|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
26-02-2012, 10:25 | #111 |
Reputacja: 1 | Wrzućcie dziś posty. Ja jutro daje swój. Ostatnio edytowane przez AJT : 26-02-2012 o 10:28. |
26-02-2012, 13:34 | #112 |
Reputacja: 1 | Julian: mam nadzieję, że się nie gniewasz bardzo, ale ... sorry ;p najwyżej dostanę na mieszkaniu łomot. |
27-02-2012, 10:09 | #113 |
Reputacja: 1 | Woźnica zrobi, to co mu polecicie (Saraid, Eryk) a przynajmniej spróbuje. Na placu boju: 1. Łucznik na piętrze – Nie widać mutacji 2. Łucznik – Nie widać mutacji 3. Miecz - Grubas, Dodatkowe kolana i usta 4. Kij – Normalny wygląd 5. Broń naturalna – Rogi, jęzor – Garbaty 6. Miecz – Normalny wygląd Czekam na deklaracje PS. Oczywiście Felix odpowie na ewentualne pytania. Ostatnio edytowane przez AJT : 27-02-2012 o 16:26. |
27-02-2012, 11:27 | #114 |
Administrator Reputacja: 1 | A gdzie czwarty koń, zapasowy? |
27-02-2012, 11:30 | #115 |
Reputacja: 1 | Plan tradycyjnie poglądowy. Nie rysowałem już nic, bo reszta woli się cieśnić w wozie i nikt na koniu już nie siedzi. |
27-02-2012, 11:36 | #116 |
Reputacja: 1 | Oni strzelają w mój wózeczek ..WAGHHH
__________________ Dzięki za 7 lat wspólnej zabawy:-) |
27-02-2012, 12:13 | #117 |
Reputacja: 1 | Nie może ktoś chwycić za lejce i ich rozjechać? Kto ma powożenie? Ok wóz ustawiony w poprzek stanowi jakąś tam osłonę, ale jednocześnie skazuje nas na obronę w mimo wszystko odsłoniętym miejscu. (nie każdy ma łuk, a wyjście zza wozu i narażenie się na ostrzał nie brzmi zachęcająco). Jak nas zajdą od tyłu jakimś sposobem, to gdzie uciekniemy, do rzeki? No i konie są narażone na atak. Łatwo je teraz zabić. Może się okazać, że po walce dalej nie pojedziemy Ostatnio edytowane przez Mortarel : 27-02-2012 o 12:19. |
27-02-2012, 13:02 | #118 |
Reputacja: 1 | Saraid nie myśli w ten sposób, przykro mi . Nic jednak nie stoi na przeszkodzie by ktoś inny zaproponował żeby ich stratować. Nie jestem jednak przekonana, że to dobry pomysł. Prędzej obrócenie wozu tyłem.
__________________ “Listen to the mustn'ts, child. Listen to the don'ts. Listen to the shouldn'ts, the impossibles, the won'ts. Listen to the never haves, then listen close to me... Anything can happen, child. Anything can be.” |
27-02-2012, 23:15 | #119 |
Reputacja: 1 | AJT: po tylu dniach moja żywotność nadal wygląda jak wygląda czy Ci się zapomniało ? |
27-02-2012, 23:38 | #120 |
Reputacja: 1 | Mam taki pomysł, żeby postacie walczące wręcz zaszarżowały na przeciwników najlepiej jednocześnie (strzelcy mają -20 do US jeśli strzelają do postaci w biegu) . My otrzymamy modyfikator +10 do WW, natomiast strzelcy wroga, jeśli strzelają do postaci walczącej w zwarciu to też mają -20 do US. Chyba, że strzelają na ślepo, ale mogą wtedy trafić swoich. A nasi strzelcy niech walą do łuczników, a jak ich zabiją to albo pilnują kapłanki, albo pomogą w walce bezpośredniej jakby były problemy. Mój post niestety jutro, więc jakby ktoś chciał, to na 100% zamieszczę w nim taki tekścik i można się chyba o niego oprzeć: Khaldin wyskoczył z wozu, kiedy tylko zorientował się, że zostali napadnięci. Od razu dostrzegł przeciwników, przebrzydłych mutantów. Wiedział też o strzelcach, o czym niechybnie świadczyły strzały wbite w ściany powozu. -Szarżą towarzysze! - Zakrzyknął. -Szarżą!- Sam też ruszył w pędzie wprost na przeciwników. Miał nadzieję, że pozostali posłuchają jego rady i zaufają mu. -Nie dajcie się wystrzelać jak kaczki!- Wołał. Ostatnio edytowane przez Mortarel : 27-02-2012 o 23:44. |