|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
27-11-2014, 13:56 | #121 |
Reputacja: 1 | Gdzie się podział duch walki? Gdyby MG napisał po prostu bandyci, to już byśmy ich siekali. Dostaliście trochę groźniejszy opis i od razu klops.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor |
27-11-2014, 14:05 | #122 |
Reputacja: 1 | Ja chciałem, ale pamiętajmy że Mgie ma zapas kart z rekrutacji więc nie ma co się rzucać na większą kupe. Trafimy do cywilizacji, do zbroimy się i wrócimy po nich.
__________________ Man-o'-War Część I |
27-11-2014, 16:15 | #123 |
Reputacja: 1 | To już ich pewnie nie będzie.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor |
27-11-2014, 16:19 | #124 |
Reputacja: 1 | Ach, zapomniałem o tym, że sprzęt jest w plecaku... Ok, podejmijcie ostateczną decyzję, dajcie odpisy, zobaczymy jak to będzie... Btw, z początku mieli mieć konie, ale uznałem, że: a) Jak wygracie, to byście się nadmiernie wzbogacili. b) Z jeźdzcami byście sobie rady w ew. walce nie dali |
27-11-2014, 16:24 | #125 |
Reputacja: 1 | Plan Hansa jest prosty. Wycofać się do pułapek na zwierzęta. Są z kilometr wgłąb lasu na zachodzie. Tam się przemyśli sytuacje i zbierze pułapki. Mimo wszystko proponuje po przybyciu na miejsce, zbieranie pułapek zajmie z 15-20 minut, ruszyć na północ lasem. Później nocleg w lesie, a z samego rana odbijemy w lewo na trakt, a potem prostą drogą do miasta.
__________________ Rozmowy przy kawie są mhroczne... dlatego niektórzy rozjaśniają je mlekiem! |
27-11-2014, 16:40 | #126 |
Reputacja: 1 | Jestem za. Musimy wrócić na trakt.
__________________ Man-o'-War Część I |
27-11-2014, 19:31 | #127 |
Reputacja: 1 | Ucieczka na , powiadacie... 3 osoby za, więc chyba przegłosowane. No chyba, że ktoś rzuci jakimś miażdżącym argumentem... W takim razie pytanko - uciekacie ku północy (Czarna Droga, Aver, Schwarthafen), czy wschodowi (Drebkau). Ta druga opcja to co prawda dzikie pola, trochę lasów, itd., nie trakt, ale możecie w końcu uznać to za lepszą drogę. Wybór jest wasz Mi pozostaje czekać na ostateczną decyzję i wasze posty. |
27-11-2014, 19:58 | #128 | |
Reputacja: 1 | A gdzie można znaleźć mapę z czerwonym punkcikiem podpisanym YOU ARE HERE albo numerem heksa, na którym się znajdujemy? Cytat:
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor | |
27-11-2014, 20:06 | #129 |
Reputacja: 1 | Na maila wysłałem Ci mapę, w tym też mejlu napisałem, że znajdujecie się na hexie 0017 (lewy dolny róg). |
27-11-2014, 20:20 | #130 |
Reputacja: 1 | Schwartzhafen brzmi dobrze, o ile mieszkańcy nie uznają nas za szumowiny z lasu. Drebkau też mogłoby być, bo jest oddzielone od Lasu Ghouli rzeką, a to duża przewaga dla osady.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor |