Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11-11-2019, 13:28   #51
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
Draugdin rekrutacja wisi do końca tygodnia. W tym tygodniu powstanie miniaturowy podręcznik z zasadami dla pilotów oraz opis subsektora granicznego w którym zaczniemy przygodę.

Liczę na wasz udział w każdym elemencie światotworzenia. W tym na budowaniu podsektora, szukaniu ilustracji okrętów, budowaniu ich planów. Wszystko to może się przydać. Również w budowaniu floty własnej i Kilrah. Zmiany w napędach skutkują tym, że wszystkie okręty trzeba stworzyć od początku.
 
Fenrir__ jest offline  
Stary 13-11-2019, 13:39   #52
Mag
 
Mag's Avatar
 
Reputacja: 1 Mag ma wspaniałą reputacjęMag ma wspaniałą reputacjęMag ma wspaniałą reputacjęMag ma wspaniałą reputacjęMag ma wspaniałą reputacjęMag ma wspaniałą reputacjęMag ma wspaniałą reputacjęMag ma wspaniałą reputacjęMag ma wspaniałą reputacjęMag ma wspaniałą reputacjęMag ma wspaniałą reputację
Przyszło mi do głowy pytanie o to czy postacie graczy i jacyś NPC się znają sprzed dołączenia na Victorię?

Bo rozumiem, że zaczynamy jako świeżynki po kursie, ale czy jest jeden ośrodek szkoleniowy danej floty czy jest ich wiele rozsianych po układach i flota wybiera sobie, których absolwentów chce? Bo jeśli jest wiele takich ośrodków szkoleniowych to bez problemu możemy pierwszy raz widzieć się na oczy dopiero w przygodzie, ale jeśli przechodziliśmy kurs razem w jednym miejscu to wtedy siłą rzeczy musimy już co o sobie nawzajem wiedzieć (np ktoś jest kujonem, ktoś inny jedzie na talencie, ktoś jest dupkiem a ktoś naiwny itp.)
 
__________________
"Just remember, there is a thin line between being a hero and being a memory"

Gram jako: Irya, Venora, Chris i Lyn
Mag jest offline  
Stary 14-11-2019, 05:23   #53
 
Raga's Avatar
 
Reputacja: 1 Raga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputację
Moja postać w historii już ma jakieś walki więc mogła być przerzucona z innego miejsca / przydziału. Pewnie się nie znamy, ale mogliśmy o sobie słyszeć.
 
__________________
Walls of stone do not a fortress make. But they're not a bad start.
Raga jest offline  
Stary 14-11-2019, 11:11   #54
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
Zależy mi na tym byście znali się nawzajem i znali ludzi, z którymi będziecie latać. Wszyscy piloci w eskadrze maja swoje imiona i historie...

Wasi bohaterowie zostali dołączeni w ramach uzupełnień na lotniskowiec Victoria, który wysłany został ndo granicznego podsektora Qui Go Lean. Już około miesiąc czasu są razem na pokładzie. Z czego od około tygodnia znajdują się w podsektorze. Niektórzy latają w flocie od ponad 10 lat inni są świeżymi rekrutami zaraz po półrocznym kursie. Wszyscy piloci się mniej więcej znają. Kilku może się znać od lat inni latają ze sobą zaledwie od tygodnia. Ogólnie piloci myśliwcy mają większą swobodę. Nawet co poniektórzy gwiazdorzą. Wybaczana jest im buntowniczość i nie trzymanie się regulaminów. Bo to oni ofiarnie rzucają się na wroga wiedząc, że wielu z nich nie wróci...

Poniżej skład waszych eskadr.

Skrzydło A - Shadows:

Draugdin “Ghost” Mistborn - młodszy podporucznik - Draugdin - Bohater odznaczony gwiazdą marynarki. Bardzo dobry pilot dopiero znajdujący się w roli dowódcy eskadry. Brał udział w wielu krwawych bitwach, jeden z najbardziej doświadczonych bojowo pilotów na Victorii
Skrzydłowy Benet “Woody“ Woods - pilot - jeden ze świeżych rekrutów. Latał tylko na transportowcu ojca do czasu aż nie zaatakowali ich piraci. Sympatyczny młody chłopak, który nienawistnie patrzy na Fierce. Lata kiepsko

Jake “Shorty” Hall - sierżant - Adi - Latał z Draugdinem niemal od początku zaczynali jako skrzydłowi teraz działają bardziej niezależnie. Również bardzo doświadczony pilot spokojny i pewny siebie za sterami.
Skrzydłowy Kassim “Górnik” Perez - pilot pierwszej klasy - Potężnie zbudowany mężczyzna. Mocno kontrastuje z niskim Shortim. To zaradny zaprawiony w trudzie człowiek. Znający się na wszystkim. Doskonale zna się na skanerach. Lata średnio

