|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
16-06-2007, 13:02 | #1 |
Reputacja: 1 | Mały przewrót w wielkim piekle Karczma " Oko zapomnienia" ukryta była wśród wzgórz Harmonijnej Domeny Zewnętrza , głęboko tuż przy samej osi krainy. Budynek był stary, wykonany z cyklopowych murów, z małymi okienkami. W środku nie było żadnych gości, poza orantem który pełnił tu rolę karczmarza, o zaszytych oczach i ustach. Nie przeszkadzało mu to jednak w wykonywaniu obowiązków. Rakszasa o imieniu Alsenuemor ze zdziwieniem przyglądał się swemu obliczu w pobliskim lustrze. Nie żeby nie uważał się za przystojnego. Ale w naturze tej rasy leży kłamstwo i blef. I Alsenuemor był częściej w formie półelfa niż w swej naturalnej postaci. Ale tutaj, tak blisko osi magia nie działała...Dlatego "Oko zapomnienia" cieszyło się zasłużoną sławą miejsca w którym można było odbyć dyskretne spotkania bez zwracania uwagi istot nawet tak potężnych jak bogowie. Pod warunkiem, że się wiedziało o istnieniu tej karczmy. A Alsenuemor wiedział, i ci którzy go wynajęli też. Wkrótce mieli przybyć oni.. Wysokiej rangi istoty z Baatoru. Dość potężni by wzbudzać strach demonów z Otchłani. Nie dość potężni by samodzielnie sięgnąć po władzę. Potrzebowali siebie nawzajem, jednocześnie w ogóle sobie nie ufali. Potrzebowali łącznika, kogoś kto pomoże im w tym dziele. I tę rolę wyznaczyli rakszasie. Opłacili go zresztą sowicie. Wkrótce w nozdrza rakszasy uderzył zapach siarki. Nadchodzili. Co nieco o przygodzie.. Rozgrywać się ona będzie głównie w dziewięciu piekłach Baatoru, choć w zależności od woli graczy może przeskoczyć na dowolny inny plan obowiązujący w podstawowej kosmologii D&D- Wielkiego Koła planów. Bogowie są tacy jak w księdze planów (Boccob i reszta). Gracze będą się wcielać w role wysoko postawionych w hierarchii "czartów" planujących strącenie jednego z władcy piekieł z tronu i zajęcie jego miejsca. Oczywiście jest jeden problemik.. władca może być tylko jeden . Dlatego trzeba będzie nie tylko planować pozbycie się władcy, ale także sojuszników, gdy przestaną być potrzebni. Wymagania co do graczy: - Znajomość Księgi Planów- trudno coś planować, jeśli nie zna się środowiska w którym postać egzystuje. - Kreatywności i pomysłowości. - Ta przygoda ma charakter otwarty, to działania postaci będą ją napędzać.. Choć pojawią się mini przygody wynikające z ról jakie wasze postacie będą pełnić w społeczeństwie czartów, to główny watek przygody leży w rękach waszych postaci. W tej przygodzie nie będzie bowiem prowadzenia za rączkę. -Rozgrywka będzie raczej nastawiona na knucie i polityczne rozgrywki.. Diabły to nie chaotyczne demony. Tu liczy się spryt i finezja , a nie brutalna siła. Wymagania co do postaci: Rasa: preferowana rasa to dowolny rodzaj diabłów o skali wyzwania nie większej niż 16 . Niemniej dopuszczam do gry inne stworzenia o skali wyzwania do 16 poziomu. Z wyjątkiem poniższych. Nie można jako postaci wybrać: - konstruktu - demona - istoty o standardowej inteligencji 4 i niższej - istoty o randze półboskiej lub boskiej Można natomiast wziąć istotę dobrą (np. upadłym aniołem ), pod warunkiem zmiany charakteru na dozwolony. Wybrać można dowolnego stwora spełniającego wymagania, a opisanego w bestiariuszach wydanych w Polsce. A także stworów z netu pod warunkiem podania linka do strony na której został opisany. Dozwolony charakter : Praworządny zły i neutralny zły Dozwolony poziom: ze względu na to jaki charakter ma przygoda poziom jest zastępowany skalą wyzwania. Skala wyzwania potwora wynosić może najwyżej 16. Jeśli wybierzecie potwora