|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
Zobacz wyniki ankiety: Jakie zasady i realia? | |||
Normalne - Współczesność | 3 | 21.43% | |
Normalne - Prehistoria | 1 | 7.14% | |
Normalne - Średniowiecze | 3 | 21.43% | |
Normalne - Magią i Mieczem | 10 | 71.43% | |
Normalne - Wojownicy Kosmosu | 2 | 14.29% | |
Społecznie | 3 | 21.43% | |
Społecznie wersja Ekspert | 0 | 0% | |
Sonda z Wielokrotnym Wyborem Głosujących: 14. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
07-06-2012, 22:11 | #1 |
Reputacja: 1 | [Przetrwaj Sondę] TO Miało być wcześniej, ale przez ten pad forum wszystko się opóźniło. Jak obiecałem tak obiecałem, więc: Przetrwaj to 2. Najchętniej bym poprowadził, gdyby było 10 lub mniej graczy, ale czasem może być i tak, że nikt się nie zgłosi. Bywa. Dlatego zakładam ten temat, żeby dowiedzieć się czego dokładnie chcecie. Do wyboru takie opcje: I Normalnie - tak jak było w pierwszej części. ([Jednolinijków III] Przetrwaj to!) Oczywiście z wzięciem pod uwagę własnych i graczy wniosków. Tutaj też jest wybór odnośnie realiów: 1. Współczesność - zupełnie tak jak wcześniej. 2. Prehistoria - zmierzcie się z pierwotnym koszmarem! Rozgrywka w świecie opisanym w Szamanie ([Konkurs Noworoczny] Szaman), ale z całą masą żywych trupów! 3. Średniowiecze - bez broni palnej może być trudniej, ale tu i tak chodzi wyłącznie o to, żeby przetrwać najdłużej 4. Magią i Mieczem - Średniowiecze w wersji z magią. Tu z kolei postacie graczy byłyby odrobinę potężniejsze niż we Współczesności. 5. Wojownicy Kosmosu - wielkie zbroje, wielkie giwery i większe zagrożenie. Zazwyczaj ludzie wolą grać we Współczesności, bo cenią realizm - ten realizm, który pokazuje im, że nie ma tu miejsca dla niezniszczalnych bohaterów. W Wojownikach Kosmosu jesteście prawie niezniszczalnymi prawie bohaterami - wersja jest najtrudniejsza do przetrwania. II Społecznie - w tej wersji gra drużynowa nabiera decydującego znaczenia. Gra zaczyna się w całkiem bezpiecznym miejscu, które jest otoczone ze wszystkich stron przez żywe trupy. Niestety jak szybko się okazuje jeden z was nie jest człowiekiem, a jakimś złowieszczym potworem - tytułowym "TO". Najłatwiej byłoby po prostu pozabijać wszystkich prócz siebie, ale wtedy obrona przed żywymi trupami byłaby niemożliwa. TO współpracuje z jakiegoś powodu z żywymi trupami, ale sam nim nie jest. Ot tylko barykade zniszczy, lekarstwa spuści w klopie albo doda robaków do jedzenia. Czasem jednak w ferworze walki ktoś zostanie zarażony przez żywe trupy i wtedy jedynie TO może go uleczyć - za cenę posłuszeństwa. Jedna obiecanki cacanki, a tylko jeden Zarażony może wygrać wspólnie z TYM, więc jakby było takich więcej... zrobiłoby się ciekawie. TO wie kto jest zarażony i jeśli chciałby może porozumiewać się niczym w filmach szpiegowskich przez skrzynkę - czyli moje PW. W zależności od ilości graczy wszyscy głosują przez PW raz na turę lub rzadziej podając dwie nazwy: tego kto najbardziej ich zdaniem zasługuje na immunitet i tego kto zasługuje na śmierć. Nie można wskazać na siebie. Po śmierci TO akcja jest przesunięta do momentu, aż kończą się zapasy. Wszystko dzieje się we Współczesności. III Społecznie wersja Ekspert - rozbudowana wersja tego co wyżej rozpisana na 119 punktów. Wątki strategii jak i Normalnej rozgrywki - dla każdego coś miłego oczywiście jeżeli komuś chciałoby się angażować w dość rozbudowane zasady do w gruncie rzeczy prostej gry. Wszystko dzieje się w Postapokalipsie. |
08-06-2012, 10:44 | #2 |
Reputacja: 1 | Odnośnie "Magii i Miecza" to każdy miałby magię i miecz, czy jedni mieliby magię, a inni miecz? Przyznam, że pierwsza opcja wydaje mi się znacznie atrakcyjniejsza. |
08-06-2012, 11:43 | #3 |
Reputacja: 1 | Wszyscy mieliby magię i miecz - to znaczy w zależności jak wybiorą na początku. Gra jest zbyt szybka, żeby był czas na jakiekolwiek rozdawanie PD. Ostatnio edytowane przez Anonim : 08-06-2012 o 13:58. |
