|
Warhammer Fantasy Role Play Warhammer Fantasy Role Play |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
22-04-2012, 20:28 | #11 |
Reputacja: 1 | Co do wysokiej magii, żaden mg nie odda takiej władzy w ręce graczy. Dla graczy zostaje możliwości zaczęcia od guślarza, ukończenia go, potem czarownika czy nawet czarnoksiężnika, a potem zgłoszenia się do mg do jakiegoś Kolegium Magii i jeśli mg nie ubije takiej postaci, gracz będzie miał to co chciał, większą potęgę. Czarownik daje dostęp do zdolności czarostwo konkretny czar z dowolnej tradycji o ile poziom mocy jest 15 lub mniejszy i płaci się za niego po 200PD. Elfy czarodziej są traktowane po macoszemu z względu na specyfikę świata. Taki elf przez większość społeczeństwa Imperium będzie traktowany jak mutant lub kultysta. Julian niebyt dokładnie, a nawet bardzo źle, według "Królestwo Magii" każda tradycja magii dzieli się na trzy ścieżki po 10 czarów. Czarów w jednej tradycji jest łącznie 20. Postać poznaje tylko jedną ścieżkę zwierającą 10 czarów. Płacąc po 100PD z zdolność dodatkowy czar może poznać następny inny czar z innej ścieżki tej tradycji. Reasumując, poznając wszystkie czary z jednej tradycji trzeba zapłacić 1100 expa. Czyli 100 punktów za zdolność magia tajemna (cień) daje dostęp do 10 czarów z jednej ścieżki tej tradycji, oraz za pozostałe 10 czarów za każdy po 100 Punktów doświadczenia czyli 1000, razem 1100exp.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 Ostatnio edytowane przez Cedryk : 22-04-2012 o 20:45. |