na razie jednak udawało mu się dosyć łatwo unikać ociężałych ciosów zombie.

Kolej działania w następnej turze:
1.Avarall
2.Kerm
3.Nasty
4.Zombie
5.AJT

Współczuje Ci kolejki AJT mam nadzieję, że reszta grupy będzie miała szansę Cię poratować. Chociaż Nasty chyba jest w bardziej krytycznej sytuacji puki co.
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline  
Stary 19-03-2013, 09:10   #43
 
Avarall's Avatar
 
Reputacja: 1 Avarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodze
Chudy oddał porządną serię w truposze otaczające Oczko, mając nadzieję, że ta da rade wyleźć z tak ciężkiej opresji. Trzeba przyznać, że do tego czasu Chudy nieźle się wkurzył z powodu swoich wcześniejszych niepowodzeń.

-----
light machine gun - ogień automatyczny (-2)

k8=8(as)+5-2=11 trafienie + przebicie
dmg 18 trup

k8=7-2=5 trafienie
dmg=12-trup

k8=6-2=4 trafienie
dmg=12trup
 
Avarall jest offline  
Stary 19-03-2013, 09:40   #44
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Wokół zrobiło się dziwnie pusto.
Od paru chwil co rusz miał jakiegoś zombiaka na karku, a teraz co się z nimi stało? Czyżby nagle znaleźli sobie inne obiekty zainteresowania?
W każdym razie Gareth nie zamierzał narzekać na to, że umarlaki kogo innego obdarzyły swymi uczuciami. Szybko wymienił broń na nieco większy model i oddał serię strzałów do najbliższych zombiaków.

Dwa padły, zwalone z nóg stalowym deszczem, ale trzeci... Cóż. To było po prostu haniebne pudło.
Ale nie czas było na rozmyślania. Warto było zdobyć jeszcze trochę amunicji. I może jeszcze jakąś broń...

____________________________________
wymiana broni (-2), strzelanie, ogień automatyczny (-2) = > kara = -4

k8=8 (as) k8=8 (as) k8=5
8+8+5-4=17 (trafiony, przebicie)
k8=6 k8=3 k6=6 (as) k6=1
6+3+6+1=16 (trup)

k8=8 (as) k8=1
8+1-4=5 (trafiony)
k8=8 (as) k8=7 k8=4
8+7+4=19 (trup)

k8=5
5-4=1 (pudło)
k6=1 (pudło)
Ruch w lewo; 6 pól.
 
Kerm jest offline  
Stary 19-03-2013, 19:08   #45
 
Nasty's Avatar
 
Reputacja: 1 Nasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnie
No nie gryź mojego tyłka ty padlino- krzyczała dość wyraźnie. Trzaskając go kolbą. Wyrywając się próbowała się oddalić od nich. Niestety ból obrażeń nie pozwalał szybko się oddalić. Jeżeli w ogóle mogła biec to biegła 2 w górę bliżej środka, a potem skosem w lewy górny róg.
 

Ostatnio edytowane przez Nasty : 19-03-2013 o 19:16.
Nasty jest offline  
Stary 20-03-2013, 00:07   #46
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Oczko była otoczona przez zombie ale udało jej się względne uciec.
Niestety trupy były już wszędzie w okół i już po chwili znów była w potrzasku. Zalała ją kolejna fala ciosów, ona jednak była nadal twarda i nie miała zamiaru łatwo się poddać. Znów udało jej się odeprzeć większość ataków, jeden niestety był jednak wycelowany w jej wciąż obolałą ranę. Jej ciało znów przeszył potwornie silny wstrząs bólu.Musiała szybko się z niego otrząsnąć jeśli chciała to przeżyć.

Coburn dostał się pod atak z dwóch stron. Zdążyło go dopaść tylko trzech zombie, jednak bardzo wygłodniałych bo trafiły bardzo boleśnie. Ich atak był czymś z czym nawet najlepszy Marine nie miał by szans. Paznokcie wbiły się w ciało żołnierza bardzo głęboko pod żebra. Szczęka zacisnęła się silnie na szyi, szarpiąc i wdzierając się coraz dalej. Do tego zęby trzeciego wbijające się w jego kolano, niemalże je miażdżąc przygwoździło go do ziemi...czy tak miał wyglądać koniec Garetha Coburna?

Scarhead był również w nie lada kłopotach. Trupy zalewały namiot przedzierając się po skrzyniach amunicji i sprzęcie. Wszystko by zakosztować świeżego mięsa. On jednak dopiero co zaleczył swoje rany i nie miał zamiaru zaraz otrzymać kolejnych. Silne kopnięcia i szybkie uniki, uratowały mu skórę. Co prawda przy tylu truposzach nie dało się wszystkich odpędzić, jednak wojskowy uniform i wytrenowane ciało, dobrze poradziły sobie z lżejszymi atakami.

Nawet Chudy mógł czuć dreszcz buzującej adrenalin gdy widział biegnące w jego stronę potwory. Nawet on mógł nie dać rady zwiać, gdy były dosłownie wszędzie.

