Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Komentarze do sesji RPG - DnD
Zarejestruj się Użytkownicy


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17-12-2023, 16:58   #11
Młot na erpegowców
 
Alex Tyler's Avatar
 
Reputacja: 1 Alex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputację
Jeden jest I nikt nie zabraniał brać humanów
 
__________________
„Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”.
Alex Tyler jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17-12-2023, 17:24   #12
 
Mi Raaz's Avatar
 
Reputacja: 1 Mi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputację
Homo sum et nihil humani...

Ja jestem sentinelem. Jeżeli czaromioty będą stać blisko w czasie walki, to może powalę przeciwnika zanim zaatakuje....
Może.
 
__________________
Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe.

”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej.
Mi Raaz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17-12-2023, 17:38   #13
 
Lord Melkor's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputację
To widzę że mamy solidny front (wojownicy i mnich, chociaż mnich to bardziej skirmisher) i dwóch czaromiotów w walce na tyły? Chociaż czarnoksiężnik nie jest bezbronny w walce wręcz zupełnie.

I dużo charyzmy chyba, bo są dwie postacie oparte na charyźmie (czarnoksiężnik i zaklinacz).
 
Lord Melkor jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17-12-2023, 17:54   #14
Młot na erpegowców
 
Alex Tyler's Avatar
 
Reputacja: 1 Alex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputację
Frontline będzie potężny niczym mur. Zobaczymy jak z obrażeniami

Cytat:
Napisał Lord Melkor Zobacz post
I dużo charyzmy chyba, bo są dwie postacie oparte na charyźmie (czarnoksiężnik i zaklinacz).
Co do charyzmy, to battle master i zaklinacz są pod kłamanie i perswadowanie. Ty pod zastraszanie i kłamanie. Duergar też coś tam potrafi huknąć.
 
__________________
„Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”.
Alex Tyler jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17-12-2023, 18:44   #15
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Cześć wszystkim! Jako, że moja znajomość systemu jest znikoma, będę odgrywał prostą (mechanicznie) postać duergara wojownika, z zamysłem na tanka. Czasami będzie potrafił też komuś pomóc jako lekarz polowy, no ale to takie podstawy, jakie każdy wojownik powinien znać, wiadomo, że czasami (częściej niż rzadziej) i tak się nie uda.

Jeżeli miałoby być tanków zbyt dużo, to mogę go spróbować sprofilować na siepacza.

Alex - miałem jeszcze zdecydować o wydaniu kasy i ostatecznie o manewrach, ale czasu w końcówce tygodnia trochę brakło więc albo dasz mi zielone światło na doszlifowanie tych dwóch zagadnień, albo pójdzie jak jest.
 
Gladin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17-12-2023, 18:45   #16
 
Lord Melkor's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Alex Tyler Zobacz post
Frontline będzie potężny niczym mur. Zobaczymy jak z obrażeniami



Co do charyzmy, to battle master i zaklinacz są pod kłamanie i perswadowanie. Ty pod zastraszanie i kłamanie. Duergar też coś tam potrafi huknąć.
A strategię działania będzie ustalać mój chowaniec.

Stosujesz może zasadę, że można sobie pomagać przy testach?
 
Lord Melkor jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17-12-2023, 20:52   #17
 
Mi Raaz's Avatar
 
Reputacja: 1 Mi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputację
Gladin jeżeli Ci to jakoś pomoże wybrać manewry to moja postać ma:

Commanding Presence i Tactical Assessment w sytuacjach poza walką.

Chciałbym też zdementować pomówieni o biegłości w deception. Perswazja i zastraszanie są narzędziami prawdziwego przywódcy.

W walce zaś:
Riposta (jeśli nie trafią), Manuvering Attack (gdy trzeba będzie usunąć lekkozbrojnych z pierwszej linii), Pushing Attack (gdy będzie trzeba odsunąć wroga) i Trip Attack (gdy trzeba kogoś zbić do parteru).

Z opcji, o których myślałem (bo są dobre) a nie wziąłem były:
Mencing Attack (walisz w typa tak, że ten się Ciebie boi) i Quick Toss (świetne w kombinacji z dwuręczną bronią, bo walczysz dwurakiem, a jeszcze możesz w kogoś cisnąć siekierą szybko wyjętą zza pasa
 
__________________
Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe.

”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej.
Mi Raaz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17-12-2023, 21:26   #18
Młot na erpegowców
 
Alex Tyler's Avatar
 
Reputacja: 1 Alex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Gladin
Alex - miałem jeszcze zdecydować o wydaniu kasy i ostatecznie o manewrach, ale czasu w końcówce tygodnia trochę brakło więc albo dasz mi zielone światło na doszlifowanie tych dwóch zagadnień, albo pójdzie jak jest.
Spoko. I tak trochę opóźni się start.

Cytat:
Napisał Lord Melkor Zobacz post
Stosujesz może zasadę, że można sobie pomagać przy testach?
Tak. Zgodnie z oficjalnymi zasadami:

Working Together

Sometimes two or more characters team up to attempt a task. The character who's leading the effort — or the one with the highest ability modifier — can make an ability check with advantage, reflecting the help provided by the other characters. In combat, this requires the Help action.

A character can only provide help if the task is one that he or she could attempt alone. For example, trying to open a lock requires proficiency with thieves' tools, so a character who lacks that proficiency can't help another character in that task.

Moreover, a character can help only when two or more individuals working together would actually be productive. Some tasks, such as threading a needle, are no easier with help.

Group Checks

When a number of individuals are trying to accomplish something as a group, the DM might ask for a group ability check. In such a situation, the characters who are skilled at a particular task help cover those who aren't.

To make a group ability check, everyone in the group makes the ability check. If at least half the group succeeds, the whole group succeeds.

Otherwise, the group fails. Group checks don't come up very often, and they're most useful when all the characters succeed or fail as a group. For example, when adventurers are navigating a swamp, the DM might call for a group Wisdom (Survival) check to see if the characters can avoid the quicksand, sinkholes, and other natural hazards of the environment. If at least half the group succeeds, the successful characters are able to guide their companions out of danger. Otherwise, the group stumbles into one of these hazards.


Cytat:
Napisał Mi Raaz Zobacz post
Chciałbym też zdementować pomówieni o biegłości w deception. Perswazja i zastraszanie są narzędziami prawdziwego przywódcy.
Wybacz, pomyliłam się. Tak więc:
  • battle master: zastraszanie i perswadowanie
  • zaklinacz: kłamanie i perswadowanie
  • warlock: zastraszanie i kłamanie
  • duergar champion: zastraszanie
 
__________________
„Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”.
Alex Tyler jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18-12-2023, 13:32   #19
 
Lord Melkor's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputację
W sumie dość istotna kwestia o której zapomniałem- czy założenie jest takie, że postacie dopiero się poznały albo poznają w 1 odpisie?
 
Lord Melkor jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18-12-2023, 14:06   #20
Młot na erpegowców
 
Alex Tyler's Avatar
 
Reputacja: 1 Alex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputację
Jeszcze do końca nie wiem. Chcę, by to miało ręce i nogi, no i nie było na odwal. Historie postaci i ich zakończenia są tak zróżnicowane, że trzeba to jakoś sensownie zawiązać. Na ten moment myślę, że część postaci pozna się w Luskan, albo wkrótce przed dotarciem tam, a niektóre już na statku do Bremen (dlaczego BG skończą w Targos było wyjaśnione w filmowym intro).
 
__________________
„Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”.
Alex Tyler jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:26.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172