Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z dziaÅ‚u Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14-12-2016, 23:27   #31
 
<Shax>'s Avatar
 
Reputacja: 1 <Shax> jest na bardzo dobrej drodze<Shax> jest na bardzo dobrej drodze<Shax> jest na bardzo dobrej drodze<Shax> jest na bardzo dobrej drodze<Shax> jest na bardzo dobrej drodze<Shax> jest na bardzo dobrej drodze<Shax> jest na bardzo dobrej drodze<Shax> jest na bardzo dobrej drodze<Shax> jest na bardzo dobrej drodze<Shax> jest na bardzo dobrej drodze<Shax> jest na bardzo dobrej drodze
Clutterbane: zawsze odgrywam swoje postaci tak aby wydawały się ludzkie, a może raczej staram się to robić. Chcę im stworzyć charakter, duszę itp a nie prowadzić jak androida pilotem, tak więc dokładnie rozumiem co masz na myśli. Mam nadzieje że teraz też mi się to uda i tchnę życie w swoją postać
 

Ostatnio edytowane przez <Shax> : 21-12-2016 o 04:30.
<Shax> jest offline  
Stary 14-12-2016, 23:33   #32
 
Matyjasz's Avatar
 
Reputacja: 1 Matyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemuMatyjasz to imię znane każdemu
Cytat:
Napisał <Shax> Zobacz post
Co jeszcze czeka nas przy tworzeniu KP prócz wyborów umiejętności i ekwipunku?
Wybór darmowego rozwinięcia czyli +5 lub +1 do cech wskazanych przez schemat rozwoju, ale najpierw trzeba wam go będzie udostępnić jak się tylko zdecydujemy jak wam udostępnić KP.

Jak mam być bogiem to niech będę Ranaldem, bogiem złodziei, mało legalnych interesów, szybkiego zarobku i szybkiego upadku oraz szczęścia.
Niech główni bogowie się ze sobą kłócą, jak kości idą w ruch to i tak każdy liczy na szczęście
 
Matyjasz jest offline  
Stary 14-12-2016, 23:35   #33
 
Fyrskar's Avatar
 
Reputacja: 1 Fyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputację
Po zakończeniu sprawy z ekwipunkiem i umiejętnościami/zdolnościami pozostanie nam jeszcze kwestia rozwinięć cech. e. Matyjasz mnie uprzedził.

Cytat:
Zapytać się jeszcze chciałem za co odpowiada zdolność gadanina?
Mówiąc krótko, na zalaniu innej osoby potokiem słów, mających na celu odwrócenie jej uwagi.
 
Fyrskar jest offline  
Stary 14-12-2016, 23:40   #34
 
WolfSet's Avatar
 
Reputacja: 1 WolfSet to imię znane każdemuWolfSet to imię znane każdemuWolfSet to imię znane każdemuWolfSet to imię znane każdemuWolfSet to imię znane każdemuWolfSet to imię znane każdemuWolfSet to imię znane każdemuWolfSet to imię znane każdemuWolfSet to imię znane każdemuWolfSet to imię znane każdemuWolfSet to imię znane każdemu
@Fyrskar a co ze zdolnościami i umiejętnościami wynikającymi z rasy?
 
WolfSet jest offline  
Stary 14-12-2016, 23:48   #35
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Fyrskar Zobacz post

Skoro już mówimy o rzeźni, to mamy w drużynie trzy bojowe postacie. Jedna cierpi na głupotę heroiczną i istnieje poważna obawa, że wpadnie w niekontrolowany szał bitewny na początku walki. Druga jest niziołkiem. A trzecia pacyfistą. Mój grimdark taki piękny.
- Przepraszam, przepraszam - mówię, przepychając się przez walczących i odpychając ich od towarzysza - kolega jest chory, wybaczcie mu, przepraszamy, już idziemy w swoją stronę, nie ma potrzeby przelewu krwi, przemoc nie jest rozwiązaniem - staram się go odciągnąć.

MG patrzy na wartość OGD Horina. Dzieli je na pół za brak umiejętności przekonywania. Dodaje modyfikator za bycie nieludziem. Rzuca kośćmi. Informuje:
- Niestety, walczący z Twojej przemowy zrozumieli - "aargh, zabiję was wszystkich, psie syny!" Możesz losować nową postać



Pacyfizm mojego bohatera będzie ciekawym wyzwaniem.
 
