|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
14-09-2017, 13:09 | #131 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ "Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead." Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017. | |
15-09-2017, 13:30 | #132 | ||
Reputacja: 1 | W międzyczasie mapa, o której była mowa w prologu do sesji. Pierwszym problemem stojącym przed graczami będzie znalezienie wejścia do megalochu pośród dziesiątek kurhanów i to akurat tego wejścia, które prowadzi do właśnie tej mapki. Bo wejść jest naturalnie więcej. e. Na pw padło dobre pytanie: Cytat:
Ale tworzenie magicznych przedmiotów wymaga również specjalnych składników. W przypadku takiej leczącej mikstury mogłoby to być żądło wielkiej pszczoły czy gruczoł ślinowy wielkiej pijawki. Sounds like an adventure. A ponadto tworzący musi posiadać warsztat o wartości przynajmniej 4000 gp (+2000 gp za każdy kolejny poziom zaklęć powyżej 1), choć odpowiednie gildie mogą wynająć warsztat, a postacie graczy w trakcie gry mogą starać się zostać członkami lub chociaż zaprzyjaźnić z takimi gildiami. Jak zerkniecie na Punkty Doświadczenia, to zobaczycie, że to nawet dosyć opłacalne pod względem rozwoju postaci - zamierzona możliwość dla graczy lubiących zadania od gildii najemników, złodziejów czy magów i podobne przygody (na myśl przychodzi seria The Elder Scrolls). Co więcej, tworzenie przedmiotu może się nie udać - uwarunkowane jest to testem INT (Arcana), ale niezbyt trudnym (myślałem o czymś w stylu 10 + poziom zaklęcia). Wszystko w zgodzie z ACKS i tym, co pisałem w FAQ o magiczności świata: Cytat:
Oczywiście wszystko o czym piszemy to plan na grę o naprawdę długim horyzoncie czasowym, a my startujemy od zera do bohatera, ale... na drugim poziomie jako sześcioosobowa drużyna już powinniście dysponować sumą około 9600 gp ze skarbu (w praktyce kwota może się różnić), więc na warsztat na luzie starczy. A i z konsekwencją w prowadzeniu długich kampanii u mnie coraz lepiej (niedawno ruszyłem czwartą część mojej równoległej sesji), więc wszystko jest do zrobienia. Nie wierzcie tym ludkom, którzy twierdzą, że PBF dobre jest tylko do jednostrzałów i krótkich sesji, to ludzie słabej woli. Da się grać i dziesięć lat w jedną kampanię.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 15-09-2017 o 14:08. | ||
15-09-2017, 15:22 | #133 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
15-09-2017, 15:32 | #134 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
15-09-2017, 16:48 | #135 |
Reputacja: 1 | W cenniku możecie zobaczyć, co da radę zbudować za taką kwotę. Wyniesienie takiego skarbu to przygoda sama w sobie.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman |
15-09-2017, 17:09 | #136 |
Reputacja: 1 | Może warto plądrować już raz "splądrowane lochy". Awanturnicy zabierają złoto i kosztowności a takie rzeczy jak cenne tkaniny, meble, różne ozdobniki, drzwi, lampy i skomplikowane mechanizmy pułapek zostawiają a cały ten szmelc może być wiele warty. A jak bezpieczniej bo większość szkaradztwa już wybita. |
15-09-2017, 17:11 | #137 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
A czy z czasem będzie bezpieczniej - raczej nie, bo natura nie znosi próżni i loch się znowu zapotwarza. Mam na to swoje procedury.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 15-09-2017 o 17:52. | |
15-09-2017, 18:29 | #138 |
Reputacja: 1 | Czyżby rzut w tabeli na wędrowne potwory, rodem z Labiryntu Śmierci?
__________________ "Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead." Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017. |
15-09-2017, 18:40 | #139 |
Reputacja: 1 | Albo taki reset w ogóle. |
15-09-2017, 21:36 | #140 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |