Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26-11-2010, 20:48   #31
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Z dodatkowych informacji:
- Na stacji jest prąd i atmosfera, można też wylądować normalnie w hangarze promem/ami
- Na księżycu jest zakład wydobywczy, prawie w pełni zautomatyzowany. Na wezwania odpowiada tam automat wzywający do kontaktu przez przedstawicielstwo znajdujące się na stacji. Maszyny na dole chyba normalnie działają.
- Najważniejsze byście zdecydowali co i w jakiej kolejności robić. Podzielić się i załatwić stację i mutantów jednocześnie? A może zabrać za jedno, a do drugiego jedynie poczynić przygotowania? Macie tutaj pełną dowolność. Choć wszystko oczywiście będzie miało jakieś konsekwencje.

Możecie napisać też w komentarzach jaki macie z grubsza plan, to reszta będzie się mogła do niego odnieść bez przydługich dyskusji na docu. W postach wtedy starczy już tylko krótka wymiana zdań postaci.

***


Czas do 3ego grudnia, do północy.

Wszystkie pytania jak zwykle mile widziane. Post wyszedł i tak już długi, więc póki co zrezygnowałem z opisywania efektów większość zadeklarowanych zakupów. W końcu wy też musicie mieć o czym pisać, a sami najlepiej opiszecie wasze zabawki

Zaktualizowałem też pierwszy post zgodnie z obietnicą.
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 26-11-2010 o 20:51.
Tadeus jest offline  
Stary 26-11-2010, 22:39   #32
 
QuartZ's Avatar
 
Reputacja: 1 QuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemu
Ja osobiście nie mogę się zdecydować ... z jednej strony miło byłoby się gdzieś wybrać, a z drugiej mam kilka serwitorów do pomontowania, które przecież nie są tworzone w pięć minut jak z puzzli

Może ktoś jest po prostu zdania, że przydałby się na statku-stacji ktoś zaznajomiony z wszelaką technologią tak na wszelki wypadek ? :P To by zakończyło moje dylematy chwilowo
 
QuartZ jest offline  
Stary 27-11-2010, 08:09   #33
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
To niby ostatnie trzy tygodnie to za mało czas na grzebanie przy serwitorach?

Tak, jak już pisałem. Jesteście najlepszymi specjalistami na pokładzie i korzystając ze swoich umiejętności praktycznie zawsze zwiększacie szanse powodzenia przedsięwzięcia, więc czasem opłaca się zaangażować osobiście. Oczywiście też nie zawsze i nie wszędzie, mądre korzystanie z załogi również jest kluczem do sukcesu
 
Tadeus jest offline  
Stary 27-11-2010, 17:42   #34
 
Raghrar's Avatar
 
Reputacja: 1 Raghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znany
Według mnie w pierwszej kolejności powinniśmy się zająć kłopotami wewnątrz własnego okrętu. Jeszcze jakiś mutant użre kapitana w tyłek, przez co się chłopak zlęknie i już nigdzie nie polecimy
Tutaj chciałbym użyć sekciarzy, powinni ochoczo przystąpić do mielenia mutantów.

Jednocześnie proponowałbym wysłać przynajmniej jeden zdyscyplinowany oddział na stację, żeby stworzyli tam przyczółek i dokonali wstępnego rozpoznania.

Możliwe, że warto będzie też już na wstępie się rozdzielić, część z nas poprowadziłaby dezynfekcję Czarnej Gwiazdy, a druga grupa dowodziłaby sprawdzaniem sytuacji na stacji.
 
__________________
"Hope is the first step on the road to disappointment"
Raghrar jest offline  
Stary 27-11-2010, 20:20   #35
 
QuartZ's Avatar
 
Reputacja: 1 QuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemu
Cytat:
Napisał Tadeus Zobacz post
To niby ostatnie trzy tygodnie to za mało czas na grzebanie przy serwitorach?
Powiedzmy że na te załadunkowe mogłoby i wystarczyć Ale ja tutaj mam robocopa do zbudowania ze zlomu i wykałaczek, przecie to robota dla duetu Dr. Frankenstein i MacGyver ... w dodatku pewnie musiałby ich jaki kolejny szalony naukowiec nadzorować :P

No dobra dobra ... może przesadzam, ale i tak i tak mam dylemat. Z lekką sugestią w stronę stacji (tech tech tech frenzy! :P).
 
