Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13-03-2023, 00:08   #1
 
Wired's Avatar
 
Reputacja: 1 Wired nie jest za bardzo znany
[VTM V5] Gatlinburg



Jak to mawiał Gandhi "Bądź zmianą, która pragniesz ujrzeć w świecie".
Nie widzę R w której bym chciał zagrać więc spróbuję być MG, z jakim skutkiem zobaczymy

Tło historyczne:
Wydarzenia ostatnich lat spędzają sen z powiek każdemu wampirowi u władzy, szczególnie Szeryfom. O ile Upadek Piramidy Tremere w 2008 roku był wielu na rękę i nie zwrócił należytej uwagi Spokrewnionych (szczególnie w USA) tak już upadek Londynu i ścięcie Królowej Anny w 2013 odbiło się echem na całym świecie.
To nie jest tak że Londyn upadł nagle, Wiedeń był ostatecznym dowodem że śmiertelnicy shackowali ShreckNet, początkiem wojny, ale mało kto mógł podejrzewać że ludzie tę wojnę będą wygrywać, a Londyn pokazał bardzo boleśnie że po około 10 latach walki to śmiertelni byli górą. Inne wydarzenia zeszły więc na dalszy plan, Carna i sami Anarchiści nie są już pierwszoplanowym problemem, zresztą Carna była przez wielu uważana za wewnętrzny problem klanu Tremere. Poza tym, większość książąt martwiła się jedynie o swoje domeny, więc im dalej na wschód USA tym mniej zaplątano sobie głowy rebeliantami.

Tło sesji:
Jest rok 2015, Szeryfowie mają ręce pełne roboty ucząc stare psy nowych sztuczek, lub jak kto woli bardzo starych sztuczek niekorzystania z dobrodziejstw współczesnej technologii.
Zwiększają liczbę ghouli, kontaktów, umacniają władzę Książąt by przygotować się na najgorsze, im większe miasto tym większy strach że Nosferatu za dużo o danym miejscu umieścili w swojej sieci. Od bardzo dawien dawna wampiry zaczęły się bać, dosłownie bać.

Kim jesteście:
Jesteście młodymi wampirami, 15-25 lat po przemianie, pochodzicie z Knoxville, TN, USA.
Wszyscy z jednego miasta, znacie się od 2004 roku, od tego czasu wszyscy wspólnie byliście uczeni co znaczy być wampirem, te nauki mogły być inne niż przekazali Wam Stwórcy i zostawiam Wam w co wierzycie a co nie. Ci z Nosferatu będa kojarzyć ten rok z złamaniem ShreckNet, reszta po prostu została oddana tego roku z rozkazu Księcia Jacka Jeppesena pod wychowanie Szeryfowi i wskazanym przez niego ludziom. Ogólnie od 2004 roku za wdrażanie w Tradycję, pilnowanie, sprzątanie po i karanie gdy trzeba odpowiada Szeryf. Waszym opiekunem, nadzorcą i katem jest Samantha "Sam" Stokes, Ventrue.

Mieszkacie w Cherokee Bluff Condominium, zaraz obok rzeki, które w całości jest kompleksem budynków należących do "rodziny" Sam i służy za bazę turystyczną, jeśli któryś z szeregowców jest sprzedany to na pewno nie komuś z przypadku, posiłki wydawane są jak każdemu z gości, regularnie, w Waszym przypadku są to zwykle sprzątaczki którym nadzorujący kompleks Ventrue czyści za każdym razem pamięć po spotkaniu z Wami. Jest to jedyny sposób pożywiania się na jaki Wam pozwolono na tym terenie. Pod kompleksem jest sieć tuneli i korytarzy, łączą się z pobliskim szpitalem po lewo na mapie, parkiem po prawo oraz kanałami i rzeką Tennessee w kilku miejscach.

