Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14-01-2012, 00:36   #1
 
Pinhead's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputację
[DnD 3.5] Morskie opowieści


Słońce chyliło się już ku zachodowi, gdy na horyzoncie ukazał się zarys potężnego galeonu. Zebrani na kei marynarze i pracownicy portu w jednej chwili przerwali swoje zajęcia i zaczęli wpatrywać się w zbliżający się okręt.
Potężny galeon ciął fale zatoki niczym krojczy materiał swymi nożycami. Sunął on bardzo powoli w kierunku nabrzeża, gdyż aż dwa z czterech masztów były złamane, a i stan żagli daleki były doskonałości. Jedynie przedni sztaksel uniknął zniszczeń i to on nadawał prędkość łajbie. To na nim ręka zdolnego artysty wymalowała godło, po którym zebrani na kei mieszkańcy Athkatli poznali okręt. Czarny gryf kołysał się rytmicznie na wydętym żaglu obwieszczając, że galeona wrócił do swego macierzystego portu.
Wpatrzeni w statek nie mogli uwierzyć w ogrom zniszczeń jakim on uległ. Połamane maszty, podarte żagle i smoliste ślady na burtach nie powstały raczej w skutek sztormu. Bardziej prawdopodobne była jakaś magiczna bitwa morska i to o niej właśnie spekulowali zebrani marynarze.
Czarny Gryf już nie raz wracał uszkodzony z rejsu. Nie było w tym nic dziwnego wziąwszy pod uwagę plotki, jakie krążyły na temat jego właścicieli. Kapitan, jak i część załogi byli ponoć członkami Złodziei Cienia. I choć oficjalnie okręt był jednostką handlową, to pogłoski o korsarskich wybrykach załogi już nie raz były tematem żarliwych rozmów mieszkańców.
Galeon nie dobił jeszcze do brzegu, a wieść o jego powrocie zdążyła obiec już wszystkie tawerny i karczmy w mieście.
Najlepsi w mieście szkutnicy wnet pojawili się na nabrzeżu w oczekiwaniu na przycumowanie okrętu. Jasne przecież było, że będzie on wymagał naprawy i pojawiła się szansa na dobry zarobek. Zebrał się także niemały tłum ciekawskich i gapiów. Wszyscy na własne oczy chcieli zobaczyć powrót słynnego “Czarnego Gryf” i jego załogi.

Zebrany tłum gromkimi brawami przywitał schodzącą po trapie załogę. Ogorzałe od wiatru i słońca twarze wyrażały wielkie zmęczenie i szczęście z powrotu do domu. Żaden jednak z załogantów nie odpowiadał na padające, co chwila pytania z tłumu.
- Później, później - odpowiadali zgodnie marynarze - Później pogadamy i wszystko wam opowiem, teraz to muszę odpocząć.
Jako ostatni na brzeg zszedł bosman. Potężnie zbudowany, łysy mężczyzna o gęstej rudej brodzie. Wdrapał się on na jedną ze skrzyń stojących w pobliżu i krzyknął:
- Cichooo! Słuchajcie ludzie, słuchajcie! Kapitan Tanil Lanthis pragnie, by okręt był gotowy za dwa tygodnie do wypłynięcia. Każdy kto ma fach w ręku i nie boi się ciężkiej pracy znajdzie u nas zatrudnienie i otrzyma sowitą zapłatę.
Wśród tłumu poniósł się szmer zadowolenia i aprobaty.
- Kto jest chętny, niech stawi się tu jutro o świcie. Powtarzam jutro o świcie. A teraz wracajcie do domów. Kapitan potrzebuje odpocząć po ciężkim rejsie.

Przez całą noc we wszystkich tawernach i karczmach nie mówiono o niczym innym, tylko o Czarnym Gryfie. Przypuszczenia o tym, co wydarzyło się na morzu były najróżniejsze. Od przegranej bitwy z okrętem jakiegoś bogatego kupca, a na magicznych sztormach kończąc. Wszyscy, którzy mieli cokolwiek do powiedzenia na ten temat powoływali się na rozmowy z załogantami galeonu, choć od momentu zejścia na ląd nikt ich nie widział. Jak mówiono pokątnie zapewne zaszyli się w jakieś melinie gildii i odpoczywają po rejsie.