Aktualna mapa po ruchu zombie:


Kolejność w natępnej turze, po ruchu AJT:
1.AJT (Joker +2 do wszystkich testów współcznników i obrażeń w tej turze)
2.Nasty
3.Kerm
4.Avarall
5.Zombie

U-A żołnierze, każdy z was poznał już gorzki smak walki z truposzami oko w oko. Nie poddawajcie się jednak! Marine nigdy się nie poddają i walczą do końca najlepiej jak mogą! Pamiętajcie, że walczycie w imię kraju, w obronie honoru i życia rodzin które liczą na was! Do boju U-A!

Przemowa waszego dowódcy jest bardzo motywująca i podnosi was na duchu. Każde z was otrzymuje dodatkowego fuksa.
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline  
Stary 20-03-2013, 16:59   #47
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
Nie jest tak źle, że nie może być już gorzej. Tak przynajmniej zwykł mawiać dowódca. Wesoło na pewno nie było, ale wciąć Scarhead żył. Może i ‘scarów’ robiło się coraz więcej, ale nie na tyle, by jakoś dzielny żołnierz miał się poddać…

Uniósł swój karabin i wpakował 3 kulki w mózg jednego z truposzy. Normalnie poprawiłby gunem, ale teraz w drugim ręku spoczywał granat. On się też się jednak przyda… nieco później. Gdy się pozbył jednego przeciwnika ruszył w bieg. Minął tą całą chmarę…

===
Seria trzypociskowa ST=5 Rzut: 7+2=9 przebicie
Obrażenia = 11+2=13 = trup (kratka w lewo ode mnie)
Ruch: lewo-dół -> lewo x 2 -> prawa-góra x 3



Kolejna runda z Jokerem


… oddalił się i po odbezpieczył drugi granat. Teraz miał więcej czasu by wycelować. Więc wycelował. W sam środeczek goniącej go czwórki. Miał zamiar zrobić z nich latającą tym razem już martwą mielonkę…

===
Bieg = 4 -> Ruch = 10 -> prawa góra -> góra x 9
Rrzut granatem St=4 (Joker) - cel środek grupki czterozombiowej -> wyszły 1;1 (3;3 z jokerem) -> fuks -> z asem 8 = przebicie
Obrażenia (Joker)= 19 (i jeszcze można przerzucić); 12; 15 (można jeszcze przerzucić); 14 = 4 Trupy
 

Ostatnio edytowane przez AJT : 20-03-2013 o 19:26.
AJT jest offline  
Stary 20-03-2013, 19:26   #48
 
Nasty's Avatar
 
Reputacja: 1 Nasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnie
A więc udało się wydostać. Rany okazały się być lekkim zadrapaniem a krew to niebyła jej. Więc dawała do przodu jak czołg. Podbudowana słowami z szkolenia. Tak właśnie je sobie przypomniała. Gdy uderzała zombie który stanął na jej drodze. Można powiedzieć że to prawdziwy fuks. Biegła w stronę upatrzonej broni.

----------------------------------
Fuks

10 w górę, po skosie w lewo
 

Ostatnio edytowane przez Nasty : 20-03-2013 o 19:36.
Nasty jest offline  
Stary 20-03-2013, 20:09   #49
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Gareth stał, nie potrafiąc zrobić ani jednego kroku.
Nawet nie był w stanie kiwnąć palcem. Mógł tylko czekać, aż otaczające go zombie po prostu go zatłuką.

__________________
duch: k6=5
wigor: k8=5


Otrząsnął się jednak.
przedarł się z trudem przez tłum zombie i rzucił się, jak najszybciej mógł, do ucieczki, po drodze strzelając do jednego z zombie.

__________________
k6 = 5
Bieg o 9 pól.
- lewo dół - 2 pola
- lewo - 1 pole
- lewo góra - 6 pól

Seria 3-pociskowa w zombie (prawo dół 3 pola; prawo 4 pola).

Rany -2
Bieg -2
Seria +2

Trafienie
(k8 = 8 (as)) + )k8 = 2) -2 = 8 (przebicie)

Obrażenia
(k8 = 7) + (k8 = 2) + (k6 = 4) + 2 = 15 (trup)
 

Ostatnio edytowane przez Kerm : 23-03-2013 o 12:53.
Kerm jest offline  
Stary 21-03-2013, 08:17   #50
 
Avarall's Avatar
 
Reputacja: 1 Avarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodze
Sytuacja była coraz cięższa, szczególnie u jego towarzyszy. Niestety w obecnej sytuacji nie mógł im pomóc, sam był prawie osaczony czwórką zombie, z którą musiał sobie najpierw poradzić. Powtórzył więc serię z ognia automatycznego celując w trójkę umarlaków będących tuż przy nim. Zaraz po tym oddalił się od nich.


-----
strzał 1
k8-2: 8+7-2=13 (przebicie)
dmg: 15 (trup)

strzal 2
k8-2: 8+3-2=9 (przebicie)
dmg: 8 (szok)

strzal 3
k8-2: 6-2=4 (trafienie)
k6-2: 3-2-1
dmg: 11 (trup)


RUCH: 8 pół w prawo
 

Ostatnio edytowane przez Avarall : 21-03-2013 o 08:21.
Avarall jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:56.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172