Wstęp:
Sąsiedzi wiedzą że pracujecie na nocki, nikogo więc nie dziwią zasłonięte rolety, dla pewności jednak na parterze mieszka ghoul, a Wy nocujecie w piwnicy budynku która jest kopią parteru.
Tej nocy jak zwykle obudziliście się niedługo po zmierzchu i spotkaliście w salonie w piwnicy, na tych co mogli w lodówce czekały torebki z krwią z pobliskiego szpitala, reszta zaś rozpościerała kości, oglądała telewizję i czytała gazety czekając aż gospodarz obiektu przyjdzie z sprzątaczkami. Nim to się jednak stało usłyszeliście plusk wody i szczurzy pisk dochodzący z toalety a do salonu wszedł... szczur, cały mokry, trzymający w zębach szczelnie zawinięty i obklejony taśmą w worku list, upuścił go i z powrotem wrócił którędy przybył.

W liście zaś było:

Cytat:
Miewam że list zastaje Was w dobrej kondycji, cieszę się że Wasze nowe lokum przypadło Wam do gustu, niemniej w przeciwieństwie do innych lokatorów Wy nie jesteście na wakacjach.

Macie jedną noc na spakowanie potrzebnych rzeczy, jutro zaś czeka Was wyprawa do Gatlinburg. Spotkacie się na moście Gatlinburg SkyLift Park o północy z Robertem Webberem, o tej porze będzie tam pusto a kolejka liniowa będzie nieczynna, stróż wpuści Was, wiedziecie na górę samochodem.

Nie rzucajcie się w oczy, załatwcie sprawę szybko, i o ile będzie to możliwe nie wchodźcie do Parku Narodowego, jak wiecie dzikie tereny leśne bywają niebezpieczne.

SSS
Wiedzieliście że SSS oznacza Szeryf Sam Stokes,
sprawa musiała być na tyle oczywista że nie wymagała opisu, albo Wasz Szeryf dostawał powoli paranoi, niemniej rozkaz był jasny, było to też pierwsze zadanie gdzie pozwalała Wam opuścić miasto, pierwsze zadanie bez bezpośredniego nadzoru. Czas próby? Może...

Niedługo później przyszedł posiłek, napełnieni nową krwią pełni entuzjazmu zaczęliście planować, wielka noc przed Wami, chociaż te lasy Was trochę martwiły, dobrze wiedzieliście gdzie kończy się domena księcia i dlaczego górzysty Park Narodowy jak i wiele innych lasów Ameryki do niej nie należy.

Mechanika:
Zgodnie z podręcznikiem. Ograniczenie na pewno takie że nie znacie nikogo w Gatlinburg.
Jak możecie (macie gmaila) to polecałbym skopiowanie kartę https://docs.google.com/spreadsheets...usp=share_link i podesłanie mi mechaniki w tym formacie jako link do wglądu/edycji.

