Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > DnD i systemy d20
Zarejestruj się Użytkownicy

DnD i systemy d20 20 broni wykuli krasnoludzcy kowale, 20 pieśni wyśpiewali elficcy bardowie, 20 twierdz zbudowali ludzcy budowniczowie. 20 bohaterów z różnych planów spotkało się w imię Jedności Multiuniversum i 20 rozeszło we wszystkie światy.


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03-04-2016, 15:44   #231
Konto usunięte
 
Ulli's Avatar
 
Reputacja: 1 Ulli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Eleishar Zobacz post
D&D online jest oparte na 4E, stąd mogą wynikać pewne różnice. Jak powiedział Molkar to czy i jak dezintegracja zadziała, zależy od golema. A ogółem na konstrukty jako takie, dezintegracja działa normalnie (bo wpływa też na przedmioty), gdyby to Cię zastanawiało.
Nie jest oparte na 4.0. W D&D online grałem jeszcze przed premierą 4.0. Poza tym nie ma ani klas ani ras dostępnych w 4.0.

Mylisz się także co do tego, że to czy dezintegracja zadziała zależy od golema. Wyraźnie pisze, że nie działają czary do których stosuje się odporność na czary. Przy tworzeniu wymagane jest rzucenie pola antymagii. Golem to nie przedmiot. Istotnie na wiele konstruktów dezintegracja działa, ale nie na golemy. Przynajmniej tak mi podpowiada logika.

Wrażliwość na czary typów golemów:
Cielesny- ogień, zimno spowalnia; elektryczność- leczy i neguje spowolnienie.
Kamienny- błoto w kamień leczy, kamień w błoto odrzuca, kamień w ciało pozbawia odporności na czary i znosi redukcję adamantyt.
Stalowy- ogień leczy, elektryczność spowalnia; rdzewienie druida zadaje obrażenia (podobnie atak rdzewiacza).
 
__________________
Zawsze zgadzać się z Clutterbane!
Ulli jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03-04-2016, 19:34   #232
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Ulli Zobacz post
Przy tworzeniu wymagane jest rzucenie pola antymagii. Golem to nie przedmiot. Istotnie na wiele konstruktów dezintegracja działa, ale nie na golemy. Przynajmniej tak mi podpowiada logika.
Jak jesteśmy przy logice... to mam taką zagwozdkę. Jest czar Rozłączenie Mordenkainena potrafi zniszczyć takie pole. Pojawia się pytanie czy taki wyczyn unicestwia golema?
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03-04-2016, 20:02   #233
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał archiwumX Zobacz post
Jak jesteśmy przy logice... to mam taką zagwozdkę. Jest czar Rozłączenie Mordenkainena potrafi zniszczyć takie pole. Pojawia się pytanie czy taki wyczyn unicestwia golema?
Teoretycznie tak ponieważ na ten czar nie działa OC w samym opisie czaru jest napisane, że Rozłączenie ma szanse na zniszczenie pola antymagii wynosi ono 1% na poziom czarującego więc jako MG przyjąłbym, że również taka szansa jest na zniszczenie golema. Lecz w opisie jest też, że każde permanentne działanie czaru ma rzut na wolę tak samo jak każdy inteligentny przedmiot. Teraz pytanie czy bierzemy golema jako inteligentny przedmiot bo jeśli tak to dodatkowo dałbym mu rzut na wole przy udanej szansie %
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03-04-2016, 20:35   #234
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
To są konstrukty, zatem w swoich działaniach są zależne od poleceń od stwórcy...
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03-04-2016, 21:08   #235
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Niby tak, ale tu już kwestia jak bardzo GM chce być upierdliwy bo magiczne przedmioty też mają rzut na wolę więc można takiego golema podciągnąć pod magiczny przedmiot :P
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03-04-2016, 21:38   #236
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
No cóż... jak by się bliżej przyjrzeć golem to można znaleźć więcej kontrowersji tak samo jak np. wzajemne wpływy między magią i psioniką. Jak solidnie pokapać to starczyłoby na osoby dodatek.
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04-04-2016, 12:54   #237
 
Eleishar's Avatar
 
Reputacja: 1 Eleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputację
Ulli na glinianego golema dezintegracja działa, aczkolwiek jest to działanie niezwykle słabe (bodaj 1k12 obrażeń) w porównaniu do standardowego efektu. Dlatego powiedziałem, że do rodzaju golema zależy czy i jak zadziała.
W dodatkowych Monster Manualach do D&D 3.5 weszło więcej odmian golemów i nie mogę zagwarantować, że któryś z nich nie jest wrażliwy na dezintegrację.
 
__________________
Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja.
Eleishar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04-04-2016, 15:33   #238
Konto usunięte
 
Ulli's Avatar
 
Reputacja: 1 Ulli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputację
Tak masz rację. Zapomniałem o istnieniu glinianych golemów. Jednak d12 to tyle co nic.
 
__________________
Zawsze zgadzać się z Clutterbane!
Ulli jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04-04-2016, 22:27   #239
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Niby tyle co nic ale co magowi pozostaje ? przecież nie będzie go sztyletem dłubać albo z kostura mu walić
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04-04-2016, 23:57   #240
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
A ja będę bezczelny... Przejąć go. Wykorzystując fakt, że jak jego stwórca podejdzie na 18 m. zaczyna mu rozkazywać. Ale najwyrażniej nie robi tego magicznie... bo czary wpływające na umysł by działały. Odpowiednie czary z szkoły iluzji powinne sprawę rozwiązać. Klasy złodziejskie też mają swoje sztuczki w tym zakreseie... a w ostateczności jeśli MG pozwoli (jednak sprawa jest kontrowersyjna) można się uciec do umiejętności stosowania urządzeń magicznych.

Zanim pójdziesz tym tropem to upewnij się, że nie pogonią cię za powergaming.
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.

Ostatnio edytowane przez archiwumX : 05-04-2016 o 00:18.
archiwumX jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:35.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172