|
Warhammer Fantasy Role Play Warhammer Fantasy Role Play |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
07-08-2009, 08:53 | #71 |
Reputacja: 1 | Ja zawsze swoje sesje zaczynam w karczmie albo gdzies w ciemnym i mrocznym lesie w kturym jak łatwo sie domyslec roi sie od niebespiecznych stworzeń i miejsc np. opuszczonych kopalni,chat fanatków,obozowisk orków,lub po prostu orzywieńcy ukryci w gęstej mgle.Jest tyle możliwosci że sie w głowie nie miesci . Więc ruszaj brachu śmiało aby toczyc przygode ktura przerazi graczy i ich bohaterów,powodzenia!! Przepraszam za błedy ortograficzne jesli jakies są :P Proszę się zapoznać z regulaminem LI, ze szczególnym uwzględnieniem punktu 3. Proponowałbym również, żebyś zamiast przepraszać w każdym poście za błędy, zabrał się za ich unikanie. A to nie jest trudne. Pozdrawiam Kerm Ostatnio edytowane przez Kerm : 07-08-2009 o 09:24. |
13-10-2009, 17:33 | #72 |
Reputacja: 1 | Mam pytanie czy w którymś dodatku do drugiej edycji jest coś o magicznych miksturach i ich tworzeniu?
__________________ "Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead." Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017. |
13-10-2009, 17:55 | #73 |
Reputacja: 1 | Jest. W Królestwach Magii. |
14-10-2009, 09:56 | #74 |
Reputacja: 1 | Z tego co pamiętam chyba wspomniane jest także w "Zbrojowni starego świata"
__________________ Dyplomata to ktoś, kto mówi ci abyś poszedł do diabła, a ty cieszysz się na podróż... |
27-12-2009, 20:30 | #75 |
Reputacja: 1 | a ja nie wiem jak rozdawac punktu doświadczenia mam kolege gracza który jest rozbójnikiem nie wiem jak mu prowadzic przygody jestem początkujący i prosze o pomoc!!!! w razie jak by mnie nie było to pls pisac na to gg: 10966798 z góry thx |
27-12-2009, 21:32 | #76 |
Reputacja: 1 | Obawiam się, że rada na to jest tylko jedna: dokładnie przeczytaj podręcznik główny Warhammera. Potem zaś proponuję użyć czegoś gotowego, w internecie wiele osób udostępnia swoje przygody, rozpisane już całkiem dokładnie. Można też zakupić jakąś oryginalnie wydaną przygodę, większość z nich jest na prawdę dobra. A reszta to już tylko słowa słowa słowa, z czasem się człowiek wyrabia.
__________________ If I can't be my own I'd feel better dead |
27-12-2009, 21:42 | #77 |
Reputacja: 1 | Ja uważam że lepiej jest przyznawać mniej punktów niż więcej, powiedzmy minimum 100 PD za przygodę (około 4 godzin sesji) + dodatkowe punkty za pomysłowość i odgrywanie roli do maksimum 200 PD. Co do kwestii fabularnej dla rozbójnika to proponuję rozgrywkę w stylu Zorro, czyli pojedynki, pościgi, piękne kobiety i ciągle spiskujący wrogowie.
__________________ "Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead." Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017. |
13-01-2010, 12:56 | #78 |
Reputacja: 1 | moze tak wklepie sie troche nie na miejscu ale osobiscie uwazam ze warto przeczytac Szczurołapa - Bruna Lee utrzymywana w bardzo fajnym klimacie i przez kilka osob ksiazka jest uwazana za idealny wstep do Starego Świata
__________________ Straszliwe przeżycia zmuszają do zastanowienia, czy ten, kto ich doświadcza, sam nie jest czymś straszliwym. Nietzsche |
01-02-2010, 18:14 | #79 |
Reputacja: 1 | Magiczne przedmioty a kowale run mam pytanie jak jest z tymi magicznymi przedmiotami, z reguły wiadomo ze są bardo rzadkie i na dobrą grę zdarza się ze są 3 magiczne artefakty na drużynę. A jak jest jak się gra kowalem run przecież on może tworzyć zbroje itp magiczne. Czy po prostu te najrzadsze magiczne przedmioty to są zrobione z metali takich jak ithilmar i gromril. A runiczne artefakty nie zaliczają się do rzadkości takich jak tamte? Ostatnio edytowane przez wizard : 01-02-2010 o 18:32. |
01-02-2010, 18:34 | #80 |
Reputacja: 1 | Nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem pytanie, ale dokładny opis run, procesu ich tworzenia i profesji zajmujących się tym procederem znajduje się w podręczniku "Królestwa Magii". Ogólnie istnieją dwa rodzaje run - zwykłe i mistrzowskie. Przedmioty obdarzone tymi pierwszymi rzadko spotyka się poza krasnoludzkimi siedzibami, ale nie są one zbyt potężne. Mistrzowskie natomiast znajdują się tylko na przedmiotach należących do krasnoludzkich królów i herosów, a ich moc jest naprawdę wielka (np. broń zaklęta jedną z mistrzowskich run zupełnie ignoruje pancerz wroga). |