Dostępne typy drapieżnictwa:
  • Alleycat / Kocur - odpada, za duże zagrożenie złamania Maskarady
  • Bagger / Torbacz - jak najbardziej ok, pobliski szpital zapewnia krew
  • Blood Leech / Modliszka - odpada, diabolizm jest zbrodnią przeciw Tradycji, nie widzę też opcji jakby ktoś miał wyrobić sobie ten sposób posilania się kupując krew innych wampirów
  • Cleaver / Kanibal - odpada, cytując podręcznik "Camarilla zabrania posiadania rodziny w taki sposób, a na Kanibali patrzy się krzywo, łatwo bowiem o naruszenie Maskarady."
  • Consensualist / Konsensualista - odpada, to złamanie Maskarady
  • Extortionist / Szantażysta(?) - odpada, zagrożenie dla Maskarady i zwrócenie na siebie uwagi służb. Niby można by się pokusić o zgodę o ile wymusza zapłatę w formie worków krwi od mafii, albo w formie związanej drobnej blondyneczki z zawiązanymi oczami udając fertyszystę-gwałciciela, ale to albo handel nielegalnym albo żywym towarem, albo wymuszanie oddania krwi w formie zapłaty (coś jak konsensualista bo wprost prosi o krew i mu dostarczają człowieka lub dają krew ze strachu lub nią płacą nie pytając po co mu ona) - zagrożenie dla maskarady i zwracanie na siebie uwagi służb
  • Farmer / Farmer - jak najbardziej ok
  • Graverobber / Cmentarny Złodziej(?) - ok o ile żywi się świeżo zmarłymi (przygotowując zwłoki do pogrzebu, lub w pobliskim szpitalu w krematorium), nie ok jeśli na żałobnikach
  • Osiris / Ozyrys - ok o ile mowa o fanach a nie kulcie, sektami za bardzo interesuje się policja i druga inkwizycja
  • Roadside Killer / Zabójca Bezdroży(?) - odpada, za duże zagrożenie dla Maskarady
  • Sandman / Piaskun - jest ok, a w pobliskim szpitalu jest sporo śpiących pod kroplówkami
  • Scene Queen / Gwiazda Sceny - jest ok
  • Siren / Syrena - jest ok
Tam gdzie (?) nie wiem czy istnieje już polska wersja i jakie jest oficjalne tłumaczenie.

Dostępne klany:
  • Banu Haqim - od 2013 w Camarilli (co się kompletnie fabularnie nie klei) - dopuszczam, jak ktoś mocno chce to ok, mógł być lojalny wobec Camy/księcia/szeryfa kiedy jego klan był niezależny. Odnośnie samego klanu dla mnie twórcy zrobili jakieś dziwne fikołki mentalne i wymyślili sobie bombę na spotkaniu Setytów jako jedyny powód nie przyjęcia Ministerium do Camy i wzięcia ich mimo że mogli przyjąć obydwu, tym bardziej że BH są imo kompletnie nie związani z Camą, a Settyci i owszem i to mocno w każdym mieście.
    Banu Haqim jako Assamite nigdy nie mieli po drodze z Camarillą, łamali Tradycje, wyznawali prawa Haqima, mieli własny podział społeczny/kasty, ubóstwiali diabolizm za co ich Tremere przeklęło w 15 wieku, nagle czary mary i jak chcesz zagrać islamistą to mamy dla Ciebie opcję i to nie po stronie morderców Sabbatu czy Anarchistów i bomberów co by się źle nie kojarzyło i nie było pozwu i krzyków że firma nietolerancyjna

    Jak ktoś nie wie jak wygląda najnowsza historia Banu Haqim to w skrócie:
    Powstał 4 pokoleniowi 10000+ letni Assamita Ur-Shulgi, bezpośrednie dziecię przedpotopowca Haqima, i się że jego lud porzucił nauki Haqima na rzecz Islamu i zaczął mordować tych których uznał za niewiernych i zdrajców (czyli każdego kto nie uważał że Haqim jest jedynym bogiem i jego prawa są nadrzędne). Ci z Ashirra (islamska sekta wampirów) z podkulonym ogonem poprosili Camarillę o przyłączenie się (głownie kasty vizier/uczonych i magów) a ta ich przyjęła, większość kasty wojowników została wierna Haqimowi/Ur-Shulgi lub dołączyła do Sabbatu.

    Kim jest stereotypowy Banu Haqim w Camarilli? Uczony lub mag, wyznawca islamu.
    Żaden lojalista, wyznający Prawa Haqima ponad Tradycję w Camie się długo nie utrzyma.