__________________
Ostatni
ProszÄ™ o odpis:
Gob1in, Druidh, Gladin

Ostatnio edytowane przez hen_cerbin : 15-12-2016 o 00:43.
hen_cerbin jest offline  
Stary 15-12-2016, 00:52   #36
 
Orthan's Avatar
 
Reputacja: 1 Orthan ma wspaniałą reputacjęOrthan ma wspaniałą reputacjęOrthan ma wspaniałą reputacjęOrthan ma wspaniałą reputacjęOrthan ma wspaniałą reputacjęOrthan ma wspaniałą reputacjęOrthan ma wspaniałą reputacjęOrthan ma wspaniałą reputacjęOrthan ma wspaniałą reputacjęOrthan ma wspaniałą reputacjęOrthan ma wspaniałą reputację
Witam wszystkich grających i Mistrzów Gry

(elf rzemieślnik): umiejętności: czytanie i pisanie, opieka nad zwierzętami albo plotkowanie, powożenie, rzemiosło (dowolne dwa*), sekretny język (gildii), spostrzegawczość, targowanie, wycena; zdolności: żyłka handlowa albo błyskotliwość.

Wybiorę - plotkowanie (przyda się), rzemiosło (szkutnictwo) - co wynika z historii postaci, co do drugiego jeszcze się zastanowię (lub poproszę o pomoc MG) . Zdolności - żyłka handlowa - błyskotliwość jest jako cecha rasowa u elfów.

Z ekwipunku chyba nic, chyba że miękkie buty - sandały nie za bardzo pasują do błotnistych ulic Nuln :P

Jak rozumiem z Avattarem wszystko w porzÄ…dku ?
 
__________________
''Zima to nieprzyjemny czas dla jeży, dlatego idziemy spać''
Orthan jest offline  
Stary 15-12-2016, 19:19   #37
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał <Shax> Zobacz post
Clutterbane: zawsze odgrywam swoje postaci tak aby wydawały się ludzkie, a może raczej staram się to robić. Chcę im stworzyć charakter, duszę itp a nie prowadzić jak androida pilotem, tak więc dokładnie rozumiem co masz na myśli. Mam nadzieje że teraz też mi się to uda i tchnę życie w swoją postać
Jak już znalazłeś się w tej sesji, to póki co dobrze Ci idzie.

Cytat:
Napisał hen_cerbin Zobacz post
[i]Pacyfizm mojego bohatera będzie ciekawym wyzwaniem.
Nawet kapłanki Shallyi są bardziej bojowe... A tak serio to dobrze, że jesteś przygotowany na najgorsze tworząc taką postać. W końcu to ponury świat niebezpiecznych przygód. Nie ja to wymyśliłem, tak napisano na okładce.

Cytat:
Napisał Orthan Zobacz post
Jak rozumiem z Avattarem wszystko w porzÄ…dku ?
Jak najbardziej.
 
__________________
[D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik
[Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor
Lord Cluttermonkey jest offline  
Stary 15-12-2016, 19:36   #38
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Cytat:
Avitto (niziołek dyletant): ekwipunek początkowy: nieskomplikowany, funkcjonalny strój, czasami w kolorach rodzinnej prowincji lub miasta, buty lub w sandały, nóż w pochwie, broń ręczna (pałka, młot lub lekki kilof), torba na rzemieniu zawierająca paczkę z drugim śniadaniem, cynowy kubek, kilka kawałków węgla albo kredy, sakiewka zawierająca 3 zk, pozwolenia, licencje, dokumenty i kontrakty, beczułka rozwodnionego piwa; przedmioty z profesji: trzy książki, narzędzia (odpowiadające wybranemu rzemiosłu), przybory do pisania
Prosiłem w rekrutacji bez jaj. Niziołek tak jak Ludo oddany bogini gotowania nie chciałby nawet naszczać do tej beczułki, bo nie chce poprawić jego walorów smakowych. Ale jak się uprzecie to coś wymyślę, a końcu niziołki są zazwyczaj spolegliwe.

Moje wybory um. i zd. poszły na pewu ze zgłoszeniem. Z ekwipunku:
ubranie miejskie
buty
pałka
węgiel
 
Avitto jest offline  
Stary 15-12-2016, 19:49   #39
 
Aiko's Avatar
 
Reputacja: 1 Aiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputację
Hemma Scheck

Zebrałam tutaj wszystko co na razie mam o Hemmie :P



Hemma Scheck
rasa: człowiek
profesja: podżegacz
Wiek: 19 lat
Wzorst: 164 cm
Waga: 70 kg
WÅ‚osy: Popielate
Oczy: Niebieskie
Znaki szczególne: Blizna idąca od lewego ucha, przez szyję do piersi.