08-06-2012, 13:48 | #4 | |
Reputacja: 0 | Cytat:
Poza tym, im bardziej herosi będą przepakowani tym gorsze ujstwo MG rzuci nam pod nogi. | |
08-06-2012, 14:40 | #5 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
1. Walcz tylko wtedy gdy uważasz że masz szansę. 2. Gra polega na tym, żeby przetrwać jak najdłużej. OK, zrobiłem już dwa rodzaje kart postaci. Jedna dla Magio i Mieczowców, a druga dla Współczesnych. Być może w jednej grze będą oba te światy z możliwością przejścia z jednego do drugiego. Niestety zetknięcie się z drugim światem grozi szaleństwem. Bywa. Umiera się, gdy (Zdrowie i 1 z RCS) lub (Rozum i 1 z CS) spadną do zera lub Zdrowie spadło poniżej zera. Innymi słowy nieszanowanym bydlakiem można grać - nikt nie pomoże, a i bycie potworem nie chroni przed szaleństwem płynącym z odrażających czynów jakie robicie, żeby przeżyć. Zdrowie, Rozum, Człowieczeństwo i Szacunek można odzyskiwać w czasie gry, więc aż tak źle nie jest. To jednak nie strzelanka - jeden cios może wystarczyć, żeby stracić całe Zdrowie i unieruchomić delikwenta. Nikt mu nie pomoże i kaplica... a jak już przy tym jesteśmy - to wciąż nie strzelanka - jedno cokolwiek może spowodować tyle obrażeń, że zdrówka spada poniżej zera i już taki jest martwy. Zdrowy psychicznie, szanowany i miły człowiek nie przeżyje wybuchu. Obrazki tak skalibrowałem, że jakby ktoś chciał to mógłby sobie wydrukować. Co do twarzy dla Oczników, Saasosów i Nekronów to mam po 3/4 dla każdego z nich. Resztę da się znaleźć w internetach (Ratun to w goglach "wererat" albo "skaven"). Nadal obowiązuje zasada "bezpośrednio nie zabijaj" - tłumacząc to na odwrót: "pośrednio zabijanie" - wylewasz ludwika na podłogę, żeby kolejna osoba uciekająca przewróciła się i została złapana przez żywe trupy... albo zamknąć drzwi przed czyimś nosem, żeby nie mógł się ukryć przed milusińskimi... Co do magii to jest tutaj wszystko opisane: Sierra: Arcanum - The Game - Magick - jeśli kto nie rozumie jak to używać to niech nie używa. Ogólnie to będzie powiedziane, ale tak w szczegółach to nie. Czy kości będą rzucane? Tak, jak ktoś zadeklaruje chęć czegoś tam to kości się rzuci. Co do mentalizmu to jest opisany w temacie z Astropolem i jak będzie rekrutacja to dam. Jutro pewnie i tak puszczę rekrutację, ale może jakieś komentarze przed rekrutacyjne się pojawią, które sprawią, że się coś popoprawia. Pierwsza to oczywiście Magią i Mieczem, a druga to Współczesność. | |
08-06-2012, 17:53 | #6 |
Reputacja: 1 | Kosmici i gobliny, magowie i karabiny, i to wszystko na raz w zombi apokalipsie? Jak dla mnie to trochę za dużo. |
08-06-2012, 18:29 | #7 |
Reputacja: 1 | Standardowo M&M (magia i miecz) |
08-06-2012, 18:42 | #8 |
Reputacja: 1 | Ja tam bym, zagrał sobie Skavenem : P |
08-06-2012, 18:53 | #9 |
Reputacja: 1 | Czy na wersję z "TYM" wpłynęła moja własna sugestia pod koniec ostatniej sesji? Szkoda że te zasady społeczne nie wydają się cieszyć zbytnią popularnością, bo mnie osobiście taka gra najbardziej by interesowała. Zakręcone intrygi, ukryte potwory, cały czas trzeba pilnować swoich pleców -- to jest to. Ewentualnie mógłbym zagrać we współczesności (nie zaznaczyłem tego w ankiecie, bo jakoś nie załapałem, że mogę wybrać więcej niż jedną opcję). Magię i miecz raczej sobie odpuszczę, jakoś mnie to nie chwyta. |
08-06-2012, 19:06 | #10 |
Reputacja: 1 | ...to ja chyba jedyny zagłosowałem na prehistorię, a szkoda doprawdy, szkoda. U mnie kolejność pokrótce wyglada tak: 1.Prehistoria 2.Społecznie 3. M&M 4. Woj. Kos. 5. Współczesność 6. Średniowiecze Wariantu eksperckiego społecznego to się już boję grać. W gruncie rzeczy zagram chętnie wszystko nie licząc średniowiecza, co do którego musiałbym się poważnie zastanowić.
__________________ Cogito ergo argh...! Ostatnio edytowane przez Someirhle : 08-06-2012 o 20:49. |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
| |