    Czemu Camarilla ich przyjęła? Po rozgromieniu Piramidy Tremere i zbieraniu rozbitków przez Carnę po stronie Anarchistów potrzebowali nowych magów, najlepiej takich co będą lojalni po grób, a Ci będą, inaczej przyjdą Dzieci Haqima, wojownicy, i ich zjedzą. Ale czym jest lojalność której podstawą jest strach? Zostawiam do oceny Księciom w każdej z domen

    PS. Klątwa Tremere została złamana przez Ur-Shulgi, aż dziwne że nie nałożył własnej.
    (z dobrych stron dla graczy po tej schizmie Banu Haqim są w sumie już w każdej z sekt)

  • Ministerium - dopuszczam, klan oficjalnie po stronie Anarchistów ale to tylko dlatego że Cama ich nie przyjęła, a obecnie kto nie z Camą ten według Camy jest Anarchistą. Czemu to do końca nie wiadomo, podobno podpisali dokumenty przed wybuchem, czy ktoś go przeżył nie podano. Co prawda wielu faktycznie się obraziło i naprawdę przeszło na stronę Anarchistów (nie chcąc być w wojnie niezależni i bez wsparcia), to klan ten tak naprawdę jako całość ma inne cele niż wojna sekt a indywidualni Ministranci mają swoje własne afiliacje w miastach. Z wężami jest zatem po staremu, nikt im nie ufa, każdy ich potrzebuje. Myślicie że Ventrue który korzystał z ich usług nagle wyrzuci ich z miasta? Mimo że klan był niezależny to urzędował głownie w miastach Camarilli, co ciekawe do Minsiterium nalezą nie tylko dawni Wyznawcy Seta, ale też Samedi którzy nie dołączyli do Hecate. - muszę o tym doczytać.
    Ich lojalność jest... kwestionowana, jak zawsze, jak myślicie co zrobią Wyznawcy Seta gdy powstanie z letargu Set? Do tego czasu jednak nikt nie odmówi im przydatności.

  • Brujah - nie dopuszczam, są znienawidzeni w Camarilli, klan odszedł do Anarchistów, i to z hukiem, na Konklawe w Pradze, Arechon od Brujah (Theo Bell) ukląkł przed Ventrue (Hardestadtem) po czym wyjął strzelbę i zaczął rzeź wraz z z innymi Brujah każdego kogo dorwali, zabijając między innymi wspomnianego Hardestad'a, Ventrue szóstego pokolenia, i każdego innego wampira który nie uciekł. To wydrzenie (rok 2012) to początek wojny z Anarchistami.


  • Gangrel - dopuszczam, klan oficjalnie po stronie Anarchistów, ale podobnie jak Ministerium jedynie na papierze. Prawda jest taka że po 2012 Camarilla zadeklarowała że każdy kto nie jest z nimi jest z Anarchistami, Gangrele w pierwszej kolejności szanują swoją starszyznę, po decyzji Xaviera (1999 rok) ogłosiły neutralność i pokrzykiwanie jakiegoś Ventrue nic tu nie zmienia. Dostali łatkę Anarchistów bo z podkulonym ogonem nie wrócili do Camarilli. Klan ten jednak jak Ministerium ma swoje własne plany i zasady które są dla nich nadrzędne i mają w dupie politykę, mają też dzięki temu indywidualnie dużą wolność, znajdziecie więc i Rudiego i jego sojuszników angażujących się lokalnie po stronie Anarchistów, ale i Gangrele co lokalnie angażują się po stronie Camarilli ze swoich znanych powodów. Klan ten, niezależnie od etykiety zanim został niezależny z decyzji Xaviera był w Camarilli i byli to zaufani żołnierze, główna siła armii Camarilli, dlatego gdy odeszli nikt nie kiwnął palcem by ich ukarać, tak samo teraz nikt nie kiwa palcem by ich wygnać z miast, póki wierchowka klanu nie zdecyduje inaczej każdy kto ma trochę wiedzy wie że ten klan jako klan nie ma aflicjacji sektowej, są za to często używani jako najemnicy.

  • Hecate - po namyśle nie dopuszczam, nowy klan, właściwie mini sekta powiązana z dawnych klanów zajmujących się nekromancją. Camarilla nie widzi ich jako Anarchistów bo mają pakt, z czasów średniowiecza, który kończy się w 2028 a którego żaden podręcznik nie opisuje...