Świt przyniósł kolejną porcję świeżych informacji. Z ładowni Czarnego Gryfa zaczęto wynosić bogato zdobione kufry opieczętowane ponoć magicznymi pieczęciami. Co do ilości skrzyń pojawiały się już sprzeczne informacje. Jedni mówili o dziesięciu, a inni stanowczo twierdzili, że było ich przynajmniej trzydzieści, jak nie więcej.
Jaka, by nie była prawda, pewno było jedno. W wyprawę Czarnego Gryfa zaangażowane były władzę miasta. Kilku godnych zaufania świadków widziało, jak kapitan Lanthis i bosman Thort wchodzą do budynku Rady Sześciu.
Dlatego też gdy na drzwiach kilku tawern i ulicznych słupach pojawiło się ogłoszenie podpisane przez kapitana Lanthisa, chętnych na zaciągnięcie się do załogi Czarnego Gryfa było więcej niż ktokolwiek mógł przypuszczać.

Tłum zebrany na nabrzeżu stanowił doprawdy wybuchową mieszkankę. Byli wśród nich zawodowi skrytobójcy, złodzieje i inne typy spod ciemnej gwiazdy. Były agresywne i bojowo nastawione krasnoludy oraz szlachetnie urodzone elfy. Byli czarodzieje, kapłani ale także łotrzykowie i zwykli najemnicy. Wśród całej masy awanturników była też spora rzesza najzwyklejszych marynarzy i robotników. Każdy z nich pragnął dołączyć do załogi i wziąć udział w rejsie. Wszyscy liczyli oczywiście na wielkie zyski i szybkie wzbogacenie się. Tylko nieliczni myśleli o grożących w czasie rejsu niebezpieczeństwach i o dziwnych plotkach, jakich setki krążyło po mieście zarówno o statku, kapitanie, jak i przywiezionym przez niego towarze.

Gdy po trapie zszedł kapitana w towarzystwie bosmana, całe towarzystwo umilkło. Rudobrody marynarz wszedł na skrzynie i krzyknął:
- Ludzie słuchajcie! Każdy kto chce się zaciągnąć do załogi niech ustawi się w kolejce. Będziecie kolejno podchodzić do kapitana. Przedstawicie się, opowiecie parę słów o sobie i co potraficie. Wysłuchawszy was, kapitan zdecyduje nadajecie się do załogi.

Witam!
Oto moja kolejna propozycja dla was. Tym razem będzie to morska przygoda w dedekowym sosie, pełna niespodzianek i zwrotów akcji.
Wcielacie się w nowo przyjętych załogantów Czarnego Gryfa i razem z kapitanem Lanthisem wyruszycie w podróż waszego życia i by odkryć wiele zadziwiających i tajemniczych rzeczy i zjawisk.
Kapitan poszukuje ludzie najróżniejszego autoramentu. Od zwykłych wojowników poprzez postacie parające się magią, a na zwykłych majtkach kończąc. Dla każdego znajdzie się miejsce na galeonie.
Jesteście oczywiście mieszkańcami lub tylko gośćmi w Athkatli. Z jakiś powodów zainteresowaliście się słynnym galeonem. Gdy ujrzeliście ogłoszenie kapitana o nowym zaciągu do załogi, postanowiliście spróbować swoich sił. Czy kieruje wami zwykła chęć przygody, czy może szybkie wzbogacenia się, czy też chcecie rozwiązać tajemnice magicznych skrzyń, to oczywiście zależy od was.
Jesteście doświadczonymi awanturnikami, którzy niejedno już przeżyli i coś tam potrafią. Dlatego też wasze szanse na dostanie się do załogi Czarnego Gryfa są dość duże.
Możecie tworzyć samotników i indywidualistów, ale także mile będą widziane duety, czy też całe drużyny (w porozumieniu z innymi graczami oczywiście).

A teraz szczegóły.
System, setting: DnD 3.5, FR
Ilość graczy: - od 3 do 6
Poziom: 4
Rasa: w sumie nie ma jakiś specjalnych ograniczeń, choć jak ktoś będzie chciał jakiegoś dziwostwora, to liczę na jakieś konkretne uzasadnienie jego obecności na statku.
Charakter: dowolny
Cechy: PB 32 plus bonus z poziomu
Pieniądze na start: 5500sz
Ekwipunek: dobrze się zastanówcie, co wam się przyda w czasie rejsu. Może się okazać, że kolejna okazja na zakupy może się szybko nie powtórzyć.
Historia: Z racji tego, że nie jesteście pierwszymi lepszymi awanturnikami, to przyda się kilka faktów z przeszłości, które wpłynęły znacząco na życie waszej postaci. Kilka słów o dotychczasowych osiągnięciach i ogólne nakreślenie charakteru i postawy postaci.
Plus oczywiście opis wyglądu, ekwipunek i klimatyczny avatar.
Częstotliwość postów: minimum raz na tydzień, ewentualne przyspieszenie do dogadania z wybranymi graczami.

Przy zgłoszeniu proszę o podanie rozważanego konceptu tak, by inni wiedzieli z kim im przyjdzie grać.
Każdemu kto zgłosi się doślę na PW kilka plotek na temat Czarnego Gryfa. Te plotki będziecie mogli wpleść w historię swojej postaci.

