09-07-2016, 19:26 | #41 |
Reputacja: 1 | Hmmmm... Chyba tak. W sumie nie wiem. Nie za bardzo znam się na broni . |
09-07-2016, 20:20 | #42 |
Reputacja: 1 | Jeśli chodzi o statek to szczerze mówiąc nie wzorowałem się na żadnym konkretnym modelu z uniwersum, a na jednej z grafik, którą znalazłem. Mam nadzieję, że mnie za to nie zabijecie . |
09-07-2016, 20:26 | #43 |
Reputacja: 1 | Według mnie to nawet fajniej . |
09-07-2016, 20:27 | #44 |
Reputacja: 1 | Byle się dobrze prowadził :P E; Kroffin, mogę dostać te akta do przeczytania? Te które czyta moja postać. Zapewne rozmowa z kandydatami będzie się wokół nich kręcić.
__________________ Man-o'-War Część I Ostatnio edytowane przez Baird : 10-07-2016 o 17:52. |
10-07-2016, 17:53 | #45 |
Reputacja: 1 | Ok, jako że czekamy jeszcze na post Rainrira, to aby nie marnować czasu proponuję dyskusję nad pierwszą wersją systemu walki. Opisałem go dosyć lakonicznie, ale chyba zrozumiale. Wyraźcie swoją opinię, wątpliwości, powiedzcie czego brakuje i czy w ogóle interesuje was gra z taką mechaniką. Zapraszam . Edit: Oczywiście brakuje tutaj opisu umiejętności, ale one zostaną wprowadzone wraz ze statystykami Waszych postaci w najbliższym czasie. Są jeszcze w fazie tworzenia. |
10-07-2016, 18:21 | #46 |
Reputacja: 1 | 1. Dobrze rozumiem: by skutecznie strzelić/uderzyć, wynik na k100 musi być mniejszy lub równy poziomowi trudności? Bo jeśli tak, to chyba mi się coś wyklucza z bronią o celności mniejszej od 50. PT50 przy broni o (przykładowej) celności 40, na kości wypada 40. Celność traktujemy jako bonus, więc 80. Nie trafiam? Co? 2. Gdzie są statystyki ekwipunku? Warto byłoby sobie je chociażby wrzucić w swoje karty postaci w panelu gracza... 3. Rozumiem, że wartość do przegrzania się broni też jest w jej statystykach, które są...? 4. Jeśli umiejętności "throw" nie mam na poziomie 4, to nie mogę rzucać dużymi. Przy średnich i małych wychodzi mi automatycznie, tak? (tak by wynikało z wcześniej opisanej zasady, że biotyka wychodzi zawsze i nie ma PT) 5. Drużyna może posiadać maksymalnie 5 jednostek medi-żelu: na osobę czy na całą drużynę? EDIT Teraz dopiero zauważyłem, że statystyki chyba są w fazie tworzenia, tak więc 2. i 3. można wykreślić. Ostatnio edytowane przez Pan Elf : 10-07-2016 o 18:25. |
10-07-2016, 18:30 | #47 | |||||
Reputacja: 1 | Cytat:
Słuszna uwaga. Nie zauważyłem, bo testowałem to głównie na strzelbach. W takim wypadku będziemy działać działać odwrotnie (chyba że wymyślę lepszy pomysł) - tj. wynik musi być x>50, a nie mniejszy, jak w pierwszym trybie. Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
| |||||
10-07-2016, 18:34 | #48 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Reszta jest w miarę jasna. Chyba. Wyjdzie w praniu. | |
10-07-2016, 18:37 | #49 |
Reputacja: 1 | Rozwiązałem ten problem z testem na celność. Jakie to banalne. Po prostu nie będzie to bonus, a kara do testu . Mogę wrzucić też próbną walkę, jaką przeprowadziłem, jeśli chcecie. Nie jest dokończona, ale pokaże Wam zasady działania. Fajnie, jakby się wszyscy wypowiedzieli co do systemu. |
10-07-2016, 18:39 | #50 |
Reputacja: 1 | Pewnie się wypowiedzą, jak tylko przeczytają. A próbną walką bym nie pogardził, może rozjaśni ewentualne wątpliwości, które mogłyby się jeszcze pojawić. |