Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25-07-2021, 15:50   #501
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
To zostało uwzględnione, czy mam nanieść zmiany na kartę? W sumie chyba mnie stać jeszcze na podwyższeni Żywotności.....
- Cóż, nie potwierdziłeś tego wyboru to nic nie zmieniałem. Myślałem, że kontrolnie pytasz. A ŻYW tak, możesz sobie podnieść.


WW 60>65; 460-100=360 PD
ODP 45>50; 360-100=260 PD
OGŁ 50>55; 260-100=160 PD


- ŻYW 1 pkt = 200 PD więc po powyższych rozwinięciach Ci nie starczy.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić

Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 25-07-2021 o 15:51. Powód: Korekta PD-ków.
Pipboy79 jest offline  
Stary 25-07-2021, 20:02   #502
 
Marrrt's Avatar
 
Reputacja: 1 Marrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputację
To i mi Panie MG kopsnij rozwoja:

+ 1 Żyw (czy z automatu zmieni mi to status ze stanu ciężkiego (-20) na rannego (-10)? Bo z 6/12 przechodzę na 7/13...
+ 5 WW
+ 5 INT

Swoją drogą nie widzę w karcie swoich dotychczasowych rozwojów do INT i ODP.
 
__________________
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
Benjamin Franklin
Marrrt jest offline  
Stary 25-07-2021, 20:35   #503
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
To i mi Panie MG kopsnij rozwoja:

+ 1 Żyw (czy z automatu zmieni mi to status ze stanu ciężkiego (-20) na rannego (-10)? Bo z 6/12 przechodzę na 7/13...
+ 5 WW
+ 5 INT
- Oki, no to tak:

ŻYW 12>13; 630-200=430 PD
WW 50>55; 430-100=330 PD
INT 60>65; 330-100=230 PD


- Stan ran się nie zmienia czyli dalej jest 6 pkt. Tyle, że z 12 a nie 13. Po prostu jak Cesar wyzdrowieje to będzie miał tych HP-ków trochę więcej.


Cytat:
Swoją drogą nie widzę w karcie swoich dotychczasowych rozwojów do INT i ODP.
- Nie grzebię w indywidualnych KP. Aktualności jak ktoś chce to może sam sobie nanieść. Czy inne notatki. Ja mam zbiorczą KP dla wszystkich najważniejszych postaci i tam robię aktualizację.

- Co do statów o jakie pytasz to obecnie Cesar ma INT 55>60 (w tej chwili) i ODP 55.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 25-07-2021, 23:42   #504
 
Lord Melkor's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Pipboy79 Zobacz post
- Cóż, nie potwierdziłeś tego wyboru to nic nie zmieniałem. Myślałem, że kontrolnie pytasz. A ŻYW tak, możesz sobie podnieść.


WW 60>65; 460-100=360 PD
ODP 45>50; 360-100=260 PD
OGŁ 50>55; 260-100=160 PD


- ŻYW 1 pkt = 200 PD więc po powyższych rozwinięciach Ci nie starczy.
Ok, to na razie tylko te trzy.
 
Lord Melkor jest offline  
Stary 26-07-2021, 09:17   #505
 
Marrrt's Avatar
 
Reputacja: 1 Marrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputację
Cytat:
- Stan ran się nie zmienia czyli dalej jest 6 pkt. Tyle, że z 12 a nie 13. Po prostu jak Cesar wyzdrowieje to będzie miał tych HP-ków trochę więcej.

Wyjaśnij proszę ten mechanizm. Rozwój ŻYW zwiększa wyłącznie wartość maksymalną, a nie aktualną?

Stan ran zmienia się tak czy inaczej. Wszak sam go wyznaczyłeś jak wartość procentową, której nie sposób utrzymać. Pytanie, czy na plus, czy na minus. W sytuacji Cesara mogło się zmienić na plus, na co liczyłem, czyli z poważnego na rannego. Ale gdyby Cesar miał ŻYW 3/12 i rozwinął sobie zgodnie z tym co piszesz żywotność to jego stan zmieniłby się z ciężkiego 3/12 na krytyczny 3/13 na skutek rozwoju ŻYW. Czy tak właśnie ma być i tak to działa?