WW 31 US 34 K 27 Odp 27 Zr 39 Int 33 SW 30 Ogd 32 Żw 11
PoczÄ…tkowe zk: 8


czytanie i pisanie, nauka (historia), nauka (prawo), przekonywanie, spostrzegawczość, ukrywanie się, znajomość języka tileański; chodu!, opanowanie, przemawianie


mocne, choć raczej zniszczone i znoszone ubranie, wysokie buty, nóż zatknięty za cholewę, dobrze ukryta sakiewka zawierająca 18 zk, niedopasowany, staromodny mundur


lekki pancerz (skórzana kurta), ubranie dobrej jakości, szesnaście ulotek o różnej treści


Hemma urodziła się i wychowała w Talabeklandzie. Jej rodzina uprawiała mały kawałek ziemi niedaleko Talabheim. Zawsze była dzieckiem wyszczekanym, upartym i gotowym walczyć za pogląd, który już raz wyrył się w jej głowie. To przez ten charakter dorobiła się w wieku lat 11 blizny idącej od lewego ucha, gdy to jeden z jej rozmówców postanowił zamanifestować co sądzi o jej poglądach. Miast zniechęcić Hemmę do takiego zachowania tylko zaostrzyło to jej temperament. Pozornie niepraktyczna cecha zamieniła się w całkiem niezłe źródło zarobków gdy to okazało się, że dziewczyna równie skutecznie potrafi potrafić także o sprawach, do których nie jest przekonana. Regularnie płacono jej za nastawianie ludzi przeciwko różnym grupom. To też miało miejsce gdy przed 8 laty okazało się, że na granicy Reiklandem mają miejsce zamieszki. Wynajęta do zwerbowania ludzi przeciwko, sprawie, którą wyjątkowo nawet uważała ża słuszną, była na tyle skuteczna, że na wyprawę wybrał się jej ojciec.
Po czterech latach powrócił do nich tylko mundur i informacja o tym, że zmarł. Matka rzuciła nim w twarz Hemmie i kazała się wynosić z domu. Od tamtej pory Hemma wędruje, łapiąc kolejne zlecenia, zazwyczaj nocując w karczmie - jeśli pieniądze się znajdą, albo u mężczyzn, którzy za nią płacą - jeśli pieniędzy nie ma.


1. Postać mówi z akcentem talabeclandzkim. Talabekland jest największą prowincją Imperium, położoną w samym jego centrum. Większość jego obszaru zajmuje stosownie nazwany Wielki Las, a spora część mieszkańców trudni się rzemiosłami związanymi z puszczą. To dzikie tereny, zaludnione niemal wyłącznie na brzegach wielkich granicznych rzek oraz przy przechodzącym przez Imperium i środek prowincji Starym Krasnoludzkim Trakcie. Największym miastem obszaru jest Talabheim, jedno z czterech największych metropolii Imperium, niezdobyte i położone wewnątrz Wielkiego Krateru, którego ściany udoskonalono, by stworzyć fortyfikacje. Obszar jest tak duży, że wewnątrz jest miejsce na pola uprawne, lasy i mniejsze osady. Miasto jest teoretycznie miastem-państwem, luźno powiązanym z resztą prowincji. Patronem obu jest Taal - bóg dzikiej natury. Czy akcent jest zwyczajnie znakiem pochodzenia, czy postać go udaje, to już twoja decyzja.
2. Krewni bohatera cierpią n askutek wydarzeń mających miejsce k10 lat temu. Rzut k10: 8.
3. Bohater uważa, że Imperator traci władzę na rzecz Elektorów (i ma tutaj w sumie rację).
4. Bohater podkreśla przynależność do profesji poprzez maniery i sposób bycia.
5. Bohater zawsze chce dokonywać rzeczy w wielkim stylu.
6. Bohater modli się przed każdym posiłkiem.
7. Bohater żywi niechęć do Reiklandczyków, których uważa za zniewie-ściałych i głupich. Reikland to najbogatsza prowincja Imperium, kolebka jego państwowości, miejsce położenia jego stolicy, miasta Altdorf. Aktualna dynastia cesarzy oraz on sam pochodzą stamtąd.
8. Bohater posiada staromodny mundur, który nie pasuje na niego.
9. Zdradzony bohater, prawdopodobnie zemści się, fizycznie lub werbalnie.
10. Bohater lubi wygrzewać się na słońcu.

 
Aiko jest offline  
Stary 16-12-2016, 17:21   #40
 
Anvan's Avatar
 
Reputacja: 1 Anvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znanyAnvan wkrótce będzie znany
Anvan (człowiek szuler): ekwipunek początkowy: mocne, choć raczej zniszczone i znoszone ubranie, wysokie buty, nóż zatknięty za cholewę, dobrze ukryta sakiewka zawierająca 18 zk; przedmioty z profesji: kości do gry, talia kart, lekki pancerz (skórzany kaftan)
 
Anvan jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest WÅ‚.
Uśmieszki są Wł.
kod [IMG] jest WÅ‚.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
Pingbacks sÄ… WÅ‚.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:52.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172