Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10-11-2019, 20:56   #1
 
Ranghar's Avatar
 
Reputacja: 1 Ranghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputację
[fantasy/horror] SAO: Zdobyć Aincrad


Jest 6 października 2022, przed kilkoma godzinami miała miejsce premiera pierwszej (VRMMORPG) virtual reality massively multiplayer online role-playing game nosząca nazwę Sword Art Online. Gra wykorzystuje NerveGear, hełm który pozwala kierować za pomocą myśli stworzonym awatarem. Sprzęt stymuluje zmysły gracza wpływając bezpośrednio na jego mózg. Doznania odczuwane przez awatara odczuwa jego gracz.

Tego pamiętnego dnia do gry zalogowało się 10 000 graczy. Każdy spragniony przeżyć niesamowicie realistyczną przygodę w baśniowym świecie. Po kilku godzinach gry część z nich zorientowała się, że w menu brakuje opcji wylogowania się. Była to na pewno drobna awaria, czy wręcz niedopatrzenie spowodowane dotrzymaniem terminu premiery gry. Gracze bezzwłocznie zawiadomili GM, licząc na szybkie rozwiązanie problemu, jednak przez następne godziny mistrzowie nie odpowiedzieli na żadną wiadomość.

Coraz więcej graczy odkrywało brak możliwości wylogowania się z gry. Nagle każdą postać spowiło niebieskie światło i wszyscy zostali przeniesieni do Miasta Początków. Tysiące ludzi spojrzało w niebo, nad nimi unosiła się postać ubrana w czerwone długie szaty, naciągnięty na głowę kaptur ukrywał twarz w ciemnościach.


- Jestem Akihiko Kayaba – rozbrzmiał donośny głos z niebios. – Twórca SAO i NerveGear. Jak część z was pewnie zdążyła zauważyć nie macie możliwości wylogowania się z gry. Począwszy od dziś SAO jest waszym nowym domem. Jest kilka rzeczy, o których powinniście wiedzieć.
Na niebie pojawiły się ekrany, na których powoli pojawiał się tekst.
- Zabezpieczenia NerveGear zostały anulowane, każda odniesiona rana będzie odczuwalna tak samo boleśnie, jak ta zadana w prawdziwym świecie. Jeśli umrzecie w grze, umrzecie w prawdziwym świecie, hełm natychmiast usmaży wam mózg. – Liczne krzyki paniki rozległy się po wielkim placu.
- Jeśli ktoś w prawdziwym świecie spróbuje zdjąć wam hełm z głowy -umrzecie. Jeśli nie opłaciliście rachunku za prąd – umrzecie wkrótce. Jeśli nie zjedliście sytego posiłku przed grą – umrzecie trochę szybciej niż pozostali.
Zgromadzeni na placu ludzie zaczęli krzyczeć, inni płakać, ktoś zaczął rzucać przekleństwami.
- Jeśli chcecie wrócić do domu to musicie przejść 100 poziomów Aincradu, aktualnie znajdujecie się na poziomie 0. – Na ekranach pojawiła się olbrzymia unosząca się w powietrzu konstrukcja pnąca się do samego nieba. Niczym wieża Babel sięgająca gwiazd.


-Ahh, zapomniałbym. Mam dla was wszystkich prezent. Zajrzyjcie do swoich ekwipunków. – Wszyscy zaczęli przeszukiwać ekwipunek. Po chwili każdy wyjął z niego lusterko. Nagle niebieskie światło oślepiło wszystkich graczy. Gdy wrócił im wzrok w trzymanym lusterku zauważyli swoje prawdziwe twarze i ciała. Gdy konfigurowali po raz pierwszy NerveGear musieli wykonać szereg ćwiczeń i testów. Część z graczy miała nawet już zrobiony skan swojego ciała i wykorzystywała go do przymierzenia kupowanych ubrań przez Internet.

Część atrakcyjnych lasek zmieniła się w facetów , którzy utknęli w damskich, skąpych ciuszkach noszonych przez ich awatary. Część dorosłych awatarów zmieniła się w dzieci. Ktoś na placu krzyknął, krzyk zaskoczenia zmienił się szybko w agonalne wycie. Dwunastoletni chłopak trzymał się za głowę, a z oczu leciał mu potok łez. Włosy stanęły w płomieniach, a całe ciało drgało w konwulsjach. Smród palonego mięsa wypełnił nozdrza pobliskich graczy. Dzieciak padł na bruk, z jego ust lała się piana, a większość twarzy od ust w górę była spalona i osnuta dymem. Po kilku chwilach leżenia w bez ruchu jego ciało rozpadło się na drobne świecące kawałki.