  • Losambra - nie dopuszczam, obecnie (2015) są kojarzeni z Sabbatem, są tam też przywódcami, po 2019 połowa z nich będzie w Camarilli.

  • Ravnos - dopuszczam ten klan to obecnie resztka co próbuje przetrwać za wszelką cenę, każdy z nich indywidualnie ocenia czy warto udawać Pariasa, czy powiedzieć kim są, szukać schronienia w tej czy innej sekcie. Jeśli ktoś chce nimi zagrać to jest tym który dołączył przysiągł wierność Księciu (opisanemu w przygodzie, z Camarilli ofcourse).

  • Tzimisce - nie dopuszczam, w teorii twórcy dopuszczają że pojedyncze jednostki z swoich znanych powodów (szczególnie Ci starzy co widzą świat w feudalnych barwach) mogą być w Camarilli, ale klan jako całość w 99,99% jest w Sabbat i u Anarchistów.

  • Salubri - nie dopuszczam, nie żyją, podobno 7 chodzi po świecie. pozwólmy im wymrzeć w spokoju.

  • Malkavian - dopuszczam, klan Camarilli

  • Nosferatu - dopuszczam, klan Camarilli

  • Toreador - dopuszczam, klan Camarilli

  • Tremere - dopuszczam, klan Camarilli

  • Ventrue - dopuszczam, klan Camarilli

  • Pariasi (społeczni) - nie dopuszczam wampirów porzuconych przez Stwórcę (np. bo stworzyli ich bez zgody Księcia) co nie wiedzą nic o świecie wampirów

  • Pariasi (krwi) - dopuszczam wampiry z na tyle słabą krwią że klątwa przedpotopowca się na nich nie przeniosła, ich los w każdym mieście zależy od Księcia, to Książę w końcu dał prawo stworzyć potomka a zabijanie wampira bez jego woli jest niezgodne z Tradycją, reputacja Twórcy takiej abominacji to inny temat. Pamiętajcie jednak że tylko wybrane klany należą do Camarilli, a Pariasi nie należą do żadnego (vel tzw. Pandersi są uznawani za klan u Anarchistów, poza tym kto nie z Camarilli ten uznawany jest za Anarchistę tak jak w przypadku Gangreli ale za to zazwyczaj nie mają klanu co za nimi stanie), daje to liczne ograniczenia, są też chodzącym lampionem hańby swojego Stwórcy który może wbrew decyzji Księcia chcieć go zgładzić, z drugiej strony jego życie jest na rękę jego przeciwnikom w Elizjum.
    Tutaj temat jest zawsze indywidualny, jestem w stanie sobie wyobrazić zarówno wampira zaakceptowanego przez klan pomimo braku klątwy, gdzie Stwórca będzie to ukrywać (przed Księciem i klanem) by nie stracić twarzy, jak i przypadki wampira odrzuconego przez Stwórcę i klan ale zgodnie z Tradycją proszącego o możliwość zgładzenia dziecka i dostającego odmowę.

  • Cieniokrwiści - nie dopuszczam

Sprawy Organizacyjne:
Rekrutka potrwa do 30 marca, sesja wystartuje w weekend 1-2 kwietnia. Zakładam możliwośc skrócenia R gdy dostanę 4 pasujące mi postacie, ale nie zmienia to daty startu sesji. Gdoc nie przewiduję, ale może użyjemy do walk i trzymania statów postaci.
Planuję tempo tygodniowe, znaczy co tydzień w weekend będzie ode mnie post, macie czas do mojego kolejnego posta by odpisać, bezpiecznie więc pisać do piątku włącznie (będę starał się by post od MG pojawiał się w soboty).

Jestem nowy w V5 i na forum, więc jak o czymś zapomniałem to pytajcie
Przyjmę 4 osoby maks, wystartuję z sesją z minimum 3ma.
 

Ostatnio edytowane przez Wired : 24-03-2023 o 16:31.
Wired jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:47.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172