o skali wyzwania niższej od 16 to możecie dodać jej dowolne poziomy klasowe ( oprócz paladyna i oczywiście ) do wyrównania przy czym suma skali wyzwania i poziomów klasowych nie może przekroczyć 16. NP. Alsenuemor jest rakshasą o skali wyzwania 10, otrzymuje więc 6 poziomów mnicha. Można też zagrać standardową rasą, na poziomie 16. Co powinien zawierać opis postaci: Imię: Rasa: Charakter: praworządny zły lub neutralny zły Ewentualne poziomy klasowe. Ewentualne atuty wynikające z poziomów klasowych. Ewentualne czary wynikające z rasy/poziomów klasowych Ewentualny ekwipunek: Ewentualne wyznanie :tylko druidzi, kapłani i tropiciele Rola: -diabły to istoty praworządne złe. Dlatego ich struktura organizacyjna charakteryzuje się biurokratycznym uporządkowaniem. Wasze postacie nie są wolnymi strzelcami tylko pełnią konkretną rolę, wysłańców, wielkich wojowników, generałów, zarządców...etc. I są podporządkowani jednemu z książąt piekieł. Ewentualni zausznicy: pamiętajcie jednak że w przeciwieństwie do zdrady lojalność nie jest specjalizacją czartów Historia postaci: Jak wasza postać doszła do danego stanowiska, co robiła zanim zjawił się w piekielnych czeluściach ? (jeśli nie jest rodowitym czartem). Historia decyduje o akceptacji rasy, roli, ekwipunku , poziomów klasowych i zauszników.. I o przyjęciu do sesji. Planuję przyjąc do gry od 4 do 6 postaci..Ze wzgledu na trudny charakter rozgrywki trudno mi ustalic kiedy zakończe rekrutację
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. Ostatnio edytowane przez abishai : 16-06-2007 o 20:27. |
16-06-2007, 13:32 | #2 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
A co do sesji, bardzo intrygujący pomysł i już myślę nad postacią, choć nie wiem, czy stanę na wysokości zadania, dawno nie robiłem żadnej naprawdę wysokopoziomowej postaci i już mój munch-zmysł trochę przyrdzewiał
__________________ "Uproczywe[sic] niestosowanie się do zaleceń Obsługi" Ostatnio edytowane przez K.D. : 16-06-2007 o 13:51. Powód: Bo zupa była za słona :D | |
16-06-2007, 13:47 | #3 |
Reputacja: 1 | Dobra, ja się na to piszę. Kartę postać przyślę za... niedługo. A tak przy okazji, jak już ją napiszę to gdzie ją wysłać? [Edit] Gramy na 3 czy 3 i 5?
__________________ To była długa (i kosztowna) awaria... Ostatnio edytowane przez Mettalium : 16-06-2007 o 14:15. |
16-06-2007, 14:50 | #4 |
Reputacja: 1 | Mrrr... zdrada, spiski, diabły i cała reszta... to jest właśnie to, co tygryski lubią najbardziej Wstępnie zgłaszam się do sesji, a co z tego wyniknie to się dopiero okaże. Na dobry początek mam parę pytań: Czy to, którego Władcę Dziewięciu gracze będą "detronizować", jest ustalone z góry, czy może oni sami wybiorą sobie cel? Jak widzisz taką rozgrywkę? Bo chyba normalna forma gry nie sprawdzi się np. głupotą byłoby opisywanie w sesji, że planujesz zrobić coś niemiłego innemu graczowi- zero zaskoczenia Jak dużą dowolność w opisywaniu świata zostawiasz graczom? Czy sami mogą tworzyć, opisywać i kierować jakiś mało istotnych BN np. służbę, albo posłańców? Jak wysoko możemy stać w hierarchii Dziewięciu Piekieł i jak znaczne możemy mieć powiązania (i władze ) z/nad innym diabłami? Jedynym ograniczeniem jest zdrowy rozsądek? Jak częstych wymagałbyś odpowiedzi do sesji? To na razie tyle, choć jak znam siebie samego na pewno wpadną mi do głowy jeszcze jakieś pytania. Pozdrawiam |
16-06-2007, 16:09 | #5 |
Reputacja: 1 | Przyznaje że pomysł intrygujący i także zgłaszam chęć wbicia kilku sztyletów w plecy Mam jednak kilka pytań: - ilu graczy przewidujesz w sesji ? - kiedy planujesz ją rozpocząć zabawę ?
