|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
04-02-2007, 11:35 | #1 | |||
Banned Reputacja: 1 | [inne] Sin City, miasto grzechu... Cytat:
Cytat:
Sesja będzie uzależniona od postaci jakie dostanę. Nie ukrywam, że chciałabym zamieścić w niej wszystko to, co można zobaczyć w filmie. Na pierwszym miejscu jednak będzie samo miasto i jego ociekająca zgnilizna i smród. Z pewnością wszystkie postacie będą uwikłane w mega intrygę i w miarę rozwijania się fabuły, chcąc czy nie chcąc, będą zbliżały się do prawdy o tym, w jakim gównie siedzą. Zakładam, iż postacie graczy nie będą w stałych kontaktach, być może będą nawet po dwóch stronach barykady. Potrzebuję maksymalnie 3 graczy, których zamierzam wybrać przez selekcję. Decydować będą jedynie historie postaci. Im ciekawsza i wpasowana w klimat filmu, tym lepsza. Nie muszą to być wzniosłe i epickie opowieści, wystarczy czasem zgrabne opowiadanko wyjęte z życia postaci, zbudowane z krótkich, lecz treściwych zdań. Swoje historie postaci zamieszczacie tutaj, w tym temacie, aby jawnie pokazać co wam w głowach siedzi i przy okazji aktywnie przyczyniać się do tworzenia klimatu. Cytat:
Ostatnio edytowane przez Rhamona : 07-04-2007 o 17:04. | |||
04-02-2007, 12:03 | #2 |
Banned Reputacja: 1 | Tylko 3 graczy? Szkoda ,że tak mało. |
04-02-2007, 12:25 | #3 |
Reputacja: 1 | Rhamona, podejmujesz się moim zdaniem bardzo trudnego zadania, ale wierzę, że Ci się uda. Ten klimat ciężko jest oddać, a tym bardziej stworzyć historię postaci, która w tym klimacie żyła. Graczy czeka tu ciężkie wyzwanie, a przecież oni będą tu budować opowieść. W filmie nie wiemy właściwie nic o przeszłości głównych bohaterów filmu, co moim zdaniem dodaje im indywidualności. To ludzie żyjący teraźniejszością, kierujący się impulsem chwili, nie myślący co będzie jutro. Ważne jest to co czują i czym się kierują. Są też niewątpliwie pozytywnymi bohaterami, ich cel jest szczytny, choć metody niekoniecznie (Uspokój się stary człowieku - później będziesz siebie nienawidzić.). Tu pojawia się następny problem, bo postać nie jest krystalicznie czysta, ale ma ideały. Trzeba naprawdę się przyłożyć i stworzyć taką postać, która nie będzie przyjmowała swojego bohaterstwa z patosem - po prostu robi to, co powinna robić. Taką postać ciężko jest odgrywać, ale mam nadzieję, że wyjdzie dobrze, ponieważ ten temat jest bardzo ciekawy. Pomyślę nad postacią, choć nie jestem pewien, czy będę miał jakiś dobry koncept.
