Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > DnD i systemy d20 > Zrujnowana Twierdza
Zarejestruj się Użytkownicy

Zrujnowana Twierdza Niegdyś wielka i przyciągająca wielu podróżników z czasem została zapomniana i rozszabrowana. Jednak może właśnie wśród tych ruin znajdziesz coś, co cię zainteresuje... (Archiwum wątków.)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25-10-2005, 17:56   #11
 
Moryc Żółw's Avatar
 
Reputacja: 1 Moryc Żółw ma wyłączoną reputację
Zawsze mówiłem, że nie ma to jak smok :]

Smok dobry na wszystko. Gracze czują się silni? Pokaż im, jak bardzo się mylą.

Jak są NAPRAWDE dobrzy do najwyżej wypuszczasz smoka z rozszerzonymi możliwościami...
 
__________________
Smoki są jak autobusy... Czekasz na nie latami, a nagle zjawiają się dwa...
--------------------------------------------
Nie martwcie się! Żółw Moryc uratuje was przed zagładą!
--------------------------------------------
w00t!! w00t!!
Moryc Żółw jest offline  
Stary 25-10-2005, 18:36   #12
 
LMGray's Avatar
 
Reputacja: 1 LMGray jest jak niezastąpione światło przewodnieLMGray jest jak niezastąpione światło przewodnieLMGray jest jak niezastąpione światło przewodnieLMGray jest jak niezastąpione światło przewodnieLMGray jest jak niezastąpione światło przewodnieLMGray jest jak niezastąpione światło przewodnieLMGray jest jak niezastąpione światło przewodnieLMGray jest jak niezastąpione światło przewodnieLMGray jest jak niezastąpione światło przewodnieLMGray jest jak niezastąpione światło przewodnieLMGray jest jak niezastąpione światło przewodnie
Ja jako mistrz zawsze najpierw daję graczom BARDZO silne potwory, bądź też silnych BN-ów, aby zrozumieli, iz najważniejszy jest spryt, zaskoczenie, pomysł i charyzma. W tym momencie nie podam konkretnych potworów, ponieważ zależy to od rozwoju graczy.
Natomist później posyłam potwory, z którymi nie można się targować i trzeba pokonac je jedynie siłą np. trolle. W taki sposób gracz uczy sie pokory

Natomiast drugi mój mistrz wybitnie preferował różnego rodzaju sekty, więc gdzie tylko sie znalazłeś zawsze musiałeś walczyć z jakąś "organizacją", bądź też w jakieś "organizacji", obojetnie czy tworzyły ją szkielety, mumie, gobliny, czy ludzie.

A jeżeli chodzi o najciekawszego według mnie potwora to napewno będzie nim wampir. Posiadający wszystkie cechy ludzkie, jednakże o wiele silniejszy. No i oczywiście z klasą.
 
__________________
"Niektórzy patrzą na świat i pytają: Dlaczego?
Inni patrzą na swoje marzenia i pytają: Dlaczego nie?"
George Bernard Shaw
LMGray jest offline  
Stary 25-10-2005, 21:07   #13
 
Hood's Avatar
 
Reputacja: 1 Hood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłość
A ja mam już dość silnych potworów. Kiedyś nasz MG zauważył, że jak do tej pory przelecieliśmy połowę bestiariusza, a nikt jeszcze nie widział konia... Skutkiem czego - choć brzmi to komicznie - na następnej przygodzie drużyna trafiła na wieś... I nie było przeproś, żaden rzut na wolę nie pomagał - pierwszy napotkany osioł powodował "grozę"

Wracając do tematu, silne potwory na początek to bardzo dobra metoda 8) Jednak nie mogą to być potwory wyszukane. Coś raczej przeciętnego jeśli chodzi o występowanie, a dopiero potem można kombinować z innymi cudami. A smoki owszem, są potężne, dlatego staram się je jak najrzadziej wystawiać. Bo im częstrze, tym bardziej gracze do nich się przyzwyczajają, a to źle rokuje klimatowi smoka na przyszłość. Fakt, można czasem postawić małego smoczka, takie niewiniątko, a kiedy gracze nie poszanują go odpowiednio, smoczątko zawsze może pokazać pazurki... No bo przecież, to, że małe (mało KW) nie znaczy, że nie może mieć poziomów w jakiejś klasie...
 
