Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Autorskie systemy RPG
Zarejestruj się Użytkownicy

Autorskie systemy RPG Rozmowy na temat autorskich systemów RPG


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30-07-2007, 21:19   #1
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1 Yaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputację
Harry Potter RPG Bestiariusz i Walka

Witam ponownie w moim systemie RPG pt. Harry Potter.

Czym byłby system bez walki i potworów? Haha ja wam nie odpowiem >.< Nie wiem

W każdym razie HPRPG zawiera i potwory, i walkę. Na początek...

1. Walka i ruch
Natychmiast gdy gracze przechodzą do sekwencji walki, przechodzą także do innego systemu ruchu. Podczas gdy w zwykłej rozgrywce mają dowolność (przynajmniej w pewnym stopniu), o tyle w walce nie mają tyle swobody.

Walka rozgrywana jest turami. Na początku ustalamy, kto atakuje pierwszy. Rzucamy k100 i ten, kto miał wyższy wynik, rozpoczyna pierwszy.
W każdej turze gracz może:
- zaatakować fizycznie
- zaatakować czarem
- ruszyć się

Nie może zrobić wszystkiego naraz. Albo atak 1, albo 2, albo ruch. W ciągu jednej tury bohater gracza może przejść najwyżej 5 metrów, ale może mniej. Przemieszczenie się o krótszy dystans nie zwraca graczowi akcji.

Teraz ataki. Atak fizyczny to:
- pięść
- kopniak
- główka
- szarża
Ta ostatnia pozbawia gracza następnej tury, ale zadaje podwójne obrażenia.
Każdy gracz posiada 100% punktów życia. Pięść, kopniak i główka zadają kolejno: 5, 10, 15 obrażeń. Jednak szansa na trafienie:
pięść - 90%
kopniak - 80%
główka - 50%
Szarża zadaje:
pięściami - 10 obrażeń (90% na trafienie)
nogami - 20 obrażeń (80% na trafienie)
główką - 30 obrażeń (50% na trafienie)
Atak bronią, jakakolwiek by nie była, dodaje 5 punktów do obrażeń.

Teraz ataki magiczne:
- czar prosty
- czar średni
- czar zaawansowany
- atak kombinowany
Czar prosty zadaje 20 punktów obrażeń, średni 30, zaawansowany w zależności od czaru. Czary zadają obrażenia pod warunkiem, że są bojowe i nie należą do gatunku transmutacji. Jeżeli jest to transmutacja, a musi być ludzka, przemienia przeciwnika. Jeżeli nie jest ludzka, nie zadaje żadnych obrażeń. Czary zaawansowane np. cruciatus zadają 50 obrażeń, a np. avada kedavra mordują natychmiast. Tutaj wg. uznania MG ponieważ głupotą byłoby to określać.
Ataki kombinowane, podobnie jak w przypadku szarży, pozbawiają gracza następnej tury. W zależności od tego, o jakiej mocy są rzucane czary (mogą być tylko 2 czary), różne są ich siły. Np. rzucanie dwóch czarów zaawansowanych może zabrać 100% (np. 2x cruciatus).

Teraz ruch. Jeżeli na drodze gracza nie ma żadnej przeszkody, może on przejść 5 metrów. Jeżeli w pobliżu jest przeszkoda, to tylko 3 metry. Jeżeli gracz porusza się np. po błocie lub w gęstym lesie, to 1 metr.


A teraz bestiariusz:
Na niektóre potwory np. boginy działają tylko określone zaklęcia. Każdy potwór posiada punkty strachu, które stosunkowo obniżają moc zaklęć, na które nie są podatne. Np. bogin ma 100% punktów strachu, więc nawet zaklęcie avada kedavra na niego nie działa.

Dalszy ciąg później po robotę właśnie kończę.
 
Yaneks jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:43.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172