QuartZ jest offline  
Stary 28-11-2010, 08:45   #36
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
No dobra. Czyli rozumiem, że dotychczasowa wersja robocza, to coś w stylu:

- Do mutantów wysłać sekciarzy
- Na stację posłać dobry oddział(kogo i ile?) z tech-kapłanem, a po rozwiązaniu problemu mutantów zając się stacją bardziej kompleksowo.

Quartz - co do Twojego oddziału robocopów, to masz póki co trzy standardowe serwitory bojowe + jednego z lepszym systemem taktycznym i ciężkim pancerzem. Są mniej sprawne od wyćwiczonych ludzi, ale nadrabiają to wytrzymałością i ślepym posłuszeństwem
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 28-11-2010 o 08:52.
Tadeus jest offline  
Stary 28-11-2010, 10:12   #37
 
QuartZ's Avatar
 
Reputacja: 1 QuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemu
Nadrabiają to przede wszystkim faktem, że nimi dowodzę i w razie czego ma mi kto osłaniać plecy
 
QuartZ jest offline  
Stary 28-11-2010, 15:05   #38
 
MadWolf's Avatar
 
Reputacja: 1 MadWolf wkrótce będzie znanyMadWolf wkrótce będzie znanyMadWolf wkrótce będzie znanyMadWolf wkrótce będzie znanyMadWolf wkrótce będzie znanyMadWolf wkrótce będzie znanyMadWolf wkrótce będzie znanyMadWolf wkrótce będzie znanyMadWolf wkrótce będzie znanyMadWolf wkrótce będzie znanyMadWolf wkrótce będzie znany
W związku z sytuacją na statku nie radziłbym na razie szturmować siedziby mutantów, bo jak się rozbiegną to ich nigdy nie wyłapiemy. Radziłbym całą grupą pchnąć się na rekonesans stacji, a przez ten czas niech technicy plombują wszystkie drogi wyjścia z zajętej przez kultystów części statku. Oczywiście pod odpowiednią obstawą i ze stałym monitoringiem mutków. Arbitres są chyba najbardziej zdyscyplinowani i dyskretni, a załodze się powie coś o pladze szkodników którą trzeba izolować
No i nie posyłałbym może fanatyków do likwidacji tych stworów, chyba że pod nadzorem i uzbrojonych wyłącznie w miotacze i broń białą. Trzeba minimalizować szkody na statku
 
MadWolf jest offline  
Stary 28-11-2010, 22:05   #39
 
Uzuu's Avatar
 
Reputacja: 1 Uzuu jest jak klejnot wśród skałUzuu jest jak klejnot wśród skałUzuu jest jak klejnot wśród skałUzuu jest jak klejnot wśród skałUzuu jest jak klejnot wśród skałUzuu jest jak klejnot wśród skałUzuu jest jak klejnot wśród skałUzuu jest jak klejnot wśród skałUzuu jest jak klejnot wśród skałUzuu jest jak klejnot wśród skałUzuu jest jak klejnot wśród skał
Ja z chęcią wybrał bym się na stację bo muszę być blisko żeby coś wyczuć ewentualnie. Poza tym albo podział i ekspedycja karna na mutki i mały silny oddział zwiadowczy tylko na stację. Albo próbujemy na serio zająć się stacją a mutki zostawiamy na później tylko że nie podoba mi się że one wyznają kapitana naszego... mogą być z tym kłopoty później.
Prace na tymi seri cośtam czymś możesz przerwać na chwilę i polecieć na stację może znajdziemy jakieś zabawki dla Twojego macgyvera, poza tym chcąc nie chcąc dostaliśmy rozkaz...
 
__________________
He who runs away
lives to fight another day
Uzuu jest offline  
Stary 28-11-2010, 23:25   #40
 
QuartZ's Avatar
 
Reputacja: 1 QuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemu
Inna sprawa, że (s)mutasy można jeszcze jakoś wykorzystać właśnie na podstawie ich uwielbienia dla dowodzącego statkiem rodu. Nie wiem jeszcze do końca jak, ale na pewno jeśli odłożylibyśmy to na później jedynie stawiając wartę po parunastu strzelców na drogach prowadzących do "naszej" części statku to nie stracimy nic ... skoro i tak i tak te stworki tam są i wcześniej nie zrobiły "inwazji" mimo wiedzy o nowej załodze (w końcu już kogoś z nowych porywały), to teraz też nie powinny.

Ostatecznie zatem skłaniam się za opcją wycieczki na "stacyję" połączoną z przystankiem na tej naziemnej stacji wydobywczej. Może tam się ewakuowała część załogi ze stacji, tylko nie są zbyt techniczni i nie potrafią uruchomić komunikacji żadnej.
 
QuartZ jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:54.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172