|
DnD i systemy d20 20 broni wykuli krasnoludzcy kowale, 20 pieśni wyśpiewali elficcy bardowie, 20 twierdz zbudowali ludzcy budowniczowie. 20 bohaterów z różnych planów spotkało się w imię Jedności Multiuniversum i 20 rozeszło we wszystkie światy. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
29-02-2016, 16:25 | #221 |
Reputacja: 1 | PW nie zmieniają się nadal drow z EC +2 będzie miał jedną kość PW jeśli zaczyna z drużyną ana trzecim poziomie Awansując w klasie drow nie otrzymujesz kości wytrzymałości. Ulli są różne stwory niektóre posiadają też rasowe kości wytrzymałości jak np trolle, drowy do niech nie należą. Pamiętać jednak należy, iż zawsze trzeba dodać do ECL KW potwora. Czyli taki troll wojownik 1 poziomu z dostosowaniem poziomu +5 i 6KW potwora, może pojawić się dopiero w drużynie których gracze mają postacie ludzi na 12 poziomie klasowym.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 Ostatnio edytowane przez Cedryk : 29-02-2016 o 16:35. |
22-03-2016, 22:12 | #222 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Hej! To znowu ja dyżurny pytacz. Mój gracz, wojownik, człowiek 6 poziom chce to wziąć Strength of a Warrior (3.5e Feat) - D&D Wiki Atut w porządku tylko nigdzie nie podano źródła. Jest dość potężny i mam podejrzenia, że to jakaś fanowska twórczość lub jakiś nieuznany dodatek. Jakimś wybitnym specjalista nie jestem więc pytam. Drugie pytanie to w sumie chcę się upewnić. Czytałem tu na temat wyceniania rzeczy. Nie mogę znaleźć niestety notki, bo wyszukiwarka działa jak działa. Z tego co pamiętam magiczne bronie, zbroje i przedmioty sprzedawało się za połowę wartości. Za 100% sprzedaje się surowce, dzieła sztuki, wierzchowce itp. Problem powstał bo jeden z moich graczy twierdzi, że magiczne przedmioty sprzedaje się za 100% ceny. Ja coś źle zapamiętałem czy on? Trzecie pytanie. Jeden z graczy roił mi pewien atut dla kapłana działający tak, że dotykiem można było leczyć do połowy HP pod warunkiem, że miało się jakiś niezużyty czar leczący przynajmniej 2 poziomu. Może ktoś zapodać link?
__________________ Zawsze zgadzać się z Clutterbane! Ostatnio edytowane przez Ulli : 22-03-2016 o 22:51. |
22-03-2016, 22:57 | #223 |
Reputacja: 1 | Wypowiem się tylko co do kupna / sprzedaży Ty pamiętasz dobrze, do tego na sesjach ze znajomymi nigdy nawet inne rzeczy niż bronie / magiczne przedmioty / itp nie były sprzedawane za 100% ceny :P bo dlaczego dany sprzedawca ma Ci zapłacić w sklepie tyle samo za ile będzie mógł to odsprzedać ? Jak ktoś chciał więcej to mógł się targować, próbować dyplomacji, zastraszania itp ale jak słabo mu to wyszło to dostawał jeszcze mniej :P Przecież nie jest powiedziane, że miastowy czarodziej będzie potrzebował kolejnych 10 pierścieni ochrony + 1 albo mieczy + 1
__________________ „Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?” Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427 |
23-03-2016, 07:24 | #224 | |||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Tutaj masz link (ang): Wealth And Money :: d20srd.org Cytat:
Dopóki postać ma przygotowany/gotowy do użycia czar leczący minimum 2 poziomu może leczyć w akcji standardowej 3hp/najwyższy poziom zaklęcia leczącego jaki ma zapamiętany/gotowy do użycia, ale nie może wyleczyć kogoś ponad połowę jego maksymalnych hp. Dla przykładu, weźmy kleryka z tym atutem i wojownika z max hp 60. kleryk ma przygotowane zaklęcia lecznicze z poziomów 2 i 3, zaś wojownik stracił 45 hp i ma teraz 15. Kleryk może go wyleczyć za 9hp w rundzie (akcja standardowa), ale nie więcej niż do 30hp (połowa maksymalnej liczby hp wojownika). W pierwszej rundzie wojownik będzie uleczony o 9 hp (24 w sumie), w drugiej o 6 (nie można przekroczyć połowy maksymalnej liczby hp). Następnie kleryk zużywa zaklęcie 3 poziomu by uleczyć wojownika i w następnym starciu wojownik znów spadł do poziomu 10hp. Teraz kleryk leczy 6hp na poziom(3hp * poziom najwyższego zaklęcia leczącego), więc wojownik w kolejnych rundach będzie mieć 10->16->24->30hp. Przy czym atut uznaje za zaklęcia leczące tylko przywołania z podszkoły leczenie (conjuration (healing)). Ostatnio edytowane przez psionik : 23-03-2016 o 07:31. | |||
23-03-2016, 17:36 | #225 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Dziękuję wam obu. Jak zwykle kompetentne odpowiedzi. Właśnie o to mi chodziło. Z zasady nie przydzielam reputek i nawet nie wiem czy ktoś z zablokowaną reputacją może, ale po prostu wypada za tyle udzielonej pomocy.
