|
DnD i systemy d20 20 broni wykuli krasnoludzcy kowale, 20 pieśni wyśpiewali elficcy bardowie, 20 twierdz zbudowali ludzcy budowniczowie. 20 bohaterów z różnych planów spotkało się w imię Jedności Multiuniversum i 20 rozeszło we wszystkie światy. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
02-03-2018, 11:49 | #391 |
Reputacja: 1 | Jak zajrzysz do "Księgi pięści i miecza" to może da się coś wykombinować na gladiatorze (Klasa prestiżowa). Interesujące jest combo atutu obalania i cechy Poprawione coup grace. Zyskujesz albo 2 coup gracy w turze albo 1 coup grace i normalny atak.
__________________ Szukam tajemnic i sekretów. |
02-03-2018, 11:55 | #392 |
Reputacja: 1 | Wtedy cecha poprawiony coup grace gladiatora traci swoją wyjątkowść...
__________________ Szukam tajemnic i sekretów. |
02-03-2018, 12:25 | #393 | ||||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Ostatnio edytowane przez Asmodian : 02-03-2018 o 12:37. | ||||
02-03-2018, 12:53 | #394 |
Reputacja: 1 | Asmodian, skąd masz ten opis Knock-down? W SRD nie ma żadnej wzmianki o zakazie używania z imp. trip, czy cleave. Swoją drogą, angielski opis Cleave nie pozostawia złudzeń, że chodzi o wyłączenie przeciwnika z gry, a nie o zwykłe przewrócenie. Ostatnio edytowane przez psionik : 02-03-2018 o 13:43. |
02-03-2018, 13:09 | #395 | ||
Reputacja: 1 | Z booka Cytat:
Cytat:
| ||
02-03-2018, 13:46 | #396 |
Reputacja: 1 | To dziwne, bo u mnie w Deities and Demigods nie ma żadnej wzmianki (jest tak jak w SRD). Cleave pozwala np. na atak dwóch przeciwników flankujących postać atakującą, więc niekoniecznie jest to machanie orężem (jak w przypadku sweeping strike War Minda); tym bardziej, że można użyć cleave również np. ze sztyletem. |
02-03-2018, 14:38 | #397 | |
Reputacja: 1 | Feat z Deities and Demigods dotyczy bóstw. Knockdown masz opisany w Sword&Fist - tam jest dla graczy. Cytat:
| |
02-03-2018, 17:00 | #398 |
Reputacja: 1 | Podręcznik o bóstwach, to i takowi są wpisani, ale wymagania dokładnie te same i efekt też ten sam. Na D&DTools też wskazują na taki efekt. W kwestii atutów bogowie mają te same ograniczenia co zwykli śmiertelnicy (chyba że ich cechy specjalne mówią inaczej).
__________________ Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja. |
02-03-2018, 18:01 | #399 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Cleave wchodzi jedynie po pokonaniu przeciwnika (innymi słowy zabiciu go lub zredukowaniu do 0 HP). Pierwsze słyszę, aby powalenie aktywowało Cleave (dla sprawdzenia informacji przekopałem fora internetowe), nie mówiąc już o tym, że nawet gry cRPG interpretowały to w ten sam sposób (NVN i NVN2). Cleave to tzw. win-more feat, czyli generalnie mniej optymalny wybór, jeśli dostęp mamy do większości podręczników. Z mojego doświadczenia najcięższe walki w D&D 3.5 na ogół związane były z kilkoma wymagającymi przeciwnikami, a nie hordom mięsa armatniego, których głównym zadaniem jest uniemożliwianie bohaterom swobodnego manewrowania po polu bitwy. Co innego w takim Neverwinter Nights, gdzie jeden Cleave potrafił zgładzić całą bandę łotrzyków, która Ciebie napadła w zaciemnionym, portowym zaułku, ale na sesjach nie miał ten atut dużego użytku.
__________________ [URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019 |
02-03-2018, 19:22 | #400 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Jedynym wiążącym jest Deities and Demigods i nie ma znaczenia, że jest tam opisane bóstwo. Atut nie jest oznaczony jako Divine, więc może go wziąć każdy, kto spełnia wymagania. | |