Gotowe KP (mechanika + historia) proszę przesłać na maila:
pinheadwhite@gmail.com
plus ewentualne potwierdzenie na wysłania KP na PW.
Nie zapomnijcie o nicku z LI.
Tylko kompletne KP będą brane pod uwagę.

Rekrutacja potrwa do 23 stycznia.


Pozdrawiam i zapraszam Pinhead.
 
__________________
"Shake hands, we shall never be friends, all’s over"
A. E. Housman

Ostatnio edytowane przez Pinhead : 15-01-2012 o 00:01.
Pinhead jest offline  
Stary 14-01-2012, 17:28   #2
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Czy wiadomo coś o samym rejsie? Gdzie i po co płynie galeon? Co jest na statku? Co można wziąć na statek? Od tego bowiem zależy dobór ekwipunku.

Co z umiejętnościami "podbramkowymi" typu: pływanie czy wiedza szkutnictwo lub nawigacja? Czy postać ma je mieć, ma je uzasadnić w historii czy wszystko jedno? (To pytanie też wiąże się z poprzednim i wiedzą postaci o rejsie). Szczerze - ciężko mi sobie wyobrazić doświadczonego awanturnika, który pakuje się na morze nie umiejąc pływać... Ale równie ciężko mi sobie wyobrazić druida znającego się na nawigacji morskiej...
 
Aschaar jest offline  
Stary 14-01-2012, 18:19   #3
 
Pinhead's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputację
Oficjalnie Czarny Gryf płynie ponownie do Maztiki, po nową dostawę przypraw i innych towarów. Wszyscy jednak, którzy zgłaszają się na wyprawę zdają sobie sprawę, że to tylko przykrywka i prawdziwy cel jest inny.
Jaki jest prawdziwy cel wyprawy?
Każdy ma na to pytanie inną odpowiedź.
Jedni twierdzą, że kapitan Lanthis odkrył nieznaną wyspę, jeszcze inni powiadają, że to zwykły korsarz który łupi co popadnie, a co poniektórzy przebąkują o odkryciu nowego kontynentu.
Jak już pisałem dla każdej zgłaszającej się osoby mam zestaw innych plotek.
Jeżeli poznam twój koncept postaci to wyślę info na PW.
Na samym statku obecnie nie ma żadnych towarów. Wszystko co zostało przywiezione, wyładowano.

Co do umiejętności to już zależy od konceptu postaci. Jeżeli uznasz, że potrzebne ci są nawigacja i szkutnictwo oraz pływanie, by wziąć udział w rejsie proszę bardzo. Jeżeli twierdzisz, że wystarczy ci moc twego boga który zapewni ci szczęście i powodzenie, też masz szanse. To twój wybór i twoja decyzja, ja niczego nie wymuszą, ani nie ograniczam.
Kapitan Lanthis wymaga tylko tego, byś udowodnił, że przydasz się w czasie rejsu (w ten czy inny sposób). Niezależnie, czy twoją mocną stroną jest fizyczna siła, czy magiczne umiejętności, czy morskie doświadczenie.

Jeżeli chodzi o ekwipunek, to wszystko co możesz udźwignąć lub schować w kieszeni jest dopuszczalne. Jeżeli masz taki kaprys lub konieczność, to kapitan zgodzi się także na prywatną szalupę ratunkową.
Masz coś nietypowego na myśli, zapytaj czy coś takiego przejdzie i po problemie.
 
__________________
"Shake hands, we shall never be friends, all’s over"
A. E. Housman

Ostatnio edytowane przez Pinhead : 14-01-2012 o 22:56.
Pinhead jest offline  
Stary 14-01-2012, 23:31   #4
 
Głęb_Kapuściany's Avatar
 
Reputacja: 1 Głęb_Kapuściany nie jest za bardzo znanyGłęb_Kapuściany nie jest za bardzo znany
Zgłaszam się. Jeśli MG nie uznaje tego za zbyt dziwaczne chciałbym grać Goliathem warbladem. Zarówno rasa jak i klasa sprawiają, iż będzie to osoba uwielbiająca wszelkie wyzwania co będzie, bardziej nawet niż chęć zarobku ,powodem dla którego zgłosi się na Czarnego Gryfa.
 
Głęb_Kapuściany jest offline  
Stary 14-01-2012, 23:59   #5
 
Pinhead's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputację
Nie mam zastrzeżeń, ani co do rasy, ani klasy. Na PW posłałem info na temat plotek, które mogła uzyskać twoja postać.
 