Hood jest offline  
Stary 26-10-2005, 22:43   #14
 
Rezo's Avatar
 
Reputacja: 1 Rezo ma wyłączoną reputację
Ostatnio doszlismy z kolegami do wniosku, ze na dzien dzisiejszy odpowiednie dla nas sa juz tylko dopakowane potworki. Zaden BN, czy byl nawet na 25 poz, czy nawet bylo ich kilku, nie mielismy z nimi problemow. Co zrobic, chyba trzeba zaczac grac od nowa...
Ale prawda jest taka, ze najlepszymi "potworkami" sa wlasnie BN, czyli jakis zaklinacz czy wojownik na odpowiednim poziomie. Moim zdaniem taki na pewno nie powstrzyma druzyny, ale swoje zrobi
 
Rezo jest offline  
Stary 26-10-2005, 22:49   #15
Administrator
 
fleischman's Avatar
 
Reputacja: 1 fleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputację
MOże warto spróbować Epic Handbooka i tamtejszych potwórków (mogłem przekręcić nazwę ale wiadomo o co mi chodzi )?
 
fleischman jest offline  
Stary 27-10-2005, 14:42   #16
 
Moryc Żółw's Avatar
 
Reputacja: 1 Moryc Żółw ma wyłączoną reputację
Cytat:
Napisał Rezo
Moim zdaniem taki na pewno nie powstrzyma druzyny, ale swoje zrobi
Twój MG musie mieć małą wyobraźnię, lub po prostu chcieć utrzymać was przy życiu...
 
__________________
Smoki są jak autobusy... Czekasz na nie latami, a nagle zjawiają się dwa...
--------------------------------------------
Nie martwcie się! Żółw Moryc uratuje was przed zagładą!
--------------------------------------------
w00t!! w00t!!
Moryc Żółw jest offline  
Stary 27-10-2005, 17:27   #17
 
Rezo's Avatar
 
Reputacja: 1 Rezo ma wyłączoną reputację
Wcale nie, tak sie jakos zlozylo, ze te wszystkie bestie juz nam bokiem wychodzily i stad taki wniosek.
 
Rezo jest offline  
Stary 03-11-2005, 01:45   #18
 
Hood's Avatar
 
Reputacja: 1 Hood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłość
I chyba to jest najgorsze w tym wszystkim... Że w pewnym momencie wypalacie się i wszystko wam wychodzi bokiem... No bo jak to inaczej nzawać? Kiedy gra już nie daje takiej frajdy, rąbanie na potęgę nie cieszy, a wyzwania nie stanowią wyzwania?

Wtedy MG wprowadza nowe potwory... Zagadki :P Albo jeszcze lepiej... Przerwę w sesjach

Bo potwory same w sobie nie dają klimatu. Nastrój rodzi się (IMO) dzięki graczom i MG, a potwory itp to tylko narzędzia, kórymi wprawny MG buduje emocje przygody, a które gracze przeżywają... Kiedy graczom się nie chce, a MG nie umie... Jest kiszka
 
Hood jest offline  
Stary 20-11-2005, 21:10   #19
 
Anemia's Avatar
 
Reputacja: 1 Anemia ma wyłączoną reputację
Nie tyle, że graczom się nie chce, co grają głupio. Jak gracz zrobi coś głupiego, to traci się cały klimat gry. No chyba że będzie to gracz odgrywający postać z bardzo małym intelektem/inteligencją.
Co do potworków, to wspomniany już chyba ze dwa razy rdzewiacz, następnie rakszasa (do tego może trochę pozwodzić iluzją, żeby podejść bliżej), odpowiedni smok no i dopakowane golemy. Można jeszcze dodac jakiegoś niebianina, demona lub tytana. Tarasque'a (chyba tak to się pisze) zostawiam dla wytrwałych z dodatkiem czarodzieja jeśli do odpowiedniej pory nie zginął. Szkoda, że Tarasque jest tylko jeden .
 
Anemia jest offline  
Stary 25-11-2005, 01:49   #20
 
Hood's Avatar
 
Reputacja: 1 Hood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłość
Ale to są potwory skuteczne na wszystkich tak na dobrą sprawę... A dopakowane golemy są po prostu najsilniejsze w swojej kategorii...
A gdzie przebiegłość, czy choćby dopasowanie potwora do bohatera? Poza rdzewiaczem - który jest dobry na walecznego z metalowymi klamotami - wszystko jest po prostu pakerne.

Fajne kombo wychodzi z mrocznowłoków Lajtowe i przyjemne, bo łątwe do odegrania fabularnie W rzeczywistości nie jest raczej niebezpieczne - może dla bardzo początkujących postaci - ale dobrze przedstawione może przestraszyć
 
Hood jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:31.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172