__________________ Nie chcę ukojenia, które mogłoby mi odebrać skruchę, nie pragnę uniesień, które wbiłyby mnie w pychę. Nie wszystko, co wzniosłe, jest święte, nie wszystko co słodkie - dobre, nie wszystko co upragnione - czyste, nie wszystko co drogie - miłe Bogu. |
04-02-2007, 12:36 | #4 |
Banned Reputacja: 1 | Harv po co mieszasz w to bohaterstwo? A np. Żółty Drań? ^^ Nie sądzę by miał jakiś wyższy cel niźli zaspokajanie swych perwersyjnych żądzy... Do Sin City równie dobrze pasują postacie psychopatów, łotrów spod ciemnej gwiazdy, prostytutek zarażających klientów HIV etc. Przecież to gniazdo perwersji i zepsucia, oczywiście są jednostki 'bohaterskie' ale odgrywanie samych bohaterów przyćmiło by klimat miasta - ociekający krwią i żółcią, aromatyzowany odorem gnijących w kanałach ciał. Ja bym się pokusił o poprowadzenie 2 drużyn, jedna tzw. czerstwych 'bohaterów' choć nie tak do końca bohaterskich a druga typowych, choć przejawiających czasem człowieczeństwo, łotrów i malwersantów wszelkiej maści. Znalazłem nawet przykładowego awatara w klimacie: |
04-02-2007, 13:42 | #5 | |
Banned Reputacja: 1 | To od zamieszczanych tu opisów postaci, będzie zależała wysokość poprzeczki. Gracze sami sobie wyznaczą poziom. Nie chciałabym tuż na samym początku, popadać w jakąś skrajność, bo inaczej ta sesja nigdy nie dojdzie do skutku. Nie trzeba ograniczać się jedynie do profesji głównych bohaterów z filmu. Przecież tło pełne jest niesamowicie jaskrawych postaci i bynajmniej nie chodzi mi tu jedynie o tego żółtka. Nie będę podsuwać tutaj pomysłów, bo potem będziecie starali się zrobić coś bardziej oryginalnego, co nie zawsze jest najlepszym wyjściem. Proponuje na początek włączyć sobie film, zgasić światło i wciągnąć się w klimat, studiując bardzo uważnie wątek intrygi, przewijający się przez wszystkie trzy obrazki. Cytat:
| |
05-02-2007, 23:55 | #6 |
Reputacja: 1 | Jeszcze co do inspiracji do sesji, to poleciłbym też (nie wiem, jak Rhamona się do tego odniesie) "Taksówkarza" z Robertem de Niro. Tu z perspektywy taksówkarza z nocnej zmiany jest pokazane miasto, gdzie taksówkarz "codziennie zmywa z tylnego siedzenia spermę, czasem krew". Styl narracji też jest podobny do Sin City, słyszymy rozmyślania, listy pisane w myślach. Klimat jest moim zdaniem podobny - zdrady, prostytucja, gangi, bieda, niezrozumienie otaczającego świata.
__________________ Nie chcę ukojenia, które mogłoby mi odebrać skruchę, nie pragnę uniesień, które wbiłyby mnie w pychę. Nie wszystko, co wzniosłe, jest święte, nie wszystko co słodkie - dobre, nie wszystko co upragnione - czyste, nie wszystko co drogie - miłe Bogu. |
07-04-2007, 16:00 | #7 |
Banned Reputacja: 1 | Przepełnia mnie stan zdziwienia graniczący z lękiem. Czyżby nikt nie chciał podjąć takiego tematu? (odświeżam temat) |
07-04-2007, 16:17 | #8 |
Reputacja: 1 | Zastanawiam się właśnie, ale niby jaki problem były utrzymać klimat? Sorki, ale to przecież czerń i biel, i spirala jakiegoś bohatera który z kogoś tam staje się czymś tam. I jeszcze gadanie "oj może być ciężko". Do jasnej cholery, spróbujemy i zagramy, najwyżej nie wyjdzie. Nikt nam dupska nie odstrzeli są złą grę. Zgłaszam się, ale mam dodatkowe pytanie. Jak dzielimy narrację? Oczekuje pełnej spójnej odpowiedzi Rhamona, wiesz że mnie tak łatwo nie spławisz
__________________ Mroczna wydawnicza małpa przedstawia Gindie, czyli wydawnictwo fabularnych gier karcianych. Uuuk. |
07-04-2007, 16:41 | #9 |
Banned Reputacja: 1 | Narracja praktycznie taka sama co w filmie. Jako Gracz piszesz praktycznie wszystko aż w końcu będziesz potrzebował odpowiedzi MG. Pożądane są motywy z naginaniem fizyki, jeśli tylko skorzysta na tym klimat, tak jak w filmie. Poza tym będą przejściówki aby gra była dynamiczna i przypominała komiks. MG może ci się wpakować zawsze do twojego tekstu kiedy ewidentnie przegniesz pałę. Przegięcie w tym wypadku będzie jak założysz, że akcja społeczna z łatwością ci się udała - szczególnie kiedy będzie ona w odniesieniu do założeń fabuły bardzo trudna. Jakieś podrzędne akcje społeczne oczywiście zawsze zakładasz, że ci się udały. Chociażby zamówienie drinka w pubie, kupienie bułeczek, czy nawet zdobycie gnata. Chyba, że opiszesz to w tak niemożliwy sposób, że aż mnie sumienie ruszy. |