|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
Zobacz wyniki ankiety: Którą ścieżkę kariery wybierzesz w rekrutacji? | |||
Maniak | 3 | 23.08% | |
Klecha | 4 | 30.77% | |
Agent | 7 | 53.85% | |
Żadną. Nie wezmę w niej udziału. | 4 | 30.77% | |
Sonda z Wielokrotnym Wyborem Głosujących: 13. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
16-12-2014, 16:32 | #1 |
Reputacja: 1 | [Warhammer] Inkwizycja Od jakiegoś czasu pracuje nad pewnym projektem, i jeszcze daleko do jego realizacji ale biorąc pod uwagę fiasko moich dwóch ostatnich sesji (Najemników-Mass Effect i Wojny Trzech Smoków-The Elder Scrolls) zabrałem się do niego od podszewki. Jest to przygoda wręcz podręcznikowa z zaplanowanym scenariuszem ze wszystkimi miejscami i bohaterami niezależnymi (work in progress) jakich mogą napotkać BG więc może być nieliczny projekt, który doprowadzę do końca (jest to rzadkość nie tylko w moim przypadku na forum). Ot takie słowo wstępu a teraz o samej grze. Dwa słowa nim zacznę choć wstęp już był Inkwizycja jak sama nazwa sugeruje skupiać się będzie na Łowcach Czarownic w służbie Kościoła Sigmara oraz ich misji w latach 1152 do 11?? (jeszcze niesprecyzowane). Założenia fabularne. Niewiele mogę zdradzić gdyż, ponieważ, albowiem jeszcze nie skończyłem pisać ale gra będzie się zaczynać od dość dramatycznego wydarzenia w Altdorfie a mianowicie śmierci Mandreda Skavenobójcy w wspomnianym 1152 KI. Bohaterowie graczy będą musieli zażegnać kryzys jaki powstał w Imperium po stracie najwyższego lidera (podobnież jak w wewnętrznym wrogu) gdy szlachta wojuje o tron, odkryć tajemnice śmierci cesarze (gdyż nie odszedł spokojnie we śnie), a do tego uporać się nie tylko z wewnętrznym wrogiem (przysięgam nie będzie to ta kampania, ani trochę, nawet tyci) ale też i niebezpieczeństwami z zewnątrz (nie burza ale chaos gwarantowany). Czy wspomniałem też i niepokojach w Sylvanii? O tak, umarlaki też się trafią. Gracze będą mieli okazje podróżować po całym Imperium by wprowadzać porządek i prawo Inkwizycji. Ciekawostka By poradzić sobie z tak potężnym chaosem Bohaterowie Graczy nie będą skazani na samych siebie. Wspomagać ich będzie aż 12 Bohaterów Niezależnych na 5 poziomie postaci (pięć pełnych profesji!) z trzech grup klasowych; wojowników, łotrzyków i magów stanowiących uzupełnienie podstawowej drużyny (bez obaw nie będziecie mogli zabrać całego tuzina na raz ze sobą). Każdy z bohaterów posiada nie tylko unikatowy zestaw umiejętności pozwalający stworzyć naprawdę wszechstronny oddział, ale również do każdego przypisana jest Misja Osobista pozwalająca na odblokowanie dodatkowych zadań, zysków i terenów dla Inkwizycji. Cel Gry Celem jest oczywiście uratowanie Imperium przed wielkim złem i takie tam ale również wyniesienie Bohaterów Graczy do rangi pełnego Inkwizytora. Pełnego? A no tak. Gdyż Bohaterowie Graczy również zaczynają grę na 5 pełnej profesji, jednak by pokonać wspomniane wielkie zło musza najpierw stać się pełnokrwistymi Łowcami Czarownic, jest to 6 profesja BG. Bohaterowie Graczy Scenariusz przewiduje od jednego do trzech graczy w bardzo długiej i zaplanowanej co do kroku kampanii mogącej potrwać nawet rok, może dwa. Z tego powodu zależeć mi będzie na graczach mogących naprawdę poświecić część swojego prywatnego życia dla tej przygody. Szukam więc rzetelnych graczy. O samych postaciach słów kilka również się należy. Wspomniałem, że BG są postaciami na pełnej 5 profesji wchodzącej na łowcę czarownic. Nie są oni jednak już gotowymi postaciami z wybranymi umiejętnościami czy wylosowanymi statystykami a jedynie ścieżką kariery jaki wybrał bohater. BG dzielą się na 3 klasy, stąd też scenariusz przewiduje od 1 do 3 graczy. Klasycznie są to; wojownik, łotrzyk i mag (w połączeniu z BNami jest to po 5 różnych rodzajów przedstawicieli tych klas, całkiem fajnie co nie). Ścieżki Kariery dla BG to: Wiarus ex-Ochotnik;ex-Najemnik;ex-Ochroniarz;ex-Łowca Nagród;ex-Egzekutor->Łowca Czarownic Klecha ex-Akolita;ex-Zakonnik;ex-Kapłan;ex-Wybraniec Boży;ex-Egzorcysta->Łowca Czarownica Agent ex-Śmieciarz;ex-Ciura Obozowa;ex-Szarlatan;ex-Szpieg;ex-Zakapturzony Brat->Łowca Czarowni Jegier ex-Żołnierz,ex-Przepatrywacz,ex-Strażnik Dróg,ex-Zwiadowca;ex-Łowca Wampirów->Łowca Czarownic Paladyn ex-Sługa,ex-Paź,ex-Giermek,ex-Rycerz;ex-Rycerz Panter->Łowca Czarownic Zmieniłem zdanie i dam graczom 6 pełnych profesji bez prawa zmiany poprzednich profesji. Od 7 profesji mają już prawo wyboru. Każda ze ścieżek, każda z profesji to osobny bohater z osobną historią stworzoną przez MG, NIE można jej zmienić. NIE można wybrać innych profesji na ścieżce. NIE można grać nie-Sigmarytą. Pytanie Teraz gdy już wiecie mniej więcej czym będzie gra pora na pytanie. Pytanie jest następujące. Kto, ilu i jaką klasą chciałby zagrać w tą sesje? Przypominam, że jest to plan długoterminowy więc tylko poważni gracze proszę.
__________________ Man-o'-War Część I Ostatnio edytowane przez Baird : 19-12-2014 o 07:58. |