14-02-2012, 13:14 | #371 |
Reputacja: 1 | Was nie - ich wrak, w którym przebywacie napewno... i prawdopodobnie również ten niewielki, którym Kanister latał i go rozbił. |
14-02-2012, 14:58 | #372 |
Reputacja: 1 | Dobrze, że AP7 jest zbyt zjebane żeby go wymontować, ale jakoś mnie to nie dziwi. |
14-02-2012, 15:18 | #373 |
Reputacja: 1 | Ale co wymontować? Nie to, że został puszczony do nich sygnał - po prostu zupełnie przypadkowo przylecieli akurat teraz. |
14-02-2012, 19:51 | #374 |
Reputacja: 1 | Ano to chyba, że tak. |
14-02-2012, 20:39 | #375 |
Reputacja: 1 | Zupełnie, akurat jak ktoś stwierdził, ze męczą nas psychodele i przydałoby się napierdalanie obcych
__________________ Pływał raz po morzu kucharz w rękach praktyk był onana a załoga się dziwiła skąd w kawie śmietana |
19-02-2012, 13:07 | #376 |
Reputacja: 1 | Przez te jaskinie sesja zaczęła siadać, ale mamy wystarczajÄ…cÄ… ilość osób, żeby grać dalej. SwojÄ… drogÄ… w rekrutacji byÅ‚a mowa, że gramy do marca, wiÄ™c moje przewidywania co do chÄ™ci zaÅ‚ogi niejako sprawdzajÄ… siÄ™. W poprzedniej edycji przez ten czas zrobiliÅ›my dwukrotnie wiÄ™kszy temat i nie 1,5 misji, a 7 (wielkoÅ›ci tej na Nagorii, ta co teraz jest miaÅ‚a byÅ› ciut dÅ‚uższa; kolejna, jeÅ›li dojdziemy do jakiejÅ› kolejnej bÄ™dzie krótsza, dla starych graczy porównywalna z tÄ… w wiosce darloków drwali wielkoÅ›ciowo). ChcÄ…c kontynuować grÄ™ zaryzykujÄ™ z innowacjÄ…, która jeÅ›li by siÄ™ przyjęła by byÅ‚a znacznym krokiem uprzyjemniajÄ…cym rozgrywkÄ™, a jeÅ›li siÄ™ nie przyjmie... no cóż: nie pogorszy jej. Akhay chyba gra nadal - zniknęła z internetów nagle. Cold wraca do gry i bÄ™dzie graÅ‚a jeszcze Kanna. TÄ… innowacjÄ… (pożyczonÄ… z darmowych materiałów Wolsunga) bÄ™dÄ… karty wspomniane w rekrutacji. Ryzykanci to: MoÅ›ko, BÅ‚ysk, Kanister, a Odkrywcy to: Wicher, Kamil, Potwór. Szajba to Salonowiec, a Elektra to Åšledczy. Kopia skrótowych oznaczeÅ„ kart na dole. Najpierw jak z nich korzystać. Macie wszyscy po jednej karcie stosownÄ… do waszego archetypu, ale dowolnÄ… pod wzglÄ™dem koloru. WiÄ™cej kart dostaniecie w zależnoÅ›ci od popularnoÅ›ci tej innowacji. Możecie jÄ… użyć w czasie swojego odpisu do Å›wiatotworzenia. Ile chcecie Å›wiatotworzyć wasza sprawa, ale ma to nie przekraczać ram wyznaczonych przez kolor karty. Nie wydaje mi siÄ™, żebym robiÅ‚ to kiedykolwiek w swoich sesjach, wiÄ™c przydaÅ‚yby siÄ™ też aktualne ograniczenia rzeczywistoÅ›ci: 1. Ludzie ukryci we wraku statku kosmicznego nie dadzÄ… siÄ™ zabić w ramach dywersji dla was. 2. Nie ma w pobliżu transportu latajÄ…cego oprócz Ssa (ten statek Szaasz), który wÅ‚aÅ›nie wylÄ…dowaÅ‚. 3. Szaasz wyglÄ…dajÄ… mniej wiÄ™cej tak: http://www.treknews.de/treknews/news...oo3_sakkra.jpg majÄ… ponad 3m wzrostu i nie majÄ… nóg (poruszajÄ… siÄ™ na wężowym odwÅ‚oku). Å»yjÄ… głównie w ciepÅ‚ym i wilgotnym klimacie, który panuje również na ich statkach. SÄ… w stanie przeżyć przez krótki czas (maksymalnie do kilku godzin, minimalnie kilkanaÅ›cie minut) w zimnie i majÄ… zdolność adaptacji do życia na gorÄ…cej pustyni (w odróżnieniu od mroźnych stepów). UżywajÄ… pistolety wystrzeliwujÄ…ce Å‚adunki energetyczne (jest wielkoÅ›ci Komara - astropolskiej wyrzutni rakiet) i mieczy (odpowiednich ludzki dla tych ostrzy to najwiÄ™ksze dwurÄ™czne). Mimo dysponowania dość sporym imperium na dziesiÄ…tkach jeÅ›li nie setkach planet sÄ… gÅ‚upsi niż ludzie. Podejrzewa siÄ™, że ich bardziej zaawansowane technologie nie byÅ‚y wymyÅ›lone przez nich. 4. Miejscowi to albo Jakuci albo Polacy. Jakuci to myÅ›liwi i