Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z dziaÅ‚u Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14-02-2012, 13:14   #371
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Was nie - ich wrak, w którym przebywacie napewno... i prawdopodobnie również ten niewielki, którym Kanister latał i go rozbił.
 
Anonim jest offline  
Stary 14-02-2012, 14:58   #372
 
Kauamarnica's Avatar
 
Reputacja: 1 Kauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie coś
Dobrze, że AP7 jest zbyt zjebane żeby go wymontować, ale jakoś mnie to nie dziwi.
 
Kauamarnica jest offline  
Stary 14-02-2012, 15:18   #373
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Kauamarnica Zobacz post
Dobrze, że AP7 jest zbyt zjebane żeby go wymontować, ale jakoś mnie to nie dziwi.
Ale co wymontować? Nie to, że został puszczony do nich sygnał - po prostu zupełnie przypadkowo przylecieli akurat teraz.
 
Anonim jest offline  
Stary 14-02-2012, 19:51   #374
 
Kauamarnica's Avatar
 
Reputacja: 1 Kauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie coś
Ano to chyba, że tak.
 
Kauamarnica jest offline  
Stary 14-02-2012, 20:39   #375
 
MistrzKamil's Avatar
 
Reputacja: 1 MistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znany
Cytat:
Napisał Anonim Zobacz post
Ale co wymontować? Nie to, że został puszczony do nich sygnał - po prostu zupełnie przypadkowo przylecieli akurat teraz.
Zupełnie, akurat jak ktoś stwierdził, ze męczą nas psychodele i przydałoby się napierdalanie obcych
 
__________________
Pływał raz po morzu kucharz
w rękach praktyk był onana
a załoga się dziwiła
skąd w kawie śmietana
MistrzKamil jest offline  
Stary 19-02-2012, 13:07   #376
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Przez te jaskinie sesja zaczęła siadać, ale mamy wystarczającą ilość osób, żeby grać dalej. Swoją drogą w rekrutacji była mowa, że gramy do marca, więc moje przewidywania co do chęci załogi niejako sprawdzają się. W poprzedniej edycji przez ten czas zrobiliśmy dwukrotnie większy temat i nie 1,5 misji, a 7 (wielkości tej na Nagorii, ta co teraz jest miała byś ciut dłuższa; kolejna, jeśli dojdziemy do jakiejś kolejnej będzie krótsza, dla starych graczy porównywalna z tą w wiosce darloków drwali wielkościowo). Chcąc kontynuować grę zaryzykuję z innowacją, która jeśli by się przyjęła by była znacznym krokiem uprzyjemniającym rozgrywkę, a jeśli się nie przyjmie... no cóż: nie pogorszy jej. Akhay chyba gra nadal - zniknęła z internetów nagle. Cold wraca do gry i będzie grała jeszcze Kanna.

Tą innowacją (pożyczoną z darmowych materiałów Wolsunga) będą karty wspomniane w rekrutacji. Ryzykanci to: Mośko, Błysk, Kanister, a Odkrywcy to: Wicher, Kamil, Potwór. Szajba to Salonowiec, a Elektra to Śledczy. Kopia skrótowych oznaczeń kart na dole. Najpierw jak z nich korzystać.

Macie wszyscy po jednej karcie stosowną do waszego archetypu, ale dowolną pod względem koloru. Więcej kart dostaniecie w zależności od popularności tej innowacji. Możecie ją użyć w czasie swojego odpisu do światotworzenia. Ile chcecie światotworzyć wasza sprawa, ale ma to nie przekraczać ram wyznaczonych przez kolor karty. Nie wydaje mi się, żebym robił to kiedykolwiek w swoich sesjach, więc przydałyby się też aktualne ograniczenia rzeczywistości:

1. Ludzie ukryci we wraku statku kosmicznego nie dadzą się zabić w ramach dywersji dla was.
2. Nie ma w pobliżu transportu latającego oprócz Ssa (ten statek Szaasz), który właśnie wylądował.
3. Szaasz wyglądają mniej więcej tak: http://www.treknews.de/treknews/news...oo3_sakkra.jpg mają ponad 3m wzrostu i nie mają nóg (poruszają się na wężowym odwłoku). Żyją głównie w ciepłym i wilgotnym klimacie, który panuje również na ich statkach. Są w stanie przeżyć przez krótki czas (maksymalnie do kilku godzin, minimalnie kilkanaście minut) w zimnie i mają zdolność adaptacji do życia na gorącej pustyni (w odróżnieniu od mroźnych stepów). Używają pistolety wystrzeliwujące ładunki energetyczne (jest wielkości Komara - astropolskiej wyrzutni rakiet) i mieczy (odpowiednich ludzki dla tych ostrzy to największe dwuręczne). Mimo dysponowania dość sporym imperium na dziesiątkach jeśli nie setkach planet są głupsi niż ludzie. Podejrzewa się, że ich bardziej zaawansowane technologie nie były wymyślone przez nich.
4. Miejscowi to albo Jakuci albo Polacy. Jakuci to myśliwi i górnicy, Polacy to skrzydlaci turyści ( http://s.v3.tvp.pl/images/3/8/d/uid_...pos_3_gs_0.jpg < mają tutaj też coś w stylu "jetpack" ale tylko do wykonywania olbrzymich skoków) lub bogaci myśliwi.
5. W tych warunkach ciężko będzie użyć cokolwiek ze "Śledczy", więc jak Akhay wróci i będzie miała z tym problem http://2.bp.blogspot.com/-YymbqM0rmk...ce-problem.jpg to niech da znać.
6. W sytuacji Cold i Kanny to trochę inaczej będzie dzialać.