Cliff “Cleveland” Cassidy - Starszy pilot - Harry_p - prawdziwy kosmiczno cowboy. Wiecznie w nieodłącznym kapeluszu i stromodnym sześciostrzałowcu u boku. W każdej wolnej chwili z gitarą. Wszyscy musieli polubić muzykę country, bo jest ona nieodłączną częścią Clevelanda… Ci co go znają od lat mówią, że lata świetnie jak na cowoboya, a gra na gitarze świetnie jak na pilota…
Skrzydłowy Bernard “Haquim” Yunis - Starszy pilot - człowiek od zawsze związany z flotą, nawet się chwali że był w akademii marynarki… Ci co go znają dodają złośliwie, że tylko przez 2 lata zanim go wyrzucili… Haquim nie jest wybitnym pilotem, ale nadrabia doświadczeniem.

Skrzydło A uzupełniają

Avis “Szaman” Campbell - wolny duch. Długie dredy tęczowe naszywki. Wiecznie na bakier z wojskowym reżimem. Liczne skargi i kary… Ale lata dalej bo lubi i jest w tym dobry…
Melborn “Eagle Eye” Knight - jeden z najlepszych strzelców wśród pilotów. Mówią, że potrafi z lasera anioła zestrzelić kapelusz Clevelanda i to w pełnym ciągu!
Christian “Grey” Grey - Przystojniak jakich mało. Cieszący się uwagą mnóstwa kobiet na lotniskowcu… Śmiało może konkurować z Diukiem. Różnica polega na tym, że Grey jest słabym pilotem…
Dominic “Samuraj” Hicks - Zafascynowany feudalną japonią. Jest ewidentnym brytyjczykiem stylizującym się na japończyka ma bzika na punkcie swojego honoru...


Skrzydło B - Hunters:

Ian “Hunter” St. John- podporucznik - Raga - Prawdziwy as pilotażu jeden z najlepszych pilotów w flocie. Dowdóca skrzydła aniołów.
Skrzydłowa Troy “Jasmin” Anderson - pilot pierwszej klasy - pilotka przypominająca arabską księżniczkę z starych filmów z ziemi. Jest cicha i unika towarzystwa. Wydaje się smutna i nieobecna. Nie należy do wybitnych pilotów i mocno odstaje od swojego skrzydłowego.

Eyre “Fierce” Pearce - pilot - Mag - Członkini załogi Czarnobrodego - najgroźniejszego pirata z jakim unia miała do czynienia. Do floty wstąpiła, bo za alternatywę miała pluton egzekucyjny. Jej reputacja ją wyprzedza. Część załogi Victori ze strachem ją omija inni przyglądają się jej ciekawym wzrokiem. Dwóch nazbyt ciekawskich trafiło do lazaretu. Jeden ze złamanym nosem, drugi z wyłamaną ręką ze stawu. Lata i walczy bardzo dobrze.
Skrzydłowy Simon “Sheriff” Jokinen - pilot - Na początku starał się ukrywać swoją przeszłości, ale po 2 godzinach wyszło, że jest byłym policjantem, a przydział do Fierce tylko potwierdzał, że najprawdopodobniej nie do końca zrezygnował ze służby… Szybko ochrzczono go szeryfem. Okazał się niezbyt wybitnym pilotem, ale za to świetnym specem od komputerów i skanerów.

Danny “Duke” Warrington III - starszy pilot - Mike - Twarz eskadry i ogólnie chłopak z plakatu rekrutacyjnego. Przystojny, młody, szalony i uzdolniony. Lata bardzo dobrze i ma tego świadomość. Jeden z młodszych pilotów ale bardzo lubiany.
Skrzydłowa Diana “Strzyga” Haintz - pilot pierwszej klasy - również bardzo dobry pilot. Między Strzygą o Diukiem coś ewidentnie iskrzy. Być może coś między nimi kiedyś było, ale ilość jadu i nienawiści jaka wisi między nimi nie wróży dobrze.

Skrzydło B uzupełniają
Akbar i Nurul Manning - Czarnoskórzy bracia bliźniacy Zwani Black & White
Kaori “Żuraw” Rumiko - Wyciszona poetka i artystka uwielbiajaca skladac origami
Diana “Trefl” Wright - Wiecznie uśmiechnięta i zapatrzona w Diuka… Ale raczej nie mająca u niego szans. Nazywana treflem ze względu na znamię przypominające koniczynkę pod lewym okiem.

