24-03-2005, 22:25 | #11 |
Reputacja: 1 | Diabolique: Pytanko? Skad sciągnąc - nie wiem na pewno gdzies na torrentach jest, bo to popularne. To serial jak nazwa wskazuje i ma 26 odc. Co do strachu musialabym sie zastanowic - kolega mowil, ze po "Mononoke Hime" miał koszmary, ale to kwestia wczucia sie w klimat. Ale anime jest rewelacyjna - przynajmniej niektore sceny .... brrrr....majstersztyk. Moze Hundred Stories - to o straszliwych legendach japonskich - trzeba tez złapac klimat, zwlaszcza, ze animacja jest specyficzna. Wystraszyc sie mozna glownie bohaterow - na pewno nie są to dobre duszki :/ Czasem nie wiadomo, kto bardziej zawinił - oni, czy zbrodniaze, ktorym wymierzają "sprawiedliwość". Ale jest niesamowite miejscami. Milly - zgadzam sie z Tobą. W ogole muzyka Joe Hisaishi'ego jest bardzo dobra, nie tylko w tej anime - zresztą chyba jest ulubionym kompozytorem Miyazakiego Swietny tez jest Kenji Kawai - robił np do Ghost In The Shell I i II, Vampire Princess Miyu, ale też filmy Ringu - czyli Ring japonski - i Avalon. Fullmetal Alchemist jest faktycznie dobry - w ogole sam pomysl jest ciekawy, choc nie nowy (magia + technika), a miare rozwoju akcji film robi sie na prawde powazny - czasem moze az za... I zadna poistac nie jest płytka - kazda ma własną osobowośc i dylematy. Bohaterow jest zas duuuzo. A film ma wyjść w lipcu Dla zainteresowanych polecam strone http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php - najlepsze jakie znam zrodło informacji oraz calkiem niezłe, jesli chodzi o ocenę "jakosci" anime - uzytkownicy mają niezly gust <autoreklama > Np Fullmetal oceniony jest na exellent przez 600 osob - i nie bez powodu. |
24-03-2005, 22:39 | #12 |
Reputacja: 1 | acha BIG THX bo znazazłem 13 :P cinków
__________________ eMIEJoteSCe eNA PeODePyIeS old desingn(tm)'s man |
25-03-2005, 12:27 | #13 |
Reputacja: 1 | No nie wiem czy Mononoke Hime jest anime, na którym się można bać... No, jest pewna dawka tajemnicy, mistycyzmu, są nawet "urywane, latające ręce" (po których oburzeni rodzice zabierali swe pociechy z kin ), ale raczej nic, po czym możnaby bać się zasnąć. Co nie oznacza, że nime nie jest świetne - warto zobaczyć, wzruszyć się, posłuchać muzyki Natomiast Vampire Princess Miyu - no to już inna sprawa. Po niektórych odcinkach naprawdę się bałam. A najstraszniejsza, a zarazem najbardziej wzruszająca i zresztą moja ulubiona bohaterka - to Reiha. Na moje nieszczęście, chociaż oglądałam to już dobre dwa lata temu, do dzisiaj nie zdobyłam ostatniego odcinka (sic!) ;-( O SE Lain wiele słyszałam, ale nigdy nie oglądałam Podobno naprawdę warto zobaczyć dla samego klimatu. Diabołku, jak ściągniesz to mógłbyś w jakiś magiczny sposób mi to cudo podrzucić :P A swoją drogą ładny off topic nam się zrobił. To już nie jest temat o Evangelionie, ale o anime jako takim. |
25-03-2005, 20:16 | #14 |
Reputacja: 1 | ups - offtop sie faktycznie zrobil... O NGE mozna pisac kilometrami, ale najpierw wszyscy musieli by widziec i to na swiezo - ja ogladalam jeszcze w LO czylo jakies 6 lat temu (jeszcze na VHS, ach, to byly czasy...). Swoją drogą - skoro dyskusja sie toczy, to po co martwic sie o szczegóły 8) W Mononoke niesamowite wrazenie na mnie zrobila scena, gdzie ludzie przebrani w skóry martwych dzików suną lasem za dzikiem-bogiem (nie pamietam w tej chwili imienia). Uwazam tę scene za rewelacyjną, chyba najlepsza w