Tak czy inaczej podtrzymuje rozwój. Chcę tylko uściślić powyższą wątpliwość.
 
__________________
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
Benjamin Franklin
Marrrt jest offline  
Stary 26-07-2021, 09:51   #506
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Wyjaśnij proszę ten mechanizm. Rozwój ŻYW zwiększa wyłącznie wartość maksymalną, a nie aktualną?
- Tak.


Cytat:
Stan ran zmienia się tak czy inaczej. Wszak sam go wyznaczyłeś jak wartość procentową, której nie sposób utrzymać. Pytanie, czy na plus, czy na minus. W sytuacji Cesara mogło się zmienić na plus, na co liczyłem, czyli z poważnego na rannego. Ale gdyby Cesar miał ŻYW 3/12 i rozwinął sobie zgodnie z tym co piszesz żywotność to jego stan zmieniłby się z ciężkiego 3/12 na krytyczny 3/13 na skutek rozwoju ŻYW. Czy tak właśnie ma być i tak to działa?
- Tu jest ściąga mechy a na s.41 jest tabelka z ŻYW i różnymi mod za jej utratę: https://docs.google.com/document/d/1...NVzui7SLY/edit

- A ogólnie zasada jest taka, że za przekroczenie każdej ćwiartki dostaje się większy mod ujemny.

- Zwiększenie ZYW ogólnej nie zmienia ŻYW aktualnej.

- Gdyby Cesar (albo Togo turę temu lub kto inny) miał 3/12 to bylby w stanie krytycznym (-30) i zwiększyłby sobie ogólną ŻYW o 1 to miałby 3/13 to byłby w stanie krytycznym (-30). Na tej tabelce do jakiej odsyłam ładnie to widać



Cytat:
Tak czy inaczej podtrzymuje rozwój. Chcę tylko uściślić powyższą wątpliwość.
- Ok, to chyba uściśliłem Jbc to pytaj
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 26-07-2021, 10:47   #507
 
Marrrt's Avatar
 
Reputacja: 1 Marrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputację
Ok. Dzięki. Ale to nadal kwestia odpowiedniego przykładu.

Z tabelki wynika, że postać w stanie 3/11, czyli poważnie ranna (mod -20), rozwijając żywotność wskakuje na 3/12 i jest, w nagrodę za rozwój, krytycznie ranna (mod -30)

Dodatkowo zdrowa postać również rozwijając tylko maksymalną Żywotność z automatu po rozwoju staje się draśnięta?
 
__________________
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
Benjamin Franklin
Marrrt jest offline  
Stary 26-07-2021, 10:58   #508
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Z tabelki wynika, że postać w stanie 3/11, czyli poważnie ranna (mod -20), rozwijając żywotność wskakuje na 3/12 i jest, w nagrodę za rozwój, krytycznie ranna (mod -30)
- Tak. Takie rzeczy mogą się wydarzyć w pewnych okolicznościach



Cytat:
Dodatkowo zdrowa postać również rozwijając tylko maksymalną Żywotność z automatu po rozwoju staje się draśnięta?
- Nie. Jak ma ktoś pełen pasek HP-ków to ma pełen pasek HP-ków. Nie ma co liczyć ran wówczas. Te stany zdrowia to się liczy jak ktoś jest ranny. A jak nie to nie ma co liczyć.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 31-07-2021, 17:27   #509
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 28 - 2525.XII.17 mkt; zmierzch

- Ok, to mój post jest :> Co do terminu to do północy pt 08.06. Więc jest cały roboczy tydzień na wrzucenie posta.


BG:

Deszatie - Carsten Eisen (R 3) - 12/12 s.zdrowy (0);
Lord Melkor - Bernard de Trouville (R 5) - 8/13 s.ranny (-10);
Efcia - bar. Iolanda de Azura (R 6) - 12/12 s.zdrowy (0);
Marrrt - Cesar Arrarte (R 4) - 8/12 s.ranny (-10);

Obca - Thomas Mouse (Priora van Dyke) (R 2) - 14/14 s.zdrowy; (T 03)
Pieczar - Gerchart Uber (R 5) - 13/13 s.zdrowy; (T 04)
Dratlacht - Friederich Zimmer (R 2) - martwy; (T 06)
Asmodian - Ekthelion Aesdranil (R 4) - 10/10 s.zdrowy (0); (T 19)
Icarius - Amris Emberfell (R 6) - 10/10 s.zdrowy (0); (T 19)