Karty Ryzykantów:
â™- Pik – dywersja; element otoczenia, który umożliwia zaskoczenie przeciwnika, rozproszenie go, odwrócenie uwagi itp.
♥ Kier – osłona; sposób na uniknięcie wykrycia, schowek, miejsce w którym można ukryć przedmiot itp.
♦ Karo – narzędzia; sposób na pokonanie fizycznej przeszkody, pułapki, zamka, zabezpieczenia itp.
♣ Trefl – transport; elementy związane z ruchem: pojazdy, zjeżdżalnie, alternatywna trasa, sposób opuszczenia sceny itp.

Karty Odkrywców:
â™- Pik – doÅ›wiadczenie; elementy oraz okolicznoÅ›ci, w których doÅ›wiadczenie daje przewagÄ™ nad przeciwnikiem, wiedza o sÅ‚abych stronach potworów czy zwyczajach obcych kultur.
♥ Kier – przetrwanie; elementy i okoliczności pozwalające uniknąć obrażeń, choroby i szkodliwego wpływu otoczenia albo przetrwać w nieprzyjaznym środowisku.
♦ Karo – odkrycia; elementy, które pozwalają zdobyć i wykorzystać rozgłos – pamiątki z podróży, wynalazki itp.
♣ Trefl – orientacja; elementy, które pomagają dotrzeć do celu, wyznaczyć trasę, znaleźć drogę, odnaleźć zaginione miejsce itp.

Karty Salonowców:
â™- Pik – intrygi; rozpuszczanie i poznawanie plotek, gafy towarzyskie, które przytrafiajÄ… siÄ™ konkurentom, okazja do podsÅ‚uchania ważnej informacji, kontakty w prasie itp.
♥ Kier – emocje; rodzina i przyjaciele gotowi pospieszyć z pomocą, okazje pozwalające wmieszać się w tłum: np. śluby i pogrzeby, przebłyski sympatii lub tłumionych uczuć zmiękczające czyjeś serce itp.
♦ Karo – formalności; metody ominięcia procedur, pomocni policjanci i żołnierze, przydatne kontakty biznesowe lub okazje do zrobienia interesów itp.
♣ Trefl – rozrywka; kontakty w bohemie, sposoby wejścia na imprezy lub do lokali, elementy pomagające w występach publicznych itp

Karty Åšledczych:
â™- Pik – podejrzani; poszlaki i okolicznoÅ›ci pozwalajÄ…ce poznać pochodzenie, zawód, charakter i przeszÅ‚ość osoby, przewidzieć jej dziaÅ‚ania, zrozumieć motywy itp.
♥ Kier – renoma; poszlaki i okoliczności pozwalające przykuć uwagę publiki, wygłosić przemowę, z zimną krwią stawić czoła zagrożeniu, podkreślić i wykorzystać opinię, którą cieszy się postać itp.
♦ Karo – przedmioty; poszlaki i okoliczności pozwalające poznać pochodzenie, cechy, historię przedmiotu, znaleźć narzędzie zbrodni, zrozumieć zasady działania, przewidzieć usterkę itp.
♣ Trefl – czas i miejsce; poszlaki pozwalające odtworzyć sekwencję wydarzeń, zrozumieć okoliczności zbrodni, poznać odpowiedzi na pytania: gdzie, dokąd i kiedy?
 
Anonim jest offline  
Stary 21-02-2012, 23:00   #377
 
Kauamarnica's Avatar
 
Reputacja: 1 Kauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie cośKauamarnica ma w sobie coś
To ten saasza co go zabiłem uciekł do swojego statku czy do wraku? Bo ja myślałem, że jeden tam jest tylko we wraku.
 
Kauamarnica jest offline  
Stary 21-02-2012, 23:08   #378
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Kauamarnica Zobacz post
To ten saasza co go zabiłem uciekł do swojego statku czy do wraku? Bo ja myślałem, że jeden tam jest tylko we wraku.
We wraku... i ty jesteś w tym wraku... coś nieściśle? Tych dwóch kolejnych jest w swoim statku, którzy wciąż żyją i strzelają. To jest tak, że jest wejście do jednego hangaru potem rozrzucone metalowe płyty i wejście do drugiego hangaru - tak oni wylądowali.

Tak, jeden we wraku. Ten, który cię trafił strzelał z aktywnego statku.
 
Anonim jest offline  
Stary 09-03-2012, 08:46   #379
 
Marynarz's Avatar
 
Reputacja: 1 Marynarz nie jest za bardzo znanyMarynarz nie jest za bardzo znany
Czekamy na co?
 
Marynarz jest offline  
Stary 09-03-2012, 16:57   #380
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Najlepiej na Mośka, a tak to zobaczyłem, która godzina i trzeba było iść spać. Odpiszę późniejszym wieczorem.
 
Anonim jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest WÅ‚.
Uśmieszki są Wł.
kod [IMG] jest WÅ‚.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
Pingbacks sÄ… WÅ‚.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:50.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172