Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05-07-2020, 21:11   #541
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Przypominam się.
 
Gladin jest offline  
Stary 05-07-2020, 22:30   #542
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Przypominam się.
- Sorasy lap mi się posypał. Wczoraj odzyskałem. No a skoro weekend to najpierw wziąłem się za swoje misiowe tury.


Cytat:
Czyli strzał co rundę. Jak działa zasięg u Ciebie? Minotaur jest jakieś 80m czyli wejdzie w zasięg krótki niedługo, dobrze rozumiem?
- Co do odległości w jakiej jest minotaur to pisałem coś takiego:


Cytat:
- Minotaur jest ok 40 - 60 m od grupki Karla i Tladina. Jeśli ta odległość się nie zmieni to powinien dotrzeć do wybranego celu po ok 3-4 turach.
- Co do zasięgu kuszy lekkiej to tak, w zasięgu do 60 m jest zasięg bliski czyli mod do trafienia +20 US. +/- inne modyfikatory.




Cytat:
Czy my jesteśmy między jakimiś budynkami, tak to trochę zrozumiałem? Chodzi mi o wykorzystanie ukształtowania terenu w planowaniu kolejnych akcji.
- Kawałki murków, płotów, resztki ścian. W większości niższe od minotaura lub równe mu wzrostem. Do tego drzewa, trawy i krzaki. Rogaty jest większy więc jemu aż tak to nie przeszkadza jak ludziom i krasiom.



Cytat:
Jeżeli podnieść można tylko raz szybkość, to po prostu podnieś stat szybkość, będzie mniej wpisów w tabelce. Koszt ten sam.
- Nie jest to samo. Kosz Zdolności B.Szybki to 100 pkt. A koszt rozwoju SZY to 200 pkt.


Cytat:
Serio Ehran był elfem?
- Ehran to nie Ale jego BG owszem Masz to nawet w excelowej KP wpisane.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 06-07-2020, 11:53   #543
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
No to skoro tak stawiasz sprawę, to oczywiście, że umiejętność bardzo szybki za 100.

Skoro minotaur w Kalkengardzie wytracił impet na drewnianym płotku, to chciałbym rozplanować starcie z minotaurem tak, aby wykorzystać budowle do zniwelowania jego impetu. Bez mapki to ciężko jest teraz sobie coś planować. Ale jeżeli się pochowamy za murkami, choćby i wielkości połowy minotaura, to - jeżeli dobrze rozumiem - nie da rady nas impetem rozdeptać.
 
Gladin jest offline  
Stary 06-07-2020, 11:56   #544
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Popieram przedmówcę, jeśli chodzi o te murki
 
Kerm jest offline  
Stary 06-07-2020, 13:34   #545
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
No to skoro tak stawiasz sprawę, to oczywiście, że umiejętność bardzo szybki za 100.
- Ok no to 355-100=255 PD. > SZY 3>4



Cytat:
Skoro minotaur w Kalkengardzie wytracił impet na drewnianym płotku, to chciałbym rozplanować starcie z minotaurem tak, aby wykorzystać budowle do zniwelowania jego impetu. Bez mapki to ciężko jest teraz sobie coś planować. Ale jeżeli się pochowamy za murkami, choćby i wielkości połowy minotaura, to - jeżeli dobrze rozumiem - nie da rady nas impetem rozdeptać.
- Przypominam, że jesteściw w 3 oddzielnych grupkach. Każdą dzieli od siebie ok 50 kroków. Bo gdzieś na tyle w miarę dobrze widać w tych warunkach by się nie zgubić. Więc Tladina widzą obie skrzydłowe grupy i on je widzi obie ale już oba skrzydła nie widzą się nawzajem. Nie jest też pewne czy prawa grupa (Krzywego) widzi minotaura bo on jest gdzieś między Tladinem a Karlem więc najdalej od Krzywego.

- Co do chowania się za murkiem czy inszą przeszkodą to tak, jakby się komuś udało to minotaur albo powinien wytracic impet na zderzeniu z przeszkodą albo zwolnić by ją ominąć czyli podobny efekt. Kwestia by mieć taką przeszodę i być po właściwej stronie

- A co do tego czy ktoś ma takie coś w pobliżu siebie to doklejcie sobie rzuty do ostatnich postów. Każdy po 1k100. Wynik na 01-40 oznacza, że jest coś takiego nim minotaur kogoś dopadnie.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 06-07-2020, 16:29   #546
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Tladinowi się udało. Jak dotrę do gdoca (może dziś wieczór), to opiszę to fabularnie, a oprócz tego khazad będzie krzyczał do pozostałych, żeby się chowali za jakieś osłony.
 
Gladin jest offline  
Stary 06-07-2020, 20:43   #547
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Z tym rozwojem szybkości, to przemyśl to może (pod kątem swojej mechaniki). Bo to dość niespójne, że podniesienie statsa jest za 200, umiejętność za 100, a i tak nie można wziąć jednego i drugiego.
I dobrze by było, aby precyzyjnie zaznaczyć, że wybór jednego wyklucza drugie (jest info, że można podnieść raz na grę, ale nie ma info, że obejmuje to również bardzo szybkiego).
 
Gladin jest offline  
Stary 07-07-2020, 02:16   #548
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Z tym rozwojem szybkości, to przemyśl to może (pod kątem swojej mechaniki). Bo to dość niespójne, że podniesienie statsa jest za 200, umiejętność za 100, a i tak nie można wziąć jednego i drugiego.
- Po prostu jak to projektowałem jeszcze nie miałem do końca sprecyzowanej klarownej wizji jaki ma być efekt końcowy. I B.Szybki jako Zdolność kosztował tyle samo co inne Zdolności. A SZY po prostu była bardziej swobodnym rozwojem no ale droższym. Koniec końców na 2 sposoby można podnieść tą samą rzecz różnym kosztem. Więc może faktycznie trzeba by to zrównać by było to spójne. Właściwie oznaczałoby to wywalenie B.Szybkiego. Bo byłaby to jedyna Zdolność co by kosztowała więcej niż 100 pkt.


