Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 20-09-2020, 18:15   #1
Dział Postapokalipsa
 
Ketharian's Avatar
 
Reputacja: 1 Ketharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputację
[ABM 1ed] Góra Szeptów

GÓRA SZEPTÓW

Góra Szeptów od początku swego istnienia była miejscem owianym skrzętną tajemnicą, strzeżonym pilnie sekretem sprzed wieków. Stworzona dzięki wytężonej pracy błyskotliwych umysłów, pocięta podziemnymi korytarzami ukrytymi przed oczami zewnętrzniaków, miała stanowić jeden z pierwszych bastionów stojących na drodze czerwonej zarazie - czymkolwiek owa wzmiankowana w opowieściach choroba nie była. Pierwsi mieszkańcy Góry Szeptów byli ludźmi posiadającymi niezwykłe talenty i korzystającymi z równie niezwykłych instrumentów, na swój sposób niebywale potężnymi, przede wszystkim zaś w pełni zdrowymi i nieskalanymi piętnem genetycznych wad. Kiedy przez świat przetoczyło się piekło Karmazynowego Zmierzchu, dzięki ostrzeżeniom słanym przez samą Górę jej mieszkańcy zdołali się schronić w czeluściach podziemi wraz ze swymi rodzinami, uchodząc przed okrucieństwami atomowej pożogi i dając początek Enklawie. Żyli pod powierzchnią ziemi przez długi czas korzystając z tajemniczych machin stojących na straży ich bezpieczeństwa i dobrobytu.

Lecz właściwa ludzkości ciekawość przeważyła w końcu nad paranoiczną ostrożnością. Kilkanaście lat po nadejściu Karmazynowego Zmierzchu przywódcy Enklawy, otoczeni później prawdziwym kultem Praojcowie, ożywili serce Góry Szeptów wsłuchując się w jej mistyczne głosy. Wysłali w świat pytania, na które otrzymali odpowiedzi - odpowiedzi, których ktoś inny nie powinien był usłyszeć.

Legendy sprzed wielu dziesiątek lat nie zachowały wiedzy o tych, którzy przynieśli zgubę Praojcom. Góra Szeptów przestała być w jednej chwili nie bezpiecznym azylem, a stała się w zamian śmiertelną pułapką wieszczącą zagładę dla wszystkich mieszkańców. Stając w obliczu rychłego unicestwienia Praojcowie opuścili swe rodziny wstępując na owianą trwogą Czerwoną Ścieżkę, z której żaden z nich nigdy już nie powrócił. Zabrali ze sobą tajemnicę tego, co uczynili, aby zapewnić Enklawie ponowne bezpieczeństwo, ale po czasach Czerwonej Ścieżki Góra Szeptów nie była już takim samym miejscem jak przed zniknięciem Przodków. Stłoczeni w wąskim zakątku podziemnego miasta, mieszkańcy Enklawy zaczęli coraz częściej chorować, coraz częściej też zaglądał im w oczy głód. Pozbawieni wiedzy Praojców, z biegiem czasu zatracili umiejętności posługiwania się ukrytymi w sercu Góry instrumentami. Ogrom dawnej wiedzy przepadał bezpowrotnie kawałek po kawałku wraz z umierającymi starcami pamiętającymi czasy sprzed Karmazynowego Zmierzchu. Zmuszeni do ostrożnego wychodzenia na powierzchnię, mieszkańcy Enklawy ulegali coraz bardziej zauważalnej degeneracji, utrzymując stary porządek społeczny jedynie dzięki pielęgnowanym od wieków ideałom posłuszeństwa i lojalności opartym na religijnych przekonaniach Praojców.

Lecz posłuszeństwo i lojalność siłą rzeczy coraz szybciej ustępowały miejsca rozpaczy, desperacji i poczuciu nieuniknionej zguby…



Szanowni, witajcie w Enklawie, podziemnej ludzkiej społeczności o silnie plemiennym charakterze, opierającej styl życia na wartościach neochrześcijańskich, ale uprawiającej zarazem pełen półboskiego szacunku kult Przodków, na poły już legendarnych Praojców będących założycielami tego miejsca. Możecie stać się jej członkami, jeśli kusi Was perspektywa rozegrania sesji w settingu Afterbomb Madness pierwszej edycji. Start sesji planuję na połowę listopada, kiedy z pewnością ukończę już sesje “Pan Wron”, “Agenci Tronu” oraz być może “Paczkę z Northside”. Tak odległy termin startowy powinien też dać nam dość czasu na wyłonienie 4-5 użytkowników chętnych do wspólnej zabawy.

Przez wzgląd na specyfikę scenariusza nie będą niestety dostępne wszystkie opcje kreacji bohaterów. Forma postaci będzie ograniczona do czterech opcji (maruderzy, albinosi, flaccidy, cargo), zaś typy postaci to bękart wojny, biofreak, misjonarz, nerd, tracker i wizard. Aby w początkowym etapie zabawy nie ujawnić miejsca położenia Enklawy oraz przedwojennego pochodzenia jej mieszkańców, bohaterowie oraz NPC posiadają przezwiska, a nie imiona - Blizna, Rękawek, Śruba, Linijka, Ostry, Rzeźnik to kilka przykładów.

Znajomość mechaniki nie jest wymagana, aczkolwiek będzie mile widziana (służę pomocą w kreacji karty postaci). Jeśli tylko uda mi się ukończyć wzmiankowane wcześniej sesje, tempo gry powinno się utrzymać na poziomie 3-4 dni dla graczy oraz 1-2 dni dla MG. Gdoc jak najbardziej dozwolony, aczkolwiek ciężar rozgrywki wolałbym umieścić w sesji na forum. Będzie dużo (aczkolwiek nie do przesady) rzutów z wykorzystaniem forumowej kostnicy.

Potencjalni chętni będą filtrowani poprzez swoje portfolio na LI. Znacznie więcej informacji pojawi się w następnych wpisach, jeśli wstępny werbunek zaowocuje jakimkolwiek zainteresowaniem ze strony użytkowników.
 
Ketharian jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:34.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172