Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > O forum > Sondy
Zarejestruj się Użytkownicy

Sondy Tu możesz wrzucić sondę nt. zmian organizacyjnych na forum, ankietę do swojej pracy magisterskiej lub po prostu "zbadać rynek".


Zobacz wyniki ankiety: Storytelling czy turlanie?
Storytelling 37 55.22%
kostki 24 35.82%
inne (jakie?) 6 8.96%
Głosujących: 67. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11-01-2005, 13:08   #1
Administrator
 
Solinarius's Avatar
 
Reputacja: 1 Solinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputację
Storytelling a kostki w PBF

Wiadmo ,jedno i drugie ma swoje wady i zalety.
W związku z wprowadzeniem generatora postanowiłem przeprowadzić ankietę (żeby upewnić się czy to miało sens wogóle )
Więc pytanie:co sprawia Wam większą radochę?
 
Solinarius jest offline  
Stary 11-01-2005, 14:41   #2
 
Vengar's Avatar
 
Reputacja: 1 Vengar ma wspaniałą reputacjęVengar ma wspaniałą reputacjęVengar ma wspaniałą reputacjęVengar ma wspaniałą reputacjęVengar ma wspaniałą reputacjęVengar ma wspaniałą reputacjęVengar ma wspaniałą reputacjęVengar ma wspaniałą reputacjęVengar ma wspaniałą reputacjęVengar ma wspaniałą reputacjęVengar ma wspaniałą reputację
Mi wielką radochę dają kostki
Mam "miendkie" serce i ciężko mi przychodzi poważne ranienie, a co dopiero zabijanie postaci graczy :P Ale jeżeli są kostki to nie będzie już ode mnie zależało czy komuś się topór wbije w głowę czy nie (no chociaż na upartego mogę uratować ).
Dlatego mój głos oddaję na partię KOSTKI
 
__________________
What's the difference between Pope John Paul II and Madeleine McCann?
The Pope died a virgin.
Vengar jest offline  
Stary 11-01-2005, 15:10   #3
Administrator
 
fleischman's Avatar
 
Reputacja: 1 fleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputację
Ja mam tak, że wolę storytelling ale w walce kostki...
Bohaterowie mogą robić co chcą (prawie) bez rzutu kostką ale gdy przychodzi do walki to kostki są lepsze.
Przynajmniej nie ma problemów z zabijaniem..
Poprostu prawidłowe wyważenie jednego i drugiego.
 
fleischman jest offline  
Stary 11-01-2005, 15:15   #4
 
diabolique's Avatar
 
Reputacja: 1 diabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwu
Poprostu fleischman, wyjołes mi to "z ust" równowaga musi być. czasami takie jaja wychodzą z kostkami ze płakać mi sie chciało. Chociaz bohatera pech czsem powinien spotkać...i to nie tylko w walce.
 
__________________
eMIEJoteSCe eNA PeODePyIeS
old desingn(tm)'s man
diabolique jest offline  
Stary 11-01-2005, 15:22   #5
Administrator
 
fleischman's Avatar
 
Reputacja: 1 fleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputację
No wiadomo, że nie pozwolę graczowi żeby przeszedł sobie po linie nad przepaścią albo bezproblemowo przekradł się obok smoka...
Właśnie trzeba znaleźć tą równowagę, ale też ludzi nie zamęczyć mechaniką i kazać potwierdzić to czy komuś się udało zrobić dobrze herbatę rzutem kostką...
Nie wspominam mile przeprawy przez kanion, która wymagała 20 rzutów kostką wykonanych przez jednego gracza.
Poza tym to jeszcze warto ładnie opisać wynik rzutu...
 
fleischman jest offline  
Stary 13-01-2005, 12:09   #6
 
Nassair's Avatar
 
Reputacja: 1 Nassair jest godny podziwuNassair jest godny podziwuNassair jest godny podziwuNassair jest godny podziwuNassair jest godny podziwuNassair jest godny podziwuNassair jest godny podziwuNassair jest godny podziwuNassair jest godny podziwuNassair jest godny podziwuNassair jest godny podziwu
Oczywiscie storytelling. I tak jako mistrz gry mozesz wszystko w granicach "rzeczywistosci" prowadzonego swiata. Jesli kostki to wszystkie rzuty wykonuje MG (bo po co gracz przez jakis rzut ma zginac kiedy wcale nie musi :P ) a tak rzuca MG i opisuje co chce :P.Kastki dla wszystkich ewentualnie w finalowym starciu (jesli takie przewiduje scenariusz) lub zdarzeniu o podobnej wadze. Jest bardziej dramatycznie i MG ma wiekszy wachlarz mozliwosci.
 
__________________
And then... something happened. I let go.
Lost in oblivion -- dark and silent, and complete.
I found freedom.
Losing all hope was freedom.
Nassair jest offline  
Stary 13-01-2005, 12:34   #7
 
Abbudin's Avatar
 
Reputacja: 1 Abbudin ma wyłączoną reputację
Ja w rzeczywistości lubie kostki. dużo kostek różnego koloru i z różną liczbą oczek. Odczuwa sie wtedy sprawiedliwość. Ale na forum nie wiem jak to się będzie sprawdzać. Dobrze że są ale wedługo nmie przycisk "rzuć" nigdy nie zastąpi prawdziwej kostki.
 
__________________
__/\___/\___/\_____/\_______/\____________/\___________________
Abbudin jest offline  
Stary 13-01-2005, 12:38   #8
 
diabolique's Avatar
 
Reputacja: 1 diabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwu
Kostki w PBF ? w cp2020 się nie sprawdzą a szkoda tyle fajnych tabelek...[chyba ze sam bede rzucał hehe] ale co do mechaniki rzut w cp 1k10 i przy wyniku 1 oznacza totalna klęske/niepowodzenie i co zrobić? karty postaci oczywiście dla kontroli mozliwości bedą ale kostki narazie odłorze. choć może sie zdarzyć ze poprosze kogoś aby wykonał rzut.
 
__________________
eMIEJoteSCe eNA PeODePyIeS
old desingn(tm)'s man
diabolique jest offline  
Stary 14-01-2005, 20:47   #9
 
Qbista's Avatar
 
Reputacja: 1 Qbista ma wyłączoną reputację
Cóż, rzadko zdarz się, by na moich sesjach nie było ani jednego rzutu kostką, lecz na forum... Cóż, nigdy nie grałem z rzutami, zawsze sam storytelling (nie było takiego świetnego generatora). Uważam jednak, że w sesjach PBF rzuty kostką będą ciekawym dodatkiem. Choć i bez nich można sobie świetnie poradzić.
 
__________________
MG, P+, G++, SG++, SS, SD++, K, p, Z, S---, H, D+, K, f-, h, w-, cp--, sf+, L+, NS+++, SC -, Kon+, D++, Gaz+, T+, SU?; ZC, WoD, SW, GS
Qbista jest offline  
Stary 01-02-2005, 13:00   #10
 
Tordis's Avatar
 
Reputacja: 1 Tordis ma wyłączoną reputację
I jedno, i drugie. Bez kości wszystko staje się przewidywalne. Z nadmiarem kosci - monotonne i wydłużone.
 
__________________
Nindyn vel'uss kyorl nind ratha thalra elghinn dal lil alust.
Tordis jest offline  
Zamknięty Temat



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:29.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172