__________________ Zawsze zgadzać się z Clutterbane! |
01-04-2016, 14:50 | #226 |
Reputacja: 1 | Jestem fajnym MG, raz na 1000 lat daję przedmioty magiczne. Trafiłem jakiś czas temu na magiczny, dość tani (chyba poniżej 1000 SZ, strzelam, że koło 600) przedmiot magiczny, który daje prędkość wspinaczki 3 albo 6 metrów. Wie ktoś jak toto się nazywa? |
01-04-2016, 18:39 | #227 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Slippers of Spider Climbing? Ewentualnie jakiś z Magic Item Compedium, ale tego podręcznika spora część MG unika jak ognia
__________________ [URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019 |
02-04-2016, 16:12 | #228 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Mam takie pytanie odnośnie czytania Księgi Potworów. Większe żywiołaki mają redukcję obrażeń. Nie wiem jednak jak ją czytać. Np. redukcja 10/-. Ja rozumiem jakby pisało na przykład 10/srebro albo 10/+1 ale o co chodzi w przypadku żywiołaków nie wiem. Ignorują 10 pierwszych obrażeń bez względu na rodzaj źródła? Niezależnie czy to czar dezintegracji czy magiczny adamantytowy miecz? Drugi problem. Z moich doświadczeń dotyczacych gry na D&D online pamiętam, że tam niszczyło się golemy dezintegracją. W papierowym D&D wygląda to trochę inaczej. Pisze wyraźnie, że poza pewnymi wyjątkami są niepodatne na czary gdzie stosuje się odporność na czary. Czyli dezintegracja odpada?
__________________ Zawsze zgadzać się z Clutterbane! |
02-04-2016, 19:36 | #229 |
Reputacja: 1 | Co do pierwszego pytania 10/- oznacza redukcję 10/wszystko czyli zawsze redukujesz obrażenia o 10 jeśli walczysz z żywiołakiem nie jest to lekki przeciwnik. Co do drugiego podam przykład na tych podstawowych które są w księdze potworów : Wszystkie podane w podręczniku mają niewrażliwość na czary i efekty czaropodobne przed którymi chroni OC (czyli tak jakby zawsze rzut na OC zakończył się u gracza niepowodzeniem i tego OC nie przebił) A każdy poszczególny ma wrażliwość na kilka zaklęć które jednak działają na niego inaczej np. : Kamienny golem : Czar Przemiany skały w błoto powoduje u niego spowolnienie (jak czar spowolnienie) na 2k6 rund Czar Przemiana błota w skałę od razu przywraca mu full HP Czar Kamień w ciało sprawia, że przez całą rundę nie działa jego redukcja obrażeń
__________________ „Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?” Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427 |
03-04-2016, 15:17 | #230 |
Reputacja: 1 | D&D online jest oparte na 4E, stąd mogą wynikać pewne różnice. Jak powiedział Molkar to czy i jak dezintegracja zadziała, zależy od golema. A ogółem na konstrukty jako takie, dezintegracja działa normalnie (bo wpływa też na przedmioty), gdyby to Cię zastanawiało.
__________________ Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja. |