Co do lotniskowca
Kapitanem jest Lennox Newman nazywany “Styx” od czasu kiedy oblatywał pierwsze anioły. Zaczynał jako pilot myśliwca i zna się na nich jak niewielu dowódców. To twardy facet, stara się być kompetentny
Pierwszy oficer to komandor Xian Li - Nie walczyła nigdy sama i nie czuła na plecach gorącego oddechu Kilrah ale jest ekspertem i naukowcem nieco łatwowierna i mimo swoich 34 lat. Zna się na wielu istotnych, technicznych i naukowych elementach. Jej główna rolą jest sprawdzenie konstrukcji myśliwców stelth i ich przydatności bojowej. Ujęcie taktyczne i strategiczne zna tylko w teorii...
Porucznik Archibald “Archer” Wells to wasz CAG (commander air grup - dowódcą grupy myśliwskiej). Dowodzi on bezpośrednio myśliwcami. Oszukał systemy rekrutacyjne i jako niepełnoletni zaciągnął się do floty. Był skrzydłowym Styxa… To świetny pilot, nieustępujący pewno Hunterowi , odznaczony wielokrotnie za działania bojowe. Latał by dalej ale wypadek w hangarze zniszczył mu nogę i uszkodził kręgosłup. Utyka teraz i musi siedzieć przed ekranem patrząc jak jego ludzie robią to do czego on był stworzony.

Dla jasności stopnie wojskowe

Piloci kontraktowi
Pilot
Pilot pierwszej klasy
Starszy pilot
Sierżant
Sierżant sztabowy
Chorąży

Stopnie oficerskie
Młodszy podporucznik
Podporucznik
Porucznik
Komandor
Kapitan
Admirał

--------------

No a drugi bardzo ważny temat. Poniżej zamieszczam link do obowiązujących zasad. Są nieco uszczegółowione w stosunku do zasad z podręcznika. Więc jeśli macie pytania uwagi i sugestię piszcie śmiało.

https://docs.google.com/document/d/1...it?usp=sharing

Zmianie uległy też kanonierki. Fuzyjne konstrukcje nie przeszły moich testów i mimo fajnego pomysłu je usunąłem. Zbyt krótki zasięg je wyeliminował. Bo wielokrotnie skuteczniejsze są kanonierki rakietowe i nikt do niczego by nie wykorzystał fuzyjnych konstrukcji. Lotniskowiec ma więc więcej innych modułów i dużo dodatkowych rakiet.

Sama sesja rusza w poniedziałek. Pozostał mi do rozpisania podsektor jeszcze, najwyżej uzupełnię go w przyszłym tygodniu. Ale możemy zacząć już teraz od ustalenia taktyki patrolowania przestrzeni

Obecnie wasza grupa zadaniowa zatrzymała się na orbicie gazowego giganta w systemie Qui A4 (alfa cztery). Jesto to niezamieszkały system na samej granicy podsektora. Z jednej strony znajdują się światy Kilrah z drugiej niedaleko do systemów konfederacji Andromedy. Większość światów podsektora jest jednak niezależna. Sam podsektor nie należy do mocno zaludnionych i był świadkiem sporej ilości batalii.

Sugeruję by większe jednostki stacjonowały przy gigancie kryjąc się w jego cieniu i korzystając z zasobów. Zaś okolicę patrolować przy pomocy kutrów sensorowych w obstawie myśliwców. - nudna robota ale same kutry są wolne i wrażliwe na ataki.Kutry można ustawić w stałych punktach wymieniając je co jakiś czas by załogi odpoczęły. Ich drony jako satelity mogą wzmocnić zasięg sensorów. Dodatkowo punkty nasłuchu można wzmocnić platformami ze stawiacza. Jako eskorta mogą służyć nawet anioły. Bo to siedzenie w miejscu parę godzin paliwa się wtedy nie zużywa, a lotniskowiec “podpięty” pod giganta spokojnie uzupełnia zapasy.

