25-07-2021, 21:51 | #31 |
Reputacja: 1 | Jak na moje bierzmy meltagun i autodziałko... A sprzęt to jak mówiłem wcześniej. B.Q. Stormtrooper Carapace za 30 punktów =p Albo zwykły aby za 10 dokupić stację vox |
25-07-2021, 22:08 | #32 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Mój głos idzie na karabin plazmowy i autocannon albo multilaser |
26-07-2021, 00:23 | #33 |
Reputacja: 1 | Zakceptuje co przejedzcie Ostatnio edytowane przez Lynx Lynx : 29-07-2021 o 10:04. |
26-07-2021, 00:31 | #34 |
Reputacja: 1 | Dałbym Jeszcze do przemyślenia Doctrine, bo Die-Hards jest nam jak najmniej potrzebne, więcz nic nam nie daje, bo to opcja na kampanie, dłuższą sesje (Aptitude jest potrzebne tylko po to, by mieć tańsze wykupy umiejek, a to warsztaty nie sesja!) Stąd proponuje inną Doktrynę. Najlepsza? Chameleoline. Proszę współgraczy o przeczytanie jeszcze jeden raz posta Arvelusa i rozważenie, czy rzeczywiście Die-Hards nam się... khem... "realnie opłaca".
__________________ Rozmowy przy kawie są mhroczne... dlatego niektórzy rozjaśniają je mlekiem! Ostatnio edytowane przez Dhratlach : 26-07-2021 o 00:33. |
26-07-2021, 07:43 | #35 |
Reputacja: 1 | Przychylam się do głosu Dhratlacha. Sam głosowałem na początku na Die Hard, a teraz wolałbym Chameleoline. Co daje nam Die Hard? Apitude Toughness, czyli tańsze szkolenie w talentach takich jak: Sound Constitution (1 punkt życia) -> za 300PD zamiast za 450PD Hardy (bardzo dobry talent przyspieszający leczenie) -> za 600PD zamiast za 1200... No i rozwój cechy Toughness za połowę mniej PDków. 250 zamiast 500 za pierwsze +5. Z tego akurat ja mógłbym skorzystać jako psionik, który z natury słabowity jest... aczkolwiek świadomie wybrałem drogę słabowitości w tej sesji. Co dają nam Chameleoline Cloak? +20 do testów skradania (dla mnie bez różnicy, bo nie jestem postacią skradajacą i z tym bonusem będę mieć ze 33%, ale dla niektórych to może być przeskok z 50 na 70%) -30% do trafienia w nas, jeśli w walce nie wykonam akcji ruchu. Dla snajpera to prawie nieśmiertelność (on zazwyczaj w akcji wykonuje celowanie+strzał). Dla operatora broni ciężkiej też (brace + full auto). Dla mobilnych postaci daje to ciut mniej, ale nadal daje. Mnie da to dużo więcej niż te +5 do toughnessa, które i tak musiałbym kupić. Nic nie da naszemu tankowi (Arvelus). W zwarciu płaszczyk nie procentuje. Z drugiej strony nasz tank ma już apitude toughness... więc wiele nie traci. A może akurat chciałby się zakradać? Co zaś do broni to chcę zauważyć, że tylko Weapon Specjalist może sobie dobrać na start naszą Favoured Basic Weapon, a Heavy Gunner może dobrać na start naszą Favorued Heavy Weapon. Dlatego sugeruję, żeby to te dwie osoby wybrały w imieniu naszego regimentu.
__________________ Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe. ”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej. |
26-07-2021, 09:44 | #36 |
Reputacja: 1 | Ok, 1 głos przesunięty z Die-Hards na Chameleoline wystarczy by dokonać zmiany. Ale jest to ostatnia poprawka. Nie przyjmę więcej. Temat zamknięty. Wszyscy: wyrzucacie ten nadprogramowy Toughness z KP. W zamian za to: pancerze Waszych postaci są pokryte warstwą Chameleoline. Nie "stakuje" się to z Cameleoline Cloak. Lynx mi podesłał, że jako broń specjalną regimentu preferuje Grenade Launcher, standardowy bębnowy. Bierzemy, bo po prawdzie tylko on na starcie gry to ma - oraz ew. enpece. Arvelus, karapaks wetuję. Bo mogę, w tabeli tak pisze. Normalny szpej poproszę.