__________________ Nothing else |
16-06-2007, 20:19 | #6 | |||||||||
Reputacja: 1 | Cieszy mnie tak szybki odzew.. szczerze mówiąc nie spodziewałem się tak prędko reakcji. A teraz do spraw bieżących. Cytat:
Cóż.. masz rację. Niemniej nie będzie to rozgrywka czysto kostkowa, a bardziej storytelling. Przy tylu HP musiałbym się nieźle narzucać kostkami podczas prostych pojedynków, a jeszcze jest wojna krwi z legionami walczącymi po obu stronach. System SW + poziomy klasowe miał usprawnić / przyspieszyć tworzenie postaci pod względem mechaniki. Bierzemy wybranego potwora/postać i dodajemy poziomy z określonej klasy. Co do typowych bohaterów z D&D to fakt, są w nieco gorszej sytuacji, ale w końcu w Baatorze przeżywają nie najsilniejsi, a najsprytniejsi z śmiertelników ... Poza tym dostaną ode mnie pewne dodatkowe zdolności i odporności, które nabyli służąc piekielnemu władcy plus czartowskie wszczepy i symbionty. Cytat:
Cytat:
Cytat:
I pamiętajcie.. Lojalność w Baatorze, to iluzja. Cytat:
Ps. nie mozna grać ochroniarzami osobistosci Baatoru, za mało swobody działania. Cytat:
Cytat:
- To zależy od ilości i jakości zgłoszeń. Nie mam ustalonego terminu rozpoczęcia, a chciałbym jak najszybciej. Cytat:
Możesz także na PW, lub na maila abishai@o2.pl Cytat:
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. Ostatnio edytowane przez abishai : 16-06-2007 o 20:30. | |||||||||
16-06-2007, 23:23 | #7 |
Reputacja: 1 | Tak przyglądam się i przyglądam. Bardzo ciekawy pomysł na sesję. Nietypowy jak dla systemu. Gratuluję Abishai. Nie wiem czy wiecie ale co do prywatnych wiadomości do mistrza gry to można w poście umieścić znaczniki które odsyłają daną partię tekstu tylko i wyłącznie do jednego gracza. Od razu powiem że działają bo sam ich używam na sesji :P Ukryte wiadomości w sesjach: tagi (zamiast nawiasów należy używać nawiasów kwadratowych): (ukryj="nazwa usera")text(/ukryj) pozwalają na wpisanie ukrytej wiadomości tylko dla danego użytkownika forum. * z tego co zrozumiałem to trzeba do tego celu włączyć opcję sesji. Druga uwaga to że te znaczniki muszą być w linijce z tekstem, w innym wypadku nie działają. |
17-06-2007, 09:49 | #8 |
Reputacja: 1 | Myślałem o tym, ale..uznałem jest, że szkoda by było, gdyby inni gracze nie mogli poznać intryg toczących się za ich plecami.. Oczywiście dopiero wtedy ,gdy będzie już za późno
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. |
17-06-2007, 11:00 | #9 |
Reputacja: 1 | No tak. Na koniec będzie wielka niespodzianka. Ale myślę że się dowiedzą jak te intrygi innych dobiorą im się do siedzenia. Szykuje się iście szejtańska fabuła, powodzenia. |
17-06-2007, 13:04 | #10 | |
Reputacja: 1 | Koncept jest... Abishai, daj tu jakiś deadline, żeby mnie zmotywować do pisania Cytat:
No i jest jeszcze Levistus, przywalony górą lodu Tego też można by było wygryźć.
__________________ "Uproczywe[sic] niestosowanie się do zaleceń Obsługi" Ostatnio edytowane przez K.D. : 17-06-2007 o 13:21. | |
| |