Macie inne propozycje czekam na uwagi
 

Ostatnio edytowane przez Fenrir__ : 14-11-2019 o 11:24. Powód: formatowanie
Fenrir__ jest offline  
Stary 14-11-2019, 11:34   #55
 
Mike's Avatar
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
Aż się prosi o niezapowiedziane ćwiczenia

"Atak" Night Skyów pozwoli sprawdzić w praktyce na ile mogą podejść do strażników
 
Mike jest offline  
Stary 14-11-2019, 16:56   #56
Wiedźmin Właściwy
 
Draugdin's Avatar
 
Reputacja: 1 Draugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputację
Mechanika swoja drogą bardzo sympatyczna. Mam tylko nadzieję, że będziemy grać na uproszczonej wersji, bo inaczej to chyba zakopiemy się w rzutach na inicjatywę i planowaniu ruchów i akcji w trakcie walki powietrznej

Pytanie ode mnie czy w trakcie sesji będą jeszcze szanse na możliwość dalszego awansowania czy coś w ty stylu jeśli chodzi o rozwój postaci?
 
__________________
There can be only One Draugdin!

We're fools to make war on our brothers in arms.
Draugdin jest offline  
Stary 14-11-2019, 18:42   #57
 
Raga's Avatar
 
Reputacja: 1 Raga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Draugdin Zobacz post
Mechanika swoja drogą bardzo sympatyczna. Mam tylko nadzieję, że będziemy grać na uproszczonej wersji, bo inaczej to chyba zakopiemy się w rzutach na inicjatywę i planowaniu ruchów i akcji w trakcie walki powietrznej
Fenrir się zakopie. Dobrze mu tak
 
__________________
Walls of stone do not a fortress make. But they're not a bad start.
Raga jest offline  
Stary 14-11-2019, 21:53   #58
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
Możliwości awansów i rozwojów są możliwe. To w końcu RPG normalnie przychodzą z miesiącami służby... Ale zobaczymy jak wyglądać będzie zaangażowanie i gra. Więc nie myślcie na razie o awansach i dowodzeniu niszczycielami skupcie się na lataniu i przeżyciu.

Mechanika jak wspomniałem na początku to moja broszka. Będę starał się możliwie jej trzymać. Jeśli będziecie chcieli deklarować akcje z mechaniką będziecie mieli większą kontrolę. Ale z punktu widzenia gracza sesja może być niczym czysty storyteling.

Inicjatywa nie jest tak istotna jedynie w kwestii kolejności prowadzenia ognia i akcji. Ale raczej będziemy intencjonalnie do tematu deklaracji podchodzić. Więc nie będziemy rozgrywać tego czekając aż każdy z graczy raczy coś zaplanować. Chciałbym by deklaracje dotyczyły wszystkich 3 faz walki ale wypracujemy to na sesji.

A co do zakopywania się. Prowadziłem sesję dla 50 piratów i dawałem radę. Tutaj dla 20 myśliwców też powinienem dać radę. Już zacząłem tworzyć specjalnego excela.
 
Fenrir__ jest offline  
Stary 16-11-2019, 03:10   #59
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
Ja niestety odpadam. Miałem szczere chęci, ale się nie wyrobię.
 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.
Prince_Iktorn jest offline  
Stary 18-11-2019, 10:20   #60
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
Prince - mogę cię wpisać na listę rezerwową. Jak się coś zwolni w przyszłości.

W tym tygodniu ruszamy z grą. Mam trochę na głowie początkiem tygodnia i może pojawić się obsuwa. Ale zrobię co w mojej mocy by sesja ruszyła najpóźniej w czwartek. Coś nam światotworzenie kiepsko idzie. Bo mało osób jest zaangażowanych. Dlatego organizuje konkurs dla pilotów na stworzenie planu lotniskowca. Nagrodą jest podniesienie 3 statystyk oraz awans o 1 stopień. Więc nagrody są znaczne.

Zasady tworzenia planów pokładów.


1. Obrys statku dowolny. Wybrany jest zwykły typ okrętu - więc nie jest to kula, ale zawsze możemy zmodyfikować to jeszcze, nie jest to też jakiś obrotowy habitat itp. Ale wszystko możemy jeszcze zmienić jak ktoś ma fajny pomysł.

2. Plan powinien być zbudowany na kratce odpowiadającej wymiarą 1,5 mestra na 1,5 metra - skala dowolna, choć wolałbym jakąś czytelną. Jedna kratka odpowiadać będzie 1 tonie z planu okrętu. Więc jeśli mostek ma 60 ton. Zajmie w całości 60 kratek. Jak tam będą rozplanowane konsole to już decyzja projektanta.

3. Ilość pięter jest dowolna

4. Szczegółowy opis parametrów

sensory:
Sensors improved
Countermeasures Suite
Distributed Arrays
Enhanced Signal Processing

to są sensory + zagłuszacze powinny być rozrzucone po całym okręcie. Ale ich waga jest tak pomijalna, że nie trzeba jej zaznaczać.