PD



- Carsten 10 PD za szybki post

- Carsten 10 PD za kocią integrację

- Carsten 10 PD za decyzyjność co do dalszych poczyniań zwiadowców

- Carsten 30 PD za ukończenie zadania: patrol poszukiwawczy

- Cesar 10 PD za szybki post

- Cesar 10 PD za integracyjną opowieść przy ognisku

- Cesar 50 PD za ukończenie zadania: posłowanie do Amazonek

- Iolanda 10 PD za decyzyjność co do dalszych poczyniań

- Iolanda 50 PD za ukończenie zadania: posłowanie do Amazonek

- Bertrand 10 PD za wspominki i przemyślenia postaci

- Bertrand 10 PD za decyzyjność co do dalszych poczyniań

- Bertrand 50 PD za ukończenie zadania: posłowanie do Amazonek



Razem:


Carsten 285 + 60 = 345 PD // T 28 ODP 55>60 i 345-100=245 PD

Cesar 230 + 70 = 300 PD

Bertrand 160 + 70 = 230 PD

Iolanda 75 + 60 = 135 PD


---




@Wszyscy



- Oki to jak widać w poście, nieco przewinąłem do przodu aby scalić ponownie drużyne w całość. Od poprzedniej tury (12.15 wlt; rano) mineło prawie 3 dni i teraz na koniec mojej tury jest zmierzch 12.17 mkt.

- Chronologicznie to do sił głównych ekspedycji najpierw wracają zwiadowcy (o zmroku 12.16) a dobę później posłowie (o zmroku 12.17). Ale już to przewinąłem do momentu aż obie grupki wrócą do sił głównych.

- Oprócz tego pomocnicy czwóki BG przekroczyli 100 PD więc coś można im rozwinąć.

- Obie grupki miały niezłą przeprawę przez tą dżunglę. Ale jednak udało sie wrócić do sił głównych. Obie grupki szły innymi trasami więc nie miały jak się spotkać. Dopiero w głównym obozie. Zwiadowcy szli obrzeżami mokradeł (a więc inaczej niż cała reszta) i dopiero jak dotarli do głównej rzeki trafili na ślad ekspedycji i poszli jej śladem. Posłowie dotarli do wodospadu gdzie zastali pusty obóz a następne dwa dni spędzili na maszerowaniu po śladach ekspedycji.

- Co do mechy zdrowienia i leczenia ran to wkleiłem ją na dole posta. Jakiś progres jest jednak dość niepewny i powolny. Generalnie mokradła i dżungla, do tego wysiłek przy maszerowaniu to niezbyt sprzyjają gojeniu się ran.

- W tej turze przede wszystkim chciałbym wiedzieć co kto mówi na naradzie u kapitana. Interesuje mnie zwłaszcza relacja posłów z wizyty u Amazonek. Jakie wieści przynoszą, jakie wrażenia, co proponują od siebie. Do tego co kto proponuje w sprawie zaginionych elfów Ektheliona. Raczej nie zanosi się aby dało się je odnaleźć ale niewykluczone, że się jeszcze gdzieś objawią. No i ogólnie jakie kolejne kroki propunujecie swojemu kapitanowi.



Stan zdrowia rannych z grupy poselskiej o zmierzchu 12.17


Cesar 8/13 s.ranny (-10)
Bertrand 8/13 s.ranny (-10)
Zoja 6/14 s.ciężki (-20)
Togod 4/12 s.ciężki (-20)
Culhan Majo 6/18 (-20)



---


- Chyba tyle ode mnie. Jak jakieś pytania czy deklarki to dajcie znać
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić

Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 02-08-2021 o 14:25. Powód: Edycja PD Carstena.
Pipboy79 jest offline  
Stary 31-07-2021, 18:36   #510
 
Lord Melkor's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputację
Pytanie do pozostałych 3 graczy i MG czy naradę u Rivery robimy w docu czy wolicie tylko odpisy? Ja się dostosuje.
 
Lord Melkor jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:55.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172