Cytat:
I dobrze by było, aby precyzyjnie zaznaczyć, że wybór jednego wyklucza drugie (jest info, że można podnieść raz na grę, ale nie ma info, że obejmuje to również bardzo szybkiego).
- Do tej pory wydawało mi się to klarowne, że jak raz na całą grę to w dowolny sposób raz na całą grę. No ale faktycznie można to zapisać bardziej dobitnie.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 11-07-2020, 16:34   #549
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 61 - 2519.VIII.23; popołudnie

- Oki, doki, to mój post jest :> Jeśli chodzi o termin to do cz. 07.16. Czyli tydzień urlopu i standardowy tydzień na zmajstrowanie posta. Co do mnie ja z kolei w tej turze pewnie wrócę do roboty. Więc nie wiem jeszcze czy to się odbije na moim forumowaniu ale na wszelki wypadek o tym uprzedzam.


Stan Zdrowia:


Karl 14/14; s.zdrowy (0); (80 PD);
Tladin 15/15; s.zdrowyi (0); (275 PD);

---



BN:

Dieter KIA
Manfred 3/12; s.krytyczny (-30)
Stephan Glaser 12/12; zdrowy (0)
Ragnis 16/16; zdrowy (0)
Igor 4/12; s.poważny (-20)
woźnica Adolphus 12/12; zdrowy
kuc 1 15/15; zdrowy (0)
kuc Karla 15/15; zdrowy
kuc Gladina 15/15; zdrowy


---



Co do zasobów to na tą chwilę wygląda to tak:

- Karl 95 pkt
- Tladin 15 pkt


- Pasza: 32 porcji (VIII.32 -12 p)


PD




- Tladin 15 PD za planowanie i docowanie.

- Tladin 5 PD za fabularne zaangażowanie.

- Karl 10 PD za planowanie i docowanie.

- Karl 5 PD za fabularne zaangażowanie.



Omówienie




Skład radosnej kompanii:

Karl 14/14 ŻYW; OP 8+; SZY 4 (8/12 m); zmęczenie 0 nic
Tladin 15/15 ŻYW; OP 3+; SZY 2 (6/9 m); zmęczenie 0 nic
Dieter KIA
Manfred 3/12 ŻYW; OP 8+; SZY 3 (6/9 m); rany -30; zmęczenie 0 nic; strach
Igor 4/12 ŻYW; OP 6+; SZY 3 (6/9 m); rany -20; zmęczenie 0 nic
Krzywy 14/14; OP 9+; SZY 3 (6/9 m); zmęczenie 0 nic
Martin 14/14; OP 7+; SZY 3 (6/9 m); zmęczenie 0 nic; strach
Karin 14/14; OP 7+; SZY 3 (6/9 m); zmęczenie -10 małe



- Oki, to poszło parę tur walki. Dokładniej to 6,7 i 8. Obecnie skończyła się T 8 i zaczyna T 9.

- Co do samej walki to minotaur najpierw zwarł się z Dieterem który był najbliżej niego no i miał już sprzęt do walki w zwarciu. Ale padł praktycznie z miejsca. Potem do walki włączyli się Igor i Manfred. Też prawie z miejsca oberwali, tyle, że Igor trochę a Manfred dość mocno. W tym czasie Karl albo strzelał z pistoletu albo zmieniał broń na miecz i m.tarczę a Tladin i reszta wciąż biegli.

- Na początku T 8 Karl ma broń do zwarcia w łapach więc włącza się do walki a Tladin dobiega więc włącza się do walki. Na koniec T 8 sprawa wygląda tak, że Igor, Karl i Tladin są w zwarciu z minotarem. Z czego BG są cali a Igor ma 4/12 po dwóch trafieniach minotaura. Z mechy minotaur atakuje Igora a innych jeśli przeciwstawny test WW wyjdzie na jego korzyść. Krzywy dobiegł na tyle blisko, że może juś otworzyć ogień do minotaura. Martin i Karin potrzebują jeszcze ok 3-4 Tur by dobiec do zwarcia.

- Minotaur nie wygląda na jakoś specjalnie ruszonego dotychczasowymi trafieniami. Albo zeszły po pancerzu albo nie uczyniły mu zauważalnej krzywdy. Używa topora liczonego jak br.ciężka czyli redukuje OP o 2. Czyli np. z OP 6+ robi się OP 8+ i broń zadaje 1k10 obrażeń.

- W sumie możecie posterować za swoje postacie i BG. Chciałbym wiedzieć co robią i BG i BN. Bo bez chociaż deklarek to trudno mi będzie brać kostki do ręki i kulać tą walkę.


---


- No i chyba tyle z mojej strony na tą turę. Jak coś jest niejsane no to dajcie znać




---

-
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 11-07-2020, 17:17   #550
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Kulałeś poza KP zbiorczą, jak widzę. Pamiętasz o sile uderzenia Tladina i redukcji pancerza, jaka a z tego wynika?
Ile liczysz Igorowi siły, bo w zbiorczej w K37 wpisałeś 3+K6 a powinno być 6+K6?
Ile liczysz WW Igora?
Pamiętasz o premii Igora z tarczy?
 

Ostatnio edytowane przez Gladin : 11-07-2020 o 17:19.
Gladin jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:22.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172