__________________ Dorosłość to ściema dla dzieci. Ostatnio edytowane przez Micas : 26-07-2021 o 12:08. Powód: Klaryfikacja. |
26-07-2021, 10:26 | #37 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Jakby co, to ja pickowałam bardziej pod flavour Chciałam twardych skurczybyków, mniej patrzyłam na to co się najbardziej przyda na tej konkretnej misji Bo czy ktoś, zakładając regiment na entym Fortress Worldzie przewidział, że za dziesiątki/setki lat kamuflaż im się wybitnie przyda podczas misji na jakimś Skrynne? Odrobinę tak to wygląda, jak się robi mechanikę ściśle pod określone kryteria historii Takie moje 3 grosze. Bo w zasadzie to mi obojętne. Jestem tu bardziej dla odgrywki, bo w OW już kiedyś grałam |
26-07-2021, 14:45 | #38 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Nie dziwię się. Mój ogryn wyrobił by wtedy redukcję na poziomie 14, co by oznaczało, że szeregowy ork nie jest za bardzo w stanie go zranić =p Cytat:
Zakładam, że zielone bydlaki będą mocno dążyły do zwarcia, więc ja będę na nie czekał. No ale jestem dużym celem i pewnie będę ściągał aggro, więc z wielką radością przyjmę -30 do trafienia mnie =p To ja bym proponował tak: Wersja Ofensywna:
Photo-visor to jest zwykły noktowizor. Widzimy w ciemnościach. Synskin przede wszystkim czyni nas niewidzialnymi na formy widzenia w ciemnościach. Ergo: w nocy jesteśmy uniwersalnie niewidzilani (jeśli nie licząc latarek/szperaczy) a my widzimy. W akcjach ofensywnych to było by baaardzo cenne. Wersja Defensywna:
Survival kit do dżungli jest bardzo miłą rzeczą. +20 do testów To na wszystko czym dżungla w nas rzuci jest miłe. Czy to jadowity dziko-wąż, czy absurdalne upały, czy wszędobylska wilgoć i ryzyko dorobienia się własnej Stopy Okopowej/Trench Foot... na to wszystko pomoże survival suit. | ||
26-07-2021, 20:57 | #39 |
Bradiaga Mamidlany Reputacja: 1 | Po pierwsze w temacie broni, to dostosuję się do większości. Po drugie prosiłbym o wyjaśnienie, bo dawno nie musiałem ogarniać nowych zasad mechanicznych, to mam z tym lekki bałagan w głowie. Wyjaśnienie tego przy stole na pewno zajęłoby trzy minuty, a tak mam wątpliwości, czy dobrze rozumiem. Jeżeli talent Paranoia (tak na marginesie to trochę śmieszne traktować to w takich kategoriach, ale niech będzie) ma w opisie Aptitudes: Perception, Fieldcraft i moja postać ma obie te zdolności, to wykupienie tego talentu za PD-ki kosztuje mnie 200pkt, czy tak? I drugie pytanie, czy wykupienie 2 poziomu kosztuje 300pkt, czy 500pkt, czyli suma za pierwszy i drugi poziom?
__________________ I never sleep, cause sleep is the cousin of death Ostatnio edytowane przez Ribaldo : 26-07-2021 o 20:59. |
26-07-2021, 23:30 | #40 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Nie dziwię się, że o to zapytałeś. Ten mechanizm Talentów i Tierów jest nieintuicyjny. Wszyscy: widzę, że nie ma co ciągnąć tematu. Rozpatrzę dotychczasowe propozycje dot. dodatkowego szpeju i gdzieś popołudniem/wieczorem wstawię listę & podeślę Wam na PW o co macie dopchnąć swoje KP. Kto nie ma rozwiniętej karty o expa, to niech czyta rozpiskę od Arvelusa i jedzie z tematem. Potem zabieram się za dokończenie startowego posta... i przechodzimy do właściwej gry. EDIT: Seachmall odezwał się w sprawie broni ciężkiej jako Heavy Gunner. Stanęło na Lascannonie. W razie jak orasy wyjadą pojazdem albo wylezą killa-kanem, to jesteście kryci. EDIT 2: do posta z regimentem dodałem wyliczankę extra szpeju. Proszę o dodanie tych do kart postaci. I słowem tłumaczenia: - Best Craft. Armor jest o tyle dobry, że daje na stałe +1 punkt pancerza, ale też jest o połowę lżejszy - z 11 do 5,5 kg. Kto miał styczność z noszeniem dużej ilości fantów na dalsze dystanse ten wie, o co tutaj chodzi, - Survival Suit odrzuciłem na rzecz Filtration Plugs, bo suit wcale nie chroni przed toksynami, tylko wydłuża okres operowania bez picia & neguje ekstrema temperatury, podczas gdy zatyczki filtrujące dają jakiś konkretny bonus przed toksynami, truciznami/jadami, sporyszami, zarodnikami i innym paskudztwem w aerozolu, - Auspex odrzuciłem, bo Operator od Stalowego ma to w standardowym ekwipunku i może robić za detektor. Ewentualnie można go przywrócić, ale kosztem używek, - Red-dot Laser Sight odrzuciłem, bo nie macie broni z cechą Accurate (pomijając Ratlinga), a pojedyncze strzały - choćby i celne - mało co orkom zrobią. Tu trzeba siły ognia, a nie precyzji, - Tranq dobrej jakości to będzie de facto normalna wóda ze zboża, - Recaf dobrej jakości to może być kawa odmiany arabica dostosowana do świata pochodzenia postaci, o większej ilości kofeiny, - Lho-szlugi kiepskiej jakości to... w zasadzie zwykłe pety dostępne w sklepach. Ani to dobre, ani wyględne, a palić trzeba. Jak pisałem, możemy używki wywalić aby mieć i zdrowie (z grubsza), i Auspexy. Brakowałoby nam jednego punkta, ale coś by się załatwiło. Z drugiej strony: przeciwko Tyranidom nie występujecie, a orkowie (oprócz Kommandosów) nie słyną ze skradności. EDIT 3: biegnie nam czwarty do brydża. Powitajmy TomBurgle'a na miejscu Trybiarza.
__________________ Dorosłość to ściema dla dzieci. Ostatnio edytowane przez Micas : 27-07-2021 o 16:36. Powód: EDIT 3 | ||