Po paru chwilach ktoś zaczął krzyczeć, później dołączył się ktoś inny i kolejny. Panika uderzyła w graczy, którzy zaczęli przepychać się i tratować. Każdy mieszkający z rodziną zaczął się obawiać, że może umrzeć jako następny. Gracze grający w drużynach zaczęli się nawoływać. Inni odsunęli się od tłumu i zaszyli w mniejszych uliczkach. Dosyć szybko liczne sylwetki ruszyły do wyjścia z miasta. Beta testerzy natychmiast ruszyli w lokacje, o których istnieniu wiedzieli tylko oni, bo odkryli je w testach. Doświadczeni w rpgach gracze ruszyli na najbliższe potwory przy bramach miasta. Były to osoby, do których szybko dotarło, że Kayaba mówił prawdę. Nie było trzeba być geniuszem by się domyśleć, że potworów w początkowej lokacji nie starczy dla wszystkich graczy, a bez sprzętu i doświadczenia nie pokona się lochów i bossów broniących jedynego wyjścia z gry.


Ogranizacyjne

Witam, chciałbym poprowadzić przygodę w świecie Sword Art Online. Bazowałbym trochę na anime, dodał trochę własnych wątków i pomysłów. Szukam od 1 do 4 graczy, którzy stworzą postacie o dobrym charakterze i utworzą drużynę by ruszyć wraz pozostałymi graczami SAO do walki o życie. Takie tam od kompletnego zera do bohatera setnego poziomu.
Odpisy tak na oko raz w tygodniu, rekrutacja do końca piątku 15.11.

Postacie nie mają typowych klas postaci, definiują ich rozwijane style walki zależne od używanej w grze broni oraz zdobyte umiejętności i zdolności. W SAO nie ma typowo magicznych i kapłańskich postaci., ani zaklęć. Są magiczne ekwipunki, umiejętności zwiększające statystyki postaci i przedmioty lecznicze oraz dające buffy. W przygodzie są statystyki i mechanika, ale to bardziej dla mnie przy starciach czy orientacyjne dane dla graczy.


Karta postaci

Imię i nazwisko:
Pseudonim w grze:
Narodowość:
(znasz język japoński)
Płeć:
Wiek:
Wygląd:
Zawód/Wykształcenie:
Historia:
(wspomnieć o rodzinie i warunkach w których mieszka)

Styl walki: (Jeden dominujący typ broni, którym się posługujecie, którego zdolności będziecie rozwijać najbardziej. Do wyboru:

1. Miecz jednoręczny – ataki sieczne, rozwijana zdolność zwiększa obrażenia i obronę
2. Maczuga jednoręczna – ataki miażdżące , rozwijana zdolność zwiększa efekty lecznicze i osłabia przeciwników
3. Rapier jednoręczny – ataki dźgane, rozwijana zdolność zwiększa obrażenia, szybkość i krytyki
4. Sztylet jednoręczny – ataki sieczne, rozwijana zdolność daje trucizny, wydłuża osłabienia na wrogach, zwiększa statystyki przy małej ilości życia
5. Dwuręczne topory – silne ataki sieczne, rozwijana zdolność zwiększa obrażenia, zmniejsza koszty zdolności
6. Dwuręczne włócznie – silne ataki dźgane, zwiększa obrażenia i krytyki,
7. Łuk –silne ataki dźgane, zwiększa obrażenia i krytyki
8. Taracza – dodaje obrony, gdy noszona z mieczem lub maczugą (nie dotyczy rapierów i sztyletów ), spowalnia postać, rozwijana zdolność przedłuża buffy, zwiększa odporności, życie i obronę.

Status:
Poziom: 0
Punkty doświadczenia: 0
Punkty Życia: Kondycja +Siła
Punkty Staminy: Kondycja + Charyzma
Atak: Siła/Zręczność + Broń
Obrona: Zręczność +Pancerz +Tarcza
Krytyki: Siła + Zręczność
Szybkość: Zręczność + Kondycja
Wiedza: Inteligencja + Mądrość

Statystyki: 30 punktów do rozdania, bez limitów na statystkę
Siła: służy do obsługi mieczy, maczug, toporów, tarczy
Zręczność: służy do obsługi rapierów, sztyletów, włóczni, łuku
Kondycja: odpowiada za odporności, siły życiowe i wyostrzone zmysły
Inteligencja: odpowiada za szybkie myślenie, rozwiązywanie zagadek i tworzenie broni i pancerzy
Mądrość; odpowiada za posiadaną wiedzę o samej grze, jej lokacjach, zasadach i za tworzenie przedmiotów
Charyzma: odpowiada za wpływanie na graczy, npc i reputację, wpływa także na farta przy znajdowaniu rzadszych przedmiotów i na statystyki przy ich tworzeniu


Dodatkowe info o waszej postaci w grze :
Nosi jeden typ broni, reszta jest schowana w ekwipunku.
Może użyć jednego przedmiotu w walce jeśli używa broni jednoręcznej bez tarczy, reszta przedmiotów jest w ekwipunku
Grzebanie w ekwipunku podczas walki jest ryzykowne, jeśli nikt inny was nie osłania.
Nosi górną część odzienia i dolną, obie posiadają odrębne statystyki
Posiada cztery miejsca na akcesoria
Postać może wyposażyć się w cztery zdolności bojowe, które może aktywować w walce używając punktów staminy
Postać może wyposażyć się w cztery umiejętności, które używane są pasywnie.

Zapraszam chętnych do gry do zadawania pytań.
 

Ostatnio edytowane przez Ranghar : 10-11-2019 o 21:16.
Ranghar jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:32.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172