Kwatery mieszkalne


Jedna kwatera mieszkalna waży 4 tony więc na 4 kratkach trzeba zmieścić terminal odświeżacz i łóżko.

Marines mają baraki ważące 300 ton łącznie przeznaczone dla 150 żołnierzy
Dla oficerów przeznaczono zwykłe kajuty.

Common areas to wspólne obszary na pewno mesa, jakieś kino, deptak widokowy itp.

High Staterooms - ważą 6 ton (6 kwadratów). Są po prostu lepszej jakości. Można tam jakiś stolik i 2 fotele wsadzić np.

Brig - to cele - na 16 tonach mieści się 24 osadzonych. Mogą to być kilkuosobowe cele z kurtynką do prysznica i odświeżania się oraz rozkładanymi pryczami.

Trainig facilities - to miejsce do ćwiczeń. Jakaś strzelnica bieżnie i sprzęt do ćwiczęń

Medical bay ma łóżek dla 50 pacjentów

Zbrojownia - Armoury - pewno większa część zbrojowni powinna byc koło baraków. Ale można umieścić elementy zbrojowni rónież w innych miejscach. Zbrojownia posiada broń zarówno dla marynarzy jak i marines.
Briefing rooms - to pokoje planowania. Tonarz powinien być podzielony na 3 części, 2 duże jedną mniejszą. Duże przeznaczone są dla pilotów i marines do planowana działań (pewno ta pilotów największa). Ta najmniejsza dla kapitana i kadry oficerskiej. Wystarczy niewielkie pomieszczenie.

Re-entry Capsule - to kapsuły ratunkowe. Jedna tona zawiera 4 kapsuły ratunkowe. Dopuszczam łączenie. Np kapsuła ratunkowa dla 4 osób waży 1 tonę.

Hangary i tego typu instalacje

Craft Docking Space - traktowane jako główne miejsce składownia pojazdów. Jest ono dość szczelnie załadowane. Brak miejsca na naprawy.

fullhangar - Duża śluza a zarazem miejsce przeznaczone na podstawowe naprawy statków. Normalnie przeznaczony dla 5 jednostek 50 tonowych, ale na upartego można to połączyć i np zadokować jedną 100 tonową. O ile projektant to przewidzi.

Launch Tube - do wystrzeliwywania myśliwców. Załadunek 10 szt trwa turę. A ich wystrzał jest natychmiastowy. Może być to długa rura, albo jakieś 10 mniejszych katapult.

Recovery Deck - służy do zbierania myśliwców w pełnym pędzie. Normalnie i statek i myśliwiec musiałby dostosowywać prędkość by się myśliwce nie porozbijały.

Construction deck - na pokładzie są warsztaty do składania myśliwców i statków 50 tonowych.

Workshop - to warsztaty - mogą być też wykorzystywane w okolicach maszynowni

Maszynownia
M-Drive Thrust
J-Drive Jump
Power Plant Fusion

Przeznaczamy na nie miejsce zgodnie z tonarzem. Można rozrysować jakieś maszynerie w środku

Fuel Tanks - zbiorniki paliwa

Fuel Processor - instalacje do przetwarzania pozyskanego paliwa

Komputer i oprogramowanie:

Computer Core/60
Software Advanced Fire Control/1
Anti-Hijack/1
Auto-Repair/1
Broad Spectrum EW
Electronic Warfare/1
Evade/1 - 1
Jump Control
Library
Manoeuvre/0

Są pomijalne.

Pancerz - należy odjąć od ogólnej konstrukcji

Cargo - ładownia. Można część punktów wykorzystać na korytarze albo wykorzystać część tonażu ze strefy wspólnej lub mieszkalnej.

Jeśli coś jest jeszcze niejasne proszę o kontakt

Tu są fajne plany dla mniejszych jednostek można się na nich wzorować. Choć nie wymagam planów bocznych ani ilustracji.

https://drive.google.com/file/d/1LF1...ZUQPmI5bt/view

Zdaje sobie sprawę z poziomu skomplikowania zadania więc i nagroda jest spora

Kto pierwszy ten lepszy. Ale jeśli chcecie możecie się podzielić pracą i nagrodą. Proszę o zgłoszenia chętnych. Jeśli nikt się nie podejmie ja to zrobię choćby dla własnej orientacji przy prowadzenie częsci “obyczajowej”.

Przypominam, że zawsze aktualny stan grupy bojowej znajduje się tutaj

https://docs.google.com/spreadsheets...it?usp=sharing

Jeśli się komuś spodoba możemy stworzyć plany pozostałych okrętów.
 
Fenrir__ jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:11.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172