górnicy, Polacy to skrzydlaci turyÅ›ci ( http://s.v3.tvp.pl/images/3/8/d/uid_...pos_3_gs_0.jpg < majÄ… tutaj też coÅ› w stylu "jetpack" ale tylko do wykonywania olbrzymich skoków) lub bogaci myÅ›liwi. 5. W tych warunkach ciężko bÄ™dzie użyć cokolwiek ze "Åšledczy", wiÄ™c jak Akhay wróci i bÄ™dzie miaÅ‚a z tym problem http://2.bp.blogspot.com/-YymbqM0rmk...ce-problem.jpg to niech da znać. 6. W sytuacji Cold i Kanny to trochÄ™ inaczej bÄ™dzie dzialać. Karty Ryzykantów: â™- Pik – dywersja; element otoczenia, który umożliwia zaskoczenie przeciwnika, rozproszenie go, odwrócenie uwagi itp. ♥ Kier – osÅ‚ona; sposób na unikniÄ™cie wykrycia, schowek, miejsce w którym można ukryć przedmiot itp. ♦ Karo – narzÄ™dzia; sposób na pokonanie fizycznej przeszkody, puÅ‚apki, zamka, zabezpieczenia itp. ♣ Trefl – transport; elementy zwiÄ…zane z ruchem: pojazdy, zjeżdżalnie, alternatywna trasa, sposób opuszczenia sceny itp. Karty Odkrywców: â™- Pik – doÅ›wiadczenie; elementy oraz okolicznoÅ›ci, w których doÅ›wiadczenie daje przewagÄ™ nad przeciwnikiem, wiedza o sÅ‚abych stronach potworów czy zwyczajach obcych kultur. ♥ Kier – przetrwanie; elementy i okolicznoÅ›ci pozwalajÄ…ce uniknąć obrażeÅ„, choroby i szkodliwego wpÅ‚ywu otoczenia albo przetrwać w nieprzyjaznym Å›rodowisku. ♦ Karo – odkrycia; elementy, które pozwalajÄ… zdobyć i wykorzystać rozgÅ‚os – pamiÄ…tki z podróży, wynalazki itp. ♣ Trefl – orientacja; elementy, które pomagajÄ… dotrzeć do celu, wyznaczyć trasÄ™, znaleźć drogÄ™, odnaleźć zaginione miejsce itp. Karty Salonowców: â™- Pik – intrygi; rozpuszczanie i poznawanie plotek, gafy towarzyskie, które przytrafiajÄ… siÄ™ konkurentom, okazja do podsÅ‚uchania ważnej informacji, kontakty w prasie itp. ♥ Kier – emocje; rodzina i przyjaciele gotowi pospieszyć z pomocÄ…, okazje pozwalajÄ…ce wmieszać siÄ™ w tÅ‚um: np. Å›luby i pogrzeby, przebÅ‚yski sympatii lub tÅ‚umionych uczuć zmiÄ™kczajÄ…ce czyjeÅ› serce itp. ♦ Karo – formalnoÅ›ci; metody ominiÄ™cia procedur, pomocni policjanci i żoÅ‚nierze, przydatne kontakty biznesowe lub okazje do zrobienia interesów itp. ♣ Trefl – rozrywka; kontakty w bohemie, sposoby wejÅ›cia na imprezy lub do lokali, elementy pomagajÄ…ce w wystÄ™pach publicznych itp Karty Åšledczych: â™- Pik – podejrzani; poszlaki i okolicznoÅ›ci pozwalajÄ…ce poznać pochodzenie, zawód, charakter i przeszÅ‚ość osoby, przewidzieć jej dziaÅ‚ania, zrozumieć motywy itp. ♥ Kier – renoma; poszlaki i okolicznoÅ›ci pozwalajÄ…ce przykuć uwagÄ™ publiki, wygÅ‚osić przemowÄ™, z zimnÄ… krwiÄ… stawić czoÅ‚a zagrożeniu, podkreÅ›lić i wykorzystać opiniÄ™, którÄ… cieszy siÄ™ postać itp. ♦ Karo – przedmioty; poszlaki i okolicznoÅ›ci pozwalajÄ…ce poznać pochodzenie, cechy, historiÄ™ przedmiotu, znaleźć narzÄ™dzie zbrodni, zrozumieć zasady dziaÅ‚ania, przewidzieć usterkÄ™ itp. ♣ Trefl – czas i miejsce; poszlaki pozwalajÄ…ce odtworzyć sekwencjÄ™ wydarzeÅ„, zrozumieć okolicznoÅ›ci zbrodni, poznać odpowiedzi na pytania: gdzie, dokÄ…d i kiedy? |
21-02-2012, 23:00 | #377 |
Reputacja: 1 | To ten saasza co go zabiłem uciekł do swojego statku czy do wraku? Bo ja myślałem, że jeden tam jest tylko we wraku. |
21-02-2012, 23:08 | #378 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Tak, jeden we wraku. Ten, który cię trafił strzelał z aktywnego statku. | |
09-03-2012, 08:46 | #379 |
Reputacja: 1 | Czekamy na co? |
09-03-2012, 16:57 | #380 |
Reputacja: 1 | Najlepiej na Mośka, a tak to zobaczyłem, która godzina i trzeba było iść spać. Odpiszę późniejszym wieczorem. |
Narzędzia wątku | |
WyglÄ…d | |
| |