filmie, przynajmniej pod względem dramatyzmu walki. Vampire Princess faktycznie jest dobra - rozumiem, ze ogladalas tylko serie TV. Polecam bardzo OAV-ke, 4 odc, o tym samym tytule, ktora jest pierwowzorem serii TV i "prawdziwą" histirią Miyu (troche sie rozni z serialem, ale nie z mangą o ile dobrze mi sie wydaje. Dotyczy to głownie spotkania Miyu z Laavą). Ona dopiero ma klimat...Jesli chcesz ostatni odcinek moge sie podzielic Tylko nie "p2p", bo niestety jestem modemowcem. Aaaa DIABOLIQUE !!!! Zle sobie popatrzylam na listę (o pozycje wyzej, na Scryed - nie wiem jakim cudem mi sie pomylilo :/), bardzo przepraszam - Lain faktycznie ma 13 odc. Przepraszam raz jeszcze. Zeby utrzymac temat chociaz RPGowy - czy ktos ogladał .hack//SIGN? ew .hack//Liminality? Rzecz dzieje sie w grze RPG on-line. Polecam, dobra muzyka, ciekawy pomysl, a w swiecie "The World" sama bym chętnie zagrała Nie polecam .hack//Legend, bo to juz wole wariacje na temat. Chociaz miła rozrywka, od powaznego Liminality zwłaszcza. |
07-05-2005, 13:01 | #15 |
Administrator Reputacja: 1 | Hmmm... Przed chwilą skończyłem oglądać Ghost in the Shell... Wiem, że późno coś troche I czuję się, hmmm... Jak by to określić. Wymiotło mnie i to niesamowicie. Lubie taką gimnastykę dla umysłu podczas oglądania a to mi dostarczyło tego aż zanadto i jeszcze to przetrawiam. Bardzo pożądne anime, niezła animacja i kreska, muzyka bdb, no i ten pomysł i wizja świata coś ala cyberpunk. Nie wiem czemu kojarzy mi się to z filmem Ja, robot Nie moge się doczekać obejrzenia 2 części... |
07-05-2005, 13:12 | #16 |
Reputacja: 1 |
__________________ "A flame which never dies, but brightens with the passing of time." |
07-05-2005, 13:17 | #17 |
Reputacja: 1 | fleischman, to raczej powinno kojarzyć sie w drugą stronę, wszka GITS jest duuuzo starszy nawet 'Matrix' był na nim wzorowany (dla opornych - tworcy sami sie przyznali) choc chyba tylko pod względem zdjęć. Dwójki nie widzialam - choć mam, ale slyszalam ze troche różni sie klimatem, i jest bardziej przegadana... Ale też dobra. O seriach natomiast slyszalam wiele dobrego (sama nie moge sie zabrac, stracilam chyba serce do cyberpunka), zwlaszcza muzyce i zdjeciach. Tytuły to : Ghost in the Shell: Stand Alone Complex Ghost in the Shell: 2nd GIG Tego samego rerzysera, czyli Mamoru OSHII: Angel's Egg (tu sie mysli, zwlaszcza ze dialogów jest moze 4 linijki....), Blood - the last vampire; Jin-Roh - baaardzo dobre i powazne. A tak ogolnie z dobrych poleacam Memories, Saikano, Tokyo Godfathers (to nie jest o mafii ) |
07-05-2005, 13:31 | #18 |
Administrator Reputacja: 1 | A to nie wiedziałem, chociaż wszystko najpierw mi sie z Matrixem skojarzyło a potem z I, Robot. Wszystko będe oglądał ^^ Jeszcze mam zaległą długometrażówkę Bebopa... No i potem obejrzeć jeszcze raz NG:E nareszcie w normalnej jakości ^^ Troche tego będzie :P |
07-05-2005, 13:37 | #19 |
Reputacja: 1 | Ghost jest kultowy chyba dla wszytskich, nie tylko animaniakow. Beebop jest cool a gdzies w drugą polowe serii należy film wsadzić. Weiss Kreutz Tv + OAV + Gluchen oraz Witch Hunter Robin są też dobre i Rurouni Kenshin OAV (serial też ale oav-ka wymiata samurajskim klimatem). Psychika postaci bardzo dobrze zarysowana. |
07-05-2005, 13:41 | #20 |
Administrator Reputacja: 1 | Kenshina musze od kumpla zakosić No i Full metal Alhemist'a - podobno wymiata. Jak ja na to wszystko czas znajde |