__________________
"Shake hands, we shall never be friends, all’s over"
A. E. Housman
Pinhead jest offline  
Stary 15-01-2012, 01:01   #6
 
Mizuki's Avatar
 
Reputacja: 1 Mizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znany
I ja chciałem zgłosić swoje zainteresowanie choć przyznaje , że dużo czasu minęło od mojej ostatniej "wizyty" w Fearunie. Jednak poszukiwałem właśnie rekrutacji do starego, dobrego DnD ;]. Planowana postać : człowiek , łowca.
By ustalić detale mam dwa pytania:
- Idziemy ściśle z tym, co można znaleźć w podręcznikach ? Mam na myśli tutaj raczej organizacje/bractwa/sekty. Czy możemy na potrzeby historii postaci wpleść w nią istnienie mniej znaczącej organizacji do której mogłaby należeć w przeszłości.
Edit
Może jeszcze wyjaśnię, że rozważam postac pochodzącą z Chult i przez sekty/organizacje mam na myśli "plemienne sprawy".

- Biorąc pod uwagę , że akcja będzie dziać się na morzu... i niektóre przesądy czy postać kobiety wchodzi w grę ? Oczywiście nawet jeśli może to spowodować jakiegoś rodzaju obiekcje ze strony kapitana itp ?
 
__________________
"...niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda
dla szpiclów katów tchórzy - oni wygrają
pójdą na twój pogrzeb i z ulgą rzucą grudę
a kornik napisze twój uładzony życiorys"

Ostatnio edytowane przez Mizuki : 15-01-2012 o 02:00.
Mizuki jest offline  
Stary 15-01-2012, 01:08   #7
 
daamian87's Avatar
 
Reputacja: 1 daamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znany
Może to będzie głupie pytanie, ale jednak chciałbym je zadać :P Czy sesja toczyć się będzie w większej części na wodzie czy na lądzie? Pytam jako gracz, nie jako postać
 
__________________
"Marzę o cofnięciu czasu. Chciałbym wrócić na pewne rozstaje dróg w swoim życiu, jeszcze raz przeczytać uważnie napisy na drogowskazach i pójść w innym kierunku". - Janusz Leon Wiśniewski
daamian87 jest offline  
Stary 15-01-2012, 02:44   #8
 
Wnerwik's Avatar
 
Reputacja: 1 Wnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetny
Zgłaszam się, choć jeszcze nie wiem kim zagram. Waham się pomiędzy Złodziejem Cienia, piratem, a Czerwonym Magiem :P

Polecam Pinheada jako Mistrza Gry - naprawdę fajnie prowadzi, o ile jest zdrowy
 
Wnerwik jest offline  
Stary 15-01-2012, 13:30   #9
 
Pinhead's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputację
Mizuki
Oczywiście możesz sobie spokojnie stworzyć jakieś bractwo lub sektę. W historii tylko dodaj krótki opis takowego i po problemie.
Co do obecności kobiet to szczerze powiem nie wiem, czy taki przesąd obowiązuje w Fearunie.
Nie chciałbym zamykać w ten sposób drogi do uczestnictwa w sesji potencjalnym graczkom. Możemy założyć, że w kapitan Lanthis nie jest przesądny i nie ma nic przeciwko kobietom na pokładzie.

daamian87
Przynajmniej na początku akcja będzie miała miejsce na morzu. Co się stanie później będzie zależało w znacznej części od waszych decyzji.
Jedno na pewno mogę powiedzieć, wcześniej czy później część wydarzeń będzie miała miejsce na lądzie.

Wnerwik
Jak już się zdecydujesz na jakiś konkretny pomysł, to daj mi znać a podeślę ci informacje jakie mogła zdobyć twoja postać.

Otrzymałem pierwszą kartę od:
- Głęba_Kapuścianego - wcieli się on w goliatha Lo-Kaga zwanego też Zgniataczem Czerepów;
 
__________________
"Shake hands, we shall never be friends, all’s over"
A. E. Housman

Ostatnio edytowane przez Pinhead : 15-01-2012 o 13:42.
Pinhead jest offline  
Stary 15-01-2012, 15:22   #10
 
motek339's Avatar
 
Reputacja: 1 motek339 nie jest za bardzo znanymotek339 nie jest za bardzo znanymotek339 nie jest za bardzo znanymotek339 nie jest za bardzo znanymotek339 nie jest za bardzo znany
Czy znalazłoby się jeszcze jedno miejsce na statku dla młodej elfki o (jeszcze) niezdefiniowanej klasie postaci? Do czwartkowego wieczoru miałabym gotową kartę postaci i historię.
Co prawda jestem świeżynką jeśli chodzi o forumowe RPG, ale "na żywo" co nieco gram.
 
motek339 jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:02.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172